Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.203.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Калініченко Н. А. 
Трудова підготовка учнів сільської школи в Україні (друга половина ХІХ - ХХ століття) : моногр. / Н. А. Калініченко; Ін-т педагогіки АПН України, Упр. освіти і науки Кіровогр. облдержадмін., Кіровогр. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. В.Сухомлинського. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2007. - 744 c. - укp.

Викладено теоретичні та практичні питання трудової підготовки (ТП) учнів сільської школи (УСШ) в Україні у другій половині ХІХ - ХХ ст. Розглянуто ефективні експериментальні моделі ТП сільських школярів, розроблені й апробовані у загальноосвітніх школах. Наведено теоретичні та методологічні підходи щодо генези ТП УСШ. Приділено увагу проблемі ТП УСШ як засобу соціалізації, саморозвитку особистості за умов ринкової економіки. Проаналізовано вплив ТП на загальний розвиток особистості у педагогіці В.Сухомлинського. Розкрито роль таборів праці та відпочинку у ТП старшокласників. Наведено експериментальну модель ТП УСШ в учнівських виробничих бригадах "Юні гіталовці" (1970 - 1990 рр.).

Изложены теоретические и практические вопросы трудовой подготовки (ТП) учеников сельской школы (УСШ) в Украине во второй половине ХІХ - ХХ вв. Рассмотрены эффективные экспериментальные модели ТП сельских школьников, которые были разработаны и апробированы в общеобразовательных школах. Приведены теоретические и методологические подходы к генезису ТП УСШ. Особое внимание уделено проблеме ТП УСШ как средству социализации, саморазвития личности в условиях рыночной экономики. Проанализировано влияние ТП на общее развитие личности в педагогике В.Сухомлинского. Раскрыта роль лагерей труда и отдыха в ТП старшеклассников. Предложена экспериментальная модель ТП УСШ в ученических производственных бригадах "Юные гиталовцы" (1970 - 1990 гг.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч33(4УКР)51 + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андрощук І. П. 
Технологічна підготовка старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів: теорія і методика : монографія / І. П. Андрощук, О. М. Коберник. - Умань : Жовтий, 2008. - 240 c. - Бібліогр.: с. 159-175. - укp.

Розкрито вплив сучасного агропромислового виробництва на зміст і характер технологічної підготовки учнів сільських загальноосвітніх навчальних закладів. Виявлено особливості технологічної підготовки за умов профільного навчання. Охарактеризовано стан технологічної освіти в українській і зарубіжній старшій школі. Обгрунтовано моделі технологічної освіти в сільській школі. Запропоновано модульний підхід до визначення змісту технологічної підготовки сільських старшокласників і методику впровадження інноваційних технологій у викладання профільного навчання.

Раскрыто влияние современного агропромышленного производства на содержание и характер технологической подготовки учеников сельских общеобразовательных учебных заведений. Выявлены особенности технологической подготовки в условиях профильного обучения. Охарактеризовано состояние технологического образования в украинской и зарубежной старшей школе. Обоснованы модели технологического образования в сельской школе. Предложены модульный подход к определению содержания технологической подготовки сельских старшеклассников и методика внедрения инновационных технологий в преподавание профильного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Соловйов В. Ф. 
Допрофесійна підготовка старшокласників у системі "середня загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю" : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Ф. Соловйов; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено структурну модель допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у сільській ЗОШ і професійному ліцеї сільськогосподарського профілю та представлено основні результати її експериментальної перевірки. Викладено методику реалізації допрофесійного аграрно-технологічного навчання з урахуванням можливостей професійно-технічної освіти та критерії ефективності її застосування. Запропоновано методичні підходи до профорієнтаційної роботи у процесі допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у ЗОШ. Запропоновано організаційно-педагогічні умови, шляхи вдосконалення змісту, форм і методів допрофесійного навчання старшокласників у системі "сільська загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Андрощук І. П. 
Методика технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук / І. П. Андрощук; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

З використанням лекційно-практичної, інтерактивної та проектної систем навчання розроблено й апробовано методику технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів за умов профільного навчання. Досліджено вплив агропромислового виробництва на технологічну підготовку старшокласників навчальних закладів сільської місцевості. Розкрито зміст поняття "технологічна підготовка", охарактеризовано її сучасний стан. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості готовності старшокласників до сільськогосподарської діяльності. Обгрунтовано доцільність та ефективність використання модульного підходу для розробки програми з основ сільськогосподарського виробництва для учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів. Створено й експериментально апробовано моделі організації профільної технологічної підготовки старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Калініченко Н. А. 
Трудова підготовка учнів сільської школи у центральному регіоні України (друга половина XX ст.) : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Н. А. Калініченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 38 c. - укp.

Досліджено історико-педагогічні аспекти трудової підготовки учнів сільської школи. Проведено проблемно-генетичний аналіз процесів трудової підготовки в сільських школах на державному (нормативному) та регіональному (практичному) рівнях в Україні. Визначено й охарактеризовано основні процеси становлення та розвитку трудової підготовки учнів сільської школи в Україні у другій половині XX ст., розкрито дивергентні підходи до організаційно-змістового наповнення продуктивної праці школярів. Досліджено системні підходи до розробки змісту та структури трудової підготовки учнів в авторських сільських школах України - В.О. Сухомлинського, Г. Ткаченка, О.А. Захаренка. Визначено тенденції підготовки вчителів трудового навчання на різних етапах розвитку суспільства з урахувнаням специфіки роботи сільської школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч33(4УКР4)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мелешко В. 
Про організацію експериментального дослідження в сільській школі / В. Мелешко // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 7-7-8. - укp.

Висвітлено дослідження проблеми формування навчально-виховного середовища в ЗНЗ сільської місцевості. На прикладі діяльності ЗНЗ Корсунь-Шевченківського району Черкаської області узагальнено досвід роботи та творчі здобутки у створенні навчальних центрів професійної орієнтації, створення змістовного навчально-виховного середовища. На основі аналізу зазначеної проблеми зроблено висновок, що сучасна сільська школа без сформованого сприятливого навчально-виховного середовища не зможе забезпечити якісне виконання поставлених перед сучасною школою завдань та забезпечити освітні потреби мешканців села.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.203.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Соловйов В. 
Допрофесійна підготовка старшокласників у сільській загальноосвітній школі: можливості ПТНЗ / В. Соловйов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 1. - С. 124-132. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку сільської освіти та труднощі організації профільного навчання в старшій школі сільських ЗНЗ. Висвітлено практику інтеграції освітнього ресурсу кількох ЗНЗ І - ІІІ ступенів та інші форми організації допрофесійного навчання старшокласників у межах профільного навчання: опорна профільна школа, міжшкільні навчально-виробничі комбінати, територіальний освітній округ, навчально-виховні комплекси з профільним навчанням тощо. З урахуванням недоліків у змісті освіти та з метою ефективної підготовки майбутніх фахівців - аграріїв - запропоновано вивчення можливостей, теоретичне обгрунтування й розроблення організаційно-педагогічних засад співпраці сільських шкіл з ПТНЗ сільськогосподарського профілю.

Рассмотрены психолого-педагогические проблемы и возможности сотрудничества сельских общеобразовательных школ и профессионально-технических учебных заведений сельскохозяйственного профиля относительно допрофессионального агротехнического обучения старшеклассников.

The psychological and pedagogical problems and possibilities of cooperation between secondary country-side schools and agricultural vocational schools pupils' pre-vocational agrotechnological training are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ткачук Н. М. 
Організаційні моделі профільного навчання в сільській школі як предмет дослідно-експериментальної роботи / Н. М. Ткачук // Пед. пошук. - 2010. - № 3. - С. 32-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито досвід роботи експериментальних навчальних закладів щодо організації профільного навчання (ПН) відповідно до умов функціонування. Обгрунтовано доцільність запровадження варіативних моделей профільного навчання в сільських загальноосвітніх школах. Виділено чинники, що впливають на організацію ПН у загальноосвітній школі сільської місцевості. Висвітлено хід дослідно-експериментального дослідження, результати якого відкрили цілісну картину процесу впровадження ПН, дозволили структурувати проблеми організації профільного навчання за різними моделями. Підсумовано, що реалізація ПН передбачає якісну допрофільну підготовку, активізацію розробки теоретичних і практичних аспектів проблеми професійного самовизначення молоді, а обов'язковим компонентом впровадження ПН є залучення громадськості, батьків та інформування їх щодо модернізації вітчизняної освіти тощо. Для подальших досліджень запропоновано визначення педагогічних умов формування ключових компетенцій учнів профільних шкіл, підготовки вчителів до роботи в умовах профільної школи. На схемі наведено моделі організації ПН за умов сільської школи, запровадження профільного навчання у школах округу, управлінської взаємодії між навчальними закладами району та міським МНВК, структуру профілізації за умов НВК.

Раскрыт опыт работы экспериментальных учебных заведений по организации профильного обучения (ПО) в соответствии с условиями функционирования. Обоснована целесообразность введения вариативных моделей профильного обучения в сельских общеобразовательных школах. Выделены факторы, влияющие на организацию ПО в общеобразовательной школе сельской местности. Освещен ход опытно-экспериментального исследования, результаты которого открыли целостную картину процесса внедрения ПО, позволили структурировать проблемы организации профильного обучения по разным моделям. Подытожено, что реализация ПО предполагает качественную допрофильную подготовку, активизацию разработки теоретических и практических аспектов проблемы профессионального самоопределения молодежи, а обязательным компонентом внедрения ПО является привлечение общественности, родителей и информирования их о модернизации отечественного образования и т.п. Для дальнейших исследований предложено определение педагогических условий формирования ключевых компетенций учащихся профильных школ, подготовки учителей к работе в условиях профильной школы. Модели организации ПО в условиях сельской школы, введения профильного обучения в школах округа, управленческого взаимодействия между учебными заведениями района игородским МНВК, структура профилирования в условиях УВК показаны в виде схем.

The article explores some aspects of the results of research and experimental work at rural schools concerning introduction the major education after variant models.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського