Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (14)Книжкові видання та компакт-диски (94)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 140
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Васильєв В. В. 
Ocoбливості управління адаптацією випускників профтехучилищ в умовах формування ринкових відносин / В. В. Васильєв // Наука і сучасність. - K., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 42-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі вивчення досвіду виховної діяльності низки трудових колективів металургійних підприємств за ринкових умов, а також виробничої адаптації випускників профтехучилищ зроблено висновок, що під час визначення її змісту, форм і методів не завжди зважают на особливості даної діяльності за нових соціально-економічних умов. Встановлено, що від рівня кваліфікації залежать адаптація до оновленої або суміжної професії та трудові успіхи випускників профтехучилищ: зростання продуктивності праці, участь у раціоналізаторстві тощо. Визначено педагогічні завдання, які покликані вирішувати інженерно-педагогічні колективи училищ, керівники, інженерно-технічні працівники, випускники профтехучилищ. Зазначено, що ефективність адаптації молодих працівників на підприємстві залежить від оптимальності системи засобів, методів і прийомів управління персоналом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.350.0 + К3р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фічора І. В. 
Шляхи і засоби естетичного виховання у професійних училищах художньо-промислового профілю : Навч.-метод. посіб. / І. В. Фічора; Ін-т змісту і методів навчання. - Івано-Франківськ : Плай, 1999. - 216 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання організації естетичної освіти та виховання учнів професійних училищ художньо-промислового профілю, проаналізовано роль навчальних предметів, а також окремих видів мистецтва та художньої і технічної творчості у розвитку естетичної свідомості, формуванні естетичної активності та всебічного розвитку особистості вихованців. Використано передовий педагогічний досвід професійних училищ України обгрунтування системного підходу до організації естетичної освіти та виховання учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.355 + Щ12 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Методика виховної роботи : навч. посіб. / уклад.: В. О. Давидович, М. Ф. Давидович; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 32 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто питання добору організаційних форм, методів і засобів проведення виховної роботи у школі та професійно-технічних навчальних закладах вчителями та майстрами виробничого навчання. Проаналізовано закони та закономірності виховання, змістовий компонент виховного процесу, а також виховні функції соціального середовища.

Рассмотрены вопросы подбора организационных форм, методов и средств проведения воспитательной работы в школе и профессионально-технических учебных заведениях учителями и мастерами производственного обучения. Проанализированы законы и закономерности воспитания, содержательный компонент воспитательного процесса, а также воспитательные функции социальной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3я73 + Ч461.3я73

Шифр НБУВ: Р110719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Римик Р.  
Професійно-прикладна фізична підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів радіотехнічного профілю / Р. Римик; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 100 c. - Бібліогр.: с. 96-99. - укp.

Наведено рекомендації щодо професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) за профілем радіотехніка та майбутнім фахівцям, діяльність яких пов'язана з гіподинамією. Розглянуто ППФП як соціально-економічну проблему. Висвітлено особливості професійної діяльності фахівців, що працюють за даним профілем. Викладено авторську програму ППФП учнів ПТНЗ. Запропоновано критерій оцінки фізичних розвитку та стану, професійно-прикладних якісних показників учнів ПТНЗ.

Приведены рекомендации по профессионально-прикладной физической подготовке (ППФП) учеников профессионально-технических учебных заведений (ПТУЗ) по профилю радиотехника и будущим специалистам, деятельность которых связана с гиподинамией. Рассмотрена ППФП как социально-экономическая проблема. Освещены особенности профессиональной деятельности специалистов, работающих по данной специальности. Изложена авторская программа ППФП учеников ПТУЗ. Предложен критерий оценки физических развития и состояния, профессионально-прикладных качественных показателей учащихся ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.354 я7 + Ч511.143 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Марченко І. Б. 
Психологічний моніторинг ставлення учнівської молоді до робітничих професій технічного профілю : наук.-метод. посіб. / І. Б. Марченко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. Навч.-наук. центр проф.-техн. освіти. - К. : Вид. ПП Щербатих О.В.; Кременчук, 2008. - 99 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розкрито теоретичні основи організації, проведення та аналізу результатів психологічного моніторингу щодо відношення учнів до робітничих професій технічного профілю. Висвітлено особливості розвивальної та корекційної роботи практичних психологів з учнями.

Раскрыты теоретические основы организации, проведения и анализа результатов психологического мониторинга относительно отношения учеников к рабочим профессиям технического профиля. Освещены особенности развивающей и коррекционной работы практических психологов с учениками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734с.р20 + Ч461.351.6р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Клочан Ю. В. 
Педагогічні умови соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Ю. В. Клочан; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито суть соціальної адаптації як соціально-педагогічної проблеми. Розглянуто соціальну адаптацію як механізм соціального виховання. Виявлено специфіку соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено структуру її компонентів з застосуванням системного підходу. Проаналізовано критерії та показники соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови забезпечення ефективності соціальної адаптації учнівської молоді. За результатами проведеної дослідно-експериментальної апробації даних умов підтверджено вірогідність розроблених теоретичних положень. Наведено пропозиції педагогічним працівникам професійно-технічних навчальних закладів з метою створення сприятливого для адаптації учнів до соціального середовища, які можуть використовуватись у роботі з першокурсниками навчальних закладів, розташованих у місті та учнями, які навчаються в сільських професійно-технічних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч461.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Удалова О. А. 
Профілактика асоціальної поведінки учнів закладів профтехосвіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Удалова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано положення щодо виховної діяльності інженерно-педагогічних колективів ПТУ з профілактики асоціальної поведінки серед учнів як педагогічної системи. Розкрито об'єктивні соціально-педагогічні передумови реформування змісту, форм і методів роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів, суть асоціальної поведінки учнів і роль спеціальних технологій виховної діяльності у формуванні звички правильної поведінки. Розроблено модель і науково обгрунтовано необхідність функціонування спеціальної організаційно-педагогічної системи методичного навчання педагога для виконання ним функцій вихователя як організатора виховної роботи з профілактики асоціальної поведінки учнів ПТУ в системі позаурочної виховної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.3 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Поліщук С. П. 
Психологічні умови розвитку соціальної зрілості учнів вищого професійного училища : Автореф. дис... канд. психол. наук / С. П. Поліщук; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Охарактеризовано психологічні умови розвитку соціальної зрілості учнів вищого професійного училища (ВПУ). Проаналізовано психологічні дослідження даної проблеми. Визначено структурні компоненти соціальної зрілості, властиві учням ВПУ, а саме: ціннісно-орієнтаційний, рефлексивно-когнітивний, особистісно-самооціночний, контрольно-поведінковий. З'ясовано, що зазначені компоненти базуються на становленні ціннісних орієнтацій, "Я-образу", розвитку у майбутніх фахівців самооцінки особливості та відрегульованого локусу контролю поведінки. На підставі результатів констатувального експерименту показано, що у значної кількості учнів ВПУ недостатньо розвинуті та взаємозв'язані компоненти соціальної зрілості, що заважає їх професійній підготовці й особистісному становленню. Розроблено й експериментально перевірено програму розвитку соціальної зрілості учнівської молоді. За результатами формувального експерименту виявлено значні позитивні зміни у динаміці ціннісних орієнтацій, "Я-образу", самооцінки. Експериментально підтверджено, що впровадження запропонованої програми забезпечує ефективний розвиток і взаємозв'язок зазначених структурних компонентів соціальної зрілості. Розроблено методичні рекомендації щодо її розвитку в учнів за умов навчально-виховного процесу професійно-технічних навчальних закладів, що сприяє підвищенню рівня професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників, розв'язанню особистих проблем учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю952.1 + Ч461.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Герасіна С. В. 
Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. В. Герасіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Розглянуто теоретичне узагальнення та експериментальне дослідження проблеми формування психологічної готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів, що здійснювалося в напрямі визначення психологічних умов формування, структурних компонентів, критеріїв, показників та рівнів розвитку готовності до праці. Доведено, що формування готовності до трудової діяльності учнів як майбутніх фахівців відбувається за умов розвитку їх особистісної спрямованості на здобуття робітничої професії, активізації когнітивної компетентності, ділової контрактності на засадах соціально-комунікативної активності та почутті самоповаги і власної гідності шляхом удосконалення мотиваційного, когнітивного, комунікативного та емоційного структурних компонентів.Визначено оптимізацію розвитку особистісних детермінант, таких як професійні інтереси, прагнення до трудової самореалізації, фахова компетентність, соціально-трудова комунікабельність та емоційно-ціннісні орієнтації особистості майбутнього робітника. Упроваджено спеціально розроблену експериментальну програму "Формування готовності до трудової діяльності учнів ПТНЗ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю941.1-7 + Ч461.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Агапова М. Б. 
Формування професійних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі фахової підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Б. Агапова; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено історичні аспекти розвитку професійних інтересів у контексті розвитку професійно-технічної освіти. Розкрито суть та проаналізовано взаємозв'язок базових понять дослідженої проблеми. Розглянуто методологічні основи формування професійних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі фахової підготовки. Розроблено структуру даних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів. Обгрунтовано та впроваджено технологію формування їх професійних інтересів у процесі фахової підготовки. Доведено ефективність запропонованої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сорока І. В. 
Шляхи оптимізації педагогічного впливу художньо-масової роботи на трудове виховання учнів профтехучилищ : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І. В. Сорока; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1998. - 21 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено визначенню та апробації шляхів оптимізації педагогічного впливу форм художньо-масової роботи на трудове виховання учнів профтехучилищ, розроблено науково-обгрунтовану модель програми впливу системи театралізованих заходів на творче ставлення до праці майбутніх працівників виробничої сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351 + Ч461.385.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сурмяк Ю. Р. 
Взаємодія вищих професійних училищ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Ю. Р. Сурмяк; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2009. - 20 c. - укp.

Висвітлено модель системної взаємодії вмщих професійних училищ (ВПУ) й органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів, теоретично обгрунтовано основні напрями та форми спільної правовиховної діяльності. Розкрито зміст правового виховання учнів за безпосередньою участю працівників міліції районного відділу внутрішніх справ. Доведено, що ефективне вирішення завдань правового виховання учнів може бути забезпечене за умови налагодження системи партнерських відносин між педколективами ВПУ та територіальними органами внутрішніх справ на підставі науково обгрунтованої моделі. Розроблено орієнтовний план залучення працівників ОВС до правового виховання учнів ВПУ та програма курсу правового виховання учнів ВПУ у позаурочний час за безпосередньою участю працівників міліції, на яких базується запропонована модель, знайшли застосування у діяльності органів внутрішніх справ і ВПУ та довели свою ефективність, що підтверджено результатами дослідно-експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.53 + Ч461.352.26 + Х8(4УКР)х

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сахневич І. Д. 
Громадянське самовизначення учнівської робітничої молоді : монографія / І. Д. Сахневич; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2010. - 210 c. - Бібліогр.: 299 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти громадянського самовизначення молоді. Проаналізовано досвід формування громадянського самовизначення учнів ПТНЗ у позанавчальній діяльності. Розкрито особливості та педагогічні умови його формування за нових соціально-політичних умов розбудови української державності, культурного та духовного відродження українського народу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.13 + Ч461.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кашпур Т. О. 
Педагогічні умови підготовки майбутнього інженера-педагога до виховної діяльності в професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. О. Кашпур; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до виховної діяльності в закладах професійно-технічної освіти, розкрито сутність та особливості виховного процесу в професійно-технічних навчальних закладах. Розглянуто виховну діяльність майбутнього інженера-педагога в процесі позанавчальної роботи в професійно-технічних навчальних закладах. Обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутнього інженера-педагога до виховної діяльності в професійно-технічних навчальних закладах, а також підтверджено ефективність визначених педагогічних умов підготовки майбутнього інженера-педагога до виховної діяльності в професійно-технічних навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч461.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Моськін С. І. 
Психологічні умови професійного становлення особистості учнів закладів профтехосвіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. І. Моськін; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано психологічні умови професійного становлення особистості учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ), розроблено концептуально-психологічну модель їх професійного становлення та визначено психологічний зміст її структури, основними складовими якої є професійний самовибір, професійне самовизначення, психолого-професійна зрілість. Удосконалено психодіагностичний інструментарій. Набуло подальшого розвитку наукове розуміння про поетапність професійного становлення особистості учнів ПТНЗ і засоби організації психолого-педагогічного супроводу цього процесу в умовах навчання у ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч461.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Левицька Л. В. 
Розвиток саногенних почуттів в учнів професійно-технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Левицька; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблеми розвитку саногенних почуттів в учнів ПТНЗ. Розкрито поняття патогенних емоцій і саногенних почуттів. Виявлено основні чинники та методологічні засади їх розвитку. Експериментально вивчено ступінь прояву патогенних емоцій і саногенних почуттів в учнів. Розроблено й експериментально перевірено програму розвитку саногенних почуттів учнів ПТНЗ, яка сприяє покращенню стану їх здоров'я, самопочуття й успішності навчальної діяльності. Обгрунтовано методичні рекомендації суб'єктам освітнього процесу з розвитку саногенних почуттів в учнів ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21 + Ч461.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Радкевич В. О. 
Теоретичні і методичні засади професійного навчання у закладах профтехосвіти художнього профілю : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. О. Радкевич; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Обгрунтовано концепцію розвитку професійно-художньої освіти в Україні. Розкрито значення принципів гуманізації та фундаменталізації, відбору та структурування змісту навчального матеріалу. Запропоновано модель професійного навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел у системі "Педагогічна майстерня майстра художнього ремесла". Визначено ієрархію цілей, принципи та комплекс навчально-методичного забезпечення професійно-художнього навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел. Висвітлено методичні засади діяльності педагогів ПТНЗ художнього профілю, розвиток їх методологічної, технологічної та дослідницької культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.69 + Щ12 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Єгорова Є. В. 
Теорія та практика психологічного супроводу учнів закладів професійної освіти : навч. посіб. / Є. В. Єгорова; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2009. - 80 c. - укp.

Розкрито основні теоретичні та психологічні аспекти психологічного супроводу (ПС) учнів закладів професійної освіти у процесі їх професійного становлення. Особливу увагу приділено питанням психологічного групового й індивідуального консультування учнівської молоді як стратегії ПС на етапі початкового професійного навчання.

Раскрыты основные теоретические и психологические аспекты психологического сопровождения (ПС) учеников заведений профессионального образования в процессе их профессионального становления. Особое внимание уделено вопросам психологического группового и индивидуального консультирования учащейся молодежи как стратегии ПС на этапе начального профессионального образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.6 р + Ю949.244 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бахтін М. І. 
Філософія підготовки робітничих кадрів засобами освіти в умовах становлення ринкових відносин : автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / М. І. Бахтін; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 18 c. - укp.

У ході дослідження встановлено особливості ринкової детермінації професійних і духовних характеристик робітничих кадрів. Уточнено змість поняття "робітничі кадри" у порівнянні з такими категоріями, як "робітничий клас", "робітник" тощо. Виокремлено проблеми організації професійної підготовки робітничих кадрів через систему освіти. Роглянуто духовно-моральні якості сучасного робітника та їх впливу на професійну діяльність. Доведено, що в системі ринкових відносин головне навантаження за якість і ефективність виробничої діяльності покладається на професіоналізм та духовно-моральні якості особистості, формування яких є одним з головних завдань підготовки сучасних робітничих кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351 + Ю6*148:430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сахневич І. Д. 
Формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І. Д. Сахневич; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено модель формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності, обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють забезпеченню активізації громадянського самовизначення вихованців. Розкрито сутність дефініцій "громадянське самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів". Визначено критерії (повнота, глибина осмислення та міцність знань; зміст, спрямованість і стійкість мотивів, характер емоцій; ступінь розвитку умінь і навичок поведінки, їх стійкість; ступінь розвитку саморегуляції та контролю поведінки) та розроблено відповідні їм показники для виявлення рівнів сформованості громадянського самовизначення учнів (високий, достатній, середній, низький). Обгрунтовано структуру громадянського самовизначення як системи взаємопов'язаних компонентів - когнітивного, емоційно-мотиваційного, діяльнісно-поведнікового та саморегулятивного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.13 + Ч461.385

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370929 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського