Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=О275.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Макаренко В. Н. 
Системы пожарно-охранной сигнализации и пожаротушения для подвижного состава / В. Н. Макаренко, В. Г. Гробов, А. В. Щербак // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 1. - С. 59-64. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведены результаты разработки и внедрения адресной системы пожарной сигнализации "Прометей" в составе прибора приемно-контрольного пожарного "Прометей-02" и комбинированных пожарных извещателей "Агат-05".


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дегтярьова Л. М. 
Запобігання сходу з рейок спеціального рухомого складу шляхом створення комплексної системи протидії : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Л. М. Дегтярьова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2010. - 21 c. - укp.

Досліджено питання протидії сходу коліс спеціального рухомого складу з рейок за рахунок вдосконалення конструкції профілей колісних пар і створення комплексної системи протидії сходу. Запропоновано вдосконалені математичні моделі просторових коливань спеціалізованих вантажних вагонів. Розглянуто контакт обох коліс колісної пари з рейкою, за умови одноточкового гребеневого контакту на одному колесі та двоточкового на іншому. Визначено систему протидії сходу з рейок коліс спеціального рухомого складу, яка містить такі елементи: колісна пара з контргребенем, датчики, які контролюють положення коліс відносно рейкової колії та блок управління, який має безпосередній зв'язок з гальмівною системою та з системою оповіщення, що знаходиться в кабіні машиніста.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.031 + О275.89

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федухин А. В. 
Новый подход к автоматизации переездов на железнодорожном транспорте / А. В. Федухин, А. В. Гладков, Ар. А. Муха // Мат. машини і системи. - 2011. - № 3. - С. 135-141. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрена проблема обеспечения безопасности движения на железнодорожных переездах. Проработана концепция создания электронной гарантоспособной системы автоматической переездной сигнализации нового поколения с объективным контролем зоны переезда, возможностью сигнализации о занятости переезда на путевой железнодорожный светофор и в кабину машиниста.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Германенко О. О. 
Підвищення безпеки руху транспортних засобів шляхом удосконалення систем автоматичної переїзної сигналізації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. О. Германенко; МОНМС України, Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне обгрунтування та рішення науково-прикладного завдання підвищення безпеки руху транспортних засобів шляхом розробки моделей та вдосконалення методів функціонування автоматичної сигналізації переїзду з використанням пристроїв відеоконтролю. Розроблено комплекс моделей функціонування автоматичної сигналізації переїзду, які враховують динамічні параметри рухомих одиниць залізничного й автотранспорту з ідентифікацією. Вдосконалено процедуру навчання нейромережевої моделі розпізнавання образів автотранспортних засобів, яка дозволяє реалізувати інтелектуальну самонавчальну відеосистему переїзної сигналізації. Вдосконалено метод визначення небезпечних ситуацій з використанням введеної їх класифікації. Вдосконалено метод виявлення та розпізнавання сторонніх об'єктів у масиві відеоданих шляхом синтезу адаптивної нейромежевої моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-048.17 + О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гончаров К. В. 
Синтез цифрового локомотивного приемника автоматической локомотивной сигнализации / К. В. Гончаров // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 1. - С. 30-38. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Автоматическая локомотивная сигнализация непрерывного типа с числовым кодированием (АЛСН) имеет ряд недостатков: малую значность сигнализации, низкую помехоустойчивость, высокую инерционность, низкую функциональную гибкость. Необходим поиск новых, более совершенных методов обработки сигналов автоматической локомотивной сигнализации, синтез помехоустойчивого цифрового локомотивного приемника АЛСН. Предложенный алгоритм обнаружения и различения сигналов локомотивной сигнализации базируется на определении взаимных корреляций принятого колебания и опорных сигналов. Для выбора пороговых уровней решающего устройства сформулирован следующий критерий: локомотивный приемник должен установить максимально правильное решение при заданной вероятности опасной ошибки. Установлено, что случайный характер амплитуды сигнала АЛСН не влияет на алгоритм обнаружения. В то же время закон распределения и числовые характеристики амплитуды сигнала влияют на вероятность появления ошибок, а также учитываются при выборе пороговых уровней. В соответствии с полученным алгоритмом обнаружения и различения сигналов АЛСН синтезирован цифровой локомотивный приемник, содержащий полосовой фильтр, амплитудный ограничитель, нормирующий усилитель со схемой автоматической регулировки усиления, аналого-цифровой преобразователь и цифровой сигнальный процессор. Усовершенствована система АЛСН путем перевода технических средств на современную микроэлектронную элементную базу, применены более совершенные методы обнаружения и различения сигналов локомотивной сигнализации. Использование цифровых технологий при построении локомотивного приемника АЛСН позволит расширить его функциональные возможности, обеспечит повышение помехозащищенности и устойчивости функционирования системы локомотивной сигнализации в условиях воздействия различных дестабилизирующих факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Kycko M. 
Command-control and signaling system documentation and its safety = Управление, контроль, документация системы сигнализации и ее безопасность / M. Kycko // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 3. - С. 41-48. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Рассмотрена важность использования документации системы управления движением поездов и ее влияние на безопасность движения. Освещены определенные избирательные вопросы формального и полуофициального описания этой документации. Отмечено, что разработка правильных и полных неофициальных, полуофициальных и официальных описаний становится важной с точки зрения требований безопасности. Пояснительная документация, формы управления контроля и описания системы сигнализации являются основными документами доказательства ее безопасности. Необходимо проведение анализа проектирования, процесса производства и эксплуатации оборудования, связанного с безопасностью движения в работе польских железных дорог. Прежде всего, это относится к устройствам управления дорожным движением. Показана важность анализа риска, который имеет существенное значение для принятия решения по внедрению систем сигнализации в работу. Эти результаты нужны также для нормативных актов. Решение представленных проблем меняет подход к определенным данным и доводит до сведения об их действенности. Рассмотренные в статье вопросы помогают понять определенные юридические требования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Змій С. О. 
Підвищення безпеки руху поїздів шляхом удосконалення засобів електричної сигналізації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / С. О. Змій; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Харків, 2016. - 19 c. - укp.

Мета дослідження - підвищення безпеки руху поїздів шляхом удосконалення засобів електричної сигналізації. Результати дослідження умов руху поїздів, виконання робіт на коліях залізничних станцій та моделювання дій чергового по станції надали можливість визначити, що існуючі методи та засоби убезпечення руху поїздів під час виконання робіт на коліях станцій потребують удосконалення. З метою підвищення безпеки руху поїздів шляхом удосконалення засобів електричної сигналізації розроблено метод оповіщення засобами такої сигналізації, удосконалено математичну модель колійного розвитку станції. Подальший розвиток одержали методи визначення убезпеченої зони руху поїздів, що надають можливість підвищити безпеку руху поїздів шляхом усунення невизначеності своєчасності оповіщення причетних до забезпечення руху поїздів на залізничних станціях, а також принципи побудови засобів електричної сигналізації, що надають можливість визначити варіанти реалізації в залежності від співвідношень між процесами оброблення та передачі даних і реалізації функцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.8 + О280.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федухін О. В. 
Система інформаційного сповіщення для залізничних переїздів "Благовіст" / О. В. Федухін, С. Д. Лутов, А. А. Муха, Н. В. Сеспедес Гарсія, О. В. Гедз // Наука та інновації. - 2017. - № 2. - С. 29-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

The article deals with traffic safety at ground railway crossings. An approach based on raising driver awareness via modern means of automation, computation, and communication has been considered. Blagovist information warning system for the railway crossings has been described.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-048.1 + О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Hololobova O. O. 
Application of Fourier transform and wavelet decomposition for decoding the continuous automatic locomotive signaling code = Застосування перетворення Фур'є і вейвлет-перетворення для дешифрації коду АЛСН / O. O. Hololobova, V. I. Havryliuko // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 7-17. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Існуючу систему автоматичної локомотивної сигналізації (АЛС) було розроблено в кінці минулого століття. У даній системі використовується принцип числового коду, реалізований на базі релейної техніки, у зв'язку з чим вона схильна до впливу різних перешкод. Відомо, що частотна і фазова модуляція сигналу має вищу завадостійкість у порівнянні з амплітудною модуляцією. Мета роботи - дослідити можливість застосування частотних методів, таких як розкладання в ряд Фур'є та вейвлет-перетворення для вилучення із сигналів АЛС інформаційної складової про прийнятий код за умов дії різних перешкод. За допомогою дослідження сигналу в частотній області можна витягти інформацію, недоступну в тимчасовому поданні сигналу. Для цієї мети було використано вейвлет-перетворення, яке надає змогу представляти локальні особливості сигналу та забезпечувати частотно-часове розкладання відразу у двох просторах. Завдяки високій точності представлення сигналу з'являється можливість аналізувати тимчасову локалізацію спектральних компонентів і виключити складові перешкод, навіть у разі збігу частоти перешкоди з частотою сигналу. Для порівняння інформативності методів розкладання Фур'є та вейвлет-перетворення було досліджено за допомогою програмного пакету MATLAB еталонний та зашумленний сигнал коду зеленого вогню. Докладний аналіз одержаних спектральних характеристик показав, що вейвлет-перетворення надає більш коректну дешифрацію сигналу. Заміна електромагнітних реле в системі АЛС на мікропроцесорну апаратуру передбачає застосування будь-якого математичного інструменту для дешифрування коду з метою одержання про нього додаткової інформації. Найчастіше, як математичний інструмент, використовується класичне перетворення Фуріє. Але, в силу наявності ряду недоліків в даному методі, було запропоновано використовувати вейвлет-перетворення, яке має ряд переваг і враховує недоліки перетворення Фур'є. Наведений метод дослідження кодового сигналу можна покласти в основу розробки динамічної моделі приймача і дешифратора АЛС із використанням модуля цифрової обробки, що надасть змогу підвищити надійність і достовірність вилучення інформаційної складової коду.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.8 + О22-048.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Носков В. И. 
Обработка сигналов в бортовой системе управления дизель-поезда ДЭЛ-02 / В. И. Носков, Н. В. Мезенцев, Г. В. Гейко, В. И. Панченко // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 2. - С. 20-23. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Показано, что наличие упругих связей в системе передачи момента, а также постоянно изменяющихся условий сцепления колеса с рельсом приводят к колебаниям на выходе датчика частоты вращения ротора. Проведен анализ различных способов сглаживания этих сигналов. Приемлемым оказалось сглаживание сигналов путём вычисления простого скользящего среднего. Предложена обработка сигналов, получаемых с датчиков частоты вращения двигателей в тяговом асинхронном приводе.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ananieva O. 
Development of a device for the optimal reception of signals against the background of an additive three-component interference / O. Ananieva, M. Babaiev, V. Blyndiuk, M. Davidenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 2/9. - С. 6-13. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Синтезовано оптимальний приймач кодових сигналів автоматичної локомотивної сигналізації. Сигнали спостерігаються на тлі адитивної трикомпонентної завади. Перша компонента завади - імпульсна, друга - неперервна синусоїдна завада від лінії електропередач, третя - гаусівський шум. В приймачі реалізовано метод сумісної оцінки параметрів сигналу та структурно детермінованих завад. Запропонований метод є гнучким до зміни параметрів завад. Рішення про вид прийнятого кодового сигналу приймається за критерієм мінімуму середнього квадрата похибки апроксимації. Під похибкою апроксимації мається на увазі різниця між величиною суми сигналу та структурно детермінованих компонент завади та величиною всієї напруги на вході приймача. На базі реалістичних припущень про статистичні взаємозв'язки сигналу та компонент завади показано: цільова функція є взятою зі зворотним знаком сумою ізольованих логарифмів відношень правдоподібності та поправочних функцій. У ході дослідження вивчено можливості ослаблення впливу структурно детермінованих завад. В підсумку розроблений пристрій здатен оперативно реагувати на зміни параметрів таких завад. Показано принципову можливість побудови оптимального приймача за модульним принципом. У цьому випадку модулі можуть підключатися та відключатися відповідно до апріорно визначеного складу комплексу завад, а "бібліотека" модулів може поповнюватися у разі появи нових видів завад. Шляхом комп'ютерного моделювання показано, що в каналі, який відповідає формуванню вірного рішення, величина похибки апроксимації приблизно в 6 разів є меншою, ніж в інших двох каналах. Це співвідношення залишається справедливим, коли амплітуди імпульсної завади та завади від лінії електропередач мають багаторазову перевагу над амплітудою кодового сигналу. Розроблений пристрій забезпечує високу завадостійкість розрізнення кодових сигналів у широкому діапазоні параметрів завад. Це надасть можливість підвищити безпеку руху і точність дотримання графіка руху поїздів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Возняк О. М. 
Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах : монографія / О. М. Возняк, В. І. Гаврилюк; ред.: В. І. Гаврилюк; Дніпр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро, 2019. - 282, [1] c. - Бібліогр.: 108 назв - укp.

Розглянуто сучасний стан безпеки на залізничних переїздах, методи його оцінювання, організаційні заходи, технічні методи й засоби щодо підвищення безпеки руху, економічні методи оцінювання їх ефективності. Висвітлено експлуатаційно-технічні вимоги щодо облаштування переїздної сигналізації, описано схеми та пристрої автоматики на переїздах, які використовуються на залізницях. Охарактеризовано перспективні мікропроцесорні системи автоматичної переїздної сигналізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.203 + О275.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Нагорный Е. В. 
Научные основы и разработка комплексной технологии поточной и непрерывной переработки вагонов на сортировочных станциях : Дис...д-ра техн. наук: 05.22.08 / Е. В. Нагорный; Харьковская академия железнодорожного транспорта. - Х., 1994. - 449 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.85 + О284.025.432

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47987 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Нагорный Е. В. 
Научные основы и разработка комплексной технологии поточной и непрерывной переработки вагонов на сортировочных станциях : Дис...д-ра техн. наук: 05.22.08 / Е. В. Нагорный; Харьковская академия железнодорожного транспорта. - Х., 1994. - 449 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.85 + О284.025.432

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47987 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського