Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.332$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Іваненко Т. В. 
Формування позитивно ціннісного ставлення студенток університету до оздоровчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. В. Іваненко; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано модель формування позитивно ціннісного становлення студенток університету до оздоровчої діяльності, яка складається з концептуального, цільового, змістового, функціонального, організаційно-методичного й оцінювально-результативного блоків. Розроблено критерії та показники сформованості позитивно ціннісного ставлення студенток університету до оздоровчої діяльності. Уточнено сутність поняття "позитивно ціннісне ставлення студенток університету до оздоровчої діяльності", структурні компоненти позитивно ціннісного ставлення студенток університету до такої діяльності, до яких віднесено когнітивний, мотиваційно-ціннісний, здоров'язбережувальний. Удосконалено зміст, форми та методи формування позитивно ціннісного ставлення студенток університету до оздоровчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5 + Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ткачова Ю. Г. 
Чинники та педагогічні умови формування готовності до материнства в юному віці / Ю. Г. Ткачова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 51-58. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито сутність факторів і педагогічних умов формування готовності до материнства серед студентської молоді. Слід зазначити, що важливим вважається впровадження у систему вищої освіти освітніх курсів з вивчення материнства, щоб вирішальним чином впливати на студентську молодь щодо формування готовності до материнства. Розглянуто фактор формування орієнтації на материнство, та немовля як загальнолюдські цінності, а також фактор усвідомленя дівчиною своєї унікальності як матері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Руденко Н. В. 
Гендерний підхід до проблеми формування міжособистісних взаємин студентів ВТНЗ у позанавчальній виховній роботі : монографія / Н. В. Руденко, Л. С. Рибалко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2013. - 151 c. - Бібліогр.: с. 100-113 - укp.

У контексті гендерного підходу уточнено суть поняття "міжособистісні взаємини майбутніх інженерів". Розкрито особливості організації такої взаємодії студентів у позанавчальній виховній роботі ВТНЗ, визначено засади гендерного підходу щодо формування міжособистісних взаємин студентів. Науково обгрунтовано систему формування таких взаємин у позанавчальній виховній роботі на засадах гендерного підходу. Підібрано методики формування міжособистісних взаємин студентів, запропоновано критерії їх сформованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кіріленко О. Г. 
Зміст гендерної компетентності викладача ВТНЗ / О. Г. Кіріленко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 41. - С. 93-103. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано наукову літературу з питань професійно-педагогічної компетентності та теоретично обгрунтовано зміст гендерної компетенції викладача вищих технічних навчальних закладів. Розкрито необхідність реалізації в освітній практиці гендерного підходу, орієнтованого на затвердження практики рівності студентів незалежно від їхньої статевої належності, а також доведено, що розв’язання педагогічних завдань на гендерних засадах забезпечуються гендерною компетентністю викладача ВТНЗ як складовою його педагогічної компетентності.

Проанализирована научная литература по вопросам профессионально-педагогической компетенции и теоретически обосновано содержание гендерной компетенции преподавателя высшего технического учебного заведения. Раскрыта необходимость реализации в образовательной практике гендерного подхода, ориентированного на утверждение практики равноправия студентов независимо от их половой принадлежности, а также доказано, что разрешение педагогических задач на гендерных началах обеспечиваются гендерной компетентностью преподавателя ВТУЗ как составляющей его педагогической компетентности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вихор С. Т. 
Гендерна автобіографія як метод вивчення процесів гендерної соціалізації / С. Т. Вихор // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 206-212. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено зміст, аспекти, складові та етапи процесу гендерної соціалізації. Методом гендерної автобіографії досліджено механізми та засоби гендерної соціалізації студентства.

Исследовано содержание, аспекты, составляющие и этапы процесса гендерной социализации. С помощью метода гендерной автобиографии изучено механизмы и средства гендерной социализации студентов.

The meaning, aspects, components and stages of the process of gender socialization are examined. Using the method of gender autobiography the mechanisms and means of students’ gender socialization are investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч481.332 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Калько І. В. 
Умови та можливості реалізації ідеї гендерної рівності студентської молоді / І. В. Калько // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено науковий аналіз умов та можливостей реалізації ідеї гендерної рівності студентської молоді. Установлено, що зазначений процес можливий за рахунок уведення гендерного компонента в навчальні дисципліни вищої школи, а саме, за допомогою вкраплювання гендерної тематики в дисципліни соціально-гуманітарного циклу або спеціальним уведенням спецкурсу. Освітнє середовище в зазначеному напрямку має всі підстави для реалізації ідей гендерної рівності студентської молоді, що є важливим етапом нашляху формування демократичної держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Калько І. В. 
Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді, виявлено 3 основні напрямки, за якими можна її класифікувати. Доведено недостатню вивченість і необхідність проведення грунтовного дослідження питання гендерної освіти й виховання студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332 + Ю951.103

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Калько І. В. 
Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми гендерної освіти та виховання студентської молоді, виявлено 3 основні напрямки, за якими можна її класифікувати. Доведено недостатню вивченість і необхідність проведення грунтовного дослідження проблеми гендерної освіти й виховання студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Біліченко О. О. 
Гендерні особливості формування мотивації до занять фізичним вихованням у студентів : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. О. Біліченко; Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту. - Дніпропетровськ, 2014. - 21 c. - укp.

Висвітлено питання, що стосуються удосконалення організаційно-педагогічних умов фізичного виховання студентів, а також підвищення успіху формування мотивації студентів до занять фізичним вихованням. Уперше досліджено потребо-мотиваційну сферу студентів різних курсів (юнаків і дівчат одночасно) та спортсменів (юнаків і дівчат) до занять з фізичного виховання і спорту й виявлено гендерні відмінності інтересів до видів спорту, мотивів занять фізичними вправами, ціннісних орієнтацій, ставлення до особистості викладача в юнаків і дівчат тощо. Визначено зовнішні і внутрішні фактори, що обумовлюють створення викладачем відповідних методичних умов для формування мотивації до занять фізичними вправами на підставі гендерного підходу. Вивчено гендерні (психологічні та соціальні) особливості (сенсожиттєві орієнтації, здатність до самоуправління, вияв психологічних рис статі) юнаків і дівчат залежно від курсу навчання та заняття спортом, що дозволяє орієнтуватися на них за створення умов щодо їх формування у навчальному процесі з фізичного виховання. Виявлено позитивний вплив маскулінних якостей у дівчат на мотивацію до занять спортом. З'ясовано значення зовнішності для юнаків і дівчат як потужного фактора мотивації до занять фізичними вправами, а також гендерні особливості її корекції у юнаків і дівчат.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332 + Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Юр'єва О. Ю. 
Гендерна освіта бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Ю. Юр'єва; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Хмельницький, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у канадській вищій школі. Розкрито сутність та особливості такої освіти в Канаді, проаналізовано її суспільно-політичні та соціально-економічні передумови становлення та визначено етапи її розвитку у ВНЗ Канади. Визначено загальну проблематику і теоретичні засади реалізації процесу гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у ВНЗ Канади, проаналізовано понятійну базу дослідження, з'ясовано стан гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у канадських ВНЗ. Розкрито зміст, форми та методи гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у ВНЗ Канади. Досліджено спектр, місце та роль курсів гендерного спрямування в освітніх програмах для бакалаврів гуманітарних спеціальностей, визначено роль і значення студентських організацій у позанавчальному процесі гендерної освіти. Проведено порівняльно-педагогічний аналіз канадського та українського досвіду гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей та розроблено рекомендації щодо творчого застосування канадського досвіду у ВНЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН)7 + Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Калько І. В. 
Формування гендерної культури студентської молоді в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Калько; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ, 2014. - 20 c. - укp.

Розглянуто формування гендерної культури (ГК) студентської молоді в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. Досліджено гендерну освіту та виховання як психолого-педагогічну проблему, визначено сутність та особливості ГК, діагностовано рівень сформованості ГК студентів ВНЗ. На основі широкої джерельної бази змістовно обгрунтовано та науково розроблено педагогічні умови формування ГК студентів в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. Упроваджено педагогічні умови в процес вивчення соціально-гуманітарних дисциплін, спрямованих на формування ГК молоді. Проаналізовано ефективність упровадження педагогічних умов у процес вивчення соціально-гуманітарних дисциплін, спрямованих на формування ГК студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Васильченко О. І. 
Соціально-педагогічні умови формування гендерної культури студентів університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. І. Васильченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 23 c. - укp.

Розкрито сутність і структуру гендерної культури студентів університету та визначено фактори впливу на її формування освітнього середовища університету. Визначено компоненти, критерії, показники та виявлено рівні сформованості гендерної культури студентів університету. Обгрунтовано соціально-педагогічні умови формування гендерної культури студентів університету. Доведено ефективність соціально-педагогічних умов, що реалізуються у формах і методах формування гендерної культури студентів університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420526 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського