Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.266.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бербец В. В. 
Проектно-технологічна діяльність учнів на уроках трудового навчання: теорія і методика : Моногр. / В. В. Бербец, Т. М. Бербец, Н. В. Дубова, О. М. Коберник, Т. В. Кравченко, О. Б. Мелентьєв, В. В. Харитонова, Л. М. Хоменко, С. М. Ящук. - К. : Наук. світ, 2003. - 172 c. - Бібліогр.: 182 назв. - укp.

Розкрито сутність проектно-технологічної системи трудового навчання, зміст, структуру та основні етапи проектно-технологічної діяльності. Висвітлено історію становлення і розвитку методу проектів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії і практиці. Визначено особливості здійснення особистісно орієнтованого підходу за умов виконання творчих проектів. Описано методику організації проектно-технологічної діяльності у процесі вивчення учнями модулів навчальної програми з трудового навчання в V - IX класах загальноосвітніх навчальних закладів.

Раскрыты сущность проектно-технологической системы трудового обучения, содержание, структура и основные этапы проектно-технологической деятельности. Освещена история становления и развития метода проектов в отечественной и зарубежной педагогической теории и практике. Определены особенности осуществления личностно-ориентированного подхода в условиях выполнения творческих проектов. Описана методика организации проектно-технологической деятельности в процессе изучения учениками модулей учебной программы по трудовому обучению в V - IX классах общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж6р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ващук О. В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Ващук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів V - VI класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гевко І. В. 
Конструктивно-технологічні задачі як засіб інтелектуального розвитку учнів 5 - 7 класів на уроках трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Гевко; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.

Вперше розкрито можливості інтелектуального розвитку учнів на уроках трудового навчання. Визначено та обгрунтовано дидактичні умови здійснення інтелектуального розвитку школярів на даних уроках. Розглянуто специфіку конструктивно-технологічних задач як засобу інтелектуального розвитку учнів у процесі трудового навчання. Уточнено особливості інтелектуальної виробничої діяльності за умов суспільного прогресу. Створено систему конструктивно-технологічних задач, які сприяють підвищенню рівня продуктивної діяльності школярів на уроках трудового навчання. Визначено та експериментально перевірено дидактичні умови, що забезпечують інтелектуальний розвиток школярів на уроках трудового навчання. Удосконалено систему конструктивно-технологічних задач, узгоджених з навчально-пізнавальними можливостями учнів 5 - 7 класів і спрямованих на їх інтелектуальний розвиток на уроках трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Обух О. С. 
Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів 5 - 6 класів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів : автореф. дис... канд. пед. наук / О. С. Обух; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Удосконалено методику навчання учнів V - VI класів на уроках трудового навчання, яка передбачає врахування особистісних якостей школяра. Визначено педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів і експериментально перевірено їх ефективність. Виявлено й обгрунтовано домінувальні індивідуальні особливості школярів, які проявляються у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів. Розроблено рівні засвоєння навчального матеріалу школярами загальноосвітніх шкіл. Запропоновано комплекс засобів диференційованого навчання для реалізації індивідуального підходу до учнів, який містить завдання різного рівня складності, дидактичні ігри, комп'ютерне забезпечення додатковою інформацією, картки-завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Савчук І. В. 
Формування естетичних смаків учнів 5 - 9 класів на уроках трудового навчання засобами декоративно-ужиткового мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Савчук; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернигів, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування естетичних смаків школярів (ЕСШ) засобами декоративно-ужиткового мистецтва (ДУМ). Наведено підходи до тлумачення дефініції "естетичний смак" і змісту суміжних понять. Проаналізовано стан художньо-трудової підготовки учнів у загальноосвітніх закладах України, розкрито психолого-педагогічні основи організації творчої художньо-трудової діяльності школярів. Зазначено, що формування ЕСШ буде здійснюватися у разі наявності педагогічної системи школи, де виконуються наступні умови: відбувається широке залучення учнів до різних видів ДУМ; використовується дидактично обгрунтований зміст художньо-трудової діяльності; здійснюється педагогічна взаємодія навчальної та позаурочної форм організації навчально-виховного процесу (НВП). Обгрунтовано підходи до вибору змісту художньо-трудової підготовки учнів, запропоновано методичні рекомендації щодо організації НВП, експериментально перевірено їх ефективність. Розглянуто критерії та рівні сформованості ЕСШ, адаптовано до НВП методику їх діагностування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22 + Ч421.266.0 + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Слюсаренко Н. В. 
Ігрова діяльність як засіб трудової підготовки дівчат у загальноосвітніх школах України кінця ХХ століття : навч. посіб. / Н. В. Слюсаренко. - Херсон : РІПО, 2009. - 227 c. - укp.

Розглянуто трудову підготовку (ТП) як основу полової ідентифікації дівчат, питання використання ігрової діяльності (ІД) у ТП молоді у загальноосвітніх школах України кінця ХХ ст. Визначено умови ефективного застосування ІД на уроках трудового навчання. Проаналізовано особливості організації навчально-пізнавальної діяльності дівчат на уроках праці у V - IX класах з використанням ІД. Увагу приділено специфіці проведення занять у процесі виготовлення учнями швейних виробів.

Рассмотрены трудовая подготовка (ТП) как основа половой идентификации девочек, вопросы применения игровой деятельности (ИД) в ТП молодежи в общеобразовательных школах Украины конца ХХ в. Определены условия эффективного использования ИД на уроках трудового обучения. Проанализированы особенности организации учебно-познавательной деятельности девочек на уроках труда в V - IX классах с использованием ИД. Внимание уделено специфике проведения занятий при пошиве учениками швейных изделий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64 я7 + Ч421.266.0 я7 + Ч421.252.46 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сушенцев О. Є. 
Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Є. Сушенцев; Ін-т педагогіки. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів: систематичний, цілеспрямований розвиток мотивації навчально-трудової діяльності, створення "ситуації успіху" в пізнавальній діяльності, диференціація процесу трудового навчання, організація проблемного навчання, використання методичної комп'ютерно-орієнтованої системи навчання. Запропоновано модель активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання та розроблено технологію формування пізнавальної активності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Буянов П. Г. 
Практикум у навчальних майстернях : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / П. Г. Буянов, М. С. Корець, В. І. Подольський, О. В. Рогозіна, С. І. Сиващенко. - Донецьк : Юго-Восток, 2011. - 296 c. - Бібліогр.: с. 292-293. - укp.

Висвітлено основні відомості з професійної підготовки студентів - майбутніх учителів технології. Подано детальну інформацію про ручну обробку металів, зокрема, організацію робочого місця слюсаря, виготовлення виробів з листового металу, дроту, сортового прокату, поковок, а також оздоблення виробів з металу. Наведено основні характеристики виробничого процесу з механічної обробки металу, відомості про будову токарного верстата, різальні та вимірювальні інструменти, техніку безпеки під час роботи на металорізальних верстатах. Значну увагу приділено питанням ручної обробки деревини, зокрема, розмічанню та розкрою матеріалу, пилянню деревини ручними інструментами, площинному та профільному струганню деревини, довбанню та свердлінню деревними ручними інструментами, засобам з'єднання деталей, а також оздобленню виробів з деревини. Подано загальні відомості з механічної обробки деревини, виготовлення виробів на токарних верстатах, обробки деталей плоскої та складної форми, обробки заготовок на фугувальних, рейсмусових фрезерних верстатах тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Даннік Л. А. 
Формування цілісної системи технічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. А. Даннік; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито характерні особливості, зміст та структуру феномену "технічні знання". Доведено, що виявлена у технічній науці структура опису технічних об'єктів повинна бути застосована до відображення технічних об'єктів в основах технічних наук та у технічному аспекті змісту трудового навчання школярів. Розроблено й експериментально перевірено методику формування технічних понять на уроках трудового навчання, яка складається з чітко послідовних етапів формування наукових понять від первинних уявлень до завершального їх рівня. На підставі аналізу доведено, що дані інноваційно змінені фактори є вирішальними у забезпеченні більш високої якості сформованості цілісної системи технічних понять в учнів у процесі трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Никитюк М. В. 
Розвиток творчої особистості молодшого школяра на уроках трудового навчання / М. В. Никитюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 17. - С. 19-22. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено передумови розвитку творчої особистості молодшого школяра, роль учителя в ініціативній діяльності учнів, у формуванні креативних здібностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Севастьянова О. С. 
Ігровий характер навчально-пізнавальної діяльності учнів / О. С. Севастьянова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 47-54. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Увагу акцентовано на перевагах та можливостях активних методів навчання, спрямованих на самостійну діяльність, реалізацію творчого потенціалу, розвиток мислення учнів. Розглянуто та проаналізовано основні аспекти використання ігрових методів на уроках трудового навчання.

Внимание акцентировано на преимуществах и возможностях активных методов обучения, направленных на самостоятельную деятельность, реализацию творческого потенциала, развитие мышления ученика. Рассмотрены и проанализированы основные аспекты использования игровых методов на уроках трудового обучения.

In the article special attention is paid to the benefits and opportunities of the active learning methods, aimed at self-reliant activities, implementation of pupil creativity, promote the development of thinking. The main aspects of the use of gamingtechniques in the classroom of labour studies are reviewed and analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Даннік Л. А. 
Основні умови успішного засвоєння цілісної системи технічних понять учнями на уроках трудового навчання / Л. А. Даннік // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 54-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто основні умови, які сприяють успішному засвоєнню цілісної системи технічних понять учнями на уроках трудового навчання. Наведено плани узагальненого характеру для вивчення явищ, об’єктів техніки, технологічних процесів.

Рассмотрены основные условия, способствующие успешному усвоению целостной системы технических понятий учениками на уроках трудового обучения. Приведены планы обобщенного характера для изучения явлений, объектов техники, технологических процессов.

This article is devoted to pedagogical conditions which are necessary for learning technical notions by pupils at labour training classes. General plans for learning phenomena, technical objects and technological process are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Матвісів Я. Я. 
Дидактичні засоби формування економічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання / Я. Я. Матвісів // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 76-82. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему проектування та виготовлення засобів навчання як одного з головних компонентів освітнього процесу. Проведено обгрунтований відбір дидактичних засобів формування економічних понять, відзначено особливості методики їх використання на уроках трудового навчання.

Освещена проблема проектирования и изготовления средств обучения как одного из главных компонентов образовательного процесса. Проведен обоснованный отбор дидактичных средств формирования экономических понятий, отмечены особенности методики их использования на уроках трудового обучения.

The article deals with the problem of projection and making the educational means of as one of the main components in the educational process. The detailed selection of didactic means of forming educational concepts has been conducted, the peculiarities of methods of their using in conditions at labour lessons have been mentioned.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мельник Г. М. 
Навчально-пізнавальна діяльність учнів в умовах проектно-технологічної системи / Г. М. Мельник // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 82-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито сутність навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання. Висвітлено окремі підходи до особливостей її організації за умов проектно-технологічної системи.

Раскрыта сущность учебно-познавательной деятельности учащихся на уроках трудового обучения. Освещены некоторые подходы к особенностям ее организации в условиях проектно-технологической системы.

The essence of teaching and learning activities of students on the lessons of labour studies is opened. It covers the individual approaches to the peculiarities of its organization in terms of design and technology system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Матвісів Я. Я. 
Формування економічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Я. Я. Матвісів; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 с. - укp.

З'ясовано стан дослідженості проблеми в теорії та педагогічній практиці, проведено теоретичне узагальнення проблеми формування в учнів економічних понять та підтверджено її актуальність на сучасному етапі розвитку освіти, а також розкрито сутність і структуру економічних понять, шляхи їх формування в учнів основної школи. Виявлено педагогічні умови та розроблено структурно-функціональну модель формування в учнів економічних понять на уроках трудового навчання. Експериментально підтверджено ефективність методики та педагогічних умов формування економічних понять в учнів V - IX класів на уроках трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мамус Г. М. 
Використання персонального комп’ютера у процесі проектування та виготовлення виробів на уроках технологій / Г. М. Мамус, А. Я. Бомок // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 118-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано можливості та проблеми використання комп'ютерів у процесі проектування та виготовлення виробів на уроках технологій. Запропоновано поєднання традиційних методик навчання та впровадження в навчальний процес інформаційних технологій (мультимедійних телекомунікаційних технологій, презентацій та тестування). Виокремлено умови ефективного застосування інформаційних технологій на уроках трудового навчання.

Проанализированы возможности и проблемы использования компьютеров в процессе проектирования и изготовления изделий на уроках технологии. Предложено сочетание традиционных методик обучения и внедрения в учебный процесс информационных технологий (мультимедийных телекоммуникационных технологий, презентаций и тестирования). Определены условия эффективного применения информационных технологий на уроках трудового обучения.

In the article the opportunities and problems of the usage of informational technologies in the process of study of designing and technology of producing the goods have been analyzed. The combining of the traditional methods of study and introduction of computer technologies (multimedia telecommunication technologies, presentation and testing) in the educational process has been suggested. The conditions of efficient use of information technology usage in the classroom of labor studies have been defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сорока Т. 
Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання у другій половині XX століття / Т. Сорока // Рідна шк.. - 2007. - № 5. - С. 73-76. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему професійної орієнтації учнів у період другої половини XX ст. Проаналізовано тогочасні шкільні програми з трудового навчання. Наведено схему профорієнтаційного опису професії. Розглянуто й охарактеризовано методичні рекомендації, спрямовані на надання практичним працівникам допомоги в проведенні профорієнтаційної роботи. Констатовано, що творча активність учнів на уроках трудового навчання та успіх професійної орієнтації залежали від методів навчання, відомостей про професії й виробництво.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч33(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Трофімчук В. М. 
Сутність і класифікація художньо-конструкторських знань та умінь старшокласників, які формуються у процесі трудового навчання / В. М. Трофімчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 164-168. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано основні систематизації видів і властивостей знань та умінь, сформульовано власне визначення та розроблено класифікацію художньо-конструкторських знань та умінь, які формуються у старшокласників в процесі трудового навчання. Підсумовано, що учні здобувають якісні художньо-конструкторські знання та уміння лише в процесі цілеспрямованої систематичної художньо-творчої діяльності.

Проанализированы основные систематизации видов и свойств знаний и умений, сформулировано собственное определение и разработана классификация художественно-конструкторских знаний и умений старшеклассников, которые формируются в процессе трудового обучения. Подытожено, что учащиеся получают качественные художественно-конструкторские знания и умения только в процессе направленной систематичной художественно-творческой деятельности.

The principle classifications of kinds and knowledge presented during the investigation are analyzed in the article and on their basis their definition is given. The classification of artistic designing skills and knowledge are formed in the senior pupils in the process of labour studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дуплепов В. О. 
Інтегровані уроки трудового навчання / В. О. Дуплепов // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 70-72. - укp.

Розглянуто й охарактеризовано форми проведення інтегрованих уроків, які сприяють більш глибокому засвоєнню теми, формуванню практичних навичок, що передбачені програмою з трудового навчання, образотворчого мистецтва і креслення. Розкрито особливості різних типів інтегрованих уроків: урок-практикум, урок-залік, урок-аукціон, урок-рольові ігри, та висвітлено авторський досвід їх організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Хомич М. С. 
Технологія різання листового металу ручними й важільними ножицями / М. С. Хомич // Пед. пошук. - 2011. - № 3. - С. 67-69. - укp.

Наведено розробку уроку трудового навчання для VI класу. Ознайомлено з будовою та призначенням ручних і важільних ножиць для різання металу, з особливостями і прийомами різання ними листового металу. Розглянуто питання формування вміння працювати слюсарними ножицями, дотримуватися правил безпечної роботи. Наголошено на навчанні бережливого використання матеріалів та умінні його утилізувати, вихованні організованості, уважності, вимогливості до себе.

Приведена разработка урока трудового обучения для VI класса. Ознакомлено с устройством и назначением ручных и рычажных ножниц для резки металла, с особенностями и приемами резки ними листового металла. Рассмотрен вопрос формирования умения работать слесарными ножницами, соблюдать правила безопасной работы. Акцентировано внимание на обучении бережливого использования материалов и умении его утилизировать, воспитании организованности, внимательности, требовательности к себе.

Shows the development of labor training lesson for class VI. Familiar with the device and the purpose of manual lever and shears for cutting metal, with the features and techniques of cutting them, the sheet metal. The question of the formation of locksmith skills to work with scissors, to observe the rules of safe operation. Accentuated Lean training materials and the ability to use it to recycle, education organization, mindfulness, demands of himself.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + К638.100.12 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського