Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч453$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Пенішкевич Д. І. 
Становлення та розвиток професійної освіти на Буковині в кінці ХVІІІ - на початку ХХ століття : Навч.-метод. посіб. / Д. І. Пенішкевич, І. М. Петрюк; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1998. - 48 c. - Бібліогр.: с. 40-43. - укp. - рус.

Розкриваються основні суспільно-історичні, економічні, культурно-освітні передумови а також особливості розвитку професійних навчальних закладів Буковини протягом 1774-1918 рр. Відтворюється цілісний образ дидактичної системи закладів, а також системи прийому учнів та відбору професорсько-викладацького складу. Виявлено прогресивні тенденції у розвитку професійної освіти з метою розв'язання організаційних, фінансових, дидактичних та загальнопедагогічних проблем у системі сучасних професійно-технічних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)я73 + Ч463(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аніщенко О. В. 
Професійна освіта і самореалізація жінок в Україні: історія та сучасність / О. В. Аніщенко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Ніжин : ТзОВ "Наука-Сервіс", 2003. - 251 c. - Бібліогр.: 558 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку професійної освіти та особливості самореалізації жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. На підставі вивчення архівних і літературних джерел проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті. Охарактеризовано зміст і форми організації фахового навчання жінок в Україні. Обгрунтовано підходи щодо класифікації закладів даної освіти, а також розкрито суть законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок.

Освещена история развития профессионального образования и особенностей самореализации женщин в Украине во второй половине XIX - начале XX вв. На основании изучения архивных и литературных источников проанализированы особенности функционирования сети женских профессиональных учебных заведений по подготовке специалистов разных квалификационных уровней и специальностей. Выявлены тенденции развития женского профессионального образования в зарубежном контексте. Охарактеризировано содержание и формы организации специального обучения женщин в Украине. Обоснованы подходы касающиеся классификации заведений данного образования, а также раскрыта суть законодательного обеспечения специального образования и профессиональной деятельности женщин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР) + Ч34(4УКР)42 + Ф74(4УКР)045 + С5*674.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Харламов М. І. 
Про становлення шкіл професійної освіти в УСРР у 1921 - 1929 рр. / М. І. Харламов // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 20. - С. 18-24. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено деякі соціальні, економічні та політичні проблеми розвитку професійних шкіл в УСРР у 1921 - 1929 рр. Висвітлено політику Наркоматів освіти УСРР та РРФСР щодо професіоналізації освіти.

Исследованы некоторые социальные, экономические и политические проблемы развития профессиональных школ в УССР в 1921 - 1929 гг. Освещена политика Наркоматов образования УССР и РСФСР относительно профессионализации образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рудницька Н. В. 
Професійна освіта євреїв Волині у XIX - на початку XX ст. / Н. В. Рудницька // Укр. іст. журн. - 2001. - № 6. - С. 123-132. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр=9Е)5-7 + Ч453(4Укр3)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Лікарчук І. Л. 
Управління системами підготовки кваліфікованих робітників в Україні: педагогічний аспект (1888-1998 роки) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. Л. Лікарчук; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 36 c. - укp. - рус.

Відтворено історію розвитку управління системами підготовки робітничих кадрів в Україні у 1888-1998 рр. На основі детермінованого аналізу конкретно-історичних обставин визначено науково обгрунтовані періоди в розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників в Україні. Здійснено класифікацію типів закладів освіти з підготовки робітничих кадрів, визначено їхні особливості як об'єктів управлінської діяльності. Обгрунтовано систему підготовки робітничих кадрів як соціально-педагогічну систему з виробничими функціями. Розкрито сутність, структуру, зміст, управління системами підготовки робітничих кадрів на різних історичних етапах, обгрунтовано необхідність і доцільність використання методологічних та організаційних засад менеджменту в управлінні системою підготовки кваліфікованих робітників в незалежній Україні. Запропоновано прогностичні положення щодо розвитку управління системами підготовки робітничих кадрів, які можуть стати важливим джерелом для розробки нових науково-теоретичних напрямів фундаментальних досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Анищенко Е. В. 
Женское профессиональное образование : библиогр. указ., 1868 - 1917 / Е. В. Анищенко; Ин-т педагогики и психологии проф. образования АПН Украины, Ин-т ПТО АПН Украины. - Нежин : [Наука-Сервис], 2006. - 39 c. - рус.

Приведен библиографический указатель трудов ученых, писателей, журналистов, педагогов, изданных в 1868 - 1917 гг., по проблемам профессионального образования и самореализации женщин в Российской империи и зарубежных странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)42 я1 + Ч453(4УКР)52 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р114756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Івченко Т. В. 
Створення нової системи підготовки робітничих кадрів в Україні у 40-х рр. XX століття / Т. В. Івченко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 16. - С. 56-62. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто соціально-економічні та суспільно-політичні чинники виникнення системи трудових резервів. Охарактеризовано організаційні форми підготовки робітничих кадрів в системі професійно-технічної освіти 40-х років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тимчук Л. 
Діяльність курсів професійної освіти на Буковині (кінець ХІХ - перша третина ХХ ст.) / Л. Тимчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 188-196. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз діяльності курсів професійної освіти, що функціонували в системі організаційних форм освіти дорослих на Буковині у кінці ХІХ - першій третині ХХ ст. Розкрито соціальну значимість курсів професійної освіти як фактора своєчасного забезпечення освітніх та професійних потреб кожної особистості.

Осуществлен ретроспективный анализ деятельности курсов профессионального образования, которые функционировали в системе организационных форм образования взрослых на Буковине в конце ХІХ - первой трети ХХ в. Раскрыта социальная значимость курсов профессионального образования как факторов своевременного обеспечения образовательных и профессиональных потребностей каждого человека.

The retrospective analysis of professional education courses activity that functioned in the system of organizational forms of adults' education in Bukovyna at the end of the XIXth century and the first third of the XXth centurt is made. The social meaning of professional education courses as a factor of meeting educational and professional needs of a person is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР337)5/6 + Ч454(4УКР)775

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Смоляна Н. В. 
Наочність у професійній підготовці учнів ПТНЗ в Україні (1959 - 1970 рр.) / Н. В. Смоляна // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 3. - С. 34-36. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано історико-педагогічні матеріали другої половини XX ст. в Україні, які стосуються проблеми поєднання професійного навчання з виробничою працею у закладах професійно-технічної освіти, зокрема дотримання дидактичного принципу наочності та його ефективності. На основі аналізу документальних і літературних матеріалів виявлено закономірності розвитку основних технічних галузей народного господарства, модернізації матеріально-технічної бази. Обгрунтовано доцільність вивчення досвіду роботи Українського республіканського управління трудових ресурсів. Наведено та порівняно статистичні дані щодо забезпеченості наочними засобами технічних училищ різних регіонів України досліджуваного періоду, відзначено негативні тенденції в науковій, методичній роботі викладацького складу ПТНЗ.

Проанализированы историко-педагогические материалы второй половины XX в. в Украине, касающиеся проблемы сочетания профессионального обучения с производственной работой в учреждениях профессионально-технического образования, в частности соблюдения дидактического принципа наглядности и его эффективности. На основе анализа документальных и литературных материалов выявлены закономерности развития основных технических отраслей народного хозяйства, модернизации материально-технической базы. Обоснована целесообразность изучения опыта работы Украинского республиканского управления трудовых ресурсов. Приведены статистические данные по обеспеченности наглядными средствами технических училищ разных регионов Украины исследуемого периода, отмечены негативные тенденции в научной, методической работе преподавательского состава ПТУЗ.

This article provides an analysis of historical and educational materials of the second half of the twentieth century in Ukraine related to attention of public authorities, management, scientists, and public realization of problems combining training with production practices in vocational training institutions. Particular attention to the importance of VET for didactic principle of clarity and efficiency.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Высочина Т. М. 
Прогрессивные идеи и тенденции подготовки квалифицированных рабочих в АР Крым в 20 - 40 годы ХХ века / Т. М. Высочина // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 33-38. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Определены основные идеи и тенденции развития системы подготовки квалифицированных рабочих АР Крым в 1920 - 1940 гг. Раскрыты особенности установки связей учебных заведений с предприятиями Крыма по вопросам подготовки квалифицированных рабочих; использования зарубежного опыта и стандартизации процесса подготовки квалифицированных кадров.

Визначено основні ідеї і тенденції розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників АР Крим у 1920 - 1940 рр. Розкрито особливості налагодження зв'язків між навчальними закладами та підприємствами Криму з питань підготовки кваліфікованих робітників; використання зарубіжного досвіду та стандартизації процесу підготовки кваліфікованих кадрів.

Basic ideas and trends of qualified workers training system development in the Crimea in the 1920s - 1940s are outlined in the article. Peculiarities of educational institutions and enterprises cooperation in the Crimea concerning the qualified workers training; the use of foreign experience and standardizing the process of qualified personnel preparation are enlightened in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР-6КРИ)6 + Ж.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Височина Т. М. 
Підготовка кваліфікованих робітників в Автономній Республіці Крим (20 - 40 роки XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Височина; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2014. - 20, [1] c. - укp.

На основі архівних матеріалів здійснено цілісний аналіз підготовки кваліфікованих робітників в Автономній Республіці Крим у 1920 - 1940 рр. З урахуванням соціально-економічних подій, що відбувалися в Криму, обгрунтовано авторську періодизацію підготовки кваліфікованих робітників в Автономній Республіці Крим на початку XX ст., яка охоплює три періоди: 1920 - 1922 рр. - становлення та розвиток системи підготовки кваліфікованих робітників; 1922 - 1929 рр. - розширення мережі навчальних закладів з підготовки кваліфікованих робітників; 1929 - 1940 рр. - розробка нових навчальних планів і програм з посиленою практичною складовою, наявність розгалуженої мережі навчальних закладів. Проаналізовано зміст, форми та методи професійної підготовки кваліфікованих робітників у досліджуваний період. Виявлено основні тенденції розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників. Обгрунтовано можливості використання прогресивних ідей підготовки кваліфікованих робітників в Автономній Республіці Крим досліджуваного періоду. Підготовлено навчальний посібник і програму спецкурсу для використання у підготовці та підвищенні кваліфікації інженерно-педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР-6КРИ)61/62 + Ч451.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Смоляна Н. В. 
Поєднання професійного навчання з виробничою працею в закладах професійно-технічної освіти України (1959 - 1991 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Смоляна; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К., 2012. - 24 с. - укp.

Висвітлено проблему поєднання професійного навчання з виробничою працею у закладах професійно-технічної освіти України упродовж 1959 - 1991 pp. Викладено стан дослідженості порушеної проблеми у педагогічній теорії, проаналізовано сутність базових понять дослідження. Обгрунтовано авторську періодизацію основних етапів розвитку професійної підготовки учнів у закладах профтехосвіти України за умов його поєднання з виробничою працею (1959 - 1991 pp.). Проаналізовано організаційно-педагогічні умови забезпечення поєднання професійного навчання з виробничою працею, викладено досвід їх реалізації в досліджуваний період. Виявлено тенденції розвитку професійного навчання учнів за умов співпраці закладів профтехосвіти та базових підприємств. Запропоновано можливості творчого використання прогресивних ідей педагогічного досвіду професійної підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійно-технічної освіти за сучасних ринкових умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)6 + Ч451.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Нагрибельний Я. А. 
Розвиток професійної освіти на Херсонщині у другій половині XIX століття - на початку 1920-х рр. : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Я. А. Нагрибельний; Чорномор. держ. ун-т ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2012. - 19 с. - укp.

Комплексно досліджено процеси становлення та розвитку професійної освіти на Херсонщині у другій половині XIX ст. - на початку 1920-х рр. На підставі аналізу наукових праць вітчизняних і закордонних учених та використаної документальної бази (архівні матеріали, збірники документів, довідники, мемуари, періодика) можна визначити, що професійна освіта на Херсонщині розвивалася під впливом реформ, які сприяли розвитку капіталістичних відносин після відміни у 1861 р. кріпацтва. Разом із тим, місцеві особливості значно вплинули на структуру професійних освітніх закладів. Регіон відігравав помітну роль у внутрішній та зовнішній торгівлі. Тому першочергового значення набув розвиток сільськогосподарської та морської освіти. Окрім того, вагоме місце мали навчальні заклади, які готували вчителів початкових класів, фельдшерів та надавали комерційну освіту. Навички ремісничої підготовки прищеплювалися учням початкових класів. На Херсонщині сформувалася плеяда педагогів-практиків і організаторів професійної освіти, таких як М. К. Калагеоргі, Є. Г. Котельников, А. О. Ніколаєв, Є. Л. Рекало, Ф. Д. Рубін, Б. О. Бонч-Осеповський, Е. А. Монтвілло, М. Ф, Бунаков, що здійснили суттєвий внесок у розвиток професійної освіти. На початку 1920-х pp. завершуючи цикл свого розвитку, професійна освіта Херсонщини дорадянського періоду мала базу, якою нова влада на перших порах могла скористатися в повному обсязі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)51 + Ч453(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Селецький А. 
До питання про періодизацію розвитку професійної підготовки робітничих кадрів в Україні / А. Селецький // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 42-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено різні схеми періодизації розвитку професійної підготовки робітничих кадрів в Україні. На базі дослідження запропонованих схем доведено необхідність подальшого вивчення та узагальнення досвіду розбудови систем професійної освіти і навчання, а також удосконалення підходів до її наукового узагальнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бабяк О.  
Особливості когнітивного компонента міжособистісних стосунків у шкільній групі / О. Бабяк // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено шляхом порівняння рівнів сформованості компонентів міжособистісних стосунків у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) та у дітей із нормальним розвитком. З’ясовано особливості когнітивного компонента у підлітків із ЗПР. Відзначено що більшість з них не здатні до вміння диференціювати якості людини, що вказує на те, що у підлітків не сформовані поняття про якості людини та оцінки її важливих якостей, і їм важко адекватно оцінити себе та знайти своє місце в загальній структурі взаємостосунків членів групи. Ці діти мають низький рівень соціальної адаптації, що спонукає до корекційної роботи з формування когнітивного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР.

Исследованы путем сравнения уровни сформированности компонентов межличностных отношений у детей с задержкой психического развития ( ЗПР ) и у детей с нормальным развитием. Выяснены особенности когнитивного компонента у подростков с ЗПР. Отмечено, что большинство из них не способны дифференцировать качества человека, что указывает на то , что у подростков не сформированы понятия о качествах человека и оценке их, и им трудно адекватно оценить себя и найти свое место в общей структуре взаимоотношений членов группы. Эти дети имеют низкий уровень социальной адаптации, что побуждает к коррекционной работе по формированию когнитивного компонента межличностных отношений у подростков с ЗПР .

Investigated by comparing the level of formation of the components of interpersonal relationships in children with mental retardation ( CRA ) and in children with normal development . Clarified the cognitive component in adolescents with mental retardation . Noted that most of them are not able to differentiate the quality of a person that indicates that adolescents have not been established notions of human qualities and evaluating them and they find it difficult to adequately assess themselves and find their place in the overall structure of the relationship of group members. It is noticed that these children have a low level of social adaptation that inspires remedial work on the formation of cognitive component of interpersonal relationships in adolescents with mental retardation .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453.3

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Борейко О. М. 
Громадські товариства Волині - фундатори професійної освіти (др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.) / О. М. Борейко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 257-259. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз участі громадських товариств Волині у становленні професійної освіти краю.

Осуществлен ретроспективный анализ участия гражданских обществ Волыни в становлении профессионального образования региона.

The retrospective analysis of the participation of Volyn civic communities in the process of formation of professional education in Volyn is made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4Укр3)52 + Ф79(4Укр3)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Радкевич В. 
Тенденції трансформаційних змін професійної освіти в добу незалежності України / В. Радкевич // Проф. педагогіка. - 2020. - № 1. - С. 176-184. - Бібліогр.: 182 назв. - укp.

Актуальність зумовлена запитом суспільства на: відродження та зміцнення української державності; забезпечення реального суверенітету та гідного місця України в світовому співтоваристві; перехід до якісно іншої форми соціально-економічної організації суспільства; формування нової економічної, інтелектуальної та духовної еліти з інноваційним державницьким мисленням; децентралізацію управлінських повноважень у всіх сферах суспільного життя; автономізацію управлінських структур на основі розподілу управлінських повноважень; розвиток партнерських взаємовідносин між державою, приватним сектором та інституціями громадянського суспільства та ін. У зв'язку з цим актуалізується значущість урахування впливу різних тенденцій на розвиток освітньої сфери, і, зокрема, системи професійної освіти в різні періоди. Мета роботи - виявити й охарактеризувати тенденції трансформаційних змін професійної освіти в добу незалежності України. Методи: аналіз наукових джерел, законодавчо-нормативних документів - для з'ясування сучасних тенденцій розвитку професійної освіти; методи аналізу, синтезу, узагальнення та порівняння - для виявлення спільного та відмінного, встановлення причинно-наслідкових зв'язків у процесі вивчення освітніх феноменів досліджуваного періоду. Функціонування системи професійної освіти в добу незалежності - це відображення змін у соціально-економічному, політичному, духовному і культурному розвитку суспільства та трансформаційних перетворень на світовому та вітчизняному ринках праці, що впливали на: зміст професійної освіти; формування мережі закладів освіти; зміну форм управління; обсяги фінансування; механізми взаємодії з економічними структурами та ринком праці. Виявлено основні тенденції трансформаційних змін професійної освіти в добу незалежності (гуманізація, демократизація, безперервність, стандартизація, технологізація, цифровізація, економізація, соціальне партнерство); охарактеризовано пов'язані з ними пріоритети її розвитку в сучасних соціально-економічних умовах (оновлення змісту; оптимізація мережі закладів освіти; вдосконалення форм управління; підвищення рівня фінансового, кадрового та навчально-методичного забезпечення; запровадження нових механізмів взаємодії з економічними структурами та ринком праці з питань підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітничих кадрів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Джус О. В. 
Теорія і практика професійної підготовки молоді у закладах освіти української діаспори (XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. В. Джус; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2020. - 42 c. - укp.

Виявлено й охарактеризовано соціально-економічні, політичні, культурно-освітні передумови започаткування українських інституцій із професійної підготовки молоді за межами України в державах Заходу. Простежено генезу й особливості функціонування українських закладів із професійної підготовки молоді у межах першої, другої та третьої "хвиль" української еміграції і на цій основні розроблено авторську періодизацію їх становлення в західній діаспорі. Увиразнено й проаналізовано головні ідеї науково-педагогічного доробку теоретиків і практиків фахового вишколу української молоді в державах західного світу. Актуалізовано зміст, методи, форми і засоби професійної підготовки молоді в українських закладах освіти Центральної та Західної Європи, американського й австралійського континентів задля використання їх позитивних аспектів у практичній діяльності освітніх інституцій сучасної України. Виокремлено й узагальнено позитивний досвід фахової підготовки молоді у змісті діяльності провідних українських громадських організацій, жіночих і молодіжних товариств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4/8=411.4)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444704 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського