Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=С.р30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Астахова Е. В. 
Методика организации и проведения семинарских занятий по предметам гуманитарного цикла / Е. В. Астахова; Харьк. гуманит. ин-т "Нар. укр. акад.". - Х., 2000. - 52 c. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрены методика и оригинальные формы проведения занятий по предметам гуманитарного цикла, начиная от индивидуальной работы со студентами и заканчивая их самостоятельной деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р30 + Ч481.261

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Білоус Л. В. 
Гуманітарна підготовка фахівців нафтогазового профілю у процесі вивчення політології / Л. В. Білоус, Я. І. Мандрик // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Думка. - 2018. - № 5. - С. 154-166. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Висвітлено деякі аспекти методики викладання політології для студентів нафтогазового профілю технічного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р30(4УКР) + Ф0 р30(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гриджук В. Д. 
Громадянська освіта: суб'єктно-вчинковий підхід : монографія / В. Д. Гриджук; НАПН України, Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. - Київ : Талком, 2018. - 238, [1] c. - укp.

Розглянуто перспективи створення вітчизняної моделі громадянської освіти на засадах суб'єктно-вчинкового підходу через призму етнопсихологічного буття українців. Висвітлено питання національної ідеї, національного характеру та виховного ідеалу, а також історіогенезу українського шкільництва як інституту громадянського виховання дитини, що дають змогу по-новому оцінити можливості вітчизняних траєкторій розвитку громадянськості та громадянської позиції молодого покоління у контексті зразків сучасних світових надбань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13 + С.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА831794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бондаревська О. М. 
Формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. М. Бондаревська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2018. - 19 c. - укp.

Дисертаційну працю присвячено розв'язанню проблеми формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Висвітлено основні підходи до тлумачення феномена самостійно-пізнавальної діяльності студентів. На основі дослідження таких понять, як ''самостійна робота'', ''навчальна робота'', ''пізнавальна робота'', ''пізнавальна активність'', ''пізнавальна самостійність'', уточнено визначення ''самостійно-пізнавальної діяльності'', з'ясовано її види та типи. Виявлено й описано сукупність дидактичних умов як основу обгрунтування структурно-функціональної моделі формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Розроблено дидактичну модель формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Конкретизовано й описано критерії, показники та рівні сформованості гуманітарної компетентності студентів як функціональний результат реалізації індивідуальних стратегій. Емпіричним шляхом підтверджено ефективність розробленої дидактичної моделі та дидактичних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + С.р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бопко І. З. 
Теорія і практика формування у майбутніх магістрів гуманітарного профілю готовності до науково-дослідницької діяльності в інформаційному середовищі закладів вищої освіти : монографія / І. З. Бопко. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - 207 c. - Бібліогр.: с. 154-173 - укp.

Проаналізовано теоретичні та методичні аспекти підготовки майбутніх магістрів науково-дослідницької діяльності. Узагальнено наукові підходи до феноменологічної характеристики інформаційного середовища як фактора формування науково-дослідницької діяльності магістрантів гуманітарного профілю. Доповнено теоретичні та методологічні положення про готовність готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності. Запропоновано педагогічні умови, які впливають на цей процес. Схарактеризовано модель формування готовності майбутніх магістрів гуманітарного профілю до науково-дослідницької діяльності в інформаційному середовищі та представлено її навчально-методичний супровід.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.268 + С.р30-268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сенчина Н. Г. 
Формування педагогічної рефлексії учителів гуманітарних спеціальностей у післядипломній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Г. Сенчина; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2019. - 20, [1] c. - укp.

Дослідження присвячено проблемі формування педагогічної рефлексії учителів гуманітарних спеціальностей у післядипломній освіті. Визначено й науково обґрунтовано сутність феномена "педагогічна рефлексія учителів гуманітарних спеціальностей" як інтегральне особистісне утворення, механізм професійного самовдосконалення і самоактуалізації, що виявляється в здатності вчителя займати аналітичну позицію до своєї професійної діяльності і себе як її суб’єкта з урахуванням розвивального потенціалу гуманітарних дисциплін. Визначено компоненти педагогічної рефлексії учителів гуманітарних спеціальностей (особистісний, інтелектуальний, діяльнісний, міжособистісний); критерії (мотиваційно-ціннісний, пізнавальний, операціональний, організаційний) i відповідні показники; схарактеризовано рівні сформованості педагогічної рефлексії учителів гуманітарних спеціальностей (достатній, задовільний, низький). Науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують формування педагогічної рефлексії учителів гуманітарних спеціальностей у післядипломній освіті: зорієнтованість змісту післядипломної освіти на цілеспрямовану актуалізацію педагогічної рефлексії учителів гуманітарних спеціальностей; організація рефлексивного освітнього середовища в системі післядипломної освіти; впровадження активних рефлексивно-діяльнісних технологій навчання у курсовий і міжкурсовий періоди; забезпечення домінантної ролі рефлексивного практикуму у формуванні педагогічної рефлексії учителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті. Розроблено й апробовано модель i експериментальну методику формування педагогічної рефлексії учителів гуманітарних спеціальностей у післядипломній освіті, яка передбачала проведення цілеспрямованої поетапної роботи (когнітивно-мотиваційний, інтегративно-практичний, креативно-професійний етапи), із комплексним упровадженням визначених педагогічних умов на кожному з етапів експериментального освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + С.р30(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чижикова О. В. 
Дидактичні засади розвитку творчих здібностей майбутніх правознавців у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. В. Чижикова; Криворізький державний педагогічний інститут. - Кривій Ріг, 2019. - 20 c. - укp.

Здійснено аналіз сучасного стану проблеми розвитку творчих здібностей майбутніх правознавців під час гуманітарної підготовки у вищій школі. Конкретизовано сутність понять "творчість", "творчі здібності", "творча особистість" щодо студентів-правознавців; визначено структуру, критерії й рівні сформованості творчих здібностей студентів-правознавців; виявлено систему дидактичних засад розвитку творчих здібностей студентів-правознавців під час вивчення гуманітарних дисциплін. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено результативність дослідного навчання, основу якого склала дидактична модель розвитку творчих здібностей студентів-правознавців під час вивчення гуманітарних дисциплін. Реалізована модель базується на дотриманні умов креативного навчання, упровадженні імітаційно-ігрових технологій, активних, інтерактивних і методів проблемного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + С.р30 + Х.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440499 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського