Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.290$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Журавльова І. І. 
Використання сучасних інформаційних технологій для організації дистанційного навчання / І. І. Журавльова // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 92-95. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Показано, що впровадження сучасних інформаційних технологій в освіту оптимізує навчальний процес і дозволяє процесу спілкування між учителем та учнем бути незалежним від часу та відстані. Розглянуто україномовне програмне забезпечення "Прометей - 3", призначене для організації процесу дистанційного навчання, контролю та створення електронних навчальних посібників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Загальна педагогіка: модульне навчання : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: Е. І. Федорчук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Абетка, 2003. - 328 c. - укp.

Висвітлено загальні засади та проблеми педагогіки, а також засади процесу навчання та виховання. Наведено загальну характеристику методів науково-педагогічного дослідження (педагогічного спостереження, експерименту, консиліуму, рейтингу, тестування, анкетування, соціометрії, ранжування, моделювання), а також цілей виховання. Розкрито суть поняття розвитку особистості. Проаналізовано структуру педагогічної науки, а також основні положення Закону України "Про освіту", затвердженого ВР України 23 березня 1996 р.

Освещены основы и проблемы педагогики, а также основы процессов обучения и воспитания. Приведена общая характеристика методов научно-педагогического исследования (педагогического наблюдения, эксперимента, консилиума, рейтинга, тестирования, анкетирования, социометрии, ранжирования, моделирования), а также целей воспитания. Раскрыто содержание понятия развития личности. Проанализированы структура педагогической науки, а также основные положения Закона Украины "Об образовании", утвержденного ВС Украины 23 марта 1996 г.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290я73

Шифр НБУВ: ВА640694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семенюк Т. В. 
Модульно-розвивальне навчання: науково-педагогічне проектування граф-схем навчальних курсів : Моногр. / Т. В. Семенюк. - Житомир, 2003. - 253 c. - Бібліогр.: 246 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження нових технологій освіти у навчально-виховний процес, створення програмно-методичного забезпечення проектно-конструкторської діяльності вчителів за умов модульно-розвиваючого навчання - розробки граф-схем як нового варіанта планування освітнього змісту. Проаналізовано проектно-конструкторську діяльність учителів щодо створення складників програмно-методичного забезпечення. Наведено зразки програмно-методичного забезпечення процесу вивчення зарубіжної літератури, хімії, фізики, створених на основі граф-схем.

Рассмотрены вопросы внедрения новых технологий образования в учебно-воспитательный процесс, создания программно-методического обеспечения проектно-конструкторской деятельности учителей в условиях модульно-развивающего обучения - разработки граф-схем как нового варианта планирования образовательного содержания. Проанализирована проектно-конструкторская деятельность учителей по созданию составляющих программно-методического обеспечения. Приведены образцы программно-методического обеспечения по зарубежной литературе, химии, физике, созданных на основе граф-схем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч426-255

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коміссаров В. О. 
Соціально-культурний простір експериментальної школи / В. О. Коміссаров. - Т. : Екон. думка, 2002. - 144 c. - Бібліогр.: 279 назв. - укp.

Проаналізовано проблематику наукового осмислення, проектування та експериментального впровадження соціально-культурного простору загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито теоретичні, методологічні та методичні засади функціонування експериментальної школи модульно-розвиваючого типу, яка реалізує соціокультурну модель змістового наповнення, організації та психосоціального характеру ментально зорієнтованого освітнього процесу. Доведено ефективність інноваційної системи навчання, що здійснювалась за програмою дослідно-пошукової роботи "Школа здібностей", за сукупністю параметрів, показників та ознак налагодження безперервної розвивальної взаємодії, а також паритетної освітньої діяльності вчителя і учнів, динаміки розумового та особистісного розвитку школярів.

Проанализирована проблематика научного осмысления, проектирования и экспериментального внедрения социально-культурного пространства общеобразовательных учебных заведений. Раскрыты теоретические, методологические и методические основы функционирования экспериментальной школы модульно-развивающего типа, реализующей социокультурную модель содержательного наполнения, организации и психосоциального характера ментально ориентированного образовательного процесса. Доказана эффективность инновационной системы обучения, которая осуществлялась с помощью программы опытно-поисковой работы "Школа способностей", по совокупности параметров, показателей и свойств налаживания беспрерывного развивающего взаимодействия и паритетной образовательной деятельности учителя и учеников, динамики умственного и личностного развития школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Алексеев А. Н. 
Дистанционное обучение инженерным специальностям : Моногр. / А. Н. Алексеев. - Сумы, 2006. - 333 c. - Библиогр.: с. 320-331 - рус.

Приведен краткий обзор современного состояния и тенденций развития дистанционного обучения в высших учебных заведениях Украины, дальнего и ближнего зарубежья. Рассмотрены некоторые педагогические и методические аспекты применения средств компьютерной техники при дистанционном обучении студентов инженерных специальностей. Особое внимание уделено проблемам повышения достоверности результатов компьютерного тестирования при контроле качества усвоения учебного материала. Даны рекомендации по применению современных программных средств для создания дистанционных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фурман А. В. 
Освітні сценарії у системі модульно-розвивального навчання / А. В. Фурман; Терноп. нац. екон. ун-т, НДІ методології та економіки вищ. освіти. - Т., 2009. - 40 c. - укp.

Висвітлено досвід наукової розробки освітніх сценаріїв як одного з найважливіших інноваційно-методичних засобів проектування і реалізації психомистецьких технологій ефективної взаємодії вчителя і учнів у системі модульно-розвивального навчання. Обгрунтовано композицію і термінологію, концепти, особливості та умови створення якісного сценарію повноцінного навчально-психологічного дійства.

Освещен опыт научной разработки образовательных сценариев как одного из важнейших инновационно-методических средств проектирования и реализации психохудожественных технологий эффективного взаимодействия учителя и учеников в системе модульно-развивающего обучения. Обоснованы композиция и терминология, концепты, особенности и условия создания качественного сценария полноценного учебно-психологического действия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ю984.030.2-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Біляковська О. О. 
Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / О. О. Біляковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 21 c. - укp.

На підставі вивчення вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду досліджено особливості становлення та розвитку системи оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито сучасні наукові підходи щодо її розробки та впровадження. Визначено основні функції та педагогічні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників у контексті модульного навчання. Експериментально визначено дидактичні умови реалізації модульної технології навчання. Проведено ретроспективний аналіз інноваційних підходів щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито їх дидактичні засади (принципи, структуру, моделі) для умов модульного навчання. Визначено роль процесу оцінювання у навчально-виховному процесі, показано його суттєвий вплив на підвищення якості знань, умінь і навичок старшокласників. Встановлено ефективність застосування різних оцінювальних шкал (діапазон від 3-х до 100 балів). Розкрито дидактичні особливості модульної технології навчання за 12-бальною системою оцінювання. Розроблено й експериментально перевірено три моделі контрольно-оцінювальних систем, встановлено доцільність та ефективність їх застосування у старшій профільній школі, охарактеризовано основні елементи контрольно-оцінювальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лазарєва О. М. 
Організація творчих самостійних робіт старшокласників у модульному навчанні : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. М. Лазарєва; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003. - 21 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано концепцію модульної технології організації самостійної творчої діяльності учнів старшої школи як цілісного, завершеного процесу. Розкрито зміст і структуру модульного навчання в аспекті головної її функції - стимулювання самостійної пізнавально-творчої діяльності учнів. На підставі теорії евристичного навчання розглянуто характеристику пізнавально-творчих робіт як основного освітнього продукту школярів. Доведено, що модульне навчання є інноваційною, особистісно орієнтованою освітньою технологією, яка створює додаткові можливості для вдосконалення самостійної пізнавально-творчої роботи учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рябова В. О. 
Порівняльна ефективність модульних технологій навчання в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. О. Рябова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто сучасний стан технологічного забезпечення освітнього процесу, охарактеризовано зарубіжні та вітчизняні версії модульного навчання, а також описано модель трирівневої технологічної організації педагогічних взаємин у класі (змістовий, організаційний і метасистемний модулі). Проведено теоретичне та експериментальне дослідне порівняння ефективності цілісних модульних технологій навчання за набором взаємозалежних параметрів, критеріїв, показників і методів системного дидактичного пізнання. Доцільність модульних технологій доведено емпіричними і тестовими засобами комплексного дослідження, що вказують на зростання дидактичної компетентності учителів і культурний розвиток учнів модульних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бугерко Я. М. 
Психологічна динаміка розгортання рефлексивних процесів у модульно-розвивальному освітньому циклі : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Я. М. Бугерко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено психологічні особливості функціонування рефлексивних процесів у школярів за умов модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено наукові теорії щодо суті рефлексії як інтегрально-синергійного явища психіки. Розглянуто основні особливості базових компонентів психіки, зокрема, здатності, процесу, стану, властивості. Теоретично визначено й експериментально виявлено особливості рефлексивної діяльності учнів на різних періодах інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено циклічну домінантність функціонування інтелектуальної, особистісної, смислової рефлексій. Виявлено динаміку нарощування й ускладнення рефлексивних процесів у загальній структурі навчального модуля, починаючи від інформаційно-пізнавального та завершуючи духовно-креативним періодом інноваційного навчання. На підставі одержаних експериментальних результатів показано наявність кількісних і якісних відмінностей у розвитку рефлексивності школярів віком 13 - 18-ти років інноваційної та традиційної форм навчання, що зумовлено особливостями організації навчального процесу, а саме: цілями, змістом, формами, технологіями, методами та засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113-3 + Ю984.030.2-3 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ребуха Л. З. 
Психологічна експертиза інноваційної діяльності педагогічного колективу школи : Автореф. дис... канд. психол. наук / Л. З. Ребуха; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування змісту психологічної експертизи інноваційної діяльності новаторських педагогічних колективів України. Охарактеризовано основні напрямки дослідження відповідно до моделі психологічної експертизи, що складається з експертної оцінки розвитку психолого-педагогічного експерименту, професійної інноваційної освітньої діяльності колективу експериментальної школи, програмово-методичних засобів і модульно-розвивальних занять. Уточнено та конкретизовано обсяг поняття "психологічна експертиза", простежено зв'язки даного типу еспертизи з теорією, технологією та практикою довготривалого експериментування, удосконалено її концепцію як складну науково-професійну роботу у сфері сучасної психології. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено структурно-функціональну та оргтехнологічну моделі соціокультурного змісту психологічної експертизи модульно-розвивальної системи навчання в експериментальних освітніх закладах. За результатами теоретичного та емпіричного вивчення виокремлено параметри та критерії психосоціального зростання особистості вчителя та учня, що підтверджують наявність позитивних зрушень під впливом інноваційних умов розвивальної освітньої взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Надвинична Т. Л. 
Психологічне проектування вчителем системи навчальних задач : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. Л. Надвинична; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблематику наукового осмислення, проектування й експериментального впровадження системи навчальних задач в освітній процес загальноосвітніх навчальних закладів традиційного й інноваційного спрямування за змістом і організацією навчання. Теоретично обгрунтовано категорію "навчальна задача". Наведено визначення поняття "псхологічне проектування процесів формування та розв'язування системи навчальних задач". Запропоновано психодидактичну технологію його впровадження, в якій відображено основні аспекти психологічної організації інноваційного навчання. Експериментально доведено ефективність використання психологічного проектування системи навчальних задач у новаторській практиці модульно-розвивального типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-9 + Ч421.290 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Терещенко Н. М. 
Формування у підлітків готовності до самоосвіти в умовах модульного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. М. Терещенко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність понять "самоосвіта школяра" та "готовність до самоосвіти", а також визначено основні критерії, зміст і методи діагностики рівнів готовності учнів до самоосвіти. Встановлено, що сприятливі можливості для її розв'язання створює модульна організація навчання. За умов використання модульної технології закладаються підвалини розвитку у школярів потреби у самоосвіті, формуванні умінь і навичок пізнавальної діяльності, а також удосконалюється уміння застосовувати набуті шляхом самоосвіти знання у різноманітних життєвих ситуаціях та у процесі подальшого навчання і самонавчання. Наведено методику використання таких особливостей модульного навчання, як відкритість, варіативність, гнучкість, які дозволяють доповнити модульні програми, сценарії навчальних модулів, міні-підручники матеріалами, стимулюючими розвиток потреби у самоосвіті. Експериментально доведено, що звернення до модульної технології дає можливість на всіх етапах навчального модуля досягти поступового підвищення самостійного, творчого характеру пізнавальної діяльності підлітків. Значну увагу приділено формуванню у школярів умінь і навичок самоосвіти за допомогою систематичного тестування, розвитку здатності до рефлексії, самооцінки і самоконтролю, гармонізації системи адаптації підлітків до самоосвіти, а також забезпеченню поступового підвищення рівня готовності до неї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Литвинова С. Г. 
Методика використання технологій віртуального класу вчителем в організації індивідуального навчання учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / С. Г. Литвинова; Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України. - К., 2011. - 22 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано, розроблено й описано модель віртуального класу, розроблено методику використання технологій віртуального класу для організації індивідуального навчання учнів. Проаналізовано поняття "віртуальний клас", "індивідуальне навчання", "інформаційно-комунікаційні технології-компетентність вчителів" (ІКТ), "технології віртуального класу". Розроблено структуру ІКТ-компетентностей вчителів-предметників, дістали подальшого розвитку теорія ознак структури комп'ютерно орієнтованого навчального середовища, критерії формування ІКТ-компетентностей вчителів-предметників ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.290 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Данилова О. В. 
Моделі та інформаційна технологія підтримки самостійного навчання, що базується на компетентнісному підході : автореф. дис... канд. тех. наук: 05.13.06 / О. В. Данилова; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем НАН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Проведено аналіз існуючих комп'ютерних систем підтримки навчання щодо підтримки самостійного навчання.Розроблено методологічні й алгоритмічні засади створення інформаційної технології підтримки самостійного навчання, що базується на КП, а саме: загальна схема постійного навчання, модель компетенцій і метод злиття таксономій компетенцій, що належить до різних предметних областей, алгоритм знаходження об'єднаних таксономій цільових компетенцій для різних навчальних ситуацій й алгоритм пошуку індивідуального маршруту навчання професійним компетенціям, що базується на МАІ. Запропоновано інтернет-технологію для підтримки самостійної навчальної діяльності на базі розроблених математичної моделі й алгоритмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чухрай А. Г. 
Разработка комплекса интерактивных web-тестов по математике / А. Г. Чухрай, Е. С. Вагин, С. И. Педан // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2010. - № 1. - С. 103-107. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Дана характеристика различных подходов к дистанционному обучению, перечислены их преимущества и недостатки. Предложена структурная схема комплекса. Описан процесс разработки комплекса web-тестов по математике для средней школы, основанного на реальных прототипах. Перечислены преимущества использования интерактивных элементов в обучающих программах. Описаны основные элементы разработанной программной системы, способ оценивания знаний учащихся, два режима прохождения заданий, особенности разработки. Предложены возможные области применения разработанного программного комплекса, его перспективы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Скасків Г. М. 
Методичні аспекти використання проектних технологій у системі дистанційного навчання у процесі вивчення інформатики / Г. М. Скасків // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 108-114. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено методичні особливості організації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення інформаційних технологій. Наведено результати дослідження з питань впровадження проектних методик у навчальний процес на прикладі скретч-проектів. Обгрунтовано доцільність і можливості реалізації діяльнісного підходу до вивчення окремих розділів шкільного курсу інформатики з використанням проектних технологій у системі дистанційного навчання.

Определены методические особенности организации учебно-познавательной деятельности учащихся при изучении информационных технологий. Представлены результаты исследования по вопросам внедрения проектных методик в учебный процесс на примере скретч-проектов. Обоснована целесообразность и возможности реализации деятельностного подхода к изучению отдельных разделов школьного курса информатики с использованием проектных технологий в системе дистанционного обучения.

The methodical peculiarities of teaching students computer science are discussed. The results of the re-search on the implementation of design methodologies in the educational process on the example of scratch projects are given. The necessity and possibilities of realization the active approach in teaching a certain chapters of computer science using design technologies in distance learning system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Богачков Ю. М. 
Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник / Ю. М. Богачков, В. Ю. Биков, О. І. Вольневич, О. П. Пінчук, А. Ф. Манако; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 159 c. - укp.

Викладено основні положення сучасних уявлень про відкриту освіту, а також поняттєво-термінологічний апарат відкритих педагогічних систем. Розкрито основні принципи та проблеми відкритої освіти. Висвітлено питання інформатизації системи освіти. Охарактеризовано взаємодію між учнями й учителями у дистанційній формі навчання. Розглянуто опосередкування засобами мультимедійних технологій суб'єкт-суб'єктних відношень під час реалізації навчально-виховного процесу. Описано різні типи дистанційного навчання школярів за ступенем дистанційності, індивідуалізації та продуктивності. Наведено основні критерії відбору засобів організації е-навчання. Подано характеристики програмного забезпечення для систем навчання. Системи управління навчанням і системи управління навчальним контентом розглянуто як програмні засоби дистанційного навчання. Розкрито проблему вибору платформи дистанційного навчання. Увагу приділено позитивним і негативним аспектам застосування вебінару та віртуального класу для підтримки групового навчання учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Іванюк І. В. 
Зарубіжний досвід організації дистанційного навчання учнів середньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Іванюк. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/756/566

Розглянуто досвід організації і використання дистанційної форми навчання в освітньому процесі середніх навчальних закладів США, Канади та Австралії. Вибір країн обумовлено їх адміністративно-територіальним складом і наявністю різних навчальних програм й освітніх стандартів залежно від штату, провінції або території. Звернено увагу на основних постачальників послуг дистанційного навчання, цільову аудиторію користувачів, форми роботи, географічне охоплення, технічні вимоги до комп'ютерного та програмного забезпечення, відповідність освітнім стандартам штату/держави.

Рассмотрен опыт организации и использования дистанционной формы обучения в образовательном процессе средних учебных заведений США, Канады и Австралии. Выбор стран обусловлен их административно-территориальным составом и наличием разных учебных программ и образовательных стандартов в зависимости от штата, провинции или территории. Особое внимание уделено основным поставщикам услуг дистанционного обучения, целевой аудитории пользователей, формам работы, географическому охвату, техническим требованиям к компьютерному и программному обеспечению, соответствию образовательным стандартам штата/государства.

The article reviews the experience of the organization and use of distance learning in the educational process in secondary education USA, Canada and Australia. Selection of countries is conditioned due to their administrative-territorial structure and the presence of various curriculum and educational standards depending on the state, province or territory. Attention is given to the major providers of distance learning, the target audience, the forms, the geographical coverage, technical requirements for the computer and software, educational standards compliance state / country.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч424(7/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Борзенко О. П. 
Дистанційне навчання учнів в Україні / О. П. Борзенко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 39. - С. 43-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання дистанційного навчання учнів в загальноосвітніх навчальних закладах України. Доведено, що дистанційне навчання в школі відкриває можливість вивести на новий рівень допрофільну і профільну підготовку учнів, дозволить забезпечити гнучкість та багатоваріантність у навчанні, сприятиме більш повному розкриттю потенціалу учнів. Зроблено висновок про необхідність науково-дослідної і практичної діяльності, у ході якої будуть вирішені питання відбору змісту освіти, розробки технічних і програмних засобів, їх змістового наповнення, а також підготовки спеціалістів для створення системи дистанційного навчання в школі.

Рассмотрены вопросы дистанционного обучения учащихся в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Доказано, что дистанционное обучение в школе открывает возможность вывести на новый уровень допрофильную и профильную подготовку учеников, позволит обеспечить гибкость и многовариантность в обучении, будет способствовать более полному раскрытию потенциала учеников. Сделан вывод о необходимости научно-исследовательской и практической деятельности, в ходе которой будут решены вопросы отбора содержания образования, разработки технических программных способов, их содержательное наполнение, а также подготовки специалистов для создания системы дистанционного обучения в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського