Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (61)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.223$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Леко Б.  
Диференціація фізичного виховання у ВНЗ - шлях до спорту для всіх / Б. Леко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 22. - С. 101-112. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено один з найоптимальніших підходів до вирішення проблеми організації та проведення занять з фізвиховання та спорту й оздоровлення студентської молоді - диференціацію занять з фізичного виховання відповідно до індивідуального вибору студентів.

Предложен оптимальный подход к решению проблемы организации и проведения занятий по физическому воспитанию и спорту и оздоровления студенческой молодёжи.

One of the most optimal approaches to the solution of problem of organization and holding of the physical training lessons and sanitation of students is suggested.


Ключ. слова: диференціація, індивідуалізація, вільний вибір, гуманізація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кириллов А. Н. 
Личностно-ориентированное обучение в адаптивной реабилитации студентов / А. Н. Кириллов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - № 5. - С. 213-216. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Освещены педагогические аспекты организации учебно-воспитательного процесса в адаптивном воспитании студентов инвалидов, касающегося дисциплин "Физическое воспитание и физическая реабилитация" в условиях ВУЗ. Учебно-воспитательный процесс, построенный в соответствии с принципом образовательной рефлексии и сопровождающийся рефлексивным сознанием субъектами своей деятельности, обеспечивает более высокую эффективность образовательного процесса.

Висвітлено педагогічні аспекти організації учбово-виховного процесу в адаптованому вихованні студентів інвалідів з дисципліни "Фізичне виховання та фізична реабілітація" за умов ВНЗ. Навчально-виховний процес, побудований відповідно до принципу освітньої рефлексії та супроводжуваний рефлексивним усвідомленням суб'єктами своєї діяльності, забезпечує більш високу ефективність освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ажиппо О. Ю. 
Технологічний підхід до системи індивідуалізованої підготовки студентів вищих навчальних закладів / О. Ю. Ажиппо // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 3-4. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення якості навчання студентів та створення цілісної системи індивідуалізованої підготовки фахівців у ВНЗ.

Рассмотрен вопрос повышения качества обучения студентов и создание целостной системы индивидуализированной подготовки специалистов в ВУЗ.

The question of improvement of quality of training of students and creation of complete system of individualized preparation of experts in high school are considered.


Ключ. слова: студент, система, індивідуалізація, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Андрущенко В. П. 
Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах : кол. моногр. / В. П. Андрущенко, Н. О. Дівінська, Б. І. Корольов, М. М. Левшин, В. І. Луговий, О. П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2008. - 254 c. - укp.

Наведено теоретико-методологічне обгрунтування особистісно орієнтованої освіти. Описано інтегративно-синергетичну модель психолого-педагогічного проектування особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання. Розкрито особистісну орієнтацію Болонського процесу в євроінтеграційному контексті. Проаналізовано інноваційні підходи до реалізації моделі особистісно орієнтованого навчання та виховання. Визначено потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у забезпеченні особистісно орієнтованого підходу до навчання. Розглянуто процес особистісно-професійного становлення студентів.

Изложено теоретико-методологическое обоснование личностно ориентированного образования. Описана интегративно-синергетическая модель психолого-педагогического проектирования личностно ориентированных технологий обучения и воспитания. Раскрыта личностная ориентация Болонского процесса в евроинтеграционном контексте. Проанализированы инновационные подходы к реализации модели личностно ориентированного обучения и воспитания. Определен потенциал информационно-коммуникационных технологий в обеспечении личностно ориентированного подхода к обучению. Рассмотрен процесс личностно-профессионального становления студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю940.3-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кайдалова Л. Г. 
Теоретичні та методологічні аспекти особистісно орієнтованого навчання / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 3. - С. 74-78. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні й методичні аспекти особистісно орієнтованого навчання; визначено принципи гуманістичного спрямування. Проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених-педагогів щодо особистісно орієнтованого навчання. Визначено умови практичної реалізації особистісно орієнтованого навчання; індивідуальний та диференційований підхід у навчанні. Розкрито характерні ознаки, умови й заходи щодо впровадження особистісно орієнтованої технології навчання ВНЗ.

Освещены теоретические и методические аспекты личностно ориентированного обучения; определены принципы гуманистической направленности. Проанализированы подходы отечественных и зарубежных ученых-педагогов по личностно ориентированному обучению, индивидуальный и дифференцированный подходы в обучении. Раскрыты характерные признаки, условия и мероприятия по внедрению личностно ориентированной технологи обучения в ВУЗ.

In the article theoretical and methodical aspects of individually focused training are covered; principles of humanistic orientation are certain. Approaches of domestic and foreign teachers on individually focused training are analysed; an individual approach in training. The author covers characteristic attributes, conditions and actions on introduction individually focused technologists of training in a higher educational institution.


Ключ. слова: особистісно орієнтоване навчання; ознаки особистісно орієнтованого навчання, індивідуальний підхід, особистісно орієнтована технологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Музичко Л.  
Індивідуальний стиль учіння в умовах спеціально організованого навчання / Л. Музичко // Соц. психологія. - 2008. - № 6. - С. 113-121. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Вивчено вплив особистісних факторів на формування індивідуального стилю учіння студентів у спеціально організованих умовах навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Островська Н. Д. 
Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дисциплін гуманітарного циклу студентів агротехнічного інституту : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. Д. Островська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 20 c. - укp.

Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови (створення особистісно-орієнтованого середовища, забезпечення внутрішньої професійно-значущої мотивації вивчення дисциплін гуманітарного циклу, урізноманітнення форм навчальних занять, створення ситуацій успіху, врахування індивідуальних особливостей студента) та модель організації особистісно-орієнтованого навчання в контексті гуманізації навчання в агротехнічних інститутах на базі факторів, а саме: теоретичної й організаційно-технологічної підготовки, педагогічних умов, навчально-пізнавальної діяльності студентів. Досліджено рівні самоорганізації студентів (високий, середній, низький). Визначено особливості підготовки студентів агротехнічного інституту з циклу гуманітарних дисциплін (підготовка до роботи за специфічних умов, зумовлених різноманітними формами власності та рівнем знань нормативної та законодавчої бази в аграрній сфері, спрямованість мети навчання на формування у студентів прикладних компетенцій, взаємопов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, використання потенційних можливостей дисциплін з історії України та політології для формування світогляду працівника аграрного сектора як свідомого громадянина України).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Демченко В. А. 
Самосвідомість як фактор психологічної адаптації першокурсників до навчальної діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук / В. А. Демченко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено вплив самосвідомості на рівень психологічної адаптації до навчання студентів перших курсів. Запропоновано комплексний підхід щодо вивчення даного процесу, показано особливості формування самосвідомості студентів перших курсів. Конкретизовано рівні їх адаптації до умов навчання у вищих навчальних закладах (соціально-психологічний, особистісний та психофізіологічний). Виявлено, що сформованість позитивної Я-концепції визначає оптимальний перебіг процесу психологічної адаптації першокурсників до навчальної діяльності. Визначено методи діагностики та шляхи формування позитивної Я-концепції студентів. Обгрунтовано доцільність їх використання як засобу оптимізації психологічної адаптації першокурсників до нових умов навчальної діяльності. Наукове дослідження розвитку психологічної адаптації студентів перших курсів у процесі формування їх позитивної Я-концепції проведено з урахуванням сучасних умов навчання у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю952.2 + Ч481.223.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Приходько Ю. І. 
Система особистісно орієнтованої самостійної роботи курсантів вищих військових навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. І. Приходько; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Визначено концептуальні засади особистісно орієнтованої самостійної навчально-пізнавальної діяльності курсантів. Введено поняття "особистісно орієнтована самостійна робота" (ООСР). Запропоновано його визначення для чотирьох рівнів рефлексії. Обгрунтовано структуру педагогічної системи ООСР курсантів вищого військового навчального закладу (ВВНЗ). Розроблено інноваційну технологію ООСР. Розкрито суть її основних складових. Визначено основні принципи ООСР курсантів. З застосуванням системного підходу проведено її планування. На підставі аналізу результатів формувального експерименту показано ефективність обгрунтованої системи та технології ООСР. Установлено її позитивний вплив на показники, а саме: якість знань, умінь, навичок курсантів з професійно-орієнтованих навчальних дисциплін; розвиток і формування пізнавальної активності, самостійності; сформованість креативного мислення; спрямованість на оптимізацію особистісної навчально-пізнавальної діяльності. Розроблено основні засади та напрями діяльності науково-педагогічних працівників і командування ВВНЗ щодо підвищення ефективності військово-педагогічного процесу, самостійної роботи курсантів. Визначено теоретичні та методичні проблеми ООСР, які доцільно дослідити.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ц4,8(4УКР)390.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Смалько Л. Є. 
Індивідуалізоване навчання в системі підготовки майбутнього педагога у США : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Л. Є. Смалько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Наведено і систематизовано концептуальні основи індивідуалізації навчання у вищій школі США, охарактеризовано прикладні моделі їх реалізації в процесі підготовки майбутнього учителя і визначено цілісну систему умов, необхідних для ефективного застосування даних моделей в українській системі вищої освіти. Розкрито структуру та зміст індивідуалізованої системи навчання на основі вивчення теоретичних моделей куррікулуму, який в американській вищій школі являє собою єдність особистісно орієнтованих цілей навчання; змісту навчання, відібраного відповідно до цілей; педагогічних стратегій засвоєння змісту і досягнення цілей навчання та критеріїв оцінки. Обгрунтовано першочергові завдання, які потребують вирішення для забезпечення ефективного функціонування американських моделей в українських педагогічних вузах, визначено напрями подальших досліджень у сфері індивідуалізації навчального процесу як оптимального шляху вирішення головної вимоги сучасності - підготовки творчої особистості фахівця, здатного до самореалізації та самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СОЕ) + Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Русанова О. О. 
Індивідуалізація навчання у вищій школі: теоретичні та методичні засади : монографія / О. О. Русанова; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - Донецьк : Дмитренко Л.Р., 2010. - 211 c. - Бібліогр.: 240 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні аспекти системної індивідуалізації навчання студентів у ВНЗ для підвищення якості професійно-спрямованої підготовки майбутніх бакалаврів і магістрів з гуманітарної та інженерно-технічної освіти. Визначено базові складові організації та реалізації індивідуальної навчальної діяльності студентів та викладачів з застосуванням комплексного алгоритмічного підходу і сучасних комп'ютерних ресурсів та інформаційно-навчальних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735314 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Годованюк Т. Л. 
Індивідуальне навчання у вищій школі : монографія / Т. Л. Годованюк. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2010. - 159 c. - Бібліогр.: 269 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи організації та здійснення індивідуального навчання (ІН) у ВНЗ. Визначено основні змістові компоненти методики ІН, його психолого-педагогічні особливості й умови. Розкрито сутність та концепцію ІН історії математики (ІМ) у педагогічних ВНЗ. Наведено рекомендації щодо здійснення ІН (пропедевтичного та систематичного), індивідуальний підхід до пропедевтичного ознайомлення студентів з ІМ. Увагу приділено ІН у процесі вивчення ІМ, контролю й оцінювання вмінь студентів з ІМ за умов індивідуалізації навчання, ІН ІМ у процесі науково-дослідницької роботи студентів.

Освещены теоретико-методологические основы организации и осуществления индивидуального обучения (ИО) в ВУЗ. Определены основные содержательные компоненты методики ИО, его психолого-педагогические особенности и условия. Раскрыты сущность и концепция ИО истории математики (ИМ) в педагогических ВУЗ. Даны рекомендации по осуществлению ИО (пропедевтического и систематического), предложен индивидуальный подход к пропедевтическому ознакомлению студентов с ИМ. Внимание уделено ИО в процессе изучения ИМ, контролю и оценке умений студентов с ИМ в условиях индивидуализации обучения, ИО ИМ в процессе научно-исследовательской работы студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + В1г(0)р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Цимбал О. Ю. 
Психолого-педагогічні умови формування суб'єктної позиції студента в процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Ю. Цимбал; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему організації процесу формування суб'єктної позиції студента (СПС) в процесі викладання педагогічних дисциплін у ВНЗ. Виділено й досліджено психолого-педагогічні умови (ППУ) ефективного формування даного феномена. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості СПС. Створено науково-педагогічну систему формування СПС у вигляді структурно-функціональної моделі її реалізації. Встановлено, що експериментальне впровадження даної системи в навчальний процес підтверджує припущення про те, що його організація на основі виділених ППУ суттєво впливає на формування СПС. Доведено взаємовплив рівня розвитку СПС та ефективності навчального процесу. Розкрито особливості та методику організації роботи в спецкурсі "Вища школа України і Болонський процес" у контексті розвитку складників суб'єктності студента в навчальному процесі на основі додержання визначених ППУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України : матеріали методол. семінару, 2009 р., Київ / уклад.: І. С. Волощук; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2009. - 360 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми запровадження у вищій школі України європейського досвіду компетентнісного підходу. Проаналізовано понятійне співвідношення компетентності та психологічної логіки. Розглянуто компетентність як інтегральний критерій оцінки результатів освіти. Охарактеризовано компенсаційно-пізнавальну компоненту у системі компетенцій сучасного студента. Запропоновано концепцію компетентнісно-професійного підходу в підготовці викладача ВНЗ.

Освещены актуальные проблемы внедрения в высшей школе Украины европейского опыта компетентностного подхода. Проанализировано понятийное соотношение компетентности и психологической логики. Рассмотрена компетентность как интегральный критерий оценки результатов образования. Охарактеризована компенсационно-познавательная компонента в системе компетенций современного студента. Предложена концепция компетентностно-профессионального подхода в подготовке преподавателя ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я43 + Ч481.223.7 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Подоляк Я. В. 
Самосовершенствование студента : учеб. пособие / Я. В. Подоляк, Я. В. Шведова, В. В. Артюхова; МОНМС Украины, Харьк. нац. ун-т им. В. Н. Каразина. - Х., 2011. - 171 c. - Библиогр.: 46 назв - рус.

Освещена проблема самосовершенствования личности современного студента. Охарактеризованы формы, методы и приемы самовоспитания, учения и самообразования. Даны рекомендации по совершенствованию самостоятельной работы студентов. Уделено внимание методам самопознания и самостимулирования, особенностям учебной работы студентов на лекциях, семинарах, групповых занятиях. Рассмотрены вопросы дистанционного самообразования и медиаобразования. Раскрыта сущность таких понятий, как эмоциональное самовоспитание, самоотчет, самооценка, самообязательства, самоинформирование, саморелаксация.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4

Шифр НБУВ: ВА752671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Демінська Л. О. 
Компетентнісний та особистісний підходи в процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання / Л. О. Демінська // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 4. - С. 182-186. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Формування сучасного вчителя фізичного виховання відбувається за умови обов'язкового використання компетентнісного й особистісного підходів до процесу професійно-педагогічної підготовки. Компетентність майбутнього вчителя визначається високим рівнем професійних знань і вмінь, які необхідні для вирішення педагогічних завдань. Особистісний підхід дозволяє реалізувати гуманістичні принципи в системі освіти, сприяє всебічному розвитку необхідних професійних якостей майбутнього вчителя, готового до збереження здоров'я і розвитку особистості учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Торбіна Т. В. 
Конструктивізм та особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців / Т. В. Торбіна, К. Р. Циганкова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 108-112. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто відповідність сутності педагогіки конструктивізму основним положенням особистісно-орієнтовного підходу. Розглянуто функціональну наповненість концепцій особистісно-орієнтовного підходу і педагогіки конструктивізму. Відзначено гуманістичний характер навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів у процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Поночовна-Рисак Т. М. 
Особистісно орієнтовані технології формування професійних якостей майбутніх фахівців державної податкової служби / Т. М. Поночовна-Рисак // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 179. - С. 128-132. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано проблему особистісно орієнтованих технологій навчання, висвітлено сутність педагогічного проектування. Обгрунтовано місце і роль об'єкта та суб'єкта у проектуванні під час формування професійних якостей майбутніх податківців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Х829(4УКР)201 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Іванова С. О. 
Особистісно-орієнтована освіта як чинник формування особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі / С. О. Іванова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 148. - С. 47-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито головні принципи особистісно-орієнтованої освіти та їх значення для підготовки майбутніх спеціалістів у ВНЗ, надано велике значення саморозвитку особистості, її гуманістичному вихованню.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шевченко О. Ю. 
Особистісно-орієнтований підхід в управлінні гуманітарною підготовкою у вищих навчальних закладах технічного профілю / О. Ю. Шевченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 138-142. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему поєднання гуманітарної підготовки з професійною кваліфікацією майбутніх спеціалістів, головні структурні елементи гуманітарної освіти. Відзначено вплив гуманітарної освіти на процес становлення особистості майбутнього фахівця, розвиток його творчих здібностей та його подальшу соціалізацію в суспільстві. Зауважено нагальну потребу у створенні цільової програми управління підготовкою майбутніх фахівців, яка посилювала б зв'язок між фундаментальною та гуманітарною складовою вищої технічної освіти та стимулювала розвиток професійної свідомості та самосвідомості студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + С. р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського