Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.448$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Становлення компетентнісно орієнтованої школи Донеччини: від ідеї до практики. - Донецьк : Каштан, 2008. - 369 c. - укp.

Висвітлено інноваційний досвід роботи шкіл Донеччини з проблеми впровадження компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховний процес. Запропоновано авторську модель школи-родини N 80 Донецька, управлінську модель компетентнісно орієнтованої школи. Розкрито концептуальні засади школи "Педагогічна Гармонія". Показано роль спецкурсів і факультетів у формуванні життєтворчої компетентності особистості. Увагу приділено технології формування соціальних груп компетентностей учнів 12-ти річної середньої школи.

Освещен инновационный опыт работы школ Донецкой области по вопросам внедрения компетентностно ориентированного подхода в учебно-воспитательный процесс. Предложены авторская модель семейной школы N 80 Донецка, управленческая модель кометентностно ориентированной школы. Раскрыты концептуальные основы школы "Педагогическая Гармония". Показана роль спецкурсов и факультетов в формировании жизнетворческой компетентности личности. Внимание уделено технологии формирования социальных групп компетентностей учеников 12-ти летней средней школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ДОН) я43 + Ч421.448 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гірник А. М. 
Зовнішнє оцінювання знань школярів 2007 р. у дзеркалі оцінок і вражень учасників процедури тестування і батьків старшокласників / А. М. Гірник // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2008. - Т. 84. - С. 3-6. - укp.

Розглянуто результати зовнішнього оцінювання знань школярів у 2007 р. На матеріалі фокус-груп із випускниками, які брали участь у тестуванні, екзаменаторами, інструкторами й адміністраторами пунктів тестування, вчителями та батьками школярів проаналізовано проблеми, породжені запровадженням нової процедури оцінювання знань випускників шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.285 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Холоденко О. В. 
Педагогічні умови соціальної адаптації випускників шкіл-інтернатів у соціокультурному середовищі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. В. Холоденко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 21 c. - укp.

Уточнено поняття "соціокультурне середовище" та "соціальна адаптація випусників шкіл-інтернатів". З'ясовано суть соціальної адаптації випусників шкіл-інтернатів, визначено її чинники, критерії, показники та рівні. Обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність впроваджених педагогічних умов у соціально-адаптаційний процес цих випусників. Доведено, що поєднання визначених педагогічних умов, напрямів, форм і методів соціально-педагогічної роботи, спрямованих на покращання досліджуваного процесу, сприятиме їх успішній інтеграції в сучасне соціокультурне середовище.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч424(4УКР)714.4 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Торічний О. В. 
Методичні засади формування готовності юнаків випускних класів до навчання у вищих військових навчальних закладах / О. В. Торічний // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 1. - С. 182-188. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано методичні принципи формування готовності юнаків випускних класів до навчання у вищих військових навчальних закладах. Надано характеристику перевагам забезпечення ступеневої вищої освіти в системі школа - вищий військовий навчальний заклад та відображено провідні завдання, які повинні бути реалізовані шляхом взаємозв'язку закладів середньої освіти з вищими військовими закладами. Увагу зосереджено на характеристиці складових формування готовності юнаків випускних класів загальноосвітніх навчальних закладів до навчання у вищих військових навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.448 + Ц4(4УКР)391.1-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чуйко О. В. 
Особливості працевлаштування випускників школи-інтернату для дітей, які потребують корекції розумового розвитку / О. В. Чуйко, Ю. Е. Дунаєвська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 204-208. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність розуміння інтелектуальної недостатності, в першу чергу, як соціальної, а не медичної проблеми; розумову відсталість запропоновано розглядати не як захворювання, а як стан, з яким людина спроможна реалізувати себе у суспільстві. Розглянуто моделі післяшкільної освіти для осіб з інтелектуальною недостатністю, які існують в США: змішану, сегреговану, інклюзивну. Виявлено, що для західного суспільства характерним є створення рівних можливостей для всіх громадян і населення антидискримінаційної політики, протистояння виключенню осіб з інтелектуальною недостатністю з суспільства; характерною ж рисою української системи соціального забезпечення є наявність спеціальних шкіл-інтернатів для осіб з особливими потребами. Наголошено на одному з важливих аспектів цього питання, яким є невідповідність законодавчо закріпленого розподілу спеціальних шкіл-інтернатів за особливостями дітей, які в них навчаються, до реальної ситуації. Підкреслено, що уявлення більшості випускників про омріяну професію / спеціальність пов'язане з вибором управлінських професій, які передбачають владні повноваження, вказівки. За результатами проведеного дослідження з'ясовано, що більшість випускників не працює за спеціальністю, яку вони здобули в професійно-технічному училищі.

Обоснована актуальность понимания интеллектуальной недостаточности, в первую очередь, как социальной, а не медицинской проблемы; умственную отсталость предложено рассматривать не как заболевание, а как состояние, с которым человек может реализовать себя в обществе. Рассмотрены модели послешкольного образования для людей с интеллектуальной недостаточностью, которые функционируют в США: смешанную, сегрегированную, инклюзивную. Доказано, что для западного общества характерным является создание равных возможностей для всех граждан и населения антидискриминационной политики, противостояние исключению людей с интеллектуальной недостаточностью из общества; характерной чертой украинской системы социального обеспечения является присутствие специальных школ-интернатов для людей с особыми потребностями. Акцентировано внимание на одном из важных аспектов этого вопроса, которым является несоответственность законодательной закрепленности распределения специальных школ-интернатов по особенностям детей, которые в них обучаются, до реальной ситуации. Подчеркнуто, что представления большинства выпускников о желаемой профессии / специальности связано с выбором управленческих профессий, которые предусматривают собственные полномочия, указания. По результатам проведенного исследования выяснено, что большинство выпускников не работает по специальности, которую они получили в профессионально-техническом училище.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.448 + Ч435.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ремез Н. Д. 
Професійні компетенції педагогічних працівників, залучених до адміністрування зовнішнього незалежного оцінювання в пунктах тестування / Н. Д. Ремез // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 145-150. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки педагогічних кадрів, залучених до адміністрування зовнішнього оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів у пунктах тестування. Акцентовано увагу на вітчизняних і міжнародних документах, що стосуються якості та стандартизації педагогічного тестування й оцінювання. Виокремлено три групи міжнародних стандартів: технічні, концептуальні та вимоги до професійної відповідальності різних категорій учасників процесу оцінювання. Проаналізовано поняття "компетенція-компетентність", зазначено неприпустимість ототожнення компетентності зі знаннями, вміннями, навичками. Розкрито роль Українського центру оцінювання якості освіти у розробці документів для якісної підготовки працівників, залучених до проведення (адміністрування) зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО). Охарактеризовано компетентності, якими вони повинні володіти. Визначено критерії готовності фахівців до адміністрування ЗНО, а також показники цієї готовності та методики її перевірки.

Рассмотрена проблема подготовки педагогических кадров, привлеченных к администрированию внешнего оценивания учебных достижений выпускников общеобразовательных учебных заведений в пунктах тестирования. Сосредоточено внимание на отечественных и международных документах, касающихся качества и стандартизации педагогического тестирования и оценки. Выделены три группы международных стандартов: технические, концептуальные и требования к профессиональной ответственности различных категорий участников процесса оценки. Проанализированы понятия "компетенция-компетентность", указано недопустимость отождествления компетентности со знаниями, умениями, навыками. Определена роль Украинского центра оценивания качества образования в разработке документов для качественной подготовки работников, привлеченных к проведению (администрированию) внешнего независимого оценивания (ВНО). Охарактеризованы компетентности, которыми они должны обладать. Определены критерии готовности специалистов к администрированию ВНО, а также показатели этой готовности и методики ее проверки.

The problem of training teachers involved in the administration of the external evaluation of educational achievements of graduates of secondary schools in paragraphs testing. Concentrated on domestic and international instruments relating to the quality and standardization of teacher evaluation and testing. Three groups of international standards: technical, conceptual and requirements for the professional responsibilities of the various categories of the evaluation process. Analyzed the concept of competence-competence", stated the inadmissibility of the identification of competencies with the knowledge, skills. Defined the role of the Ukrainian Center for evaluation of the quality of education in the development of instruments for quality training for employees involved in the conduct of (Administration) of external independent evaluation (UPE). Characterized by competence, they should have. The criteria of availability of specialists to the administration of UPE, as well as indicators of the availability and method of its verification.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лікарчук І. 
Незалежне оцінювання: стан і подальша стратегія в країні / І. Лікарчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 86-92. - укp.

Розглянуто результати однієї з найбільш вагомих і надзвичайно впливових реформ в освітній системі України - зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) навчальних досягнень випускників 2008 р. Показано відмінності у рівні знань учнів міських і сільських шкіл, якості освіти, що дає ЗНЗ, виявленні талановитих дітей, висвітлено законодавчий та управлінський аспекти даного процесу. Акцентовано увагу на проблемах вищої школи, виявлених ЗНО. Проаналізовано основні етапи розвитку процесу тестування в Україні з 1993 р., коли внаслідок відсутності відпрацьованої технології дана спроба мала негативний результат, до створення Центру тестових технологій у сучасний період. Розкрито перспективи розвитку ЗНО через 2-3 роки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.285 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Журавель Т. 
Підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінювання та питання, які поставило впровадження ЗНО / Т. Журавель, О. Роман // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 93-95. - укp.

Висловлено позитивну точку зору на запровадження в Україні зовнішньго незалежного оцінювання (ЗНО) як загальноприйнятої норми державного контролю за якістю освіти, як норми європейського рівня. Висвітлено досвід Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату "Дніпро" щодо багаторічного використання тестування з профільних предметів як одного із найдієвіших засобів вимірювання рівня знань і досягнень учнів. Розкрито структуру збірника тестів, підготовленого вчителями-предметниками ліцею для впровадження в навчальний процес шкіл, ліцеїв, гімназій з метою підготовки випускників шкіл до ЗНО. Розглянуто систему роботи ліцею як центру базової довузівської підготовки та базового закладу з профільної підготовки з поглибленим навчанням у галузі природничих наук. З урахуванням факту, що ЗНО в масштабах України проводиться вперше, проаналізовано проблеми, які потребують подальшого вирішення, серед яких оцінювання роботи кожного навчального закладу за результами ЗНО навчальних досягнень його випускників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.285 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Муранова Н. 
Особливості підготовки випускників закладів освіти до вступу у вищі навчальні заклади / Н. Муранова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 68-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи педагогічного колективу Інституту доуніверситетської підготовки (ІДП) Національного авіаційного університету (НАУ) з підготовки слухачів до зовнішнього незалежного тестування та вступу до ВНЗ. Розкрито нові поняття, які виникли зі вступом України до Болонського процесу: навчальний модуль, модульне навчання. Наведено основні види контролю у навчальному процесі: вхідний, поточний, рубіжний контроль та підсумковий.

Освещен опыт работы педагогического коллектива Института предуниверситетской подготовки (ИПП) Национального авиационного университета (НАУ) по подготовке слушателей к внешнему независимому тестированию и поступлению в вузы. Раскрыты новые понятия, которые возникли со вступлением Украины в Болонский процесс: учебный модуль, модульное обучение. Приведены основные виды контроля в учебном процессе: входной, текущий, рубежный контроль и итоговый.

Illuminated experience of the teaching staff of the Institute of University Preparation of the National Aviation University to prepare students for external independent testing and enroll in college. Revealed new concepts that have emerged since Ukraine's accession to the Bologna process: the training module, modular training. Placed the main types of control in the learning process: the input control, monitoring, control and final landmark control.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романчук Г. Д. 
Випускник - 2010 / Г. Д. Романчук // Пед. пошук. - 2010. - № 4. - С. 72-76. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано матеріали моніторингу "Випускник", який проводився соціологічною лабораторією Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти (ВІППО). Встановлено з оцінок респондентів якість освітнього процесу, атмосферу навчальних закладів, визначення життєвих пріоритетів та цінностей, переваги у сфері дозвілля. Висвітлено деякі штрихи соціологічного портрету випускника сучасної волинської школи. Подано пропозиції щодо покращання матеріально технічного забезпечення навчального процесу, створення нового інформаційно-освітнього середовища, ефективного психологічно-педагогічного супроводу професійного самовизначення випускників, забезпечення опанування педагогами психолого-педагогічними методиками діагностування та запровадження нових методів оцінки навчальних досягнень старшокласників.

Проанализированы материалы мониторинга "Выпускник", который проводился социологической лабораторией Волынского института последипломного педагогического образования (ВИППО). Установлено из оценок респондентов качество образовательного процесса, атмосфера учебных заведений, определение жизненных приоритетов и ценностей, преимущества, в сфере досуга. Отражены некоторые штрихи социологического портрета выпускника современной волынской школы. Поданы предложения относительно улучшения материально технического обеспечения учебного процесса, создания новой, информационно-образовательной среды, эффективного психолого-педагогического сопровождению профессионального самоопределения выпускников, овладения педагогами, психолого-педагогическими методиками диагностирования и внедрения новых методов оценки учебных достижений старшеклассников.

Analyzed materials monitoring The Graduate, which was conducted sociological laboratory Volyn Institute for Postgraduate Teacher Education (VIPТЕ). Established from estimates of the respondents quality of the educational process, the atmosphere of educational institutions, the definition of life priorities and values, benefits, leisure industry. Reflects some finishing touches sociological portrait of the graduate school of modern Volyn. Submitted proposals for the improvement of material support of educational process, creation of new educational environment, effective psycho-pedagogical support of professional self-graduates, master teachers, psychological and pedagogical methods of diagnosis and the introduction of new methods for assessing educational achievements of senior pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ткачук Н. М. 
Врахування ідей компетентнісного підходу в розробці моделі випускника профільної школи / Н. М. Ткачук // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 73-79. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проведено теоретичний аналіз наукових підходів щодо типів і структури компетентностей/компетенцій учня. Запропоновано авторську модель випускника профільної школи з урахуванням офіційно визначених ключових компетентностей: політичних і соціальних; компетентності життя у полікультурному суспільстві; усного та письмового спілкування; здатності учитися все життя; компетентності, пов'язаної з виникненням інформативного суспільства. Обгрунтовано структуру моделі та зміст життєвих компетенцій як її складових. Зроблено висновок, що сукупність життєвих компетенцій можна розглядати як ідеальну нормативну модель учня старшої профільної школи.

Проведен теоретический анализ научных подходов относительно типов и структуры компетентностей/компетенций ученика. Предложена авторская модель выпускника профильной школы с учетом официально определенных ключевых компетентностей: политических и социальных; компетентности жизни в поликультурном обществе; устного и письменного общения; способности учиться всю жизнь; компетентности, связанной с возникновением информативного общества. Обоснована структура модели и содержание жизненных компетенций как ее составляющих. Сделан вывод, что совокупность жизненных компетенций можно рассматривать как идеальную нормативную модель ученика старшей профильной школы.

The theoretical analysis of scientific approaches to the types and structure of competence / skills the student. We propose a model author profile graduate school, taking into account formally identified five key competencies: political and social;. Competence in the field of cultural life of society; oral and written communication, ability to learn life; competence related to the emergence of an informative society. Substantiate model structure and content of life skills as its constituents. It is concluded that the combination of life skills can be regarded as an ideal regulatory model who was a high profile school, which in itself is not a characteristic of the graduate, but it is becoming in the process of self-activity of the individual, his interaction with the teacher during instruction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кільова Г. 
Управління навчальним процесом в системі безперервної освіти для формування професійних компетенцій молоді до трудової діяльності / Г. Кільова // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 47-52. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Досліджено проблему становлення освіти в Україні, її напрямки реформування на сучасному етапі та роль неперервної освіти у формуванні професійних компетентностей молоді до трудової діяльності. Наголошено, що суспільству необхідні випускники з творчим мисленням, вмінням орієнтуватися у конкурентному середовищі. Зроблено висновок, що фундамент економічної освіти та розвитку творчих здібностей надає загальноосвітня школа, оскільки, крім загальноосвітніх знань вона виховує учнівську молодь, надає їй у процесі навчання набір відповідних функцій, які готують особистість до вибору професії та орієнтації у трудовій діяльності ринкової системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сєров Ю. 
Консолідований інформаційний ресурс профорієнтаційної діяльності Національного університету "Львівська політехніка" / Ю. Сєров, Т. Чорна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 751. - С. 78-86. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зазначено, що сьогодні ефективне інформування абітурієнтів по спеціальності та професії значною мірою забезпечується за допомогою сервісів WWW. Описано побудову моделі консолідованого інформаційного ресурсу профорієнтаційної діяльності Національного університету "Львівська політехніка".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мокін Б. І. 
До питання про зовнішнє незалежне оцінювання якості знань / Б. І. Мокін, Н. В. Ляховченко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2009. - № 2. - С. 119-125. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Проаналізовано передумови впровадження зовнішнього незалежного тестування, його переваги та недоліки. Запропоновано новий підхід до формування контингенту студентів першого курсу шляхом формування рейтингу кожного абітурієнта зі зваженим урахуванням балів незалежного зовнішнього тестування, середнього балу атестату та додаткових балів за перемоги на олімпіадах із правом встановлення вагових коефіцієнтів вищим навчальним закладом залежно від його специфіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.288.1 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Яковлєва В. А. 
Методичні основи формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів / В. А. Яковлєва // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 429-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв) - укp.

Розкрито можливості формування життєвої компетентності випускників загальноосвітніх шкіл-інтернатів за допомогою профільного навчання. Розглянуто профільне навчання з позиції інтерактивної технології. З’ясовано сутність інтерактивного навчання. Визначено умови інтеракції учнів у процесі профільного навчання. Наголошено, що однією з перспективних можливостей профільного навчання учнів випускних класів є розвиток творчої особистості в системі методів проектних технологій. Підкреслено, що найбільш ефективним активним методом профільного навчання є метод розробки творчих проектів, заснований на конструюванні мультимедійних ресурсів самими учнями.

Раскрыты возможности формирования жизненной компетентности выпускников общеобразовательных школ-интернатов с помощью профильного обучения. Рассмотрено профильное обучение с позиции интерактивной технологии. Выяснена сущность интерактивного обучения. Определены условия интеракции учащихся в процессе профильного обучения. Отмечено, что одним из перспективных возможностей профильного обучения учащихся выпускных классов является развитие творческой личности в системе методов проектных технологий. Подчеркнуто, что наиболее эффективным активным методом профильного обучения является метод разработки творческих проектов, основанный на конструировании мультимедийных ресурсов самими учащимися. Предложена методика использования мультимедийных технологий обучения.

Options of forming life competence of the secondary boarding school graduates via profile-based learning are revealed. Profile-based education is discussed from the viewpoint of interactive technology. The essence of interactive learning is clarified. Conditions for pupils’ interaction in the course of profile-based learning are specified. It is stressed, that one of the perspective options of high school seniors’ profile-based learning is the development of creative personality in the system of project-based technology methods.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коваль Г. В. 
Життєві навички як складова соціальної компетентності випускників інтернатних закладів / Г. В. Коваль // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2016. - № 8. - С. 54-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

The article deals with life skills as part of boarding school graduates' social competence. It is confirmed that to solve the problem of social competence after leaving the orphanage, it is necessary to take a number of measures aimed at the formation of life skills among graduates. Children from the orphanage do not have an adequate level of social competence, they do not ready for life in society; they have inaccurate preventive knowledge, distorted personal development: aggressive, emotionally unstable, impulsive, egocentric; they do not have the habit of self-analysis, they have low level of self-esteem; these children are not able to make decisions, plan their actions and be responsible for them. Strict regulation of regime includes the possibility of formation the affective behavior skills' these children. That is why the formation of life skills should be the goal of educational programs and the core of socialization. As graduates of boarding school to get into a specific form of being community, to which the person belongs, painlessly adapt to it and in it, you must: have a certain amount of purposefully arranged information that allows you to create your image and prototype of objective reality; take freedom as a perceived necessity, as the possibility of relying on high-quality social information, to realize a personal choice of behavior; understand the diversity of the modern world and its contradictions; learn to make the right decision. All this allows people to achieve social intelligence, which is the derived result of social competence. Life skills formation is aimed at teaching people the ability to build a decent life, manage it and bear personal responsibility for it. Exactly in this sense, there is a life skills link with social competence, considering its first component. The concept of forming life skills and viable individual social competence can be seen as an integral component and as one of the viable ways of their achieving relatively marginalized population groups, which sometimes include graduates of boarding schools. Since the individual life skills based on a broad (public) vision of the world, the relationship in it, have systemic character, the process of their formation involves first of all information, i.e. the mastering by a student a certain amount of social information, its timely obtaining and credible character.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського