Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (20)Книжкові видання та компакт-диски (611)Журнали та продовжувані видання (329)
Пошуковий запит: (<.>U=Г.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 145
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Єжевська О. С. 
Активні методи довузівського викладання хімії / О. С. Єжевська, М. А. Баран // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. - 1999. - № 6. - С. 167-170. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено проблеми, які виникають у процесі довузівської підготовки з хімії. Показано основні помилки, яких припускаються абітурієнти під час вступу до вузу. Надано рекомендації щодо їх усунення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4Укр)2-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чайченко Н. Н. 
Современная методика формирования у школьников теоретических знаний по основам химии / Н. Н. Чайченко. - Суми : Нота Бене, 2001. - 163 c. - Библиогр.: 33 назв. - рус.

Розглянуто сучасні підходи до формування у школярів теоретичних знань з хімії. Показано, як у навчальному процесі можна застосувати особистісно діяльнісний, особистісно орієнтований, а також майєвтичний підходи. Порівняно результати використання педагогічної технології повного засвоєння знань і комбінованої педагогічної технології. Описано як можна створити та застосувати певний блок знань - збільшену дидактичну одиницю. Наведено приклади статистичної обробки результатів педагогічного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)2-34 + Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прокопова О. С. 
Стан самовдосконалення вчителів хімії середньої школи / О. С. Прокопова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 142-147. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4Укр)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Шмуклер Е. Г. 
Обобщение опыта научного творчества (понятия, законы, теории, идеи, методы, методика): химия + математика + физика + логика + диалектика + история + философия / Е. Г. Шмуклер. - Л., 2005. - 247 c. - рус.

Описана периодическая система химических элементов. Приведены законы химии, раскрыта сущность и научное содержание законов постоянства состава веществ, эквивалентов. Проанализированы особенности использования кругов Эйлера на разных этапах изучения химии в школе. Выполнен критический анализ подходов к классификации в учебной и методической литературе, анализ распределения физических сил при использовании химических приборов. Изложены классификационно-генетические схемы органической и неорганической химии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.в + Г.р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогічні науки. Стан та перспективи шкільної хімічної освіти : Зб. наук. пр. / ред.: М. О. Лазарєв; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2005. - 207 c. - укp.

Представлено результати наукових досліджень щодо розробки методичного забезпечення сучасної хімічної освіти. Розглянуто проблеми методики викладання навчальної дисципліни у дванадцятирічній школі та питання удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії на основі використання сучасних педагогічних інформаційних технологій та з урахуванням вимог Болонського процесу. Показано доцільність застосування модульно-рейтингової системи навчання та компетентнісного підходу щодо оцінювання досягнень учнів з хімії у середніх загальноосвітніх закладах. Сформульовано концептуальні засади удосконалення та розвитку шкільного хімічного експерименту. Розроблено методику формування прогностичних умінь учнів на уроках хімії. Висвітлено досвід використання тестових завдань екологічного змісту під час вивчення навчальної дисципліни. Проаналізовано вихідний рівень функціональності хімічних знань учнів загальноосвітньої школи та особливості викладання хімії в профільних класах. Показано можливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час підготовки вчителів хімії. Висвітлено досвід та перспективи партнерства школи та ВНЗ у профільному навчанні.

Представлены результаты научных исследований по разработке методического обеспечения современного химического образования. Рассмотрены проблемы методики преподавания учебной дисциплины в двенадцатилетней школе и вопросы усовершенствования профессиональной подготовки будущих учителей химии на основе использования современных педагогических информационных технологий и с учетом требований Болонского процесса. Показана целесообразность применения модульно-рейтинговой системы обучения и компетентностного подхода к оцениванию достижений учащихся по химии в средних общеобразовательных заведениях. Сформулированы концептуальные основы усовершенствования и развития школьного химического эксперимента. Разработана методика формирования прогностических умений учащихся на уроках химии. Освещен опыт использования тестовых заданий экологического содержания в процессе изучения учебной дисциплины. Проанализирован исходный уровень функциональности химических знаний учащихся общеобразовательной школы и особенности преподавания химии в профильных классах. Показаны возможности внедрения кредитно-модульной системы в процесе профессиональной подготовки учителей химии. Освещен опыт и перспективы партнерства школы и ВУЗ в профильном образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21 я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667386 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Грабовий А. К. 
Шкільний курс хімії та методика його викладання : Навч. посіб. / А. К. Грабовий. - Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2005. - 474 c. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто зміст і структуру курсу хімії середньої загальноосвітньої школи. Розроблено методичну систему викладання навчальної дисципліни з урахуванням сучасних досягнень дидактичної науки у даній сфері. Акцентовано увагу на необхідності використання принципу єдності навчання, виховання та розвитку учнів, посилення практичної спрямованості навчального процесу, а також створення умов для формування пізнавальної активності школярів під час набуття нових знань і удосконалення набутих умінь. Обгрунтовано доцільність виявлення та реалізації міжпредметних зв'язків і застосування раніше вивченого навчального матеріалу. Відзначено, що застосування даного дидактичного підходу дає змогу створити умови для формування в учнів умінь практично використовувати набуті знання, робити дедуктивні висновки про склад, будову, властивості хімічних речовин і сполук. Нову методичну систему викладання хімії розроблено на базі використання проблемно-розвивального й особистісно-орієнтованого підходів і досвіду кращих учителів хімії в Україні з урахуванням сучасних дидактичних концепцій змістового узагальнення та поетапного формування основних хімічних понять і розумових дій учнів.

Рассмотрены содержание и структура курса химии средней общеообразовательной школы. Разработана методическая система преподавания учебной дисциплины с учетом современных достижений дидактической науки в данной сфере. Акцентировано внимание на необходимости использования принципа единства обучения, воспитания и развития, усиления практической направленности учебного процесса, а также создания условий для формирования познавательной активности школьников в процессе получения новых знаний и усовершенстования полученных умений. Обоснована целесообразность определения и реализации межпредметных связей и использования ранее изученного учебного материала. Отмечено, что применение данного дидактического подхода способствует созданию условий для формирования в учащихся умений практически использовать приобретенные знания, делать дедуктивные выводы о составе, строении и свойствах химических веществ и соединений. Новая методическая система преподавания химии разработана на основе использования проблемно-развивающего и личностно-ориентированного подходов и опыта работы лучших учителей химии в Украине с учетом современных дидактических концепций содержательного обобщения и поэтапного формирования основных химических понятий и умственных действий школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661625 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Актуальні проблеми викладання хімічних дисциплін : Тези доп. першого наук.-метод. семінару, присвяч. 140-річчю з дня народж. М.І.Туган-Барановського, 23 квіт. 2004 р. / ред.: Т. В. Нужна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. Каф. хімії. - Донецьк, 2004. - 65 c. - укp.

Наведено біографічні дані М.І.Туган-Барановського - видатного економіста, творця оригінальної теорії кооперації, знавця історії та соціальної думки, автора цілісної етично та економічно обгрунтованої теорії соціалізму. Наведено перспективи впровадження основних принципів реформування учбової діяльності у відповідності до Болонського процесу, а також блочно-модульний підхід до викладання хімії в університеті. Розглянуто особливості формування світоглядної культури студентів у процесі вивчення хімічних дисциплін.

Приведены биографические данные М.И.Туган-Барановского - известного экономиста, создателя оригинальной теории кооперации, знатока истории и социальной мысли, автора целостной этически и экономически обоснованной теории социализма. Приведены перспективы внедрения основных принципов реформирования учебной деятельности в сответствии с Болонским процессом, а также блочно-модульный подход к преподаванию химии в университете. Рассмотрены особенности формирования мировоззренческой культуры студентов при изучении химических дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)3 я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кириченко В. І. 
Зміст і методика навчання загальної хімії у вищій технічній школі : Моногр. / В. І. Кириченко. - Хмельниц. : Хмельниц. держ. ун-т, 2004. - 314 c. - Бібліогр.: с. 294-312. - укp.

Наведено результати досліджень з проблеми удосконалення дидактичної системи, методики і технології навчання загальної хімії у ВНЗ технічного профілю. Розглянуто питання розробки експериментальної програми, методики і технології конструювання навчального змісту на основі діяльнісного та структурно-системного підходів до інформаційно-методичного забезпечення навчання. Розкрито аспекти впровадження методу когнітивно-системного моделювання навчального змісту у формі спеціальних комунікативно-діалогових наочно-графічних конструкцій, технологічних карток. Висвітлено результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності навчання за новим навчально-методичним комплексом з загальної хімії.

Приведены результаты исследований по проблеме усовершенствования дидактической системы, методики и технологии обучения общей химии в ВУЗ технического профиля. Рассмотрены вопросы разработки экспериментальной программы, методики и технологии конструирования учебного содержания на основе деятельностного и структурно-системного подходов к информационно-методическому обеспечению обучения. Раскрыты аспекты внедрения метода когнитивно-системного моделирования учебного содержания в форме специальных коммуникативных диалоговых наглядно-графических конструкций, технологических карточек. Освещены результаты педагогического эксперимента по проверке эффективности обучения с использованием нового учебно-методического комплекса по общей химии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Максимов О. С. 
Методика викладання хімії : Практикум: Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл., які навчаються за спец. "Педагогіка і методика серед. шк. Хімія" / О. С. Максимов. - К. : Вища школа, 2004. - 167 c. - Бібліогр.: с. 163-165. - укp.

Висвітлено основні види діяльності вчителя, наведено головні напрями його професійної підготовки. Запропоновано алгоритми підготовки до уроку. Наведено методичні рекомендації щодо складання плану-конспекту, розглянуто питання аналізу та критеріїв оцінювання уроку. Визначено методику формування змісту основних понять хімії: речовини, хімічної реакції, основних класів неорганічних сполук, валентності, ступеня окиснення.

Освещены основные виды деятельности учителя, приведены главные направления его профессиональной подготовки. Предложены алгоритмы подготовки к уроку. Приведены методические рекомендации по составлению плана-конспекта, рассмотрены вопросы анализа и критериев оценивания урока. Определена методика формирования содержания основных понятий химии: вещества, химической реакции, основных классов неорганических соединений, валентности, степени окисления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)21-3 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хімія, біологія : Наук.-метод. вісн. Вип. 1 / ред.: Л. Ф. Гуценко, Л. О. Тороус; Чернів. облдержадмін. Упр. освіти і науки, Обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Чернівці : Вид-во "Прут", 2003. - 281 с. - укp.

Висвітлено шляхи гуманізації сучасної освіти, описано педагогічні технології, складові педагогічної майстерності вчителя. Розкрито теоретичні аспекти педагогічної творчості. Розглянуто питання психодіагностики інтелекту в теорії і практиці навчання, моделювання психолого-диференційованого підходу вчителя під час вивчення хімії у школі. Викладено нові підходи до вивчення курсу органічної хімії у 10 класі, нестандартні підходи до проведення узагальнюючих уроків з хімії та біології.

Освещены пути гуманизации современного образования, описаны педагогические технологии, составляющие педагогического мастерства учителя. Раскрыты теоретические аспекты педагогического творчества. Рассмотрены вопросы психодиагностики интеллекта в теории и практике обучения, моделирования психолого-дифференцированного подхода учителя при изучении химии в школе. Изложены новые подходы к изучению курса органической химии в 10 классе, нестандартные подходы к проведению обобщающих уроков по химии и биологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р.я54(4УКР) + Г.р(4УКР)21я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Андронаті С. А. 
Історія хімічного факультету. 1865 - 2005 / С. А. Андронаті, І. С. Волошановський, З. І. Жиліна, Ф. В. Макордей, В. В. Менчук; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2006. - 168 c. - укp.

Розглянуто шлях становлення та розвитку хімічної освіти та науки в Одеському університеті ім. І.І.Мечникова за період 1865 - 2005 рр. Викладено історію та сучасність кафедр фізичної та колоїдної хімії, аналітичної хімії, неорганічної хімії та хімічної екології, органічної хімії, загальної хімії та полімерів, фармацевтичної хімії. Висвітлено особливості створення та розвитку проблемної лабораторії синтезу лікарських препаратів, проблемної науково-дослідної лабораторії паливних елементів.

Рассмотрен путь становления и развития химического образования и науки в Одесском университете им. И.И.Мечникова за период 1865 - 2005 гг. Изложена история и современность кафедр физической и коллоидной химии, аналитической химии, неорганической химии и химической экологии, органической химии, общей химии и полимеров, фармацевтической химии. Освещены особенности создания и развития проблемной лаборатории синтеза лекарственных препаратов, проблемной научно-исследовательской лаборатории топливных элементов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Романенко Ю. А. 
Моніторинг навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах : Моногр. / Ю. А. Романенко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2006. - 439 c. - Бібліогр.: с. 343-367. - укp.

Наведено результати досліджень теоретичних і методичних засад моніторингу навчання хімії в історичному аспекті та на підставі вітчизняного та зарубіжного досвіду. Викладено концепцію та логіко-структурну схему організації системного моніторингу хімічної освіти (ХО). Розглянуто методичну систему заходів моніторингу загальної середньої ХО, спрямованої на контроль, оцінювання, вдосконалення та виявлення провідних тенденцій у динаміці якісних змін у системі ХО. Розглянуто цілісну технологію здійснення індивідуального, локального та зовнішнього моніторингу результатів навчання хімії як різнорівневу систему відслідкування якісних показників ХО.

Приведены результаты исследований теоретических и методических основ мониторинга обучения химии в историческом аспекте и с учетом зарубежного и отечественного опыта. Изложены концепция и логико-структурная схема организации системного мониторинга химического образования (ХО). Рассмотрена методическая система мероприятий мониторинга общего среднего ХО, направленная на контроль, оценку, усовершенствование и выявление ведущих тенденций в динамике качественных изменений в системе ХО. Рассмотрена целостная технология осуществления индивидуального, локального и внешнего мониторинга результатов обучения химии как разноуровневая система отслеживания качественных показателей ХО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Староста В. І. 
Навчання школярів складати й розв'язувати завдання з хімії: теорія і практика : Моногр. / В. І. Староста; Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород : Гражда, 2006. - 327 c. - Бібліогр.: с. 271-296. - укp.

Розкрито теоретико-методичні засади навчання учнів складати та розв'язувати завдання з хімії, проаналізовано особливості застосування навчальних завдань з даного предмету у контексті становлення та розвитку шкільної хімічної освіти. Запропоновано методику поєднання розв'язання та складання завдань під час вивчення хімії як цілісного процесу пізнання на прикладі різноманітного навчального матеріалу.

Раскрыты теоретико-методические основы обучения учеников составлять и решать задания по химии, проанализированы особенности применения учебных заданий по данному предмету в контексте становления и развития школьного химического образования. Предложена методика совмещения решения и составления задания при изучении химии как целостного процесса познания на примере разнообразного учебного материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дроздов А. М. 
Поcтроение курса химии средней школы на основе естественнонаучной концепции идеально-реального моделирования : моногр. / А. М. Дроздов, А. А. Макареня; Криворож. гос. пед. ун-т. - Кривой Рог : Вид. дім, 2005. - 404 c. - рус.

Рассмотрены основные вопросы школьного курса химии с помощью естественнонаучной концепции идеально-реального моделирования. Описаны познавательные научные процедуры, используемые в школьном химическом образовании. Показаны роль и значение моделирования в курсе химии средней школы. Проанализированы особенности исследования исторической и методической проблемы химии "смесь - чистое вещество" на основе представлений о химическом потенциале, формирования представлений учащихся об явлении хиральности при изучении органической химии. Предложен комплексный подход к формированию представлений о составе механической смеси, раствора и химического соединения на уроках данного предмета. Изложена история развития представлений о реакционной способности вещества. Освещена проблема растворимости солей в науке и в процессе обучения химии. Раскрыты основы химической термодинамики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687305 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Природничо-географічному факультету - 30 років : Довід. / ред.: І. Я. Коцан; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2006. - 96 c. - Бібліогр.: с. 95. - укp.

Висвітлено історію формування географічної освіти у Волинському державному університеті ім.Л.Українки. Викладено питання становлення, формування, розвитку наукового потенціалу природничо-географічного факультету даного університету. Наведено основні напрямки роботи кафедр факультуту, вміщено біографічні дані його працівників.

Освещена история формирования географического образования в Волынском государственном университете им. Л.Украинки. Изложены вопросы становления, формирования, развития научного потенциала природно-географического факультета данного университета. Приведены основные направления работы кафедр факультета, а также биографические данные их сотрудников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р31(4УКР)13 я2 + Г.р31(4УКР)13 я2 + Е.р31(4УКР)13 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Хімічна освіта в контексті Болонського процесу: стан і перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 18 - 19 трав., 2006 р., м. Київ / ред.: В. П. Покась; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 308 c. - укp.

Висвітлено сучасний стан хімічної освіти у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах і перспективи інтеграції хімічної освіти України в європейський освітній простір. Розглянуто теоретико-практичні проблеми підготовки вчителя хімії у контексті сучасних педагогічний інновацій кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Представлено форми та методи навчання в класах хіміко-біологічного профілю загальноосвітньої школи сільської місцевості, систему задач з органічної хімії, інформаційно-програмне забезпечення підтримки шкільного курсу хімії.

Освещено современное состояние химического образования в общеобразовательных и высших учебных заведениях и перспективы интеграции химического образования Украины в европейское образовательное пространство. Рассмотрены теоретико-практические проблемы подготовки учителя химии в контексте современных педагогических инноваций кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Представлены формы и методы обучения в классах химико-биологического профиля общеобразовательной школы сельской местности, система задач по органической химии, информационно-программное обеспечение поддержки школьного курса химии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.ря431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВС42633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мітрясова О. П. 
Інтегрований підхід до навчання хімії студентів аграрного університету : монографія / О. П. Мітрясова. - Миколаїв : МДАУ, 2006. - 295 c. - укp.

Розглянуто методологічні, теоретичні, методичні та науково-практичні засади розвитку хімічної освіти (ХО) студентів вищих аграрних закладів освіти на підставі інтегрованого підходу (ІП). Висвітлено традиції, тенденції та стратегію розвитку змісту сучасної природничої, зокрема, ХО. Вперше в українській педагогічній науці запропоновано концепцію ІП до вивчення хімічних дисциплін студентами-аграріями. Проаналізовано зарубіжний досвід інтеграції змісту природничих дисциплін. Увагу приділено сутності, цілям і завданням процесів інтеграції у навчання хімії.

Рассмотрены методические, теоретические, методологические и научно-практические основы развития химического образования (ХО) студентов высших аграрных заведений образования на основе интегрированного подхода (ИП). Освещены традиции, тенденции и стратегия развития содержания современного естественного образования, в частности, ХО. Впервые в украинской педагогической науке предложена концепция ИП для изучения химических дисциплин студентами-аграриями. Проанализирован зарубежный опыт интеграции содержания естественных дисциплин. Внимание уделено сущности, целям и задачам процессов интеграции в обучении химии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Момот Ю. В. 
Організація проектно-дослідницької діяльності з хімічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах : монографія / Ю. В. Момот, Н. В. Гнітій; Укоопспілка, Полтав. ун-т спож. кооп. України. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. - 163 c. - Бібліогр.: с. 156-163. - укp.

Розглянуто питання теорії та методики організації проектно-дослідницької діяльності з хімічних дисциплін у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах. Висвітлено історичні аспекти розвитку методу проектів у світовій педагогічній науці. Розкрито сутність проектної технології навчання, наведено типологію навчальних проектів з хімічних дисциплін. Проаналізовано дидактичні особливості науково-дослідницьких проектних завдань. Наведено загальну характеристику організаційно-методичного забезпечення проектно-дослідницької діяльності старшокласників і студентів з хімічних дисциплін, визначено роль педагога у даному процесі. Розглянуто досвід організації науково-дослідних проектів студентів з дисциплін хімічного циклу за умов кредитно-модульної системи навчання. Запропоновано методику оцінювання, контролю й аналізу проектної діяльності.

Рассмотрены вопросы теории и методики организации проектно-исследовательской деятельности по химическим дисциплинам в общеообразовательных и высших учебных заведениях. Освещены исторические аспекты развития метода проектов в мировой педагогической науке. Раскрыта сущность проектной технологии обучения, приведена типология учебных проектов по химическим дисциплинами. Проанализированы дидактические особенности научно-исследовательских проектных заданий. Приведена общая характеристика организационно-методического обеспечения проектно-исследовательской деятельности старшеклассников и студентов по химическим дисциплинам, определена роль педагога в данном процессе. Рассмотрен опыт организации научно-исследовательских проектов студентов по дисциплинам химического цикла в условиях кредитно-модульной системы обучения. Приведены методики оценивания, контроля и анализа проектной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-368 + Г.р3-368

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Burewicz A.  
Innovated education with the use of IeD-technology - chemical visualization and illustration = Инновационное образование с использованием IeD-технологий - визуализация и иллюстрация в обучении химии / A. Burewicz, N. Miranowicz // Управляющие системы и машины. - 2004. - № 4. - С. 70-73. - Библиогр.: 13 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Г.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Староста В. І. 
Хімічні олімпіади на Закарпатті / В. І. Староста // Наук. вісн. Ужгород. ун-ту. Сер. Хімія. - 2006. - Вип. 15-16. - С. 97-99. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

In work the literary review on carrying out of chemical olympiads on Ukraine and on Transcarpathia is lead. The items of information on chemical olympiads are submitted which was carried out in the Transcarpathia region in 1992 - 2006.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68850/хім. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського