Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (61)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.221.215.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Кодлюк Я. П. 
Підручник для початкової школи: теорія і практика : Моногр. / Я. П. Кодлюк. - Т. : Підруч. і посіб., 2004. - 288 c. - Бібліогр.: с. 230-247. - укp.

Розкрито теоретичні засади підручникотворення у галузі початкової освіти України у період 1960 - 2000 рр. Запропоновано теоретичну модель підручника для школи першого ступеня, проаналізовано етапи підручникотворення у даний період. Розглянуто сучасні тенденції підручникового забезпечення початкової школи за умов державної незалежності України.

Раскрыты теоретические основы создания учебников в области начального образования Украины в период 1960 - 2000 гг. Предложена теоретическая модель учебника для школы первой степени, проанализированы этапы его создания в данный период. Рассмотрены современные тенденции обеспечения учебниками начальной школы в условиях государственной независимости Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч421.221.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Височан Л. М. 
Дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958 - 1991 рр.) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Височан; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958 - 1991 рр.). Проаналізовано основні аспекти теорії підручника, різноманітні підходи до розробки дидактичних засад його створення. Обгрунтовано доцільність використання структурно-функціонального підходу як основи аналізу дидактичних засад навчальних книг природничо-математичного циклу для початкових шкіл України досліджуваного періоду. Охарактеризовано дидактичні засади побудови підручників з природознавства та математики. Визначено основні функції підручників (інформаційну, розвивальну, мотиваційну та виховну), досліджено їх взаємозв'язок та особливості реалізації у структурі навчальних книг. На підставі структурно-функціонального аналізу підручників з предметів природничо-математичного циклу досліджуваного періоду обгрунтовано можливості використання історичного досвіду в сучасній навчальній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.221.215.1 + Б.р(4УКР)2-38,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хребтова Н. Р. 
Мотиваційний компонент у змісті підручників для початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. Р. Хребтова; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Визначено структуру навчальної мотивації й охарактеризовано взаємозв'язки між компонентами. З'ясовано особливості навчальної мотивації молодших школярів, основні тенденції розвитку їх мотиваційної сфери упродовж навчання у початковій школі. Розкрито сутність мотиваційного компонента підручників для школи першого ступеня. Обгрунтовано методику аналізу мотиваційного компонента підручників, адресованих молодшим школярам. Запропоновано аналізувати підручники для початкової школи за такими напрямами: емоціогенність змісту навчального матеріалу, способи його дидактичної організації, дизайн навчальної книги. Стосовно кожного напряму виділено відповідні критерії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бондар Л. 
Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України / Л. Бондар // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 72-76. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

У зв’язку з необхідністю модернізації сучасної освіти проаналізовано зміни в змісті навчальних планів і програм для початкової школи у 1940 - 1980-х рр., які потребували предметної перебудови змісту навчання та створення нових підручників. Приділено увагу системі вивчення й наукової перевірки підручників з метою їх подальшого вдосконалення. Відображено розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти протягом досліджуваного періоду та висвітлено роль навчальної книги в опануванні учнями знань. Наголошено, що узагальнювальним науково-виробничим продуктом підручникотворення є розвивальний підручник як центральний змістово-дидактичний модуль інноваційної системи навчання.

В связи с необходимостью модернизации современного образования проанализированы изменения в содержании учебных планов и программ для начальной школы в 1940 - 1980-х гг., которые нуждались в предметной перестройке содержания обучения и создании новых учебников. Уделено внимание системе изучения и научной проверки учебников с целью их дальнейшего совершенствования. Отражено развитие учебников в области начального образования в течение исследуемого периода и освещена роль учебной книги в овладении учащимися знаний. Отмечено, что обобщающим научно-производственным продуктом учебников является развивающий учебник как центральный содержательно-дидактический модуль инновационной системы обучения.

In article the changes in the maintenance of curricula and elementary school's programs in 40-80th years XX century which demanded subject transformation of the maintenance of training and creation of new textbooks are analysed; questions of perfection of the textbook are opened out. Development of the theory of textbooks' creation in the sphere of elementary education is reflected; the role of the educational book in mastering the pupils' knowledge is lighted out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бондар Л. 
В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар // Рідна шк.. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

З метою створення умов для особистісного розвитку дитини шляхом удосконалення розумового виховання учнів початкової школи актуалізовано розробку нового змісту навчання та виховання у загальноосвітній школі, якому має бути підпорядковане і змістове наповнення підручників. У контексті розробки якісно нових підручників, спрямованих на формування в дітей бажання та вміння вчитися, розглянуто теоретично обґрунтовані та практично перевірені ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів. Відзначено новаторство і значущість його педагогічних положень, в яких закладено об’єктивні вимоги до сучасної педагогічної освіти.

С целью создания условий для личностного развития ребенка путем совершенствования умственного воспитания учащихся начальной школы актуализирована разработка нового содержания обучения и воспитания в общеобразовательной школе, которому должно быть подчинено и содержательное наполнение учебников. В контексте разработки качественно новых учебников, направленных на формирование у детей желания и умения учиться, рассмотрены теоретически обоснованные и практически проверенные идеи В. А. Сухомлинского об учебнике как средстве умственного развития младших школьников. Отмечено новаторство и значимость его педагогических положений, в которых заложено объективные требования к современному педагогическому образованию.

In the article the theoretically grounded and tested by practice ideas of V. O. Sukhomlynskyi about textbook as a means of mental development of primary pupils are lighted out, innovation and the importance of it's teaching positions in order to the modern elementary school are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського