Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (132)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.252$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 162
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кайтан Н. В. 
Використання засобів масової інформації при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. В. Кайтан // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 62-64. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість і доцільність використання засобів масової інформації в навчальному процесі для підвищення ефективності засвоювання лексичного та граматичного матеріалу, та структуризації заняття з використанням media матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лисякіна О. В. 
Комунікативний принцип навчання іноземній мові у вищому навчальному закладі / О. В. Лисякіна // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 57-61. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено проблему комунікативного принципу навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі, його важливість і необхідність. Акцентовано увагу на методиці навчання усних висловлювань та особливостях рольової поведінки студентів у процесі комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Евдокімова О. О. 
Процес запису лекцій: психологічні характеристики та умови ефективності / О. О. Евдокімова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 55-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На материале обучения студентов-иностранцев записи лекций проанализированы психологические компоненты данного процесса и их взаимосвязь. Определены критерии отбора студентами информации при записи лекций. Рассмотрены факторы, которые облегчают и, наоборот, затрудняют отбор текстового материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.32 + Ч481.252.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ермаков С. С. 
Компьютерный словарь в обеспечении научно-исследовательских работ в высшем учебном заведении / С. С. Ермаков // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 1. - С. 207-211. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Представлено технологію пошуку та розробки комп'ютерного користувальницького словника з використанням мови DSL.

Представлены технология поиска и разработки компьютерного пользовательского словаря с использованием языка DSL.

Are presented technology of searching and development computer of a user dictionary with usage of tongue DSL.


Ключ. слова: словарь, лексикография, дизайн, спорт, компьютер
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яворская Г. Х. 
Игра в дидактических моделях учебного процесса в высшей школе / Г. Х. Яворская; М-во образования и науки Украины. - Одесса : НИРИО ОИВД, 2000. - 113 c. - Библиогр.: 231 назв. - рус.

Освещена актуальная проблема использования игры и игрового обучения, активно воздействующая на процесс формирования у студентов готовности к профессиональной деятельности. Описаны особенности состояния готовности будущих педагогов к профессионально-педагогической деятельности. Приведены результаты исследования эффективности игры в формировании готовности будущих педагогов к профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ч489.511.252-46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Окса М. М. 
Вузівська лекція як структурна одиниця вивчення загальнопедагогічних дисциплін / М. М. Окса // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 12. - С. 44-50. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто інваріант лекції за рахунок якого досягається розвантаження теми, розділу, засвоєння навчального матеріалу укрупненими блоками, з'являється можливість простежити логічні причинно-наслідкові зв'язки, проводити порівняння та протиставлення, відкривається шлях до творчості.

Рассмотрен инвариант лекции за счет, которого достигается разгрузка темы, раздела, усвоение учебного материала укрупнёнными блоками, возникает возможность проследить логические причинно-следственные связи, проводить сравнения и противопоставления, открывается путь к творчеству.

The invariant of the lection is considered. It helps to discover the subject or section, to learn the material with enlarged blocks. There comes the possibility to retrace the logical causal end effective relationships, to carry out the comparison andopposition? to open the way to creativity.


Ключ. слова: інваріант лекції, лекційно-семінарська система, розумова діяльність студентів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ревенко В. О. 
Методи та форми проведення лекційних занять / В. О. Ревенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 24. - С. 86-93. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто види лекцій, здійснено порівняльний аналіз їх ефективності. Обгрунтовано переваги безупинної системи проблемно-розвиваючого навчання, за допомогою якої найбільш повно реалізується ідея розвитку творчих здібностей студентів.

Рассмотрены виды лекций, проведен сравнительный анализ их эффективности. Обоснованы преимущества непрерывной системы проблемно-развивающего обучения, с помощью которой наиболее полно реализуется идея развития творческих способностей студентов.

In the article the views of the lectures are esteemed, the comparative analysis of their efficiency is carried out. In activity are esteemed of advantage of a continuous system of problem-developing training, with the help by which one is fullest the idea of development of creative capacities of the students will be realized.


Ключ. слова: метод, форма, лекція, урок, студент
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Куліш І. М. 
Роль дидактичної гри у процесі вивчення іноземної мови студентами факультету фізичного виховання / І. М. Куліш // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 5. - С. 32-38. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наголошено, що дидактична гра - ефективний метод навчання іноземної мови студентів факультету фізичного виховання, який стимулює пізнавальний інтерес студентів, впливає на формування мовної компетентності, розвиток їх особистісних характеристик та міжособистісних стосунків.

Отмечено, что дидактическая игра - эффективный метод обучения иностранному языку студентов факультета физического воспитания, который стимулирует развитие познавательного интереса студентов, влияет на формирование уровня языковой компетентности, развитие их личностных характеристик и межличностных отношений.

Didactic Game is an effective method in the teaching process of a foreign language with the students of Physical Training Faculty, that stimulates the development of students' cognitive interest, influences the formation of language competence level, the development of their personal characteristics and interpersonal relations.


Ключ. слова: навчальний процес, пізнавальний інтерес, мовна компетентність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-93 + Ч481.252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Купрікова О. В. 
Ділова гра як засіб формування у студентів вищих навчальних закладів умінь приймати рішення / О. В. Купрікова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання ділових ігор як засобу формування у студентів ВНЗ умінь приймати рішення. Визначено особливості ділових ігор, що використовуються у процесі навчання приймати рішення і результативність їх застосування у ВНЗ інженерно-педагогічного спрямування.

Рассмотрена проблема использования деловых игр как способа формирования у студентов ВУЗ умений принимать решения. Определены особенности деловых игр, которые используются при обучении принимать решения и результативность их применения в ВУЗ инженерно-педагогического направления.

The paper is dedicated to a problem of usage of business games. The business game - a method of shaping for the students higher educational establishments of skills to accept solutions. The singularities of business games are defined. They will be used at learning to accept solutions and productivity of their application in higher educational establishments of a engineering-pedagogical direction.


Ключ. слова: студент, ділова гра, засоби, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Купенко О. В. 
Педагогічне управління діяльністю студента щодо обгрунтування соціально орієнтованого проекту / О. В. Купенко // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - Х., 2007. - Вип. 21. - С. 201-210. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

У межах педагогічної метасистеми формування гуманістичного суб'єкта соціальної сфери факторний підхід застосовано як засіб управління діяльністю студентів стосовно обгрунтування соціальних проектів. Для забезпечення переходу від прямого управління до співуправління та самоуправління на цьому етапі проектної діяльності використано орієнтувальну картку та картку виконання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.2 + Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Артюшина М. В. 
Психолого-педагогічні аспекти реалізації сучасних методів навчання у вищій школі : навч. посіб. / М. В. Артюшина, О. М. Котикова, Г. М. Романова, О. В. Аксьонова, І. А. Балягіна, М. А. Богорад; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 527 c. - укp.

Розкрито питання реалізації сучасних методів навчання у вищій школі, визначено складові професіоналізму викладача ВНЗ. Охарактеризовано такі методи навчання, як сучасна лекція, дискусія, тренінг, кейс-метод, дидактична гра. Описано методи самостійно-пошукової роботи студентів. Особливу увагу приділено проблемам урахування соціально-психологічних особливостей академічних груп і налагодження конструктивної взаємодії між учасниками педагогічного процесу.

Раскрыты вопросы реализации современных методов обучения в высшей школе, определены составляющиие профессионализма преподавателя ВУЗ. Охарактеризованы такие методы обучения, как современная лекция, дискуссия, тренинг, кейс-метод, дидактическая игра. Описаны методы самостоятельно-поисковой работы студентов. Особое внимание уделено проблемам учета социально-психологических особенностей академических групп и установления конструктивного взаимодействия между участниками педагогического процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252я7 + Ч314я7 + Ю940.3я7 + У.р3(4УКР)я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Основні вимоги до оформлення атестаційних робіт, дипломних та курсових проектів : метод. рек. / уклад.: В. В. Макаренко; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2006. - 112 c. - Бібліогр.: с. 54. - укp.

Розглянуто правила оформлення навчальної, технічної та наукової документації. Особливу увагу приділено питанням оформлення ілюстрацій, таблиць, тексту, формул і рівнянь. Встановлено загальні вимоги до виконання функціональних і принципових схем, описано децимальну систему позначень документів. Обгрунтовано рекомендації щодо виконання дипломних проектів і магістерської атестаційної роботи. Наведено приклади оформлення реферату, виконання креслення друкованої плати, розглянуто позначення логічних елементів відповідно до різних стандартів, подано зразок оформлення технічного завдання.

Рассмотрены правила оформления учебной, технической и научной документации. Особое внимание уделено вопросам оформления иллюстраций, таблиц, текста, формул и уравнений. Установлены общие требования к выполнению функциональных и принципиальных схем, описана децимальная система обозначений документов. Обоснованы рекомендации по выполнению дипломных проектов и магистерской аттестационный работы. Даны примеры оформления реферата, выполнения чертежа печатной платы, рассмотрены обозначения логических элементов в соответствии с различными стандартами, изложен образец оформления технического задания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Міненко В. Д. 
Застосування метаданих Дублінського ядра для побудови метаопису інформаційного ресурсу "Курсова робота" та оцінювання отриманих результатів / В. Д. Міненко // Пробл. програмув. - 2009. - № 2. - С. 40-49. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено проблему застосовності засобів стандарту Дублінське ядро для побудови метаопису інформаційного ресурсу "Курсова робота". Викладено правила створення повного метаопису та наведено оцінку результату застосування на підставі запропонованої узагальненої оцінки, що може використовуватися як базова під час створення метаописів інформаційних ресурсів електронних бібліотек.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.50 + Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Куліш І. М. 
Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. М. Куліш; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено суть дидактичної гри, її функції та сфери впливу, а також ієрархічний ряд функцій гри відповідно до кожної сфери, удосконалено класифікацію ігор взагалі та дидактичних зокрема, обгрунтовано технологію підготовки та застосування дидактичної гри, її впливу на активізацію навчальної діяльності студентів та розроблено технологічну карту дидактичної гри. Вивчено та експериментально перевірено результативність використання педагогічної технології дидактичної гри у вищому закладі освіти, розроблено систему даних ігор з метою використання у педагогічному процесі вищого навчального закладу освіти на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Парубок О. М. 
Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Парубок; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2003. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано дидактичні умови ефективного використання ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки (зорієнтованість на моделювання майбутньої професійної діяльності; проблемність змісту та процесу його розгортання в навчальній діяльності; оптимальне співвідношення ігрового та дидактичного планів ділової гри; партнерську взаємодію учасників ділових ігор на підставі діалогічного спілкування). Розроблено зміст та систему ділових ігор, які активізують пізнавальну діяльність курсантів під час вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано технологію розробки ділових ігор зі спеціальних дисциплін. Удосконалено класифікацію цих ігор у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н96 р(4УКР) + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Осова О. О. 
Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищих навчальних закладах освіти на Слобожанщині у другій половині XIX століття : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. О. Осова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 21 c. - укp.

Здійснено цілісний аналіз проблеми організації навчально-пізнавальної діяльності студентів Слобожанщини у історичному аспекті. Виявлено особливість поглядів педагогів, науковців Східного регіону на суть і значущість цієї проблеми (відстоювання організації навчально-пізнавальної діяльності студентів на психологічних засадах). Узагальнено досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентської молоді зазначеного регіону в другій половині XIX ст. З'ясовано та показано роль і значення форм (лекцій, семінарів, співбесід, практичних занять, експедицій, екскурсій, студентських гуртків) і методів (словесних, наочних, практичних) навчання у вищій школі Слобожанщини для розумового, морального розвитку студентства. Охарактеризовано організаторську функцію викладача дослідженого періоду на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Окреслено напрями розвитку зазначеної проблеми за сучасних умов. Вивчено питання контролю організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у контексті розвитку дидактики вищої школи другої половини XIX ст. До наукового обігу введено маловідомі архівні документи, а також окремі факти, які дозволяють розкрити суть поняття "організація навчально-пізнавальної діяльності студентів" зазначеного періоду й умови її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)51 + Ч481.252

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Друзь Ю. М. 
Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. М. Друзь; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують результативність використання ділових ігор у підготовці майбутніх спеціалістів до іншомовного спілкування у професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність іншомовної комунікації та можливості ділової гри для формування у майбутніх спеціалістів культури спілкування іноземною мовою в професійних ситуаціях, розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід; визначено структуру, основні етапи підготовки ділової гри, розкрито багатофункціональний характер, особливості та умови підвищення її результативності, вплив навчальної ділової гри на мотивацію вивчення іноземної мови як засобу професійного спілкування, ситуацію успіху в навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Полєщук І. Ф. 
Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Ф. Полєщук; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичні умови впливу ігрових занять на процес підвищення рівня професійної підготовки у цілісному навчально-виховному процесі кооперативного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено систему, яка передбачає визначення мети, суб'єктів навчального процесу, а також містить методику підвищення рівня професійної підготовки та методи організації й проведення ігрових занять. Розроблено критерії оцінки рівня професійної підготовки студентів, запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан зазначеної підготовки студентів ВНЗ I - II рівня акредитації. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Торічний О. В. 
Удосконалення педагогічної підготовки слухачів вищої військової школи на основі сучасних освітніх технологій (ігрові технології) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / О. В. Торічний; Акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельницький, 1999. - 18 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню питань використання ігрових технологій, а саме - бліц-ігор, у педагогічній підготовці офіцерських кадрів і можливості їх реалізації в системі вищої військової школи. Проведено історико-педагогічний аналіз вітчизняного досвіду використання ігрових технологій у підготовці військових кадрів. Запропоновано класифікацію педагогічних бліц-ігор як основу їх вибору і використання; розкрито розуміння сутності і змісту педагогічних бліц-ігор. Розроблено дидактичні умови використання у навчальному процесі військової академії педагогічних бліц-ігор, які адекватно відображають особливості професійно-педагогічної діяльності офіцерських кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-3 + Ч481.252.46 + Ц4,8(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Цой І. М. 
Формування естетичного сприйняття мистецтва у студентів коледжу культури та мистецтв у процесі художньо-пізнавальної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І. М. Цой; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2000. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано поняття "естетичне сприйняття", розроблено теоретичні основи та методику формування естетичного сприйняття мистецтва у студентів коледжу культури та мистецтв. Визначено педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування естетичного сприйняття мистецтва у студентів, обгрунтовано доцільність включення студентів у різноманітні види художньо-пізнавальної діяльності, а також введення до навчального процесу системи методів, форм та прийомів, які сприяють формуванню естетичного сприйняття мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ч481.252.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309389 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського