Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.411$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кравченко Л. М. 
Неперервна педагогічна підготовка менеджера освіти : монографія / Л. М. Кравченко. - Полтава : Техсервіс, 2006. - 418 c. - Бібліогр.: с. 387-418. - укp.

Розкрито методолого-теоретичні й організаційно-педагогічні засади процесу неперервної педагогічної підготовки менеджера й освітнього лідера в єдності допрофесійного, фундаментального професійного та післядипломного етапів. Розглянуто конвергентний менеджмент як інноваційну індивідуально-креативну та когнітивно-маніпулятивну парадигму управління та самоуправління у сфері освіти. З урахуванням сучасних соціокультурних, наукових і технологічних вимог до освіти особистості впродовж життя наведено функціональну модель особистісного саморозвитку менеджера освіти.

Раскрыты методолого-теоретические и организационно-педагогические основы процесса непрерывной педагогической подготовки менеджера и образовательного лидера в единстве допрофессионального, фундаментального профессионального и последипломного этапов. Рассмотрен конвергентный менеджмент как инновационная индивидуально-креативная и когнитивно-манипулятивная парадигма управления и самоуправления в сфере образования. С учетом современных социокультурных, научных и технологических требований к образованию личности на протяжении жизни предложена функциональная модель личностного саморазвития менеджера образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Олійник В. В. 
Теоретичні передумови формування правової компетентності керівників навчальних закладів / В. В. Олійник // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 30-34. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто стан правової компетентності керівників закладів освіти у системі післядипломної педагогічної освіти та її роль в професійній діяльності. Виявлено теоретичні детермінанти поняття "правова компетентність", а також вироблено підходи щодо підготовки управлінських кадрів до керівництва закладами освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кожевников В. М. 
Управлінська діяльність керівників у вимогах сучасної парадигми / В. М. Кожевников // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 105-110. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему управлінської діяльності керівників різних рівнів управління на етапах освіти. Доведено необхідність оволодіння не тільки стандартом сучасного управління навчальним закладом (НЗ), але й стандартом управління наступністю керованих процесів у НЗ чи у суміжних НЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тіхонова М. І. 
Формування психологічної компетентності керівника навчального закладу в системі післядипломної освіти / М. І. Тіхонова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 18-20. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано різні підходи до визначення поняття "компетентність", а також її вплив на ефективність виконання функціональних обов'язків керівником навчального закладу. Показано формування психологічної компетентності керівника навчального закладу в системі післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кравченко Л. М. 
Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Кравченко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 39 c. - укp.

Обгрунтовано наукові основи поетапної професійної підготовки менеджера у системі неперервної педагогічної освіти. Розроблено концепцію даної підготовки у контексті інноваційних ринкових теорій управління. Виявлено науково-педагогічну суть, закономірності, суперечності, принципи, здійснено уточнення та модифікацію основних понять індивідуальної професійної підготовки менеджера освіти, теоретично обгрунтовано поетапну структуру цього процесу широкої вікової періодизації з урахуванням початкового (професійно-орієнтувального), основного (професійно-формувального) та післядипломного (професійно-супроводжувального) етапів. Визначено та науково обгрунтовано основні професійно-педагогічні компетентності концентричного характеру (пізнавально-аналітичні, ринково-креативні, лідерські, організаторські, навчально виховні, інформаційно-комунікативні, загальнокультурні) менеджера освіти та специфіку їх розвитку на кожному з етапів. Розроблено й експериментально перевірено модель неперервної поетапної професійної підготовки, особистісного саморозвитку та самоздійснення менеджера освіти впродовж життя. З'ясовано та теоретично узагальнено систему управлінських знань, педагогічних механізмів, ринкових технологій і методичні процедури підготовки менеджера освіти на кожному з етапів процесу. Науково обгрунтовано наскрізні та поетапні критерії та показники динаміки розвитку його головних компетентностей у процесі неперервної професійної підготовки. Розроблено експериментальний науково-методичний комплекс для апробації організаційно-фунціональної

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Беженар Г. Д. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності керівника навчального закладу : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г. Д. Беженар; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 16 c. - укp.

Досліджено проблему професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов для діяльності педагогічних працівників. Розкрито зміст діяльності такого керівника щодо організації предметно-просторового середовища у закладі. Визначено суть і структуру професійної компетентності керівника навчального закладу щодо створення сприятливих умов діяльності педагогічних працівників, виявлено показники та суб'єктивні й об'єктивні фактори її розвитку. Визначено й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності даного керівника щодо створення сприятливого предметно-просторового середовища для діяльності педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бондарчук О. І. 
Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності : автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.05 / О. І. Бондарчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 34 c. - укp.

Досліджено соціально-психологічні закономірності особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів за умов професійної діяльності у післядипломній педагогічній освіті. Запропоновано новий концептуальний підхід до соціально-психологічного аналізу суті та проблем особистісного розвитку даних керівників. Визначено основні тенденції, соціально-психологічні механізми та чинники їх особистісного розвитку, розроблено відповідну модель і обгрунтовано форми її реалізації у процесі післядипломної педагогічної освіти керівників освітніх організацій за умов створеного соціального середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю959.181 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Олійник В. В. 
Формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Олійник; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2008. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено модель правової компетентності керівників навчальних закладів, обгрунтовано організаційно-педагогічні умови її формування у системі післядипломної педагогічної освіти. Уточнено зміст понять "компетентність", "правова компетентність". Розкрито сутність правової компетентності керівників навчальних закладів, встановлено критерії та показники її сформованості. Удосконалено організаційно-методичні засади правової підготовки керівників навчальних закладів у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Х8р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Попик Ю. В. 
Формування фрустраційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю. В. Попик; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Проведено дослідження фрустраційної толерантності як психологічної стійкості до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об'єктивного оцінювання проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості. Показано важливе значення фрустраційної толерантності як важливої передумови й основної умови адаптації та реалізації менеджера в освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту фрустраційну толерантність розглянуто як структуру, яка утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Виявлено, що у менеджерів освітніх закладів, яким властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, переважає емоційна складова. З'ясовано, що провідними компонентами інтолерантності є когнітивність і конативність. Встановлено, що найбільш успішними у спільній діяльності є менеджери освітніх закладів, яким притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з переважанням емоційного та конативного складників. Інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навичків спільної діяльності. Розроблено й апробовано програму формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямовану на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, що позитивно вплинула на формування толерантності до фрустрації. Зроблено висновок, що когнітивно-стильові особливості менеджера сприяють становленню поведінкових стереотипів, в яких втілюється конативна складова толерантності до фрустрації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-355.2 + Ю959.181:Ч30 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коростелев А. А. 
Особенности целеполагания и построение "Пирамиды целей" в профессиональной деятельности руководителей образовательных учреждений / А. А. Коростелев // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 165. - С. 29-33. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто питання постановки керівниками освітніх установ цілей і задач у своїй професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бондарчук О. І. 
Науково-методичні засади формування психологічної компетентності керівників освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти : наук.-метод. посіб. / О. І. Бондарчук, Л. М. Карамушка, О. В. Брюховецька, Т. М. Вакуліч, В. М. Івкін; ред.: О. І. Бондарчук; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 143 c. - укp.

Обгрунтовано науково-методичні засади формування психологічної компетентності (ПК) керівників освітніх організацій (ОО). Розкрито зміст, основні тенденції та чинники ПК управлінців. Розроблено модель формування ПК керівників ОО та визначено можливості її реалізації у системі післядипломної педагогічної освіти керівних ОО. Досліджено праці українських педагогів Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, В. Г. Кременя, О. Я. Савченко та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Смолей В. В. 
Самоменеджмент керівника навчального закладу / В. В. Смолей // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність самоменеджменту як технології управління власною діяльністю, що базується на сформованих особистих цінностях, визначених особистих цілях, самоконтролі, самопізнанні та самоаналізі, вмінні вирішувати проблеми, керувати стресами та управляти своїм часом. Відзначено, що самоменеджмент - це послідовне та цілеспрямоване використання керівником навичок, практик, прийомів для забезпечення ефективності діяльності, досягнення визначених цілей.

Раскрыта сущность самоменеджмента как технологии управления собственной деятельностью, базирующейся на сложившихся личных ценностях, определенных личных целях, самоконтроле, самопознании и самоанализе, умении решать проблемы, управлять стрессами и управлять своим временем. Отмечено, что самоменеджмент – это последовательное и целенаправленное использование руководителем навыков, практик, приемов для обеспечения эффективности деятельности, достижения определенных целей.

The article reveals the essence of self management as a technology of the management its own activities, based on the formed personal values, cetain personal goals, self-control, self-knowledge and introspection, the ability to solve problems,to manage stresse and time. It is noted that self-management is a consistent and purposeful use of leader’s skills, practices, techniques toproviding effective activity and to meat specific goals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Олійник В. 
Дослідження процесу формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 73-77. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано рівні сформованості правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. Виявлено динаміку формування даного процесу у слухачів курсів підвищення кваліфікації. Доведено необхідність цілеспрямованого, систематичного формування правових знань і умінь керівних кадрів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ляхоцька Л. 
Застосування електронних технологій навчання у підвищенні кваліфікації керівників освіти / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 58-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто підвищення кваліфікації керівників освіти за очно-дистанційною формою в кредитно-модульній системі організації навчального процесу, технологію організації та структурування змісту навчання дистанційного етапу. Висвітлено технологію електронного дистанційного навчання на першому та другому етапах підвищення кваліфікації керівників освіти районного (міського) рівня в межах Проекту "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Запроваджено методику самостійного вивчення слухачами дистанційного курсу навчальних модулів у Веб-класі під час підвищення кваліфікації керівників освіти за кредитно-модульною системою організації навчального процесу.

Рассмотрены процесс повышения квалификации руководителей образования очно-дистанционной формы обучения в кредитно-модульной системе организации учебного процесса, а также технология организации и структурирования содержания обучения дистанционного этапа. Освещена технология электронного дистанционного обучения на первом и втором этапах повышения квалификации руководителей образования районного (городского) уровня в рамках Проекта "Равный доступ к качественному образованию в Украине". Представлена методика самостоятельного изучения слушателями дистанционного курса учебных модулей в Веб-классе в процессе повышения квалификации руководителей образования по кредитно-модульной системе организации учебного процесса.

It's considered the process of training educational leaders part-distance learning in the credit-modular system of educational process and the technology organization and structuring learning content remote stages. It's discussed in detail the technology of electronic distance learning on the first and second stages of training educational leaders of the district (municipal) level, the project "Equal access to qualitative education in Ukraine". The technique of self-study distance learning course students study modules in the Web-class in the process of training educational leaders for credit-modular system of school organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч481.290 + Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Приходько Ю. 
Особливості ціннісних орієнтацій керівних кадрів освіти як складова мотивації професійного удосконалення / Ю. Приходько // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано результати дослідження щодо з'ясування ієрархічної структури ціннісних орієнтацій педагогічних кадрів - керівників районної, міської ланок освіти, директорів коледжів, загальноосвітніх шкіл, ліцеїв тощо. Розкрито методику дослідження та типологію ціннісних орієнтацій, обрану дослідниками. Акцентовано увагу на висновку, що цінності, які характеризують ставлення до професійної діяльності, посідають після базових цінностей найбільш високі місця у табелі рангів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бондарчук О. 
Соціально-психологічні проблеми післядипломної педагогічної освіти керівників освітніх організацій / О. Бондарчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Висвітлено соціально-психологічні проблеми післядипломної педагогічної освіти (ПО): відсутність єдиного концептуального підходу до системи підвищення кваліфікації в усіх її ланках, невирішення проблеми державного стимулювання професійного зростання фахівців, недостатній рівень науково-методичного забезпечення процесу ПО. ПО визначено як систему навчання та розвитку фахівців з вищою освітою для приведення їх професійного рівня кваліфікації відповідно до світових стандартів. Обговорено компенсаторну, адаптивну, розвивальну функції ПО. Наголошено на створенні психологічної служби в системі ПО, в межах якої можливо вчасно виявити недоцільні зміни, що відбуваються на особистісному і професійному рівнях викладачів і слухачів ПО.

Освещены социально-психологические проблемы последипломного педагогического образования (ПО): отсутствие единого концептуального подхода к системе повышения квалификации во всех ее звеньях, нерешенность проблемы государственного стимулирования профессионального роста специалистов, недостаточный уровень научно-методического обеспечения процесса ПО. ПО определено как система обучения и развития специалистов с высшим образованием для приведения их профессионального уровня квалификации в соответствии с мировыми стандартами. Обсуждены компенсаторная, адаптивная, развивающая функции ПО. Подчеркнута необходимость создания психологической службы в системе ПО, в рамках которой возможно вовремя выявить нецелесообразные изменения, происходящие на личностном и профессиональном уровне преподавателей и слушателей ПО.

Deals with socio-psychological problems of postgraduate pedagogical education (PE): lack of a unified conceptual approach to professional growth in all its echelons, unsolved problems of state incentives for professional growth specialists, lack of scientific and methodological support of the software. It's considered by definition a system of training and development specialists with higher education to bring their professional skills in accordance with international standards. It's discussed compensatory, adaptive, developing software functions. Stressed the need for psychological services in the system, in which time may reveal inappropriate changes to their personal and professional level, both teachers and listeners.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Боднарчук О. 
Особливості вдосконалення психологічної компетентності керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти / О. Боднарчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2. - С. 3-6. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено особливості психологічної компетентності керівників освітніх організацій та її формування за умов післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено етапи удосконалення компетентності. Розглянуто питання створення персонального навчального середовища для кожного управлінця, що забезпечить можливість переходу до неперервного навчання впродовж життя на основі складання індивідуальних програм самовдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Базелюк В. 
Ціннісний портрет керівника навчального закладу / В. Базелюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2. - С. 71-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито категорію цінності як предмет філософського осмислення у вітчизняній науці, коли зростає інтерес до проблем людини, моралі, гуманізму, суб’єктивного фактора в цілому. Зазначено, що цінності - це головна вісь свідомості, що забезпечує стійкість особистості, спадкоємність певного типу поведінки й діяльності і виражається в спрямованості потреб та інтересів. Виділено три рівні організації цінностей та два класи цінностей. Визначено головні ознаки відповідального керівника навчального закладу. Стверджено, що цінності є потужним регулятором індивідуальної та групової поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Малахова О. 
Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу / О. Малахова // Рідна шк.. - 2011. - № 4/5. - С. 52-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто акмеологію як особливу сферу знань, зумовлену потребою суспільства в підвищенні професіоналізму фахівців і насамперед у галузі управління. Зазначені зміни в характері управлінської діяльності керівника ЗНЗ, яка в подальшому все більше буде зорієнтована на вільний розвиток людини, творчу ініціативу, самостійність, професійний потенціал працівника, реалізацію його резервів, можливостей. Відмічено, що використання акмеологічних технологій на практиці показує, що вони є сукупністю методів, прийомів і технік, за допомогою яких організується рух особистості до вершин самореалізації. Наведено інтерактивні методи роботи у підвищенні професійної підготовки управлінця: тренінги, консультації, тест-тренажери, а також науково-методичну роботу, найбільш поширеними методами якої є лекції, семінари, круглі столи, конференції, захист педагогічних проектів. Вміщено приклад Програми професійного зростання керівника. Констатовано, що головною метою управління є створення нового потенціалу навчального закладу, що сприяє його переходу до якісно нового стану, за яким забезпечуватимуться більш високі результати у навчально-виховному процесі.

Рассмотрено акмеологию как особую сферу знаний, обусловленную потребностью общества в повышении профессионализма специалистов, прежде всего, в области управления. Указанны изменения в характере управленческой деятельности руководителя ОУЗ, которая в дальнейшем все больше будет ориентирована на свободное развитие человека, творческую инициативу, самостоятельность, профессиональный потенциал работника, реализацию его резервов, возможностей. Отмечено, что использование акмеологических технологий на практике показывает, что они являются совокупностью методов, приемов и техник, с помощью которых организуется движение личности к вершинам самореализации. Приведены интерактивные методы работы в повышении профессиональной подготовки управленца: тренинги, консультации, тест-тренажеры, а также научно-методическую работу, наиболее распространенными методами которой являются лекции, семинары, круглые столы, конференции, защита педагогических проектов. Помещен пример Программы профессионального роста руководителя. Констатировано, что главной целью управления является создание нового потенциала учебного заведения, что способствует его переходу к качественно новому состоянию, за которым будут обеспечиваться более высокие результаты в учебно-воспитательном процессе.

Occupational considered as a special sphere of knowledge, due to society's need for increased professionalism and above all in management. These changes in the managerial head of general educational institutions, which in future will increasingly focus on the free development of human creativity, autonomy, and professional potential employee, the implementation of its provisions, opportunities. It is noted that the use of technology in practice acmeologic shows that they are a collection of methods, techniques, and techniques to help organize the movement to the tops of the individual self-realization. We present an interactive work methods to improve the training of managers: training, consulting, test simulators, as well as scientific and methodological work, the most common methods of which are lectures, seminars, round tables, conferences, educational protection projects. Put example programs for professional growth leader. It was stated that the main goal of management is building a new schoolwhich contributes to its transition to a qualitatively new state, which will provide for better results in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Білобровко Т. 
Організація стажистської практики майбутніх керівників закладів освіти в контексті вимог Болонської конвенції / Т. Білобровко, Л. Борисова, В. Панченко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 110-116. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розкрито проблеми підготовки, завдання та хід стажувальної практики магістрантів відділення післядипломної освіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди в контексті вимог Болонської конвенції. Наведено принципи організації стажувальної практики для магістрів зі спеціальності "Управління навчальним закладом" з урахуванням мети сучасної освіти (всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей) і вимог сьогодення до спеціаліста: знання свого фаху, ерудованість, комунікативність.

Раскрыты проблемы подготовки, задания и ход стажистской практики магистрантов отделения последипломного образования Переяслав-Хмельницкого государственного педагогического университета им. Г. Сковороды в контексте требований Болонской конвенции. Приведены принципы организации стажистской практики для магистров по специальности "Управление учебным заведением" с учетом цели современного образования (всестороннее развитие человека как личности и наивысшей ценности общества, развитие его талантов, умственных и физических способностей) и требований современности к специалисту: знание своей профессии, эрудированность, коммуникативность.

The problems of the post-graduate magisters training, objectives, organizing the probation practice in the G. Skovoroda Pereyaslav-Chmelnitskiy State Pedagogical University are considered by the authors. The probation practice organization of the future heads of the ed-nal institutions are reviewed in the paper as a personality's thoroughly development of his/her intellectual and physical is a basic object of the modern education. The has been stressed in the article that the educationalist the broad professional is in great demand nowdays.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського