Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (168)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч430.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 247
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ткаченко В. В. 
Адаптивная физическая культура как средство психофизической реабилитации детей-инвалидов / В. В. Ткаченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 98-104. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто особливості розвитку особистості інваліда, особистісно-орієнтоване навчання, мотиваційні настанови особистості. Досліджено проблеми адаптації та соціальної реабілітації дітей-інвалідів, роль адаптивної фізичної культури в корекційно-розвивальному навчанні та вихованні.

Рассмотрены особенности развития личности инвалида, личностно-ориентированное обучение, мотивационные установки личности. Исследованы проблемы адаптации и социальной реабилитации детей-инвалидов, роль адаптивной физической культуры в коррекционно-развивающем обучении и воспитании.

Peculiarities of the disabled person's development, person-oriented education, motivational tasks a person are studied. Problems of disabled children's adaptation and social rehabilitation, the role of adaptive physical culture in corrective-developing education and teaching are also studied here.


Ключ. слова: дезадаптированные учащиеся, двигательная активность, аспекты и технологии реабилитации, коррекционно-развивающее обучение
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оздоровча і спортивна робота з неповносправними : Моногр. / ред.: Ю. Бріскін; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Львів. держ. ін-т фіз. культури, Вроцлав. акад. фіз. виховання, Нац. ком. спорту інвалідів України. - Л. : Вид. Т.Сорока, 2004. - 127 c. - укp.

Розглянуто загальні проблеми інвалідного спорту, проаналізовано особливості організації, класифікації, методики підготовки та медичного контролю у Паралімпійському і Дефлімпійському спорті та спеціальних олімпіадах. Висвітлено актуальні проблеми оздоровчої роботи з інвалідами.

Рассмотрены общие проблемы инвалидного спорта, проанализированы особенности организации, классификации, методики подготовки и медицинского контроля в Паралимпийском и Дефлимпийском спорте, специальных олимпиадах. Освещены актуальные проблемы оздоровительной работы с инвалидами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147 + Ч430.261.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шептицький Д. В. 
Результаты исследования уровня физического развития и физической подготовки умственно отсталых детей младшего и среднего школьного возраста / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 93-96. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розкрито проблему фізичної підготовки дітей молодшого та середнього шкільного віку з використанням ігрового методу.

Раскрыта проблема физической подготовки детей младшего и среднего школьного возраста с использованием игрового метода.

Clause is devoted to a problem of physical preparation of children of younger and average school age with use of a game method.


Ключ. слова: реабилитация, физическая подготовка, ребёнок, игра
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Римар О.  
Історичні аспекти організації та функціонування товариств для неповносправних в Україні / О. Римар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 15. - С. 96-101. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації та функціонування товариств для осіб з вадами розвитку, зокрема з вадами слуху та зору. Висвітлено їх внесок у розвиток фізкультурно-спортивного руху серед інвалідів в Україні.

Рассмотрены особенности зарождения и функционирования обществ для инвалидов, в частности обществ для глухих и слепых. Освещён их вклад в физкультурно-спортивное движение среди инвалидов в Украине.

The article reveals the peculiar of the Development and function of organizations of invalids in Ukraine.


Ключ. слова: фізкультурно-спортивний рух серед інвалідів, Українське товариство глухих, Українське товариство сліпих, діяльність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Оздоровча і спортивна робота з неповносправними : Зб. наук. ст. з пробл. фіз. виховання і спорту та фіз. реабілітації неповносправ. Вип. 1 / ред.: Є. Болях; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Нац. ком. спорту інвалідів України, Олімп. акад. України, Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2003. - 165 с. - укp.

Розглянуто питання соціальної реабілітації та інтеграції інвалідів до параолімпійського спорту, оптимізації та проведення рекреаційних занять для школярів з порушенням зору. Проаналізовано роль мови у корекційно-педагогічному процесі фізичного виховання глухих дітей. Описано структуру змагальної діяльності спринтерів-підлітків з наслідками церебрального паралічу. Викладено нетрадиційний підхід до занять фізичним вихованням у вищих навчальних закладах з хворими на дитячий церебральний параліч. Наведено характеристику фізичного розвитку молодших школярів з затримкою психічного розвитку. Висвітлено тенденції формування програм параолімпійських ігор, програми спеціальних олімпіад.

Рассмотрены вопросы социальной реабилитации и интеграции инвалидов к параолимпийскому спорту, оптимизации и проведения рекреационных занятий для школьников с нарушением зрения. Проанализирована роль языка в коррекционно-педагогическом процессе физического воспитания глухих детей. Описана структура состязательной деятельности спринтеров с последствиями церебрального паралича. Изложен нетрадиционный подход к занятиям физическим воспитанием в высших учебных заведениях с больными на детский церебральный паралич. Приведена характеристика физического развития младших школьников с задержкой психического развития. Освещены тенденции формирования програм параолимпийских игр, программы специальных олимпиад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147.я54(4УКР) + Ч430.241.6я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж72497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кісельов А. Ф. 
Оздоровча і спортивна робота з неповноправними дітьми і дорослими в Миколаївській області / А. Ф. Кісельов, Ю. Є. Кулаков, Т. К. Жуковська, В. С. Черно, Л. Л. Татарова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 15. - С. 48-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено десятирічний досвід роботи центру ранньої медико-соціальної реабілітації дітей інвалідів, дитячих спеціалізованих шкіл та дитячо-юнацької школи Паралімпійського резерву обласного центру з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт". Розробка отриманих результатів здійснена за віком, статтю, соціальними групами і нозологією. Оцінено діяльність спеціалізованої спортивної дитячо-юнацької школи паралімпійського резерву в підготовці спортсменів інвалідів.

Изучен десятилетний опыт работы центра ранней медико-социальной реабилитации детей инвалидов, детских специализированных школ и детско-юношеской школы Паралимпийского резерва областного центра по физической культуре и спорту инвалидов "Инваспорт". Разработка полученных результатов осуществлена по возрасту, полу, социальными группами и нозологии. Оценена деятельность специализированной спортивной детско-юношеской школы паралимпийского резерва в подготовке спортсменов инвалидов.

The ten years' experience of the center of an early medical social aftertreatment of children of the invalids is studied. Children's specialized schools and children's youthful school of a redundancy of the regional center on physical culture and sports of the invalids. The outcomes on age, sex, social bunches and nosologies are obtained. Dan an assessment of specialized sporting youthful school of a redundancy in preparation of the sportsmen of the invalids.


Ключ. слова: спортивна робота, неповносправні діти та дорослі, Миколаївська область, дитячо-юнацька спортивна школа паралімпійського резерву
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11 + Ч511.147 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шевченко О.  
Особливості навчання вправ художньої гімнастики дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / О. Шевченко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Вказано, що вивчення форм і методів корекційного і реабілітаційного впливу художньої гімнастики на компенсацію відхилень фізичного і розумового розвитку дітей має багатоаспектний характер. Розвиток гімнастичних рухів повинен здійснюватися на основі використання спеціальних вправ з формування гнучкості, координації рухів, швидкості, швидкісно-силових якостей, силової витривалості й акробатичних рухів.

Отмечено, что изучение форм и методов коррекционного и реабилитационного влияния художественной гимнастики на компенсацию отклонений физического и умственного развития детей имеет многоаспектный характер. Развитие гимнастических движений должно осуществляться на основе использования специальных упражнений по формированию гибкости, координации движений, быстроты, скоростно-силовых качеств, силовой выносливости и акробатических движений.

On the basis of the all-round research of the main contingent of the girls of auxiliary school there was made a special choice for training calisthenics, musical and rhythmic exercises. Experimental work included complex stages of adaptational, active-formational and competitive direction.


Ключ. слова: особливості, потреби, гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.87 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Савельева Н.  
Пути оптимизации процесса физического воспитания детей младшего школьного возраста с ограниченными возможностями / Н. Савельева // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 217-219. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проаналізовано дані про позитивний вплив засобів фізичної культури на функціональний стан сенсорної системи (слухова), на рівень фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку з обмеженими можливостями.

Отражены данные о положительном влиянии средств физической культуры на функциональное состояние сенсорной системы (слуховой), на уровень физической подготовки детей младшего школьного возраста с ограниченными возможностями.

Information about positive influence of facilities physical culture on the functional state of the sensory system (auditory) is reflected in the article, on the level of physical preparedness children junior school age with the limited possibilities.


Ключ. слова: сенсорная система, физическая культура, физическая подготовленность.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.912.1 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чудна Р. В. 
Адаптивне фізичне виховання дітей з вадами розвитку : навч.-метод. посіб. / Р. В. Чудна. - К.; Донецьк : Норд-Прес, 2011. - 308 c. - Бібліогр.: 30 назв - укp.

Розкрито сутність адаптивного фізичного виховання (АФВ) дітей з вадами розвитку з урахуванням сучасних наукових уявлень про адаптацію в процесі онтогенезу. Охарактеризовано задачі, принципи та методики АФВ. Розглянуто особливості АФВ дітей за різних аномалій розвитку, зокрема, дихальної, серцево-судинної, кістково-хрящової, м'язової, нервової систем. Наведено алгоритми тактики в АФВ у разі дисморфій, природженої лобарної емфіземи, спондилометафізарної дисплазії, екзостозної хондроплазії, мікроцефалії, нейрофіброматозу, синдрому Вільямса, хвороби Крона. Увагу приділено протипоказанням і застереженням в АФВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Колупаєва А. А. 
Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук; МОН України, НАПН, Ін-т спец. педагогіки. - Вид. доповн. та переробл. - К. : Атопол, 2011. - 272 c. - (Інклюзив. освіта). - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Праналізовано особливості інклюзивної освіти як моделі соціального устрою. Висвітлено стан спеціального навчання та інтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку у загальноосвітній простір України. Розглянуто питання надання корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та проблеми родинного виховання таких дітей. Розкрито особливості індивідуального навчання у контексті модернізації освітньої галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шнайдер В. І. 
Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження : навч.-метод. посіб. / В. І. Шнайдер; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Хмельницький : ОІППО, 2010. - 176 c. - Бібліогр.: с. 143-144. - укp.

Розглянуто методологічні засади інклюзивної освіти. Розкрито особливості організації й управління інклюзивною школою. Досліджено питання взаємодії школи та психолого-медико-педагогічної консультації. Висвітлено педагогічні стратегії та підходи, які можна використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Подано характеристику різних розладів і визначено їх вплив на навчання та розвиток таких дітей. Обгрунтовано необхідність створення співпрацюючої команди педагогів, батьків і фахівців для роботи з ними.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рацул А. Б. 
Корекційна педагогіка : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. Б. Рацул, І. О. Шишова, О. А. Рацул. - Кіровоград : КОД, 2012. - 355 c. - укp.

Розкрито основні теоретичні засади корекційної педагогики, її сутність як науки. Висвітлено актуальні проблеми та завдання, принципи та методи, історію становлення та розвитку корекційної педагогіки. Розглянуто основні категорії дітей з особливими освітніми потребами (з порушеннями слуху, зору, мовлення, опороно-рухового апарату, інтелектуального розвитку, затримкою психічного розвитку, з раннім дитячим аутизмом, а також зі складними порушеннями розвитку), їх психологічні особливості, методики корекційної роботи з кожною категорією таких дітей. Значну увагу приділено порушенням поведінки, що зустрічаються у дошкільників, молодших школярів і підлітків. Наведено шляхи профілактики та корекції поведінкових відхилень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750921 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сулаєва Н.  
Мистецькі ігри в корекційній роботі з дітьми з обмеженими психічними й фізичними можливостями / Н. Сулаєва, Л. Федорович. - Вид. 2-ге, доповн. і переробл. - Кременчук : Християн. Зоря, 2010. - 164 c. - Бібліогр.: с. 160-163. - укp.

Висвітлено результати дослідження теоретичних і методичних питань проблеми інтеграції дітей з особливостями психічного та фізичного розвитку в соціальне середовище засобами мистецьких ігор, які довільно поєднують різні види мистецтв: музичне, драматичне, образотворче, хореографічне, та їх використання в корекційному процесі для розвитку особистісно-значимих якостей дитини.

Отражены результаты исследования теоретических и методических вопросов проблемы интеграции детей с особенностями психического и физического развития в социальную среду средствами художественных игр, которые произвольно совмещают разные виды искусств: музыкальное, драматичное, изобразительное, хореографическое, и их использование в корекцийном процессе для развития личностно значимых качеств ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Будяк Л. В. 
Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. В. Будяк; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 23 c. - укp.

Досліджено особливості функціонування загальноосвітнього сільського закладу за сучасних умов. Проведено системний аналіз педагогічної теорії та практики, розкрито сутність інклюзивного навчання й окреслено шляхи його впровадження у загальноосвітньому сільському навчальному закладі. Визначно структурно-змістові особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільському соціумі, визначено систему факторів, що забезпечують його ефективність. Із використанням системно-комплексного, особистісно орієнтованого підходів розроблено організаційно-педагогічені умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільській загальноосвітній школі. Обгрунтовано теоретичні засади освітнього ітегрування дітей з порушенями психофізичного розвитку. Проведено дослідження інклюзивних процесів у контексті взаємозв'язків педагогічного пізнання цього явища з соціальним, культурологічним, соціологічним і соціально-психологічними підходами до його усвідомлення й аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Колупаєва А. А. 
Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / А. А. Колупаєва; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2007. - 46 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи щодо інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади. Наведено результати аналізу й узагальнення відповідних психологічних і педагогічних досліджень. Систематизовано наукові дані з проблем інтеграції дітей з особливостями розвитку у загальноосвітній простір. Розкрито сучасні наукові підходи щодо даного процесу та системно проаналізовано міжнародне законодавче, нормативно-правове його забезпечення. Подано результати причинно-системного аналізу ставлення щодо інклюзії учасників освітнього процесу на підставі експериментальної перевірки даних концептуальних підходів і методичних розробок. Обгрунтовано теоретичні основи й організаційно-педагогічні умови залучення дітей з особливостями психофізичного розвитку до загальноосвітніх навчальних закладів на підставі одержаних експериментальних даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Колупаєва А. А. 
Педагогічні основи інтегрування школярів з особливостями психофізичного розвитку у загальноосвітні навчальні заклади : монографія / А. А. Колупаєва; Ін-т спеціал. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 458 c. - укp.

Розкрито проблеми інтегрованого навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Вивчено практику залучення даної категорії дітей до загальноосвітніх навчальних закладів у країнах Західної Європи та Північної Америки. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади, визначено організаційно-педагогічні підходи та запропоновано цілісну модель інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Раскрыты проблемы интегрированного обучения детей с особенностями психофизического развития. Изучена практика привлечения данной категории детей в общеобразовательные учебные заведения в странах Западной Европы и Северной Америки. Разработаны теоретико-методологические основы, определены организационно-педагогические подходы и предложена целостная модель инклюзивного обучения детей с особенностями психофизического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Василенко О. М. 
Соціально-педагогічні умови адаптації молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. М. Василенко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність адаптації молодших школярів (МШ) з особливими потребами (ОП) до шкільного навчання (ШН) в соціально-педагогічному контексті. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації навчальної діяльності дітей з ОП, проблеми їх входження в соціокультурне та загальноосвітнє середовище. Розроблено соціально-педагогічні умови адаптації МШ з ОП до навчання у загальноосвітній школі. Визначено критерії, показники та рівні їх адаптованості до ШН та методику визначення адаптаційних рівнів учнів молодшого шкільного віку до навчання в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч430.221.05 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гіренко Н. А. 
Соціально-побутове орієнтування в допоміжній школі : метод. посіб. : [для студ. дефектол. ф-ту за спец. 6.010100 "Дефектологія"] / Н. А. Гіренко. - Слов'янськ, 2011. - 130 c. - Бібліогр.: с. 73-75. - укp.

Висвітлено питання теорії та практики викладання соціально-побутового орієнтування в V - X класах спеціальної загальноосвітньої (допоміжної) школи. Розглянуто зміст і завдання даного курсу, подано характеристику основних методів викладання, організації та специфіки проведення уроку із соціально-побутового орієнтування, запропоновано програму для школи. Значну увагу приділено уроку як основній формі навчально-виховної роботи з формування навичок господарчо-побутової праці в учнів, які потребують корекції розумового розвитку, розкрито значення моделювання реальної ситуації на уроках, проведення екскурсій, рольових і сюжетно-рольових ігор тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.243 я73

Шифр НБУВ: ВА749206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Вихляєв Ю. М. 
Теоретико-методичні основи використання технічних засобів корекції функціонального стану молоді з обмеженими можливостями здоров'я : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / Ю. М. Вихляєв; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 47 c. - укp.

Вперше розроблено до особливих потреб у корекційній допомозі молоді з обмеженими можливостями здоров'я педагогічну модель, яка дозволяє розглядати корекційно-педагогічний процес відновлення функціонального стану з використанням технічних засобів як єдине ціле. Обгрунтовано інноваційні технології використання і взаємодії технічних, педагогічних, психологічних, медико-біологічних засобів корекції функціонального стану молоді з обмеженими можливостями здоров'я. Апробовано цільові програми оздоровчих занять з фізичного виховання студентів з вадами соматичного здоров'я і, зокрема, низьким рівнем функціонального стану серцево-судинної системи з метою корекції їх фізичної підготовленості. Запропоновано триступеневу модель оцінювання і контролю фізичного стану студентів з низьким рівнем функціональної підготовленості. Визначено теоретико-методологічні основи використання технічних засобів корекції функціонального стану молоді з обмеженими можливостями здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.27 + Ч511.95 + Р11(4УКР)028.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Позднякова О. Л. 
Формування соціальної компетентності учнів з обмеженими можливостями здоров'я засобами проектної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. Л. Позднякова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 22 c. - укp.

Уточнено дефініції поняття "соціальна компетентність" учнів, виокремлено об'єктивні та суб'єктивні чинники, які ускладнюють їх соціалізацію. Визначено основні домінантні компоненти соціальної компетентності. Досліджено базові здатності, рівень засвоєння яких в сукупності визначає рівень їх соціальної компетентності. Розроблено та перевірено ефективність програми поетапного включення учнів у проектну діяльність, зміст і технології формування соціальної компетентності учнів з урахуванням стану здоров'я. Встановлено методичні рекомендації для вчителів щодо оптимізації процесу формування соціальної компетентності засобами проективної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373848 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського