Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (26)Книжкові видання та компакт-диски (223)Журнали та продовжувані видання (453)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч433$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 221
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Покутнева С. А. 
Особенности развивающего обучения слепых учащихся младших классов / С. А. Покутнева; Ин-т дефектологии АПН Украины. - К., 1998. - 68 c. - (Б-ка тифлопедагога). - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Существующее сегодня содержание специального обучения на коррекционных занятиях по развитию познавательной деятельности слепых учащихся младших классов не отвечает задачам развивающего обучения, которое в настоящее время является стратегией развития начального образования в целом. Разрыв между специальным и общим в содержании обучения незрячих значительно усложняет усвоение последними современной школьной программы и не способствует их должному развитию, создает трудности для учителей при подаче слепым школьникам программного материала по предметам общеобразовательного цикла. Поэтому делается акцент на обновление содержания специального обучения слепых учащихся на специальных коррекционных уроках по развитию познавательной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Давиденко Е. В. 
Особенности физической адаптации школьников - инвалидов по зрению / Е. В. Давиденко, Л. А. Огорелкова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 16. - С. 57-60. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Доведено актуальність наукового обгрунтування методологічних особливостей адаптивного фізичного виховання сліпих та учнів з ослабленим зором за умов спеціалізованих інтернатів з метою підвищення оздоровчої ефективності процесу адаптації їх до повсякденного життя.


Ключ. слова: школьники, адаптация, зрение, психология, педагогика.
Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч433.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Давиденко Е. В. 
Особенности физической адаптации школьников - инвалидов по зрению / Е. В. Давиденко, Л. А. Огорелкова // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 5. - С. 30-33. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Підкреслено актуальність наукового обгрунтування методологічних особливостей адаптивного фізичного виховання школярів-сліпих і зі слабким зором за умов спеціалізованих інтернатів з метою підвищення оздоровчої ефективності процесу їх адаптації до повсякденного життя.


Ключ. слова: физическое воспитание, школьники, интернат, социальная реабилитация
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стоян Т. А. 
Студентство університетів підросійської України в другій половині XIX ст. / Т. А. Стоян. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 28 c. - Бібліогр.: с. 26-28. - укp. - рус.

У праці на основі широкого кола джерел та публікацій автор аналізує станову структуру, чисельність, національно-віросповідальну приналежність, правове та матеріальне становище, ставлення до навчання, суспільно-політичну діяльність студентської молоді Харківського, Київського та Новоросійського університетів у другій половині ХIХ ст. Розглядається система соціально-охоронного регулювання, яка була запроваджена царським самодержавством з метою усунути можливість студентських політичних виступів, в першу чергу на національному грунті, русифікація університетської освіти в Україні. Досліджуються причини масових студентських виступів, їх гасла, форми боротьби студентства українських університетів з самодержавством.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Ч433(4УКР)53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Єракова Л.  
Диференційований підхід до навчання рухових дій на уроках фізичної культури в спеціалізованій школі-інтернаті для дітей з вадами зору [Електронний ресурс] / Л. Єракова // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 1. - С. 71-73. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

Розглянуто особливості навчання рухових дій дітей з важкою патологією зору на уроках фізичної культури, а також специфіку застосування диференційованого підходу до навчання дітей з різним ступенем втрати зору за умов спільного навчання у школі-інтернаті.

Рассмотрены особенности обучения двигательным действиям детей с тяжелой патологией зрения на уроках физической культуры, а также специфика применения дифференцированного подхода к обучению детей с разной степенью потери зрения в условиях совместного обучения в школе-интернате.

This article is devoted to features of teaching motor skills of children with a heavy pathology of sight at lessons of physical culture. The specifity of application of the differentiated approach to teaching children with a different degree of loss of sight in conditions of joint teaching at school-boarding is considered.


Ключ. слова: рухові дії, діти з вадами зору
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.670.2 + Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ютрина Е.  
Український фольклор в естетичному вихованні сліпих дітей = Folklor Ukrainski Wychowaniu Estetycznym Drieci Niewidomych : Моногр. / Е. Ютрина. - О. : СВД М.П.Черкасов, 2005. - 164 c. - Бібліогр.: с. 152-162. - укp.

На підставі результатів багаторічних досліджень, узагальнення педагогічного та наукового досвіду розглянуто особливості естетичного виховання (ЕВ) дітей з порушеннями зору, розкрито психологічні та педагогічні засади та визначено напрями, шляхи та засоби підвищення ефективності ЕВ незрячих школярів. Висвітлено особливості забезпечення наступності поміж основними шкільними ланками ЕВ, а також впровадження системного підходу в реалізації завдань ЕВ дітей за умов зорової депривації. Розглянуто фольклорно-етнографічний ансамбль як форму ЕВ в позаурочний час.

На основании результатов многолетних исследований, обобщения педагогического и научного опыта рассмотрены особенности эстетического воспитания (ЭВ) детей со значительными нарушениями зрения, раскрыты психологические и педагогические основы и определены направления, пути и средства повышения эффективности ЭВ слепых школьников. Освещены особенности обеспечения приемственности между основными школьными звеньями ЭВ, а также внедрения системного подхода в реализацию задач ЭВ детей в условиях зрительной депривации. Рассмотрен фольклорно-этнографический ансамбль как форма ЭВ во внеурочное время.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(2=1Ук)-304 + Ч433.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вавіна Л. С. 
Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом / Л. С. Вавіна; Ін-т дефектології АПН України. - К. : ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001. - 57 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Наведено результати дослідження актуальної проблеми сучасної дефектології - вивчення, навчання і підготовки до адаптації в суспільстві дітей зі складним дефектом, зокрема, зі значними порушеннями зору, які поєднуються з інтелектуальною недостатністю. Проаналізовано відомі факти про онтогенетичний розвиток даної категорії учнів, виявлено психофізичні особливості й досвід корекційного навчання. Висвітлено концептуальні підходи до визначення компенсаторно-корекційних функцій змісту їх мовної освіти, розкрито наукові засади його функціонування та реалізації мети, завдань, структурних компонентів змісту навчання української мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Ч435.241.6 + Ш141.4-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Силантьев Д. О. 
Методика начальной спортивной тренировки по плаванию со слабовидящими детьми школьного возраста : Учеб. пособие для студ. фак. физ. воспитания и учителей-дефектологов, тренеров по инвалид. спорту / Д. О. Силантьев, Н. Г. Байкина; Запорож. гос. ун-т. - Запорожье, 2001. - 97 c. - Библиогр.: с. 86-95 - рус.

Раскрыты особенности методики начальной спортивной подготовки по плаванию со слабовидящими детьми младшего школьного возраста. Определены критерии отбора слабовидящих детей в группы начальной спортивной подготовки. Описаны игры и упражнения, направленные на совершенствование отдельных элементов техники спортивного плавания детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34я73-5 + Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617804 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Комп'ютерні технології та вища освіта людей з особливими потребами. Дистанційне навчання в системі соціально-трудової реабілітації : Зб. наук. доп. і ст. / уклад.: Л. В. Коваленко. - К. : Вища школа, 2002. - 255 c. - укp.

Висвітлено методи навчання, письма, читання незрячих від стародавніх часів до епохи комп'ютерних технологій. Наведено способи та методи використання комп'ютера людьми з вадами зору на роботі та в побуті. Розглянуто проблеми, з якими стикаються незрячі абітурієнти, студенти, викладачі та інші користувачі, наведено рекомендації щодо їх розв'язання. Проаналізовано особливості створення сприятливих умов для одержання незрячими вищої освіти, а також супроводу тотально незрячих студентів у їх навчальному процесі.

Освещены методы обучения, письма, чтения незрячих с древнейших времен до эпохи компьютерных технологий. Приведены способы и методы использования компьютера людьми с дефектами зрения на работе и в быту. Рассмотрены проблемы, с которыми сталкиваются незрячие абитуриенты, студенты, преподаватели и другие пользователи, приведены рекомендации по их решению. Проанализированы особенности создания благоприятных условий для получения незрячими высшего образования, а также сопровождения тотально незрячих студентов в их учебном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3 я43(4УКР) + Ч433.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дичко В. В. 
Корекційні рухові дії у фізичній реабілітації школярів з порушеннями зору / В. В. Дичко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 3. - С. 67-74. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що ефективним фактором оптимізації якості корекційного навчання рухових дій школярів з порушенням зору буде резервний розвиток точності рухів та ОКД, оскільки традиційні методи навчання рухам сліпих дітей не відповідають їх можливостям і не забезпечують достатньої якості. Найбільш перспективними в цьому відношенні можуть бути дослідження, спрямовані на виявлення можливостей актуалізації і цілеспрямованого розвитку мовлення, розробку спеціального словника термінів; застосування спеціальних заходів наочної інформації, що розраховані на додаткове сприйняття абсолютно сліпими та дотикове і зорове - сліпими із залишковими контурним зором; урахування вікових особливостей формування точності рухів, ОКД та визначення їх позиції в організації ефективної педагогічної системи корекційного навчання рухових дій, побудови поетапного корекційного навчання рухових дій учнів молодших класів з вадами зору, яке б дозволило врахувати складну структуру дефекту, зони їх індивідуального психофізичного розвитку; рівень мовленнєвого забезпечення проективного навчання; особливості формування точності рухів, оцінно-контрольних дій, просторової орієнтації, позитивної дидактико-реабілітаційної мотивації.

Отмечено, что эффективным фактором оптимизации качества двигательных действий школьников с нарушениями зрения является резервное развитие точности движений и ОКД, поскольку традиционные методы обучения движениям слепых детей не отвечают их возможностям и не обеспечивают достаточного качества. Наиболее перспективными в этом отношении могут быть исследования, направленные на проявление возможностей актуализации целенаправленного развития речи, развития специального словаря терминов; изучения возможностей применения специальных мероприятий наглядной информации, которые рассчитаны на прикосновение и зрение - слепыми с остаточным контурным зрением; исследование половых особенностей формирования точности движений, ОКД и определения их позиции в организации еффективной педагогической системы коррекционного изучения двигательных действий; построение поэтапного коррекционного изучения двигательных действий учащихся младших классов с нарушением зрения, которое б позволило учесть сложную структуру дефекта; зоны их индивидуального психофизического развития; уровень речевого обеспечения проективного обучения; особенности формирования точности движений, оценочно-контрольных действий, пространственной ориентации; позитивной дидактико-реабилитационной мотивации.

The effective factor of quality's optimization of the correction training of the motion actions of the partially blind schoolchildren will be the reserve development of the movement and ACA. As for as traditional educational methods of teaching children's movements do not coincide with their possibilities and don't ensure sufficient quality. We may point out the most perspective researches in this respect, directed on:to reveal the possibilities of the actualization ad the purposeful development of speech, elaboration of the special means of visual information, with a depended upon the groping perception by the absolutely blind, as will as groping and visual - by the blind with the remaining contour sight; to investigate age peculiarities of formingof movements accuracy, ACA; and to denote their position in pedagogical system's organizing of correction training of the motion actions; to build stage by stage correction training of motion actions of the junior I form pupils with the founts of sight that makes it possible to take into account the complex structure of defect;zones of their individual psychophysical development, the level of speech ensuring of the project training;peculiarities of forming movements accuracy, appraisal - control actionsspatial orientation positive didactic rehabilitation motivation.


Ключ. слова: точність рухів, контрольні дії, корекційне навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Синьова Є. П. 
Рельєфно-крапкове письмо сліпих. Шрифт Л.Брайля : Навч. посіб. для спец. "Дефектологія" / Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 112 c. - укp.

Охарактеризовано унікальну систему рельєфно-крапкового шрифту, вивчення якої дозволяє зрозуміти значення писемності в житті та діяльності сліпих людей, свідомо оволодіти навичками письма і читання, методикою навчання цьому незрячих людей різних вікових категорій.

Охарактеризована уникальная система рельефно-точечного шрифта, изучение которой позволяет понять значение письменности в жизни и деятельности слепых людей, сознательно овладеть навыками письма и чтения, методикой обучения этому незрячих людей разных вековых категорий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Козіброда Л.  
Рухлива гра - засіб виховання та розвитку дітей з порушенням зору / Л. Козіброда // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 122-128. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано вплив ігор на показники фізичного розвитку дітей з порушеннями зору. Вміщено методичні рекомендації щодо проведення рухливих ігор у спеціалізованих дошкільних закладах.

Проанализировано влияние игр на показатели физического развития детей с нарушениями зрения. Приведены методические указания по проведению подвижных игр в специализированных дошкольных учреждениях.

The author analyzes influence of games on parameters of physical development of children with infringements of sight. Clause contains the methodical instructions on realization of mobile games in the specialized preschool establishments.


Ключ. слова: рухлива гра, фізичне виховання, фізичний розвиток, формування особистості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 78 с. - укp.

Проаналізовано загальні та специфічні закономірності психічного розвитку дитини за нормального та пошкодженого зору. Описано вікову динаміку міжособистісної взаємодії осіб з глибокими порушеннями зору. Розглянуто психологічні особливості комунікативної сфери людей з вадами зору з афективною поведінкою.

Проанализированы общие и специфические закономерности психического развития ребенка при нормальном и поврежденном зрении. Описана возрастная динамика межличностного взаимодействия лиц с глубокими нарушениями зрения. Рассмотрены психологические особенности коммуникативной сферы людей с недостатками зрения с аффективным поведением.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433я43 + Ю948.23я43

Шифр НБУВ: Ж72507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Череватенко О.  
Дидактика проведения коррегирующих занятий с детьми с нарушением зрения (косоглазием) / О. Череватенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 358-363. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Зазначено, що відновлення зорового сприйняття у дітей, які страждають на косоокість, найбільш ефективне в ранньому дитячому віці та може здійснюватися протягом учбового процесу в дошкільних і шкільних установах.

Указано, что восстановление зрительного восприятия у детей, страдающих косоглазием, наиболее эффективно в раннем детском возрасте и может осуществляться в течение учебного процесса в дошкольных и школьных учреждениях.

Renewal of visual perception at children suffering by a cross-eye, most effectively in early child's age and can be carried out during an educational process in preschool and school establishments.


Ключ. слова: косоглазие, амблиопия, дидактические мероприятия
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Внук В.  
Коррекция психической напряженности у детей-инвалидов зрения в процессе игровой терапии / В. Внук, Е. Приступа, Т. Приступа, Е. Болях // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 24. - С. 101-110. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Виявлено особливості впливу ігрової терапії на параметри психічної напруженості у дітей-інвалідів зору.

Установлены особенности влияния игровой терапии на параметры психической напряжённости у детей-инвалидов зрения.

The influence of the game therapy over the parameters of the psychical strain of the children with the sight disability was discovered.


Ключ. слова: напряженность, инвалиды зрения, игровая терапия
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Р733.67-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2003. - 165 с. - укp.

Висвітлено медико-педагогічні основи оптичної корекції у дітей з вадами зору. Проаналізовано вплив родини на соціальний розвиток і психологічну корекцію слабозорих дошкільників з афективною поведінкою, описано особливості їх міжособистісного спілкування в інтегрованому дошкільному закладі. Розглянуто освітні аспекти соціальної реабілітації дітей з вадами психофізичного розвитку.

Освещены медико-педагогические основы оптической коррекции у детей с недостатками зрения. Проанализировано влияние семьи на социальное развитие и психологическую коррекцию дошкольников со слабым зрением аффективного поведения, описаны особенности их межличностного общения в интегрированном дошкольном заведении. Рассмотрены образовательные аспекты социальной реабилитации детей с недостатками психофизического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.23я54(4УКР) + Ч433я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Синьова Є. П. 
Тифлопсихологія : Навч. посіб. для спец. "Дефектологія". Ч. 1 / Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : ВО УФЦ-БФ "Візаві", 2002. - 294 c. - укp.

Розглянуто закономірності та особливості психічного розвитку осіб з порушеним зором, проаналізовано проблеми їх адаптації, реабілітації, соціалізації та інтеграції у суспільстві. Охарактеризовано розвиток та особливості діяльності особистості у разі глибоких порушень зору. Досліджено механізм виникнення і формування компенсаторних пристосувань, особливості сенсорної організації діяльності, зорових відчуттів та сприйняття у випадку порушення зорових функцій. Розглянуто їх властивості та види, проаналізовано механізми дотикового сприйняття сліпих.

Рассмотрены закономерности и особености психического развития лиц с нарушенной функцией зрения, проанализированы проблемы их адаптации, реабилитации, социализации и интеграции в обществе. Охарактеризовано развитие и особенности деятельности при глубоких нарушениях зрительной функции. Исследован механизм возникновения и формирования компенсаторных приспосабливаний, особенности сенсорной организации деятельности, зрительных ощущений и восприятия при нарушениях зрительной функции. Рассмотрены их свойства и виды, проанализированы механизмы осязательного восприятия слепых.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.23я73 + Р128.385я73 + Ч433я73-1

Шифр НБУВ: В347831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шмалей С. В. 
Адаптивные занятия физической культурой детей с дефектом зрения / С. В. Шмалей // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 303-305. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Приведено обоснование структуры, задач, видов, форм и содержания адаптивных занятий физической культурой детей с дефектом зрения на примере ритмических упражнений и лечебной физической культуры. Обоснована необходимость учета при планировании и проведении занятий особенностей организма учащихся (пониженных функциональных возможностей, замедленности адаптации к физическим нагрузкам). В зависимости от вида и глубины зрительной патологии, деформации опорно-двигательного аппарата, функциональных возможностей разработаны рекомендации по применению физических упражнений в разной последовательности и дозировке.

Наведено обгрунтування структури, задач, видів, форм і змісту адаптивних занять фізичною культурою дітей з дефектами зору на прикладі ритмічних вправ і лікувальної фізичної культури. Обгрунтовано необхідність врахування під час планування та проведення занять особливостей організму учнів (знижених функціональних можливостей, сповільненості адаптації до фізичних навантажень). Залежно від виду та глибини зорової патології, деформації опорно-рухового апарата та функціональних можливостей розроблено рекомендації щодо застосування фізичних вправ у різній послідовності та дозуванні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Р354.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Синьова Є. П. 
Взаємостосунки в колективах осіб з глибокими порушеннями зору : Навч. посіб. для студ. / Є. П. Синьова, І. О. Сасіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2005. - 104 c. - Бібліогр.: с. 100-104. - укp.

Наведено теоретичний аналіз досліджень з проблеми особливостей міжособистісних стосунків (МС) осіб з глибокими порушеннями зору різних вікових категорій. Розглянуто питання корекції дитячих МС у дошкільних закладах інтегрованого типу, визначено ситуативно-особистісну, позаситуативно-особистісну, позаситуативно-ділову, емоційно-практичну форми спілкування, а також ситуативно-ділову форму спілкування з дорослими та однолітками.

Приведен теоретический анализ исследований по проблеме особенностей межличностных отношений (МО) лиц с нарушениями зрения различных возрастных категорий. Рассмотрены вопросы коррекции детских МО в дошкольных заведениях интегрированного типа, определены ситуативно-личностная, внеситуативно-личностная, внеситуативно-деловая, эмоционально-практическая формы общения, а также ситуативно-деловая форма общения со взрослыми и одногодками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.23-3 я73 + Ч433.91 + Ч433.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Крет Я. В. 
Діагностика й корекція психомоторного розвитку осіб з порушенням зору : Навч. посіб. / Я. В. Крет, Н. Г. Байкіна; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2005. - 395 c. - (Физ. культура и спорт инвалидов и лиц с отклонениями в состоянии здоровья). - Бібліогр.: с. 265-288. - укp.

Розглянуто особливості психофізичного розвитку та функціонального стану організму сліпих і слабозорих, наведено методи їх корекції, адаптації, реабілітації та інтеграції особистості з порушеним зором у суспільство. Висвітлено особливості ігрової діяльності у даній категорії дітей, запропоновано унікальну методику корекції психомоторного розвитку за допомогою національних ігор на воді та суші, артикуляційної та пальчикової гімнастики, нетрадиційних методів народної медицини.

Рассмотрены особенности психофизического развития и функционального состояния организма слепых и людей с ослабленным зрением, приведены методы коррекции, адаптации, реабилитации и интеграции личности с нарушениями органов зрения в общество. Освещены особенности игровой деятельности у данной категории детей, предложена уникальная методика коррекции их психомоторного развития с помощью национальных игр на воде и суше, артикуляционной и пальчиковой гимнастики, нетрадиционных методов народной медицины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.670.2-5 я73 + Ч433 я7 + Ч511.147 я7-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673863 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського