Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.69$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Шапошнікова Л. М. 
Розвиток ідей про самоосвіту школярів в історії вітчизняної педагогіки (кінець XIX - поч. ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. М. Шапошнікова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 19 c. - укp.

Вперше проведено системне дослідження історії розвитку ідей про самоосвіту в Україні у XIX - на початку XX ст. в історико-педагогічному та соціально-педагогічному аспектах. Конкретизовано сутність поняття "самоосвіта". Виявлено основні тенденції розвитку самоосвіти учнів у вітчизняній педагогіці кінця XIX - початку XX ст. Охарактеризовано основні етапи еволюції ідей щодо організації самоосвіти учнів у вітчизняній педагогіці. Визначено базові рівні самоосвіти (інституційний, позаінституційний, оказіональний). Розкрито особливості розвитку самоосвіти як освітнього феномена. Виокремлено три етапи розвитку ідей про самоосвіту (фрагментарних наукових знань про самоосвіту, створення перших наукових теорій самоосвіти, самоосвітніх концепцій), визначено часові межі даного процесу. Визначено історичні особливості самоосвітньої діяльності та її основні завдання (поширення знань та підвищення освітньо-культурного рівня населення, розумове виховання та формування навичок самоосвіти, самовиховання та саморозвиток з метою подальшої самореалізації особистості). Розглянуто ідеї прогресивних вітчизняних педагогів досліджуваного періоду щодо формування науково-теоретичних засад та розвитку практики самоосвіти. До наукового обігу введено маловідомі та невідомі раніше архівні матеріали. Показано можливість використання вітчизняного досвіду організації самоосвіти в сучасній українській школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коваленко Н. В. 
Формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи сільської місцевості : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н. В. Коваленко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Уточнено дефініцію поняття "самоосвітня компетентність учнів", особливості її формування у соціокультурному середовищі сільської школи. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та дидактичну модель її формування у навчальних проектах з природничих дисциплін на засадах взаємозв'язку мотиваційно-ціннісного, організаційного, процесуального та інформаційного компонентів. Доведено, що на підвищення рівня сформованості самоосвітньої компетентності підлітків значною мірою впливає залучення їх до самоосвітньої пізнавальної діяльності, забезпечення активної позиції, можливості самостійно, відповідно до наявних умов та життєвих потреб, ставити пізнавальні завдання, визначати засоби досягнення мети, організовувати та здійснювати самостійну освітню діяльність. Розроблено методичні рекомендації для учителів природничих дисциплін щодо оптимізації процесу формування самоосвітньої компетентності учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Данилова О. В. 
Моделі та інформаційна технологія підтримки самостійного навчання, що базується на компетентнісному підході : автореф. дис... канд. тех. наук: 05.13.06 / О. В. Данилова; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем НАН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Проведено аналіз існуючих комп'ютерних систем підтримки навчання щодо підтримки самостійного навчання.Розроблено методологічні й алгоритмічні засади створення інформаційної технології підтримки самостійного навчання, що базується на КП, а саме: загальна схема постійного навчання, модель компетенцій і метод злиття таксономій компетенцій, що належить до різних предметних областей, алгоритм знаходження об'єднаних таксономій цільових компетенцій для різних навчальних ситуацій й алгоритм пошуку індивідуального маршруту навчання професійним компетенціям, що базується на МАІ. Запропоновано інтернет-технологію для підтримки самостійної навчальної діяльності на базі розроблених математичної моделі й алгоритмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Добридень А. В. 
Формування навичок самоосвіти у старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Добридень; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування навичок самоосвіти у старшокласників. Проаналізовано сутність і стан даної проблеми в педагогічній теорії та практиці. Уточнено сутність і структурні компоненти готовності старшокласників до самоосвіти. Встановлено результати наукових досліджень щодо формування навичок самоосвіти у старшокласників. Розкрито сукупність мотивів і сучасних інтерактивних методів у процесі формування навичок самоосвіти у старшокласників. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено структурно-функціональну модель формування у старшокласників навичок самоосвіти, яка окреслює взаємозв'язки етапів, компонентів, принципів, мотивів і методів самоосвіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тихолоз В. В. 
Самоосвіта як засіб соціалізації особистості у соціально-педагогічній спадщині А. С. Макаренка / В. В. Тихолоз // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 152-156. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Окреслено самоосвітню діяльність як засіб соціалізації особистості на прикладі соціально-педагогічної спадщини А. С. Макаренка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч421.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бухлова Н. 
Багаторівнева система підготовки вчителів гуманітарних дисциплін до формування самоосвітньої компетентності учнів у процесі післядипломної освіти / Н. Бухлова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6. - С. 84-89. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено результати дослідження, проведеного серед учителів гуманітарних дисциплін, яке показало, що існують проблеми в організації діяльності щодо цілепокладання, а також у прогностичній, діагностичній, проектувальній, конструктивній, організаторській, корекційній, комунікативній діяльності учителів. Розглянуто готовність учителів до формування самоосвітньої компетентності учнів як інтегративне, цілісне особистісно-функціональне утворення особистості, що має системну організацію, складну, багаторівневу структуру та є сукупністью взаємодією та взаємопроникненням мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного компонентів. Відзначено навчально-методичну роботу з учителями на курсах підвищення кваліфікації, яка передбачає спеціалізоване вдосконалення освіти шляхом поглиблення, розширення та оновлення їх професійних знань, використання сучасних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Красовський О. С. 
Дослідження ефективності використання електронних підручників у процесі самонавчання / О. С. Красовський // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3/4. - С. 166-173. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито основні ознаки електронного підручника (ЕП). Здійснено комплексні експериментально-емпіричні педагогічні та санітарно-гігієнічні дослідження ефективності використання ЕП під час самонавчання учнів Х - ХІ класів. Викладено теоретичне положення, взяте за гіпотезу дослідження. Розглянуто особливості організації експерименту, зокрема, охарактеризовано ЕП, запропоновані для першої та другої експериментальних груп. Висвітлено напрями аналізу результатів експерименту. Проаналізовано дані щодо рівнів потенційних можливостей окремих систем організму учнів до і після самонавчання з використанням ЕП та традиційних підручників, одержані за допомогою трьох санітарно-гігієнічних методик. Систематизовано у вигляді таблиці результати ефективності використання ЕП під час навчання. Визначено, що найбільш ефективними є ЕП, в яких зміст структуровано за частинами - вступна, основна, завершальна.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 + Ч421.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кричок В. 
Дистанційно керована самоосвіта як засіб розв'язання проблем профілізації сільської школи / В. Кричок // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 2. - С. 39-43. - укp.

Розглянуто проблеми профілізації сільської школи і роль в цьому процесі дистанційно керованої самоосвіти. Проаналізовані завдання дистанційно керованої освіти та її особливості. На прикладі роботи Червоноплугатарської загальноосвітньої школи Талалаївського району Чернігівської області висвітлено досвід роботи у вирішенні завдань дистанційно керованої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федченко Л. Я. 
Організація самоосвітньої діяльності школярів / Л. Я. Федченко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 110-116. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито систему роботи щодо організації та забезпечення самоосвіти учнів. Вона передбачає шляхи, які відкривають можливості реалізації самоосвітньої діяльності школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федорова Н. 
Акмеологічний підхід - шлях до підвищення якості професійної діяльності вчителя / Н. Федорова, М. Євтух // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 51-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Звернено увагу читача на розвиток творчості вчителя через використання інноваційних технологій, а саме - застосування в практичній діяльності акмеологічного підходу, що означає, що він (учитель) передбачає на вершині своєї професійної педагогічної діяльності та бажає передавати цей досвід іншим, а також впроваджувати інноваційні доробки колег. У вік швидкозмінних інформаційних технологій учитель не має права бути осторонь цих змін, тому самоосвіта є тим запобіжником, щоб учитель не опинився на узбіччі професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського