Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (58)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Степанишин Б.  
Дума про школу : Літ. освіта й естет. виховання учнів 5 - 12 класів загальноосвіт. школи / Б. Степанишин. - Рівне : Формат-А, 2004. - 248 c. - укp.

Систематизовані й узагальнені журнальні та газетні статті утворили собою одинадцять тематичних циклів, до яких увійшли праці про найгостріші проблеми літературної освіти учнів та методика викладання української літератури в загальноосвітній школі відомого методиста-україніста Б.І.Степанишина.

Систематизированные и обобщенные журнальные и газетные статьи образовали одиннадцать тематических циклов, в которые вошли труды о самых острых проблемах литературного образования учеников и методика преподавания украинской литературы в общеобразовательной школе известного методиста-украиниста Б.И.Степанишина.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)01 + Ш5(4УКР) р20 + Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Миропольська Н. Є. 
Мистецтво слова в структурі художньої культури учня: теорія і практика / Н. Є. Миропольська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К. : Парламент. вид-во, 2002. - 204 c. - Бібліогр.: с. 182-201. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні основи формування художньої культури учнів засобами мистецтва слова. Розкрито суть базових понять проблеми, зокрема, естетичної логосфери школи. Показано значення мистецтва слова в структурі художньої культури школярів. Визначено методику та педагогічні умови її формування. Запропоновано концепцію розвитку художньої культури учня за умов естетичної логосфери школи. Виявлено роль феноменів споглядання та переживання як реальних джерел цілісного позитивно-орієнтаційного впливу на учнів.

Освещены теоретико-методические основы формирования художественной культуры учеников средствами искусства слова. Раскрыто содержание базовых понятий проблемы, в частности, эстетической логосфери школы. Показано значение искусства слова в структуре художественной культуры школьников. Определены методика и педагогические условия его формирования. Предложена концепция развития художественной культуры ученика в условиях эстетической логосферы школы. Освещена роль феноменов наблюдения и переживания как реальных источников целостного позитивно-ориентированного влияния на учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА624184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кучерук О. А. 
Основи естетичного виховання в шкільному курсі української мови : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. А. Кучерук; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 200 c. - Бібліогр.: 97 назв. - укp.

Розглянуто програму мовно-естетичного виховання школярів, методи і прийоми, спрямовані на виховання почуття прекрасного засобами предмета. Наведено систему мовно-мовленнєвих вправ для формування естетики мовлення учнів, вироблення навичок ефективного спілкування.

Рассмотрены программа языково-эстетического воспитания школьников, методы и приемы, направленные на воспитание чувств прекрасного средствами предмета. Приведена система языково-речевых упражнений для формирования эстетики речи учеников, выработки навыков эффективного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-923.1 + Ч421.355.21 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гоголь Н. В. 
Формування в учнів основної школи (5 - 6 класи) естетичної оцінки художнього твору в системі безперервної літературної освіти : навч.-метод. посіб. / Н. В. Гоголь; Глухів. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2008. - 88 c. - укp.

Розкрито погляди відомих вітчизняних і зарубіжних філософів, психологів, педагогів і методистів на проблему формування в учнів основної школи естетичної оцінки художнього твору. Наведено поради вчителям-словесникам щодо навчання учнів V - VI класів виразного читання творів різних жанрів.

Раскрыты взгляды известных отечественных и зарубежных философов, психологов, педагогов и методистов на проблему формирования у учеников основной школы эстетической оценки художественного произведения. Даны советы учителям-словесникам по обучению учеников V - VI классов выразительному чтению произведений разных жанров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20 + Ч421.355.21р20 + Ю984.541р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Навозняк Л.  
Роль фольклору у формуванні особистості молодшого школяра у позашкільних навчальних закладах / Л. Навозняк // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 2. - С. 27-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито актуальність виховного впливу багатожанрового фольклору на розвиток особистості молодшого школяра. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу щодо змісту, форм, способів використання у навчально-виховній діяльності позашкільних закладів скарбниці фольклорних жанрів. Висвітлено результати опитування учнів початкових класів, вихованців фольклорно-етнографічного гуртка "Кобза" Дубенського позашкільного навчального закладу (Будинку молоді), які визначили суттєву перевагу у використанні лише окремих жанрів фольклору, а поетичні, танцювальні, епічні, пісенні та сміхові недостатньою мірою реалізуються. Окреслено специфіку ціннісного підходу до проблем розвитку і виховання особистості засобами фольклору. Як приклад визначеної роботи із залучення молодших школярів до пізнання фольклорних скарбів українського народу в процесі художньо-трудової діяльності запропоновано інтегрований курс "Український етнодизайн", зміст якого грунтується на знаннях шкільних курсів "Я і Україна", "Трудове навчання", "Музика" та "Ритміка". Констатовано, що за сучасних умов головним пріоритетом розвитку особистості є опора на національні культурні цінності, що становить підгрунтя для збереження духовної єдності та спадковості поколінь, визначення напрямів особистісного становлення та формування ціннісних орієнтацій.


Ключ. слова: багатожанровий фольклор, формування, особистість молодшого школяра, позашкільний навчальний заклад, виховання, інтегрований курс "Український
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.355.21

Рубрики:


      
Категорія:    
6.

Гоголь Н. В. 
Формування в учнів 2 - 4 класів естетичної оцінки художнього твору в системі безперервної літературної освіти : навч. посіб. / Н. В. Гоголь; Глухів. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2006. - 68 c. - Бібліогр.: с. 63-67. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади формування в учнів початкових класів умінь естетично оцінювати художні твори на уроках читання. Розроблено методичну систему роботи над текстом художнього твору з метою розвитку у дітей умінь визначати авторську позицію, усвідомлювати засоби її втілення та висловлювати власне емоційно-оцінне ставлення до сприйнятого. До читанок для II - IV класів на основі текстів природничої тематики розроблено запитання та завдання, що сприятимуть збагаченню емоційно-оцінного досвіду молодших школярів.

Освещены теоретические и методические основы формирования у учащихся начальных классов умений эстетически оценивать художественные произведения на уроках чтения. Разработана методическая система работы над текстом художественного произведения с целью развития у детей умений определять авторскую позицию, выделять средства ее выражения и высказывать собственное эмоционально-оценочное отношение к прочитаному. К учебникам чтения для II - IV классов на основе текстов естественной тематики разработаны вопросы и задания, способствующие обогащению эмоционально-оценочного опыта младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 + Ч421.355.21 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бакуліна С. Ю. 
Виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. Ю. Бакуліна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу за умов загальноосвітньої школи. Здійснено аналіз філософських, психологічних і педагогічних досліджень, присвячених окремим аспектам даного процесу. Відзначено важливу роль моральних почуттів у формуванні сучасної особистості. Для діагностики вихованості моральних почуттів молодших школярів виділено 4 критерії: понятійний, емоційно-оцінний, емоційно-регулятивний, поведінковий, до кожного з них критеріїв розроблено показники. За результатами констатуючого експерименту визначено вихідні рівні вихованості моральних почуттів молодших школярів: високий, середній та низький. Кожний рівень характеризувався певними якісними ознаками, виявленими на підставі кількісних результатів. Науково обгрунтовано та практично апробовано педагогічну модель виховання моральних почуттів молодших школярів засобами казок народів світу. Педагогічну модель розроблено на основі визначених педагогічних умов: створення фону оптимізму, виявлення морального імпульсу казки й осмислення його динаміки, забезпечення рольового перевтілення школярів у казкових героїв. Розроблено дефініції понять "фон оптимізму", "моральний імпульс" і "ситуація ролі". Розкрито методи та прийоми реалізації виявлених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гагарін М. І. 
Виховання морально-естетичних почуттів молодших школярів засобами української народної казки : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. І. Гагарін; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему виховання морально-естетичних почуттів молодших школярів засобами української народної казки. Доведено, що найбільш значущими для молодшого школяра є такі морально-естетичні почуття, як доброта, чесність, гумор, товариськість, працелюбність, справедливість, а також почуття прекрасного, патріотизму, милосердя. Обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність виховання морально-естетичних почуттів молодших школярів засобами української народної казки. Визначено принципи добору фольклорних творів, які забезпечують спрямоване виховання у молодших школярів морально-естетичних почуттів; стимулювання емоційного сприйняття морально-естетичного імпульсу казки; поглиблення ідейно-художнього аналізу твору; організацію рольового перевтілення учнів у казкових персонажів для обігрування морально-естетичного імпульсу казки. Доведено доцільність використання української народної казки як ефективного засобу виховання морально-естетичних почуттів учнів молодшої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Семенова М. О. 
Виховання учнів основної і старшої школи засобами фольклористично-етнографічної діяльності : Автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.07 / М. О. Семенова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему всебічного виховання учнів основної та старшої школи на основі вивчення, засвоєння та дослідження української традиційної народної культури та відтворення найкращих зразків народного мистецтва. Розроблено методологічні засади процесу засвоєння традиційної народної культури. Проведено історико-теоретичне дослідження сутності фольклористично-етнографічної діяльності й обгрунтовано вимоги щодо її організації. Розроблено й експериментально апробовано методику виховання школярів засобами фольклористично-етнографічної діяльності. Обгрунтовано необхідність проведення навчально-пізнавальної, експедиційної, науково-дослідної та творчої роботи, що сприяє всебічному розвитку школярів та забезпечує їх етнізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шевченко А. М. 
Гендерне виховання молодших школярів засобами фольклору в умовах полікультурного регіону : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. М. Шевченко; Східноукраїн. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Вперше науково обгрунтовано сутність ключового поняття дослідження "гендерне виховання молодших школярів", розроблено технологію його засобами фольклору за умов полікультурного регіону. Визначено значні потенційні можливості фольклору народів Криму як ефективного засобу гендерного виховання молодших школярів. Проведено дослідження, яке дозволило перевірити ефективність педагогічних умов гендерного виховання молодших школярів та розробити й впровадити в навчально-виховний процес початкової школи технологію гендерного виховання учнів початкових класів, яка включала такі етапи: ознайомлювальний, емоційний, творчий, етап самостійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вавілова І. В. 
Дитяча література як засіб формування особистості дитини (друга половина XIX - початок XX ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. В. Вавілова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 22 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми формування особистості дитини періоду друга половина XIX - початок XX ст. Розкрито суть поняття "дитяча література", наявна у сучасній педагогічній і літературознавчій термінології. Досліджено теоретичні питання розвитку дитячої літератури у вітчизняній педагогіці зазначеного періоду, розкрито її специфіку та функції. Визначено роль дитячої періодики у становленні та розвитку літератури для дітей. Показано її специфіку та розглянуто функції. Розкрито роль дитячої періодики у становленні та розвитку літератури для дітей. Виокремлено вимоги до художніх текстів книг для позакласного читання та навчальної літератури. Узагальнено досвід використання дитячої літератури як засобу формування особистості дитини у шкільній практиці другої половини XIX - початку XX ст, способи її опрацювання. Визначено напрями освітньо-просвітницької роботи в діяльності прогресивно налаштованої педагогічної громадськості з питань популяризації дитячої літератури. Виявлено особливості методико-педагогічної роботи з питань організації дитячого читання та формування читацької культури школярів. Висвітлено перспективи за сучасних умов досвіду стосовно впливу дитячої літератури на формування підростаючих поколінь. Виявлено прогностичні тенденції використання дитячої літератури як засобу формування особистості дитини у загальноосвітніх закладах сьогодення України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч33(4УКР)52 + Ш85(4УКР)5-3,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Болотіна В. Ю. 
Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. Ю. Болотіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 17 c. - укp.

Розглянуто питання активізації процесу морального виховання учнів старших класів під час вивчення зарубіжної літератури, пошуку шляхів удосконалення навчально-виховної діяльності старшокласників. Теоретично обгрунтовано, що цілеспрямована робота щодо формування та розвитку в старшокласників морально цінних якостей на уроках та позаурочних заняттях із зарубіжної літератури сприяє виробленню в них стійких моральних переконань. Зроблено висновок: робота з морального виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури буде плідною, якщо учні не тільки отримають, а й, певною мірою, реалізують засвоєні моральні знання у своїх вчинках, виявлять прагнення до морального самовдосконалення засобами самовиховання. Експериментально підтверджено ефективність використання активних форм навчально-виховної діяльності та міжпредметних зв'язків у процесі вивчення зарубіжної літератури старшокласниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Драчук Л. І. 
Морально-етичне виховання учнів на традиціях українського народу в процесі вивчення літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Драчук; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 16 c. - укp.

Доведено, що використання на уроках української літератури у загальноосвітній школі народних традицій, відображених у художній літературі, застосування новітніх ефективних форм і методів організації навчальної діяльності, моделювання виховних ситуацій за допомогою системи поетапного формування моральності значно підвищують рівень морально-етичної вихованості учнів, формують їх морально-етичні ідеали, естетичні смаки, моральні норми поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ш5(4УКР) р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Оленіна Г. О. 
Соціально-педагогічні засади формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури в умовах дозвілля : автореф. дис... канд. пед. наук / Г. О. Оленіна; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми формування інтересу підлітків до зарубіжної літератури за умов дозвілля. Визначено шляхи її вирішення. Обгрунтовано педагогічні умови, принципи проектування та технологію розробки, а також впровадження соціально-педагогічної програми з формування даного інтересу підлітків, визначено її ефективність. Доведено важливість одержаних даних для подальшого розвитку соціально-педагогічної науки, теорії та практики культурно-дозвільної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.382.71:Ш5 + Ш5(0) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Овдійчук Л. М. 
Формування естетичних почуттів старшокласників на основі взаємодії мистецтв у процесі вивчення літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Овдійчук; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано й експериментально перевірено методичну систему, як дає змогу вчителю ефективно впливати на естетичні почуття учнів засобами взаємодії мистецтв. Доведено, що використання запропонованої системи уроків (комплексних, театральних, кіноуроків, уроків за "методою Чурльоніса"), які забезпечують певний тип і вид мистецької взаємодії, таблиць "Мистецькі аналогії до програми з української літератури" та "Естетичні уподобання українських письменників", застосування ефективних методів, прийомів і форм роботи сприяють підвищенню в учнів рівня сенсорної культури й естетичного сприймання творів різних мистецтв, активізації інтелектуальної та емоційної сфери (поєднання раціонального та почуттєвого у процесі сприймання), осмисленню власних почуттів у процесі аналізу естетичних почуттів письменника, образу-персонажа, вмінню засобами слова передати духовно-чуттєву насолоду від творів мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20 + Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Волкова С. В. 
Формування морально-ціннісних орієнтацій учнів 8 - 9 класів засобами українського та англійського фольклору : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. В. Волкова; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2004. - 20 c. - укp.

Висвітлено історико-методологічні аспекти проблеми формування морально-ціннісних орієнтацій учнів VIII - IX класів засобами українського та англійського фольклору, розкрито суть понять "аксіологія", "цінності", "ціннісні орієнтації особистості", "морально-ціннісні орієнтації підлітка". Визначено основні критерії, умови, зміст і методи діагностики рівня сформованості морально-ціннісних орієнтацій підлітків. Установлено, що сприятливі умови щодо реалізації даної проблеми створює фольклор, у якому в образній і доступній для учнів підліткового віку формі відображено етичні норми та моральні ідеали народу. Доведено, що посиленню морального впливу фольклору на особистість сприяє об'єднання виховних можливостей фольклорного мистецтва різних народів, створення загального соціокультурного простору, єдиного фольклорного середовища українського та англійського народів. Запропоновано організаційно-педагогічну модель, що враховує мету, завдання, етапи та умови процесу формування морально-ціннісних орієнтацій підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Біруля В. В. 
Формування у підлітків ціннісних орієнтацій засобами художньої літератури у позанавчальний час : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В. В. Біруля; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2005. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій підлітків у процесі опанування творів художньої літератури у позанавчальний час. Визначено місце та роль цінніснотворчої діяльності у структурі становлення особистості, проведено аналіз теорії та практики формування даного особистісного утворення в учнів старшої школи. Розкрито теоретичні передумови інтенсифікації цінніснотворчого виховання підлітків, підвищення ефективності їх соціалізації. Розроблено кваліметричний механізм діагностики сформованості в підлітків системи ціннісних орієнтацій. Проаналізовано досвід роботи навчально-виховних закладів різного спрямування в аспекті досліджуваної проблеми. Обгрунтовано наукові передумови формування ціннісних орієнтацій підлітків. Розроблено педагогічну систему формування ціннісної сфери дітей підліткового віку засобами художньої літератури у позанавчальний час, визначено комплекс умов її впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.382.71:Ш5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шпиталевська Г. Р. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках українського читання / Г. Р. Шпиталевська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості роботи з підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках українського читання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.355.21 + Ш141.14-911.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Міхєєва Л. Н. 
Взаємозв'язок і наступність базової і додаткової освіти дітей молодшого шкільного віку (місце і роль робочого зошита "Свята, традиції та ремесла народів Росії" на уроках) / Л. Н. Міхєєва // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 3. - С. 110-113. - укp.

Розкрито проблеми взаємодії та наступності базової та додаткової освіти, що нині визначає життя школи - і початкової, середньої, і старшої ланки. Зазначено щодо завдання духовно-морального, естетичного розвитку, виховання молодших школярів на прикладі збереження та розвитку традицій народної художньої культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Навозняк Л. Л. 
Особливості морального виховання учнів засобами фольклору в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Л. Л. Навозняк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 346-349. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано тезу про те, що моральне виховання особистості засобами фольклору сприяє формуванню внутрішніх регуляторів поведінки. Розглянуто точку зору В. Сухомлинського на моральне виховання учнів засобами фольклору, узагальнено досвід педагога.

Обоснован тезис о том, что нравственное воспитание личности средствами фольклора способствует формированию внутренних регуляторов поведения. Рассмотрена точка зрения В. Сухомлинского на нравственное воспитание учеников средствами фольклора, обобщен опыт педагога.

The article substantiates the thesis that the moral education of the personality by means of folklore promotes internal regulators of conduct, considers opinion of V. O. Sukhomlyns’kyi on moral education of pupils by means of folklore, summarizes the experience of the teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.352 + Ч421.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського