Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (15)Книжкові видання та компакт-диски (140)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 270
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Полак Л. Б. 
Навчально-виховний процес у закладах профтехосвіти: управлінський аспект : Навч.-метод. посіб. / Л. Б. Полак. - К. : Вища школа, 1999. - 112 c. - Бібліогр.: с. 110-111. - укp.

На основі досліджень, педагогічного досвіду та аналізу діяльності ПТУ Житомирської, Донецької, Сумської, Івано-Франківської областей України розкриваються основні форми та методи підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних кадрів ПТУ. Висвітлюються питання управління навчальним процесом, форми його організації. Запропоновано методи активізації пізнавальної діяльності в роботі з викладачами, а також використання результатів аналізу для прийняття управлінського рішення. Увага акцентується на тому, що в сучасних умовах управління не тільки повинно забезпечувати успішне функціонування ПТУ, а і його розвиток за рахунок впровадження сучасних технологій та науково-методичних досягнень у навчально-виховний процес, його методичного забезпечення, оновлення функцій управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Козловська І. М. 
Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи) / І. М. Козловська; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Л. : Світ, 1999. - 301 c. - Бібліогр.: 591 назв. - укp.

Проведено розгорнутий аналіз історичного розвитку та сучасного стану загальнонаукових поглядів на проблему інтеграції знань. На підставі цього робиться висновок про доцільність та необхідність впровадження науково обгрунтованих інтегрованих знань у навчальний процес. Проаналізовано об'єктивні передумови інтеграції знань (філософські, логіко-гносеологічні, психологічні та загальнонаукові). Дидактика розглядається в контексті ідей інтеграції: загальна дидактика; принципи навчання як категорії дидактики; моделювання в освіті; процес навчання та підходи до нього; педагогічні технології; зміст освіти (зокрема, знання в дидактиці та їх структурування); види і типи навчання; методи та форми навчання тощо. Проблеми інтеграції знань в освіті та характеристики інтегративних процесів подаються як розвиток їх загальнонаукових аналогів. Детально описано дидактичні основи міжпредметних зв'язків, принципи побудови інтегрованих курсів, показано тісні зв'язки між інтеграцією та систематизацією знань. Здійснений аналіз процесів проектування інтегративних ідей на навчально-пізнавальний процес у професійно-технічній школі. Розглядаються проблеми підготовки сучасного фахівця, загальні питання дидактики професійно-технічної школи (закони, закономірності та принципи дидактики, зміст освіти та зміст навчання, взаємозв'язки між загальноосвітньою та професійною підготовкою, професійна спрямованість навчання тощо). Вводиться поняття дидактичної інтегрології, яке дає можливість структурувати значну кількість теоретичних положень, пов'язаних з інтеграцією знань, у цілісну систему. Обгрунтовується предмет та методи дидактичної інтегрології в контексті загально

наукових підходів, розробляється її понятійний апарат та аналізуються етапи розвитку. Формулюються методологічні та концептуальні засади інтеграції знань, пропонується дидактична система інтегративно-предметного навчання на основі теорії дидактичної інтеграції та модель інтеграції знань у професійно-технічній школі. Конкретизуються положення теорії дидактичної інтеграції та основні авторські підходи до інтеграції знань на прикладі вивчення фізики у професійно-технічній школі будівельного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуревич Р. С. 
Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах / Р. С. Гуревич; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Вища школа, 1998. - 229 c. - Бібліогр.: 376 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні і методичні основи організації навчання майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних закладах освіти. Розглянуто широкий спектр педагогічних проблем: від сучасної концепції професійної освіти, прогнозування цілей навчання до відбору та проектування змісту освіти, організації навчального процесу, методів, засобів і форм навчання та апробації отриманих результатів. Обгрунтовано використання технічних засобів навчання на базі електронно-обчислювальної техніки, нових інформаційних технологій та використання засобів мультимедіа, Інтернету, інформаційних систем (ГІС-технологій) тощо, а також створення відповідних педагогічних програмних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)23 + Ч461.2 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бугерко А. А. 
Училище-агрофірма: новий тип навчального закладу : Навч.-метод. посіб. / А. А. Бугерко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Знання, 1998. - 108 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Викладено концептуальні засади ступеневої організації навчально-виробничого процесу у вищому професійному училищі-агрофірмі, обгрунтовано модель цього процесу, проаналізовано специфіку виробничого навчання та виробничої практики, особливості планування та проведення лабораторно-практичних занять з предмета "Організація і технологія механізованих робіт у рослинництві". Висвітлено розвиток взаємодії училища-агрофірми та вищих закладів освіти сільськогосподарського профілю, а також питання науково-методичного забезпечення діяльності училища-агрофірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ч464(4УКР) + П.р(4УКР)22,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми соціалізації майбутніх фахівців в контексті вимог Болонського процесу / ред.: А. М. Богуш. - О., 2004. - 98 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Спец. вип.). - укp. - рус.

Висвітлено проблеми адаптації і соціалізації учнів-інвалідів за умов професійного навчання, проблеми превентивної педагогіки та шляхи їх вирішення, формування професіоналізму майбутніх фахівців. Викладено інноваційні підходи до виховної роботи у ПТУ, проаналізовано особливості корекційно-виховної діяльності з учнями ПТУ, формування їх правової культури. Розглянуто проблему формування потенціалу професійного саморозвитку майбутніх фахівців, питання їх підготовки до самодіагностики гендерних якостей, а також діагностики дозвіллєвої культури.

Освещены проблемы адаптации и социализации учеников-инвалидов в условиях профессионального обучения, проблемы превентивной педагогики и пути их решения, формирование профессионализма будущих специалистов. Изложены инновационные подходы к воспитательной работе в ПТУ, проанализированы особенности коррекционно-воспитательной деятельности с учениками ПТУ, формирование их правовой культуры. Рассмотрены проблема формирования потенциала профессионального саморазвития будущих специалистов, вопросы их подготовки к самодиагностике гендерных качеств, а также диагностики культуры досуга.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я431 + Ч461.203я431

Шифр НБУВ: Ж69786/спец. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тархан Л. З. 
Организация производственного обучения в ПТУЗе : Учеб.-метод. пособие / Л. З. Тархан, М. И. Мыхнюк. - Симф. : Крым. учеб.-пед. гос. изд-во, 2003. - 207 c. - Библиогр.: с. 156-157 - рус.

Рассмотрено содержание процесса производственного обучения (ПО) , а также его методы (словесные, наглядные, практические) и формы. Предложена классификация профессий. Проанализированы особенности подготовки работы мастера по организаци процесса ПО, а также модульной системы подготовки квалифицированных рабочих. Определены типы уроков ПО, приведены требования к разработке документации письменного инструктирования. Предложена методика проведения урока ПО с элементами деловой игры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.215 + Ж.р(4УКР)16-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сліпчишин Л. В. 
Вивчення загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах: гуманітарно-інтегративний підхід : монографія / Л. В. Сліпчишин. - Л. : Сполом, 2007. - 256 c. - Бібліогр.: с. 164-180. - укp.

На підставі застосування інтегративного підходу висвітлено проблему загальнотехнічної підготовки фахівців машинобудівного профілю у педагогічній теорії. Визначено методологічні та психолого-педагогічні передумови запровадження інтегративного підходу у практику викладання технічних і гуманітарних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Наведено критерії відбору гуманітарних знань у контексті структури особистості. Запропоновано шляхи здійснення інтеграції знань. Увагу приділено методиці проведення дослідно-експериментальної роботи учнями ПТНЗ з питань матеріалознавства.

На основе применения интегративного подхода освещена проблема общетехнической подготовки специалистов машиностроительного профиля в педагогической теории. Определены методологические и психолого-педагогические предпосылки внедрения интегративного подхода в практику преподавания технических и гуманитарных дисциплин в профессионально-технических учебных заведениях (ПТУЗ). Приведены критерии отбора гуманитарных знаний в контексте структуры личности. Предложены пути осуществления интеграции знаний. Внимание уделено методике проведения опытно-экспериментальной работы учащимися ПТУЗ по вопросам материаловедения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211.5 + К5 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коваленко О. Е. 
Комунікативні процеси в педагогічній діяльності : навч. посіб. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Т. В. Калініченко; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Контраст, 2008. - 112 c. - укp.

Розглянуто проблеми здійснення комунікативної діяльності викладачами технічних дисциплін у процесі реалізації дидактичних проектів у закладах системи професійно-технічної освіти. Охарактеризовано етапи, стилі, невербальні та вербальні засоби педагогічного спілкування. Увагу приділено педагогічним конфліктам і шляхам їх вирішення.

Рассмотрены проблемы осуществления коммуникативной деятельности преподавателями технических дисциплин при реализации дидактических проектов в заведениях системы профессионально-технического образования. Охарактеризованы этапы, стили, невербальные и вербальные средства педагогического общения. Уделено внимание педагогическим конфликтам и путям их решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я73 + Ч461.2я73 + Ю953я73

Шифр НБУВ: ВА711043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Галушко І. В. 
Методика професійно-практичного навчання в ліцеї : навч.-метод. посіб. / І. В. Галушко. - Х. : ХНАДУ, 2008. - 304 c. - Бібліогр.: с. 299-300. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з виконанням інженером-педагогом функцій майстра виробничого навчання у процесі професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників у професійних ліцеях. Розкрито цілі, завдання, методику формування професійних умінь і навичок у ліцеїстів, описано системи виробничого навчання. Увагу приділено особливостям організації та методиці проведення уроків з слюсарної справи, індивідуального навчання водінню тракторів і комбайнів.

Рассмотрены вопросы, связанные с выполнением инженером-педагогом функций мастера производственного обучения в процессе профессионально-практической подготовки квалифицированных рабочих в профессиональных лицеях. Раскрыты цели, задачи, методику формирования профессиональных умений и навыков у лицеистов, описаны системы производственного обучения. Уделено внимание особенностям организации и методике проведения уроков по слесарному делу, индивидуальному обучению вождению тракторов и комбайнов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266.6я7 + П07р(4УКР)2-3я7

Шифр НБУВ: ВА707691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сліпчишин Л. В. 
Психолого-педагогічні основи впровадження сучасних підходів до навчання у ПТНЗ : [навч.-метод. посіб.] / Л. В. Сліпчишин; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : Сполом, 2008. - 148 c. - Бібліогр.: с. 75-77. - укp.

Розглянуто актуальні психолого-педагогічні питання викладання загальнотехнічних і спеціальних предметів у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ) у контексті сучасних вимог до підготовки майбутніх робітників. Висвітлено наукові засади методики навчання, розглянуто його модель і форми організації. Описано види діяльності учнів та викладачів на уроці, визначено послідовність і взаємозв'язок етапів розробки технології навчання, виявлено основні чинники, що впливають на його ефективність. Розкрито можливості використання інтегративного й особистісно орієнтованого підходів у навчальному процесі. Розглянуто сучасні організаційні форми та методи продуктивного навчання, висвітлено дидактичний аспект основних структурних елементів уроків різних типів. Розроблено методику узагальнення досвіду гуманітаризації навчальних предметів професійного циклу у ПТНЗ.

Рассмотрены актуальные психолого-педагогические вопросы преподавания общетехнических и специальных предметов в профессионально-технических учебных завадениях (ПТУЗ) в контексте современных требований к подготовке будущих рабочих. Освещены научные основы методики обучения, рассмотрены его модель и формы организации. Описаны виды деятельности учащихся и преподавателей на уроке, определена последовательность и взаимосвязь этапов разработки технологии обучения, выявлены основные факторы, влияющие на его эффективность. Раскрыты возможности использования интегративного и личностно ориентированного подходов в учебном процессе. Рассмотрены современные организационные формы и методы продуктивного обучения, освещен дидактический аспект основных структурных элементов уроков различных типов. Разработана методика обобщения опыта гуманитаризации учебных предметов профессионального цикла в ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24/29 р + Ю984.030.2-9 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Михнюк М. І. 
Організація модульного курсового професійно-технічного навчання і підвищення кваліфікації робітників будівельного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. І. Михнюк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Розкрито суть курсового професійно-технічного навчання та підвищення кваліфікації робітників будівельного профілю на модульній основі. Здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку даного навчання та підвищення кваліфікації в Україні. Теоретично обгрунтовано підготовку кваліфікованих робітників будівельного профілю. Здійснено розробку інтегрованих програм курсового професійно-технічного навчання та підвищення кваліфікації робітників з професії "Штукатур" (II - VI розрядів), системи дидактичних модулів, їх комплексно-методичного забезпечення за репродуктивними, евристичним і творчим рівнями, а також підготовлено методичні рекомендації для їх запровадження до навчального процесу професійно-технічного навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Попова Т. І. 
Педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю в Україні (друга половина ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. І. Попова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Виявлено й охарактеризовано педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю у другій половині XX ст. (професійно-педагогічну компетентність майстра виробничого навчання, взаємозв'язок навчальних закладів і підприємств у період виробничої практики, організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики, реалізацію її виховного потенціалу) й узагальнено досвід їх реалізації у досліджений період. Установлено внесок педагогів даного періоду у розробку мети, завдань, функцій, змісту та форм організації виробничої практики. Виявлено напрями реалізації цієї практики (оганізаційно-підготовчий, навчально-цільовий, завершальний). Розроблено рекомендації щодо використання досвіду здійснення виробничої практики у даних училищах в Україні за сучасних умов. Визначено етапи й адекватні їм тенденції становлення, а також удосконалення виробничої практики й особливості її організації у професійно-технічних училищах швейного профілю у контексті розвитку професійно-технічної освіти в Україні. Уведено до наукового обігу невідомі та маловідомі архівні документи, деякі факти та теоретичні положення стосовно дослідженої проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266 + Ч463(4УКР)6 + Ж.р(4УКР)2-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Костюченко М. П. 
Проектування інтегрованого змісту технічних дисциплін модульного навчання у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. П. Костюченко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Наведено нове вирішення проблеми щодо суперечності між виокремленістю й автономністю змісту навчальних дисциплін професійної підготовки учнів ПТНЗ і реальною діяльністю кваліфікованого робітника, що має інтегрований характер. Запропоновано часткову та повну відмову від предметної системи навчання та перехід до інноваційних предметно-модульної та модульної систем професійного навчання (ПМСН і МСН), ступінь інтеграції змісту яких відповідає предметно-модульним і проблемно-модульним інтегративним професійним курсам. Розроблено концепцію проектування динамічної структури професійної підготовки й інтегрованого змісту технічних дисциплін для модульного навчання професії у ПТНЗ. Проведено експериментальне дослідження ефективності та результативності модульного навчання учнів інтегрованого змісту технічних дисциплін. Розроблено дві методики у межах ПМСН і МСН проектування навчально-програмної документації й інтегрованого змісту навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуревич Р. С. 
Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р. С. Гуревич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 33 c. - укp. - рус.

Дисертація містить дослідження теоретико-методологічних, історико-педагогічних і науково-методичних основ організації навчання в професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Науково обгрунтовано й розроблено концепцію організації навчання в профтехучилищах, за якою з позицій філософсько-прагматичної орієнтації і особистісно-діяльнісного і системно-цілісного підходів розкривається сутність головних функцій профтехосвіти, зміст освіти і навчання в ПТНЗ, система науково-методичного забезпечення процесу навчання. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованої системи організації навчання для підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4Укр)2-4 + Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Козловська І. М. 
Теоретичні та методичні основи інтеграції знань учнів професійно-технічної школи : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Козловська; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2001. - 41 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні та методичні основи інтеграції знань учнів професійно-технічної школи. Обгрунтовано методологічні підходи до інтеграції знань. Введено в обіг поняття дидактичної інтегрології, висвітлено її теоретичні основи та понятійний апарат. Визначено метод інтеграційного аналізу. Сформульовано базові закономірності та концептуальні засади інтеграції знань учнів професійно-технічної школи. Доведено доцільність впровадження системи інтегративного навчання в професійно-технічній школі шляхом оптимального поєднання предметного та інтегративного навчання на основі базового для професії загальноосвітнього курсу. Обгрунтовано принципи структурування знань у процесі їх інтеграції. Уточнено критерії відбору змісту навчального матеріалу з урахуванням ідей інтеграції у професійно-технічній школі. Теоретично й експериментально доведено залежність між якістю засвоєння знань як основи розроблених варіативних моделей інтегративного навчання фізики з оглядом на специфіку майбутньої професії учнів. Розроблено методику інтегративного навчання фізики у професійно-технічних навчальних закладах та її організаційне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Камінський Б. Т. 
Формування дидактичних комплексів у професійно-технічних училищах електро- і поштового зв'язку (інтегративний підхід) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Б. Т. Камінський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано доцільність побудови дидактичних комплексів як інтегративних конструкцій, що відображають основні аспекти діяльності професійно-технічного навчального закладу. Визначено їх сутність та розкрито зміст на підставі інтегративного підходу до навчально-виховного процесу, виявлено сукупність дидактичних та методичних умов для їх реалізації. Обгрунтовано підходи до формування дидактичних комплексів та визначення їх типів за хронологічно-послідовними ознаками. Розроблено модель дидактичного комплексу для професійно-технічних навчальних закладів електро- та поштового зв'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2 + З88р1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ковальчук В. І. 
Формування культури праці учнів ПТНЗ художнього профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. І. Ковальчук; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 23 c. - укp.

Уперше науково обгрунтовано методику формування культури праці учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) художнього профілю деревообробних професій. Удосконалено форми та методи організації навчально-виробничої діяльності даних ПТНЗ, що передбачають застосування методу смислової регуляції. Розвинуто положення щодо оновлення змісту навчально-виробничого процесу майбутнього фахівця ПТНЗ художнього профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203 + Щ10 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Жорова І. Я. 
Формування професійних здібностей майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. Я. Жорова; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійних здібностей майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан проблеми, надано опис цих структурних компонентів. Розкрито суть поняття "професійні здібності". Розроблено комплекс завдань щодо розвитку професійних здібностей майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування. Обгрунтовано методичне забезпечення процесу формування цих здібностей та розроблено рекомендації, які можуть бути використані викладачами та майстрами виробничого навчання даних закладів для збагачення дидактичних засобів і методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203 + У9(4УКР)441 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кадемія М. Ю. 
Формування професійних знань учнів профтехучилищ засобами мережних комунікацій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Ю. Кадемія; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Розглянуто можливості нових сучасних технологій навчання, що базуються на передаванні інформації за допомогою комп'ютера і засобів мультимедіа, у навчальному процесі підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Удосконалено методику формування професійних знань учнів засобами мережевих комунікацій. Розроблено та впроваджено до навчального процесу: інноваційну методику формування професійних знань учнів за допомогою цих засобів; педагогічні програмні розробки для учнів, викладачів і майстрів виробничого навчання; методичні рекомендації для педагогічних працівників з організації професійного навчання та використання сучасних комп'ютерних технологій. Розглянуто проблеми створення та застосування електронного навчального посібника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333710 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського