Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч461.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ткачова Н. О. 
Педагогічні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти / Н. О. Ткачова; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 350 c. - Бібліогр.: 226 назв. - укp.

Монографія присвячена актуальній проблемі формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти. Висвітлюються методолого-методичні питання змісту, структури правосвідомості, формування правових знань, їх перетворення у переконання. Пропонується системно-комплексний підхід до формування нової парадигми правосвідомості молоді, орієнтованої на загальнолюдські ідеали і цінності як необхідного фактора розбудови демократичної, правової держави в Україні. Поряд з теоретичними узагальненнями розроблені конкретні, практичні пропозиції і рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.432 + Х8 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шапошнікова Н. П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Шапошнікова; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2001. - 21 c. - укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Матійків І. М. 
Психологічні умови формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування : автореф. дис... канд. психол. наук / І. М. Матійків; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійної компетентності учнів сфери осблуговування за умов професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Обгрунтовано психолого-педагогічні особливості професійного становлення майбутніх фахівців даної сфери. Розкрито суть понять "професійна компетентність", "ключові компетенції". Уточнено структуру професійної компетентності фахівця сфери обслуговування. Виявлено об'єктивні та суб'єктивні чинники її формування в учнів ПТНЗ. Розроблено психологічні критерії сформованості дослідженої компетентності та визначено їх рівні, а саме: низький, середній і високий. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності учнів ПТНЗ сфери обслуговування, а саме: орієнтацію учнів на розвиток спеціально-професійних і визначальних компетенцій відповідно до логіки реалізації компетентнісного підходу за умов професійної підготовки; психологічний супровід усіх етапів професійного становлення майбутніх фахівців; наскрізну психологізацію навчально-виховного процесу. З метою впровадження зазначеного підходу в професійну підготовку фахівців сфери обслуговування й експериментальної перевірки психологічних умов формування професійної компетентності розроблено й апробовано методику формування соціально-психологічних компетенцій учнів ПТНЗ дослідженої сфери. На підставі результатів формувального експерименту виявлено покращання якості підготовки учнів ПТНЗ сфери обслуговування, доведено вірогідність гіпотези дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-353 + Ю952.2 + Ч461.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Славтіч Г. О. 
Формування навичок ділового спілкування в учнів професійно-технічних закладів освіти : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. О. Славтіч; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Теоретично та експериментально обгрунтовано зміст та умови формування психологічної культури навичок ділового спілкування учнів професійно-технічних закладів освіти. Виявлено рівень розвитку потрібнісно-операційного компонента ділового спілкування, розроблено технологію ділового спілкування. Розроблено комплекс методичних занять, які забезпечують оптимізацію формування навичок ділового спілкування. Застосовано нове базове поняття суб'єктивної культури навичок ділового спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308807 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Звєрєва І. Д. 
Запобігання торгівлі людьми в системі професійно-технічної освіти : навч.-метод. посіб. / І. Д. Звєрєва, Р. М. Зеленський, Н. С. Калашник, Л. М. Калашнікова, Л. Г. Ковальчук, В. В. Кулешова, К. Б. Левченко, Н. П. Павлик, І. М. Петрюк, Н. Г. Рудюк; ред.: Л. Г. Ковальчук, К. Б. Левченко, І. М. Трубавіна, О. А. Удалова; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - К., 2008. - 281 c. - Бібліогр.: 71 назв. - укp.

Висвітлено питання організації та здійснення діяльності щодо запобігання торгівлі людьми (ТЛ) у системі професійно-технічної освіти. Наведено результати дослідження вразливості учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) до потрапляння в ситуації ТЛ та дані про стан профілактичної діяльності у даному напрямі. Розглянуто загальну ситуацію з ТЛ і трудовою міграцією в Україні. Проаналізовано взаємозв'язок ТЛ з порушеннями прав людини, зокрема, насильства та жорстокого поводження, експлуатації дитячої праці. Описано особливості чинного нормативно-правового забезпечення роботи щодо запобігання ТЛ у системі ПТНЗ, визначено шляхи посилення протидії ТЛ. Подано методичні рекомендації та практичні розробки щодо організації та проведення заходів з профілактики ТЛ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.432я72 + С5*368я72 + Х883.9(4УКР)73я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Розв'язання конфліктів в освітньому середовищі професійного ліцею : метод. посіб. / уклад.: С. А. Котловий; МОНМС України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О. О., 2012. - 154 c. - Бібліогр.: с. 88-93 - укp.

Вивчено соціальні причини, які впливають на прояв конфліктної поведінки вихованців професійно-технічних навчальних закладів. Досліджено згуртування навчально-трудового колективу учнів у різних видах соціально значимої життєдіяльності. Розкрито питання активізації конструктивної соціально-педагогічної взаємодії педагогів з вихованцями із подолання та запобігання конфліктним формам поведінки учнів в урочний та позаурочний час, становлення та розвиток системи соціально-педагогічної роботи в гуртожитку на засадах індивідуально-диференційованої профілактичної роботи з учнями, які схильні до конфліктних форм поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.430

Шифр НБУВ: ВА760004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Соціальне партнерство як інструмент оновлення змісту професійно-технічної освіти : матеріали Другої всеукр. наук.-практ. конф., 11 - 12 квіт. 2013 р., Кривий Ріг / ред.: Л. Л. Сушенцева; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти НАПН України, Криворіз. міськ. метод. центр профтехосвіти. - Кривий Ріг : Р. Козлов, 2013. - 193 c. - укp.

Проведено оцінювання змісту електронних підручників та умов їх використання у навчальному процесі. Наведено методи діагностування інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійних НЗ. Проаналізовано особливості соціального партнерства у контексті організаційної культури ПТНЗ. Розкрито проблеми формування професійної компетентності фахівців економічних спеціальностей. Визначено роль професійної компетентності педагога професійного навчання у формуванні конкурентоздатного кваліфікованого робітника. Розглянуто соціальне партнерство як об'єктивну необхідність підготовки висококваліфікованих робітничих кадрів. Досліджено проблему формування професійних умінь майбутніх фахівців коучинг-технологією у сучасній науково-педагогічній теорії та практиці. Висвітлено особливості проектування змісту професійно-технічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.430 я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА765238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Волошко Н. 
Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання / Н. Волошко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Актуалізовано проблему розвитку психофізіологічної підготовленості учнів та працівників системи професійно-технічної освіти, метою якої є збереження фізичного здоров'я та розумової працездатності особистості. Розглянуто й охарактеризовано поведінку учнів під час навчання в залежності від їх індивідуально-психофізіологічних особливостей. Наведено рекомендації щодо організації навчальної діяльності учнів з різними типами нервової системи. Зроблено висновок про те, що знання та врахування психофізіологічних особливостей учнів у процесі навчання забезпечує умови для гармонійного розвитку їх особистості, запобігає розвитку стресу, нервово-психічних та психосоматичних захворювань і може бути використано для організації оптимального психологічного супроводу навчального процесу.

Актуализирована проблема развития психофизиологической подготовленности учеников и работников системы профессионально-технического образования, целью которого является сохранение физического здоровья и умственной работоспособности личности. Рассмотрено и охарактеризовано поведение учеников во время учебы в зависимости от их индивидуально-психофизиологических особенностей. Приведены рекомендации относительно организации учебной деятельности учеников с разными типами нервной системы. Сделан вывод о том, что знание и учет психофизиологических особенностей учеников в процессе учебы обеспечивает условия для гармоничного развития их личности, предотвращает развитие стресса, нервно-психических и психосоматических заболеваний и может быть использовано для организации оптимального психологического сопровождения учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-214 + Ч461.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Палка О. В. 
Елементи професійної адаптації учнів ПТНЗ у процесі вивчення іноземних мов / О. В. Палка // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 140-146. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Доведено позитивний вплив високого рівня фахової підготовки викладача на процес професійної адаптації учнів ПТУЗ під час вивчення іноземних мов.

Доказано позитивное влияние высокого уровня профессиональной подготовки преподавателя на процесс профессиональной адаптации учащихся ПТУ на уроках изучения иностранного языка.

The elements of vocational school students' professional adaptation in the process of learning foreign languages with the help of professionally directed teaching course are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.431 + Ю952.14 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Колісник-Гуменюк Ю. І. 
Професійна адаптація особистості як педагогічна проблема / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 147-158. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Встановлено ефективність проведення професійної адаптації особистості у процесі навчання в ПТОЗ. Систематизовано наукові досліження щодо узагальнення досвіду проведення професійної адаптації. Розглянуто проблему неадаптованості майбутніх спеціалістів.

Установлена эффективность проведения профессиональной адаптации личности в процессе обучения в профессионально-технических учебных заведениях. Систематизированы научные поиски педагогов относительно обобщения опыта проведения профессиональной адаптации. Рассмотрена проблема неадаптированности будущих специалистов.

The efficiency of a professional adaptation realization at vocational schools in the process of studies is analyzed. The pedagogues' scientific searches regarding to the experience generalization of professional adaptation realization are systematized. The problem of future specialists' inadaptability is determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч461.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Матійків І. 
Психологічні чинники формування емоційної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів: результати експериментального дослідження / І. Матійків // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 113-125. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Актуалізовано проблему підвищення рівня емоційної компетентності (ЕК) майбутніх фахівців професій типу "людина - людина", яка є однією з найважливіших для їх професійного становлення. Висвітлено результати констатувального експерименту, спрямованого на виявлення особливостей розвитку ЕК учнів ПТНЗ сфери обслуговування, а також психологічних (внутрішніх) чинників, що найбільше впливають на її формування. У табличному вигляді наведено методики дослідження та показники емоційних якостей учнів ПТНЗ. Графічно зображено відмінності між групами учнів із високими та низькими показниками ЕК. Визначено внутрішні психологічні чинники ЕК: емоційні властивості, ціннісно-творче ставлення до життя, позитивне мислення (позитивне ставлення до себе, до інших людей, до світу), комунікативний потенціал, мотивація досягнень у поєднанні з прагненням до пізнання. Наголошено, що розвиток цих якостей у ході професійної підготовки майбутніх фахівців сприятиме підвищенню їх ЕК.

Актуализирована проблема повышения уровня эмоциональной компетентности (ЭК) будущих специалистов профессий типа "человек - человек", которая является одной из важнейших для их профессионального становления. Отражены результаты констатирующего эксперимента, направленного на выявление особенностей развития ЭК учащихся ПТУЗ сферы обслуживания, а также психологических (внутренних) факторов, влияющих на ее формирование. В табличном виде приведены методики исследования и показатели эмоциональных качеств учащихся ПТУЗ. Графически изображены отличия между группами учащихся с высокими и низкими показателями ЭК. Определены внутренние факторы ЭК: эмоциональные свойства, ценностно-творческое отношение к жизни, позитивное мышление (позитивное отношение к себе, к другим людям, к миру), коммуникативный потенциал, мотивация достижений в сочетании со стремлением к познанию. Отмечено, что развитие этих качеств в ходе профессиональной подготовки будущих специалистов будет способствовать повышению их ЭК.

The article considers the experimental research results of the psychological factors of emotional competence formation of pupils at vocational schools of a services sphere in the process of their professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.43 + Ю935.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Верченко Н. 
Учнівське самоврядування в умовах виховуючого середовища / Н. Верченко // Шлях освіти. - 2008. - № 3. - С. 31-32. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання учнівського самоврядування з метою створення умов розвитку та самореалізації особистості. Проведено дослідження організації учнівського самоврядування у різних навчальних закладах. Встановлено, що досвід застосування даної системи управління характерний для загальноосвітніх шкіл, ніж закладів професійно-технічної освіти (ПТО). Розглянуто структуру, склад і принципи діяльності органів учнівського самоврядування Єланецького професійно-аграрного ліцею (ЄПАЛ), в якому створено республіку "ТЕМП" (талановите, ерудоване молоде покоління). Доведено, що використання такого виховного середовища відповідає сучасній стратегії розвитку особистісного потенціалу учня, його самоактуалізації в навчально-виховному процесі навчальних закладів системи ПТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.431 + Ч461.431 + Ю252.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Корнієнко М. 
Комп'ютерні програми для моніторингу діяльності ПТНЗ / М. Корнієнко // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 14-16. - укp.

З огляду на щорічне збільшення контингенту учнів пільгових категорій (сиріт, інвалідів) в ПТНЗ Дніпропетровської області розкрито питання методичного та юридичного супроводу педагогічних колективів ПТНЗ, де навчаються учні вищеназваних категорій. Зосереджено увагу на створенні електронних програмно-педагогічних засобів для здійснення моніторингових досліджень з питань соціального захисту учнівської молоді, в процесі розробки яких використано систему управління базами даних (СУБД) Microsoft Access. Розглянуто основні переваги та можливості комп'ютерних програм (баз даних) "Облік учнів пільгових категорій", "Облік документів", "Контингент ПТНЗ", "Атестація педагогічних працівників", "Учні ПТНЗ з багатодітних сімей", "Інформаційна карта ПТНЗ", ефективність та доцільність їх впровадження в Дніпропетровській області. Акцентовано увагу на апробації цих програмних продуктів в десяти регіонах України, серед яких Запорізька, Черкаська, Рівненська та Херсонська області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.432

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Титко Г. 
Учнівське самоврядування у професійному ліцеї / Г. Титко // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 1. - С. 20-22. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито зміст самоврядування в ліцеї як дієвого способу поєднання учнівського та педагогічного колективів. Розглянуто три етапи становлення та розвитку гуманістичної виховної системи у ліцеї. Висвітлено структуру та напрями роботи секторів учнівського самоврядування. Акцентовано увагу на принципах, яких слід дотримуватися в організації самоврядування у навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.431 + Ч464(4УКР)719

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Драпаг Г. 
Ознайомлення учнівської молоді з проблемами інтелектуальної власності / Г. Драпаг // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 3. - С. 25-27. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено проблему введення до системи освіти, зокрема ПТО, предмету з основ інтелектуальної власності (ІВ) з метою навчання учнів створювати і цивілізовано захищати свої права на об'єкти ІВ (технічні ідеї, розробки, авторські роботи та художні рішення). За результатами дослідження щодо обізнаності з ІВ на Хмельниччині виявлено низькій рівень володіння предметом серед різних вікових груп населення, зокрема серед випускників ПТО. Для вирішення проблеми ознайомлення учнівської молоді з основами ІВ запропоновано: розробку нормативних, навчально-методичних документів і посібників для викладачів та учнівської молоді; використання системи перепідготовки педкорпусу середніх шкіл і закладів освіти І - ІІ рівнів; використання мережі закладів післядипломної освіти для перепідготовки учителів з основ ІВ тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.432 + Х839(4УКР)3 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ткачова Н. О. 
Методологічні й методичні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти / Н. О. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. - С. 93-98. - укp.

Автор предлагает экспериментально проверенную методику формирования правосознания учащихся профессионально-технических учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.432 + Х8(4УКР)х8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дегтярьова Г. 
Принципи педагогічної взаємодії у професійній підготовці / Г. Дегтярьова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 9-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто педагогічну взаємодію як процес, що відбувається між педагогом і учнем під час навчально-виховної роботи, спрямований на розвиток особистості учнів ПТУЗ. Обгрунтовано основні принципи педагогічної взаємодії:оптимального співвідношення індивідуального, особистісного та професійного розвитку, гуманізації, особистісного підходу, самоорганізації, співробітництва, духовності, громадянськості і патріотизму, створення сприятливого середовища. Розкрито принципи професійного навчання: професійної спрямованості та мобільності, моделювання професійної діяльності, психологічного забезпечення. Доведено, що логічна послідовність співвідношення загальнопедагогічних, дидактичних, психологічних принципів забезпечує ефективність педагогічної взаємодії з метою формування в учнів професійно значущих якостей особистості як фахівця та громадянина.

Рассмотрено педагогическое взаимодействие как процесс, происходящий между педагогом и учеником во время учебно-воспитательной работы, направленный на развитие личности учащихся ПТУЗ. Обоснованы основные принципы педагогического взаимодействия: оптимального соотношения индивидуального, личностного и профессионального развития, гуманизации, личностного подхода, самоорганизации, сотрудничества, духовности, гражданственности и патриотизма, создания благоприятной среды. Раскрыты принципы профессионального обучения: профессиональной направленности и мобильности, моделирования профессиональной деятельности, психологического обеспечения. Доказано, что логическая последовательность соотношения общепедагогических, дидактических, психологических принципов обеспечивает эффективность педагогического взаимодействия с целью формирования у учащихся профессионально значимых качеств личности как специалиста и гражданина.

Аre considered pedagogical interaction as occurring between the teacher and students during the educational activities designed to develop students' personality vocational schools. Justified by the basic principles of pedagogical interaction: the optimal ratio of individual, personal and professional development, humanization, personal approach, self-organization, cooperation, spirituality, citizenship and patriotism, the creation of an enabling environment. Also takes into account the principles of training: professional orientation, professional mobility, modeling career, psychological support. It is proved that the logical sequence of the ratio pedagogic, didactic, psychological principles ensures the effectiveness of pedagogical interaction to form the students professionally significant qualities of the person as an expert and citizen.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.430

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бранецька М. С. 
Педагогічні умови формування етичних взаємовідносин студентів політехнічних коледжів у позааудиторній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. С. Бранецька; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено питання теоретичного обгрунтування педагогічних умов формування етичних взаємовідносин студентів політехнічних коледжів (ПТК) у позааудиторній діяльності, а саме: залучення кураторів студентських груп ПТК до виховної роботи спрямованої на формування етичних взаємовідносин студентів, ознайомлення їх зі змістом, формами та методами роботи зі студентами. Розкрито особливості використання кураторами навчальних груп технологій, що сприяють активності студентів ПТК у вирішенні проблемних ситуацій, пов'язаних з етичними взаємовідносинами людей у міжособистісній та професійній взаємодіях. Проаналізовано питання залучення студентів ПТК до розв'язання життєвих ситуацій, що стосуються цінностей людського спілкування у професійній та міжособистісній взаємодіях. Охарактеризовано поняття "етичні взаємовідносини студентів політехнічних коледжів", критерії, показники і рівні сформованості етичних взаємовідносин студентів ПТК. Розроблено навчально-методичне забезпечення процесу формування етичних взаємовідносин студентів ПТК у позааудиторній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.38 + Ч461.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гаврилюк В. О. 
Формування педагогічної толерантності студентів – майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів / В. О. Гаврилюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 30-33. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Відзначено, що виховання толерантності в людських стосунках є стратегічним завданням освіти у XXI ст. Розкрито зміст поняття педагогічної толерантності на сучасному етапі розвитку освіти, під час підготовки майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Наголошено на тому, що організація процесу формування педагогічної толерантності майбутніх викладачів ПТНЗ відбувається з урахуванням процесів зміни поведінки та стадіями оптимізації особистості.

Отмечено, что воспитание толерантности в человеческих отношениях является стратегической задачей образования в XXI в. Раскрыто содержание понятия педагогической толерантности на современном этапе развития образования, при подготовке будущих преподавателей профессионально-технических учебных заведений (ПТУЗ). Подчеркнуто, что организация процесса формирования педагогической толерантности будущих преподавателей ПТУЗ происходит с учетом процессов изменения поведения и стадиями оптимизации личности.

This article revealed the essence of the concept of teaching tolerance at the current stage of development of education in preparing future teachers of vocational-technical schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.430

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Агапова М. Б. 
Змістова характеристика структури професійних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів / М. Б. Агапова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 93-98. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто структуру професійних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів, яка містить мотиваційний, змістовий, практичний, емоційно-регулятивний та результативний компоненти. Досліджено характеристики структурних елементів і встановлено взаємозв'язки між ними.

Рассмотрена структура профессиональных интересов учащихся профессионально-технических учебных заведений, содержащая мотивационный, содержательный, практический, эмоционально-регулятивный и результативный компоненты. Исследованы характеристики структурных элементов и установлены взаимосвязи между ними.

The article deals with the structure of the professional students' interests at vocational school. It contains motivational, essential, practical, emotional, regulatory and result components. The main characteristics of the structural elements and theconnections between them were investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.43 + Ю984.030.2-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського