Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.210$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : Зб. наук. пр. / ред.: А. С. Дем'янчук; Рівнен. екон.-гуманіт. ін-т АПН України. - Рівне : Вид. фірма "Ліста", 2001. - 472 c. - укp.

Досліджено проблеми формування основ інформаційної культури вчителів початкових класів. Викладено коцептуальні засади гуманізації військового виховання. Визначено шляхи розвитку педагогіки толерантності як складової гуманістичного виховання. Розкрито психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу школи та вузу. Розглянуто питання формування мовлення дітей у працях основоположників зарубіжної та вітчизняної педагогіки. Висвітлено тенденції розвитку управлінських відносин у галузі фізичного виховання та спорту за ринкових умов. Здійснено ретроспективний аналіз психолого-педагогічних засад моделювання системних зв'язків музичного та морального виховання дітей молодшого шкільного віку. Охарактеризовано національні та загальнолюдські духовні цінності як основу формування світогляду молоді України. Відображено проблеми інформаційної підтримки фондового ринку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210 я43 + Ч314 + Ч34(4УКР)01 + Ю984.0 я43 + Ю940 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні проблеми трасформації соціогуманітарної освіти : Зб. наук. пр. за підсумками Всеукр. наук.-практ. конф. (4 - 5 груд. 2003 р.) / ред.: О. І. Пометун; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т, Ін-т педагогіки, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т вищ. освіти АПН України, Хмельниц. ін-т регіон. упр. і права. - Кам'янець-Поділ., 2004. - 186 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні та практичні аспекти моральної культури майбутніх юристів, організаційні засади навчально-пізнавальної діяльності студента як чинника формування професіоналізму. Наведено нові підходи до формування вузівського навчального курсу історичного краєзнавства, особистісно орієнтований підхід до організації самостійної роботи студентів технічних коледжів у процесі вивчення суспільних дисциплін. Висвітлено проблеми викладання історії рідного краю в загальноосвітніх школах Запорожжя, створення сучасного шкільного підручника з історії України.

Раскрыты теоретико-методологические и практические аспекты моральной культуры будущих юристов, организационные основы учебно-познавательной деятельности студента как фактора формирования профессионализма. Приведены новые подходы к формированию вузовского учебного курса исторического краеведения, личностно ориентированный подход к организации самостоятельной работы студентов технических колледжей при изучении общественных дисциплин. Освещены проблемы изложения истории родного края в общеобразовательных школах Запорожья, создания современного школьного учебника по истории Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210 + Ч34(4УКР)01 + С.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пирогова Л. В. 
Проблемы гуманизации в системе образования / Л. В. Пирогова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 240-242. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто питання гуманізму у системі освіти у сучасності.

Рассмотрены вопросы гуманизации в системе образования в современный период.

In the article the questions of humanization in the system of education in a modern period are examined.


Ключ. слова: гуманизм, интеллектуальное образование, индивидуализм, личность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Максимова Т. В. 
Проблемы гуманизации в системе образования / Т. В. Максимова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 225-228. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Викладено основні принципи гуманізації системи освіти. Обгрунтовано необхідність гуманізації процесу навчання й розглянуто умови побудови гуманітарної освіти, заснованої на сучасних педагогічних технологіях і на методологічних принципах сучасного суспільства. Проаналізовано роль педагога в реалізації моделі гуманітарної освіти. Вказано, що гуманізація містить у собі систему засобів, спрямованих на пріоритетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти й на формування особистості тих, кого навчають.

Изложены основные принципы гуманизации системы образования. Обоснована необходимость гуманизации процесса обучения и рассмотрены условия построения гуманитарного образования, основанного на современных педагогических технологиях и на методологических принципах современного общества. Проанализирована роль педагога в реализации модели гуманитарного образования. Указано, что гуманизация включает в себя систему мер, направленных на приоритетное развитие общекультурных компонентов в содержании образования и на формирование личности обучаемых.

The article is dedicated to the account of major principles of humanization in the system of education. In the article the necessity of humanization in the process of education is proved and also the conditions of the construction of liberal educationbased on the contemporary pedagogical technologies and on the methodological principles of modern society are rated. The role of a teacher in the achievement of the model of liberal education is analyzed. It is mentioned that the humanization includes the system of measures which is directed to the priority development of generally cultural components in the educational content and to the formation of a trainee's personality.


Ключ. слова: гуманизм, гуманизация системы образования, принципы и закономерности гуманизации процесса обучения, содержание процесса гуманизации
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : Зб. наук. пр / ред.: Ю. В. Пелех; Акад. пед. наук України, Міжнар. ун-т "РЕГІ". - Рівне : Волин. обереги, 2002. - 299 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 3). - укp.

Висвітлено дослідження вітчизняних та зарубіжних учених щодо психолого-педагогічних аспектів формування пізнавальних інтересів дітей. Розкрито зміст та компоненти навчальної активності молодших школярів. Проведено тематичний аналіз стану мовленнєвого розвитку дітей за умов дошкільного навчального закладу. Наведено результати дослідження морфологічної структури процесу формування системи знань у школярів. Обговорено деякі напрямки розвитку творчої уяви дітей шкільного віку за допомогою комп'ютерних засобів, а також психолого-педагогічні та соціальні заходи для вдосконалення менеджменту в освіті. Запропоновано нові підходи до визначення змісту шкільної початкової освіти. Проаналізовано роль гри в навчанні дітей елементам математики.

Освещены психолого-педагогические аспекты формирования познавательных интересов в исследованиях отечественных и зарубежных ученых. Раскрыты содержание и компоненты учебной активности младших школьников. Проведен тематический анализ состояния речевого развития детей в условиях дошкольного учебного заведения. Приведены результаты исследования морфологической структуры процесса формирования системы знаний у школьников. Описаны некоторые направления развития творческого воображения детей школьного возраста с помощью компьютерных средств, а также психолого-педагогические и социальные мероприятия по усовершенствованию менеджмента в образовании. Предложены новые подходы к определению содержания школьного начального образования. Проанализирована роль игры в обучении детей элементам математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч311.210я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : Зб. наук. пр / ред.: Ю. В. Пелех; Акад. пед. наук України, Міжнар. ун-т "РЕГІ". - Рівне : Волин. обереги, 2002. - 481 с. - (Фіз. виховання. Економіка. Математика та інформатика; Вип. 3). - укp.

Висвітлено шляхи залучення учнів до занять спортом, напрямки профілактики негативних звичок у студентської молоді засобами фізичної культури. Проаналізовано спорт як систему теоретико-методичних, практичних засад подальшої підготовки найбільш здібних фізкультурників. Описано особливості фізичного розвитку підлітків із затримкою психічного розвитку. Особливу увагу приділено віковій динаміці функціонального стану серцево-судинної системи дітей та підлітків залежно від рівня біологічної зрілості. Розглянуто питання економіки, математики та інформатики. Розкрито можливості підвищення інвестиційної та кредитної привабливості підприємств малого бізнесу України. Висвітлено джерела фінансування інвестиційних потреб вітчизняними підприємствами, деякі проблеми фінансової реструктуризації підприємств. Викладено концептуальні підходи до визначення конкурентоспроможності організації на ринку робочої сили. Проаналізовано підприємництво як чинник мотивації праці за умов ринкової трансформації економіки. Обговорено особливості розвитку малого підприємництва у регіонах. Охарактеризовано індивідуальні відмінності у формуванні образного мислення школярів на уроках інформатики. Розглянуто математичні моделі оптимального розподілу файлів серед вузлів обчислювальних мереж і методи їх реалізації.

Освещены пути привлечения учеников к занятиям спортом, направления профилактики негативных привычек в студенческой молодежи средствами физической культуры. Проанализирован спорт как система теоретико-методических, практических основ дальнейшей подготовки наиболее способных физкультурников. Описаны особенности физического развития подростков с задержкой психического развития. Особое внимание уделено возрастной динамике функционального состояния сердечно-сосудистой системы детей и подростков в зависимости от уровня биологической зрелости. Рассмотрены вопросы экономики, математики и информатики. Раскрыты возможности повышения инвестиционной и кредитной привлекательности предприятий малого бизнеса Украины. Освещены пути финансирования инвестиционных потребностей отечественными предприятиями, некоторые проблемы финансовой реструктуризации предприятий. Изложены концептуальные подходы к определению конкурентоспособности организации на рынке рабочей силы. Проанализировано предпринимательство как фактор мотивации труда в условиях рыночной трансформации экономики. Описаны особенности развития малого предпринимательства в регионах. Охарактеризованы индивидуальные отличия в формировании образного мышления школьников на уроках информатики. Рассмотрены математические модели оптимального распределения файлов среди узлов вычислительных сетей и методы их реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч311.210я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж71968/[фіз.вих...] Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 18 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ін-т. - Слов'янськ, 2002. - 169 с. - укp.

Висвітлено проблеми духовно-морального виховання дітей і молоді в системі освіти України. Проаналізовано реалії та перспективи духовного виховання дітей за умов сучасної української сім'ї, християнські цінності за сучасних реалій сімейного виховання та в системі організації "Пласт". Розкрито роль релігії у моральному вихованні американської шкільної молоді у 1830 - 1870 рр., роль церкви у формуванні національної свідомості. Акцентовано увагу на проблемі підготовки учнівської та студентської молоді до створення сім'ї на засадах християнської моралі. Описано особливості та принципи християнської педагогіки. Охарактеризовано спільну діяльність державних, громадських та благодійних організацій у наданні профілактичної та реабілітаційної допомоги дітям з неблагополучних сімей.

Освещены проблемы духовно-морального воспитания детей и молодежи в системе образования Украины. Проанализированы реалии и перспективы духовного воспитания детей в условиях современной украинской семьи, христианские ценности в современных реалиях семейного воспитания и в пластовой системе. Раскрыты роль религии в моральном воспитании американской школьной молодежи в 1830 - 1870-х гг., роль церкви в формировании национального сознания. Акцентировано внимание на проблеме подготовки ученической и студенческой молодежи к созданию семьи на основах христианской морали. Описаны особенности и принципы христианской педагогики. Охарактеризована совместная деятельность государственных, общественных и благотворительных организаций в предоставлении профилактической и реабилитационной помощи детям из неблагополучных семей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Аносов І. П. 
Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. П. Аносов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 46 c. - укp.

Досліджено теоретико-концептуальні засади антропологізму як чинника гуманізації освіти. На підставі аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та її історії конкретизовано його місце у педагогічних принципах. Встановлено вплив даного чинника на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання та виховання у конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. Визначено особливості сучасного антропологізму, висвітлено його культурологічні та соціально-психологічні аспекти, проаналізовано педагогічний досвід застосування антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи та критерії реалізації педагогічного антропологізму в процесі підготовки майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч311.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корсак К. В. 
Освітньо-науковий комплекс України і четверта хвиля ноотехнологій / К. В. Корсак // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 2-7. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

За допомогою опису головних змін у засобах і методах життєзабезпечення населення Землі, названих "хвилями", розглянуто процес еволюції людства, його майбутнє та стратегію розвитку освітньо-наукового комплексу України. Наведено схему доісторичної й історичної еволюції людства та перспективної побудови вищих рівнів освіти України, що враховує досягнення європейських та інших держав. Указано на початок "Четвертої хвилі" (ноохвилі) та доведено, що катастрофи людство уникне через створення нешкідливих для біосфери ноотехнологій. Саме на це, за думкою автора, має бути скерований потенціал освіти та науки України.

С помощью описания главных изменений в средствах и методах жизнеобеспечения населения Земли, названных "волнами", рассмотрен процесс эволюции человечества, его будущее и стратегия развития научно-образовательного комплекса Украины. Приведена схема доисторической и исторической эволюции человечества, а также перспективного построения высших уровней образования Украины, учитывающая достижения европейских и других государств. Указано на начало "Четвертой волны" (нооволны) и доказано, что катастрофы человечество избежит через создание безвредных для биосферы ноотехнологий. Именно на это, по мнению автора, должен быть направлен потенциал образования и науки Украины.

For by describing the major changes in the means and methods for population of the Earth, called "waves", discussed the evolution of mankind, and its future development strategy for scientific and educational complex of Ukraine. It's considered a scheme of the prehistoric and historical evolution of mankind and future construction of higher levels of education in Ukraine, taking into account the achievements of European and Other States. Indicated at the beginning of "The Fourth Wave" (noowave) and prove that humanity will avoid catastrophe by creating a friendly nootehnology biosphere. That is what, in athor opinion, should be directed to the potential of education and science.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210 + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мішкурова В. Ф. 
Іван Огієнко про гуманізацію навчально-виховного процесу / В. Ф. Мішкурова, М. І. Пащенко, Д. І. Пащенко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 109-112. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано, що гуманізація навчально-виховного процесу передбачає оволодіння людиною духовними цінностями суспільства. І.Огієнко вважав основою цього процесу вивчення історії та культури України, знання мови, обрядів, звичаїв, мистецтв, побуту тощо. Наголошено, що родина і школа повинні співпрацювати, щоб дитина в школі відчувала себе комфортно.

Обосновано, что гуманизация учебно-воспитательного процесса предусматривает овладение человеком духовными ценностями общества. И. Огиенко считал основой этого процесса изучение истории и культуры Украины, обрядов, обычаев, искусства, быта. Акцентировано, что семья и школа должны сотрудничать, чтобы ребенок в школе чувствовал себя комфортно.

The humanization of educational process compels a person to apprehend spiritual values of the society. The basis of it, according to I. Ogiyenko, is studying Ukrainian culture and history, the knowledge of could traditions, customs, arts, mode of lifeetc. Family and school are to cooperate so that the child feel comfortable at school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кашаєв І. О. 
Впровадження результатів наукових досліджень у навчальний процес / І. О. Кашаєв, Р. В. Пугачов // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2014. - № 2. - С. 177-179. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблемні питання впровадження результатів наукових досліджень у навчальний процес, а також обгрунтовано основні форми впровадження результатів НДР в освітній процес.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського