Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (58)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.53$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Давидяк С. І. 
Віброзахист автотранспортних засобів / С. І. Давидяк, Р. А. Акопян; Трансп. акад. України. - Л. : НВП "Мета", 1998. - 302 c. - Бібліогр.: 166 назв. - укp.

Розглядаються питання удосконалення віброзахисту автобусів та автонавантажувачів. Висвітлюються методи дослідження плавності ходу автобуса та його об'єктів коливань, системи віброзахисту людини-оператора та шляхи їхнього вдосконалення, можливості конструктивної реалізації програмно-керованих підвісок автобусів. Представлено конструкції сидінь водія (пасажира), які відповідають ряду вимог безпеки та комфортабельності, а також розроблені авторами конструкції пневматичних підвісок і стендів для їх досліджень. Повідомляється, що віброзахист автобусів ЛАЗ не поступається закордонним аналогам, а в деяких випадках - кращий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-021.4 + О951.43-021.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кельман І. І. 
Основи забезпечення системної ефективності експлуатаційних властивостей автобусів / І. І. Кельман. - Л. : Мета, 2001. - 200 c. - Бібліогр.: 178 назв. - укp.

Розглянуто наукові аспекти забезпечення паливної економічності та екологічності автобусів. Розроблено моделі та методики визначення режимів навантаження автобуса для розрахунків на міцність і довговічність елементів кузова і підвіски, що забезпечує високу якість та ефективність їх проектування, виготовлення та експлуатації у реальному середовищі цільового використання. Проаналізовано взаємозв'язок експлуатаційних властивостей автобусів з технічними і технологічними факторами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кельман І. І. 
Системні аспекти формування та оптимізації конструктивних і експлуатаційних властивостей автобусів / І. І. Кельман; Трансп. акад. України. - Л. : Мета, 1999. - 365 c. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Оцінено ремонтопридатність та економічну ефективність автобусів різних марок і наведено результати їх досліджень. Запропоновано розроблені автором конструкції гальмових пристроїв, підвісок, стендів для їх досліджень. Розглянуто особливості формування, розрахунку й аналізу виробничих потужностей автотранспортних підприємств, які необхідні для технічного обслуговування та ремонту автобусів. Визначено шляхи подальшої інтенсифікації їх використання за умов самоуправління і самофінансування. Запропоновано технології оперативного управління пасажирськими перевезеннями на рівні територіального управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Lejda K.  
The problems of modernization and exploitation of buses and internal combustion engines / K. Lejda, R. Akopjan; Transport Acad. of Ukraine. - L. : Meta, 2001. - 410 p. c. - Библиогр.: 127 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53 + О35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ200851 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Литвиненко М. П. 
Визначення пружної характеристики пневматичної підвіски міського автобуса / М. П. Литвиненко, Є. Л. Говорун // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2008. - № 6/7. - С. 59-63. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання компонування пневматичної підвіски автомобіля й одержання необхідної пружинної характеристики. Визначено оптимальні співвідношення параметрів автотранспортних засобів як коливних систем.

Рассмотрены вопросы компонирования пневматической подвески автомобиля и получение необходимой пружної характеристики. Определены оптимальные соотношения параметров автотранспортных средств как колебательных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-042.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Похил В. Г. 
Анализ принятой системы ТО автобусов малой пассажировместимости при работе на городских маршрутах / В. Г. Похил, В. М. Мищенко // Систем. технології. - 2003. - № 1. - С. 44-50. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто питання нинішнього стану ТО автобусів малої пасажировмісності працюючих на міських маршрутах; проходження передрейсового контролю для цих же автомобілів; основні поломки автомобілів від нерівностей дороги; методи запису мікропрофілю дороги; зміну модуля передатної функції залежно від частоти сил, що обурюють, і ваги автомобіля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Голенко К. Е. 
Комп'ютерне моделювання і аналіз напружено-деформованого стану каркаса кузова автобуса типу Low-entry / К. Е. Голенко, О. З. Горбай, Л. В. Крайник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 614. - С. 63-67. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Комп'ютерено змодельовано та проаналізовано каркас кузова автобуса типу Low-entry; надано оцінку його рівноміцності за умовами визначення перевантажених зон із недопустимими значеннями напружень і деформацій. За результатами аналізу визначено особливості спільної поведінки класичної задньої та низькопідлогової міжосьової та передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry під дією різних навантажень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Керницька М. І. 
Техніко-економічний аналіз собівартості ресорно-пружинної підвіски сучасного автобуса / М. І. Керницька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 582. - С. 40-44. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Детально техніко-економічно проаналізовано механічну систему підресорювання сучасного автобуса. Для дослідження обрано середній приміський автобус із комбінованою ресорно-пружинною підвіскою. Увагу приділено конструктивним особливостям передньої та задньої підвісок машини. Із використанням реальних конструктивних варіантів системи підресорювання виконано поглиблений розрахунок собівартості залежних підвісок ведучого моста та керованих коліс автобуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.3-862 + О335.53-042.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Голенко К. Е. 
Аналіз методів досліджень життєвого простору секцій кузовів автобусів класів М2 та М3 під час їх випробувань на міцність / К. Е. Голенко, О. З. Горбай, Л. В. Крайник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 641. - С. 21-28. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано поведінку секцій кузовів автобусів за умов напружено-деформованого стану під час їх випробувань на міцність. Досліджено фактори впливу на результуючу пасивну безпеку, визначену залишковим життєвим простором салону внаслідок нормативних випробувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крайник Л. В. 
Обгрунтування та оцінка ефективності схеми гальмового приводу тривісного моноблочного автобуса / Л. В. Крайник, І. Г. Дуфанець // Вестн. ХНАДУ. - 2008. - Вып. 42. - С. 17-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що реалізація в СНД пілотного проекту тривісного так званого 15-метрового міського автобуса/тролейбуса "Богдан А231" з моноблочним кузовом зумовила необхідність системного аналізу та перегляду традиційних засад проектування двовісних і дволанкових тривісних автобусів/тролейбусів. Проаналізовано 3 можливі схеми розділення гальмового приводу та оцінено їх ефективність з точки відповідності нормативним вимогам ЄЕК ООН N 13-09. Для збільшення швидкодії приводу запропоновано додаткове введення пришвидшувального клапана з диференціальним поршнем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-042.730.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гудз Г. С. 
Порівняльний аналіз температурних режимів вентильованих та невентильованих дискових гальм автобуса на циклічних випробовуваннях / Г. С. Гудз, І. Я. Захара // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 45. - С. 70-74. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено порівняльні дослідження температурних режимів вентильованих і невентильованих дискових гальм автобуса на випробовуваннях і шляхом комп'ютерного моделювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-042.730.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дем'янюк В. А. 
Науково-прикладні основи системного аналізу та оптимального проектування гальмових керувань автобусів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.02 / В. А. Дем'янюк; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2005. - 39 c. - укp.

Розроблено засади системного аналізу й оптимального проектування гальмового керування (ГК) автобусів та його підсистем (гальмових механізмів і приводу, антиблокувальної системи) зі створенням нових і вдосконалених математичних моделей, методів програмного забезпечення та робочих процесів з урахуванням структурно-функціональних взаємозв'язків з основними системотвірними елементами відкритої органічної системи "загальмовуваний автобус". Запропоновано концепцію та алгоритми багатокритеріального оптимального проектування ГК автобусів на підставі статистичних вагових коефіцієнтів і розробленого векторного критерію ефективності. Здійснено параметричну оптимізацію підсистем ГК і запропоновано їх нові технічні рішення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Загороднов М. І. 
Покращання показників маневреності і стійкості руху шарнірно зчленованих автобусів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / М. І. Загороднов; Нац. трансп. ун-т. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Розроблено математичну модель плоскопаралельного руху шарнірно зчленованих автобусів (ШЗА) за різних схем приводу ведучих коліс та систем керування причіпною секцією. Запропоновано методику визначення критичної швидкості та межової швидкості початку коливальної нестійкості ШЗА, яка дозволяє підбирати та оптимізувати параметри колісного керуючого модуля та автопоїзда в цілому, завдяки чому забезпечується стійкість його руху у межах експлуатаційних навантажень та швидкостей. З використанням методу "продовження за параметрами" визначено умови втрати статичної стійкості у круговому русі й одержано мінімально можливі стійкі динамічні радіуси повороту за різних швидкостей руху, а також визначено стаціонарні кругові режими ШЗА за дії на нього постійних зовнішніх сил і моментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бумага О. Д. 
Покращання показників техніко-експлуатаційних властивостей міських газобалонних автобусів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. Д. Бумага; Нац. трансп. ун-т. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено вплив передаточних відношень трансмісії та параметрів компонування газобалонних автобусів на показники їх тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності та стійкості руху. Запропоновано методику визначення передаточних відношень трансмісії даних автобусів. Установлено показники поперечної стійкості газобалонного атобуса ЛАЗ. Складено диференціальні рівняння руху автобуса за умов загального випадку та встановлено, що показники маневреності цього автобуса відповідають показникам базової бензинової моделі, а наведена жорсткість керувального колісного модуля суттєво впливає на стійкість його руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-01 + О353-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Веремчук О. А. 
Покращення показників керованості та стійкості автобусів особливо великого класу : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. А. Веремчук; Нац. трансп. ун-т. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Розв'язано завдання щодо вибору компонувальних, масових параметрів і системи управління тривісних автобусів особливо великого класу. Визначено основні компонувальні параметри та параметри системи повороту автобуса даного класу, що забезпечують задане навантаження на його осі та необхідні показники маневреності. Одержано систему диференціальних рівнянь, що описує рух автобуса як тримасової системи, яка передбачає врахування впливу керуючих колісних модулів перехідних і задніх коліс. Визначено показники стійкості руху автобуса та проаналізовано вплив параметрів керуючого колісного модуля на їх числове значення. Показано, що застосування переднього та заднього колісного керуючого модуля зумовлює покращання показників стійкості руху автобуса за перехідних режимів руху. Встановлено закон управління колесами заднього керуючого модуля, за якого покращуються показники маневреності та стійкості руху автобуса.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Григоров А. Б. 
Підвищення ефективності експлуатації автобусів оптимізацією строків заміни моторних олив : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. Б. Григоров; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-082.057

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Немір А-К.А. Навайсех 
Підвищення ефективності функціонування автобусів у Іорданії з урахуванням енергоекологічних вимог : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / Немір А-К.А. Навайсех; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано критерії оцінки ефективності роботи автобусів, запропоновано заходи щодо розв'язання паливної та екологічної проблеми, наведено методики визначення нормативних значень витрати палива. Розроблено моделі для індивідуального підходу до розрахунку нормативів витрати палива для конкретних марок транспортних машин. Проведено комплекс експериментальних досліджень для визначення впливу різних експлуатаційних факторів на нормативи витрати палива та кількість викидів різних шкідливих компонентів відпрацьованих газів автомобілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-018 + О385.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Войтків С. В. 
Шляхи удосконалювання технічної системи штампування панелей облицювання кузовів автобусів на багатоконтурних електрогідравлічних пресах : Автореф. дис... канд. техн. наук / С. В. Войтків; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2005. - 23 c. - укp.

Розроблено класифікацію деталей кузовів сучасних автобусів за конструктивно-технологічними та виробничо-економічними параметрами. Запропоновано й обгрунтовано принципи їх уніфікації у межах декількох модельних рядів за найбільш складних і трудозатратних у виготовленні великогабаритних панелей зовнішнього облицювання. Обгрунтовано можливість і доцільність більш повного використання принципу уніфікації за технологічного членування великогабаритних облицювальних панелей кузовів автобусів та їх штампування на багатоконтурних електрогідравлічних пресах з використанням універсального технологічного оснащення. Одержано математичну модель, яка описує вплив параметрів уніфікації автобусів та їх кузовів на ефективність виробничої та технологічної систем їх виробництва. Створено нові технологічні процеси відбортовки панелей облицювання даних кузовів на багатоконтурних електрогідравлічних пресах, обгрунтовано критерії їх технологічності. Визначено параметри технологічності великогабаритних панелей зовнішнього облицювання кузовів автобусів та їх типових елементів, штампованих з використанням запропонованих схем. Розвинуто принципи здійснення уніфікації кузовів під час створення типорозмірних рядів автобусів різних класів і призначень на базі одного автомобільного шасі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-061/069

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Вершинін Д. В. 
Визначення параметрів основних вузлів електричної схеми електробуса / Д. В. Вершинін, В. А. Войтенко, Е. А. Смотров // Електромашинобуд. та електрообладн. - 2009. - Вип. 74. - С. 10-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Для стандартної циклограми руху міських автобусів запропоновано методику вибору мотор-коліс. Визначено електричні параметри блоків управління і бортового джерела живлення.

Для стандартной циклограммы движения городских автобусов предложена методика выбора мотор-колёс. Определены электрические параметры блоков управления и бортового источника питания.

Autonomous electro-drive of electro-bus on the base of motor-wheels is examined. For standard diagram of motion of city busses the method of choice of motor-wheels is offered, the electric pa-rameters of blocks of management.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Голенко К. Е. 
Оптимізація структури і міцності автобусного кузова типу Low-entry : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / К. Е. Голенко; Нац. ун- т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 20 c. - укp.

Встановлено, що під час аналізу компоновки та міцнісних характеристик несівного кузова Low-entiy не можна застосовувати підхід "класичних" кузовів або Low-floor. Формування структури каркасу даного типу кузова суттєво відрізняється. Розроблено комп'ютерну методику перевірки виконання вимог щодо насипної безпеки за бокового перекидання дозволила промоделювати деформації кузова автобуса та встановити запас залишкового життєвого простору салону. За цього збіжність результатів експериментальних (натурних) випробувань і комп'ютерного моделювання по деформації знаходиться в межах 4,5 - 12 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386214 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського