Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.442.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Бірюков М. Ю. 
Проблеми організації довузівської підготовки студентів і адаптації першокурсників / М. Ю. Бірюков // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 93-98. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Цінність вищої освіти у нашому суспільстві постійно підвищується, вона розглядається як можливість матеріально забезпечити себе у майбутньому. Але проблема довузівської підготовки та адаптації першокурсників до умов вищих учбових закладів залишається. Відображено труднощі, з якими стикаються абітурієнти довузівської підготовки; відокремлено основні аспекти та рівні студентської адаптації; наведено статистичні дані.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.1 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

История подготовительного факультета для иностранных граждан Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина : исслед. и воспоминания ветеранов фак. / ред.: В. И. Груцяк; сост.: Э. В. Витковская, В. Г. Мелихов; Харьк. нац. ун-т им. В.Н. Каразина. - Х., 2011. - 266 c. - рус.

В статьях исследователей, воспоминаниях ветеранов подготовительного факультета описаны периоды (советский и постсоветский) и основные этапы развития его научной, научно-методической и учебно-воспитательной деятельности. Освещены вопросы становления системы подготовки иностранных граждан в Харьковском университете, подготовки преподавателей русского языка как иностранного, перехода обучения иностранных студентов на контрактную основу. Внимание уделено современному етапу развития системы подготовки иностранцев, который характеризуется развитием методики преподавания украинского и русского языков как иностранных, внедрением компьютерных технологий в учебный процесс, возрождением вертикали управления обучением иностранцев через проректора по работе с иностранными учащимися. Приведена информация о людях, которые внесли значительный вклад в становление и развитие системы подготовки иностранных студентов в университете.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР-4ХАР)711.9 + Ч484(4УКР-4ХАР)48 + Ч481.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ляховченко Н. В. 
Педагогічні умови формування якісного контингенту студентів у вищих технічних навчальних закладах : монографія / Н. В. Ляховченко, Б. І. Мокін; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2010. - 216 c. - укp.

Розглянуто проблеми вдосконалення системи прийому до технічних ВНЗ. Обгрунтовано педагогічні умови формування якісного контингенту першокурсників. Увагу приділено проблемам професійної орієнтації майбутніх абітурієнтів, навчанню в підрозділах Інституту довузівської підготовки, діагностиці відповідності оцінки знань випускників середніх навчальних закладів вимогам вищої школи. Показано можливості використання інформаційно-методичної системи якісного відбору абітурієнтів до ВНЗ.

Рассмотрены проблемы усовершенствования системы приема в технические ВУЗ. Обоснованы педагогические условия формирования качественного контингента первокурсников. Уделено внимание проблемам профессиональной ориентации будущих абитуриентов, обучению в подразделениях Института довузовской подготовки, диагностике соответствия оценки знаний выпускников средних учебных заведений требованиям высшей школы. Показаны возможности использования информационно-методической системы качественного отбора абитуриентов в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732228 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Груцяк В. И. 
Развитие системы довузовского образования иностранных граждан в Украине : монография / В. И. Груцяк; Харьк. нац. ун-т им. В.Н. Каразина. - Х., 2011. - 90 c. - Библиогр.: с. 77-89 - рус.

Проанализирован и обобщен опыт советских и современных украинских ВУЗ по довузовской подготовке иностранных граждан, освещена история создания и управления в этой области. Внимание уделено проблеме качества подготовки специалистов для зарубежных стран и его контроля. Приведены положительные и отрицательные аспекты различных по структуре управления периодов довузовской подготовки - советского (централизованного) и постсоветского (децентрализованного). Сформулированы предпосылки для решения назревших проблем в области набора и подготовки иностранцев в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)48 + Ч481.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Муранова Н. 
Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 7-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто різні наукові погляди щодо проблеми розвитку та впровадження в освітній процес компетентнісного підходу. Підкреслено, що традиційна знаннєва парадигма, орієнтована на нагромадження знань, умінь, навичок, не відповідає завданням сучасності. Запропоновано визначення понять "компетенція" та "компетентність", що є основою компетентнісного підходу. Виявлено, що компетенції – це вимоги до здійснення діяльності, а компетентності - здатність задовольняти ці вимоги. Зазначено, що компетентнісний підхід покликаний вдосконалити та оптимізувати освітній процес взагалі і навчальний зокрема. Висвітлено концепцію компетентнісного підходу в системі доуніверситетської підготовки старшокласників з технічних напрямів. Визначено етапи формування базових компетенцій та компетентності старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.

Рассмотрены различные научные взгляды на проблемы развития и внедрения в образовательный процесс компетентностного подхода. Подчеркнуто, что традиционная образовательная парадигма, ориентированная на накопление знаний, умений, навыков, не соответствует заданиям современности. Предложено определение понятий "компетенция" и "компетентность", составляющих основу компетентностного подхода. Выявлено, что компетенции - это требования к осуществлению деятельности, а компетентности - способность удовлетворять этим требованиям. Отмечено, что компетентностный подход призван усовершенствовать и оптимизировать образовательный процесс вообще и учебный в частности. Освещена концепция компетентностного подхода в системе доуниверситетской подготовки старшеклассников технических направлений. Определены этапы формирования базовых компетенций и компетентности старшеклассников в системе доуниверситетской подготовки.

Different scientific views on the problem of development and implementation in the educational process of the competence approach. Emphasized that the traditional educational paradigm, focused on building knowledge and skills, meet the tasks of today.A definition of the terms "competence" and "competence" that form the basis of the competence approach. Revealed that competence - a requirement for the implementation of activities and competence - the ability to meet these requirements. It is noted that the competence approach is designed to improve and optimize the educational process in general and training in particular. Illuminated the concept of competence approach in the pre-university training of senior technical fields. Defined stages of formation of core competencies and expertise in the pre-university high school preparation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вакуленко Т. С. 
Використання тесту здатності до навчання у національних системах вступних випробувань: світовий досвід / Т. С. Вакуленко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати аналізу тестів здатностей до навчання (ТЗН)у національних системах вступних випробувань Великої Британії, Ізраїлю, США, Швеції. З'ясовано мету і специфіку цих тестів. Доведено, що моделі використання національних стандартизованих тестувань (НСТ) у країнах різняться. Залежно від призначень вони поділяються на предметні тести та тести здатностей (вербально-комунікативний та логіко-математичний). Встановлено також, що НСТ відрізняються також форматом, типами завдань, змістом тощо. З'ясовано, що ТЗН впливають на підвищення ефективності системи відбору до ВНЗ, рівня її справедливості, актуалізують значущість компетентнісної парадигми загальної середньої освіти.

Представленны результаты анализа национальных тестов способностей к обучению (ТСО) в национальных системах вступительных экзаменов Великобритании, Израиля, США, Швеции. Выяснены цели и специфика этих тестов. Доказано, что модели использования национальных стандартизированных тестов (НСТ) в странах различаются. В зависимости от назначений они делятся на предметные тесты и тесты способностей (вербально-коммуникативные и математические). Установлено также, что НСТ отличаются также форматом, типами задач, содержанием и т.д. Выяснено, что ТСО влияют на повышение эффективности системы отбора в ВУЗ, уровня ее справедливости, актуализируют значимость компетентностной парадигмы общего среднего образования.

Presentation of the results of the analysis of national tests learning ability (TLA) in national entrance examinations Great Britain, Israel, USA, Sweden. Clarified the objectives and specificity of these tests. It is proved that the model using national standardized test (NST) in the country to another. Depending on the destination, they are divided on the subject tests and aptitude tests (verbal communication and math). It was also found that the HCT also differ format, task types, content, etc. Found that the TLA influence in improving the effectiveness of screening in high schools, the level of its equity, actualize the importance of competence paradigm of secondary education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романовський О. 
Зовнішнє оцінювання якості освіти в контексті досвіду США / О. Романовський // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 4. - С. 47-57. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено головну мету зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО). Виокремлено питання щодо ефективності проведення тестування та застосування результатів ЗНО під час прийому абітурієнтів. Розглянуто основні принципи, за якими функціонує освіта у США (середні школи, подача документів для вступу до ВНЗ). Проаналізовано особливості шкільного тестування, принципів набору до ВНЗ, систему контролю за якістю навчання. Акцентовано увагу на ролі конкуренції в протистоянні зловживанням і корупції у вищій освіті США. Підкреслено комерційно- підприємницьку сутність (плата за навчання) ВНЗ в США. Обгрунтовано актуальність використання досвіду вищої освіти США у процесі реформування української освітньої системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19 + Ч421.285.3 + Ч34(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бобак Н. В. 
Обробка та представлення результатів ЗНО / Н. В. Бобак // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 3-5. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено питання про правильність визначення оцінки за результатами проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), адже оцінка повинна бути справедливою та інформаційною, оскільки є основою для рішення про зарахування абітурієнта до ВНЗ. Розглянуто обробку результатів тестування, яке проходить декілька етапів: ідентифікацію учасників тестування та їх відповідей; розрахунок тестових балів; конвертацію результатів тестування у шкали оцінювання (подано алгоритм побудови таблиці переведення тестових балів в оцінку за шкалою 100 - 200 балів); контроль можливих порушень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.288.1 + Ч481.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мокін Б. 
Порівняльний аналіз творчого й текстового аспектів вступного іспиту на прикладі Вінницького національного технічного університету / Б. Мокін, С. Захарченко, Г. Горячов, Н. Ляховченко // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 65-69. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Порівняно результати вступних іспитів 2004 р. (типовий письмовий комплексний іспит) та 2005 р. (тестовий та творчий аспекти іспиту). Вміщено і прокоментовано порівняльні діаграми: прохідних балів загального конкурсу на спеціальності, узагальнених прохідних балів по університету за 2004-й та 2005-й роки; часток творчих завдань та часток тестових завдань залежно від сумарного бала, отриманого абітурієнтами на вступному іспиті до ВНТУ в 2005 р. Проаналізовано діаграму розподілу часток балів, одержаних за тестові і творчі завдання для різних категорій абітурієнтів. Сформульовано висновок щодо міри об'єктивності результату оцінювання знань за допомогою завдань творчого і тестового характеру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19 + Ж.р(4УКР)3-19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сошенко С. М. 
Вплив індивідуальних особливостей абітурієнта на результати навчання в процесі довузівської підготовки / С. М. Сошенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 248-257. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Охарактеризовано різні підходи щодо дослідження особистості підліткового віку, які відображають складність становлення особистісних рис, формування індивідуальності. Подано результат визначення психофізіологічних особливостей абітурієнтів, пріоритетність їх впливу на динаміку успішності в процесі навчальної діяльності. Досліджено ефективність сприйняття індивідами педагогічних засобів впливу та відповідно різного підвищення рівня знань у процесі довузівської підготовки.

Охарактеризированы разные подходы к исследованию личности подросткового возраста, которые отражают сложность становления личностных качеств, формирования индивидуальности. Представлены результаты определения психофизиологических качеств абитуриентов, приоритетность их влияния на динамику успеваемости в процессе учебной деятельности. Исследована эффективность восприятия индивидуумами педагогических средств влияния и соответственно разного повышения уровня знаний в процессе довузовской подготовки.

Different approaches are characterized for investigating personality of juvenile age that reflect the complexity of personal qualities and individuality formation. Results are given of defining entrants’ physiological featwies, the priority of their influence on the progress dinamics in the progress of educational activity. The efficiency of individuals’ percepting the pedagogical means of influence and the respective rise of knowledge in the process of pre-tertiary training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Огаренко Т. Ю. 
Рефлексивний підхід до формування вибору абітурієнтом вищого навчального закладу / Т. Ю. Огаренко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2010. - Вип. 3. - С. 116-121. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто фактори впливу на формування вибору ВНЗ абітурієнтом з точки зору рефлексивного підходу. Побудовано рефлексивну систему відображень реальних агентів - ВНЗ і абітурієнта. Запропоновано методи впливу ВНЗ на вибір абітурієнта, виходячи з аналізу образів агентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мокін Б. І. 
Аналіз оцінок знань вступників до вищих навчальних закладів / Б. І. Мокін, С. М. Захарченко, Г. В. Горячев, Ю. В. Булига, Н. В. Ляховченко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2005. - № 5. - С. 159-165. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано методику оцінювання ступеня відповідності шкільних оцінок і знань абітурієнтів, що базується на аналізі результатів вступних іспитів. У відповідності з даною методикою проведено аналіз для шкіл м. Вінниці та районних центрів Вінничини за період 2001 - 2004 роки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19 + Ж.р(4УКР)3-19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петрук В.А. 
Аналіз динаміки результатів вступної кампанії до ВНТУ та пропозиції щодо удосконалення алгоритму зарахування абітурієнтів / В.А. Петрук, Н.В. Ляховченко, Г.С. Захарченко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 2. - С. 202-206. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано чинну систему зарахування на місця державного замовлення у вищі навчальні заклади (ВНЗ) України та виявлено чинники, які обумовлюють коригування списків, рекомендованих до зарахування абітурієнтів на різних етапах цього процесу. Обгрунтовано новий підхід до принципу зарахування за діючих умов вступу до ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бахрушин В. Є. 
Застосування методів багатокритеріального прийняття рішень при відборі абітурієнтів / В. Є. Бахрушин, А. В. Бахрушин // Мат. та комп'ют. моделювання. Сер. Техн. науки. - 2014. - Вип. 10. - С. 5-14. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено основні джерела невизначеності у прцесі відбору абітурієнтів до ВНЗ за результатами ЗНО. Запропоновано застосовувати для вирішення цього завдання методи багатокритеріального прийняття рішень. Розроблено програмну реалізацію мовою R методів головного критерію, ранжирування показників, максимінного та максимаксного оцінювання і наведено результати їх застосування для модельного прикладу.

The basic sources of uncertainty at the selection of applicants to universities based on the EIE results are considered. It is proposed to apply the methods of multicriteria decision-making for solving this problem. R language software implementation of the methods of principal criterion, indicators ranking, maximin and maximax assessment is developed and the results of their application for model example are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73557:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Liashenko I. 
The management features of the university preparatory department = Особливості управління підготовчим відділенням університету / I. Liashenko, S. Rudenko // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2018. - № 1. - С. 132-138. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Purpose. To reveal the management features of the university preparatory department in the philosophical tradition of Plato, according to which the acquisition of knowledge is regarded as a way of life. The authors focus on: 1) the frequency of renewal of student flows; 2) the hybridization of education in the prospects of global transformation of education; 3) the need to adapt university entrants to higher education. Methodology. The authors used the dialectical, system-structural, structural-functional method, as well as methods of comparison, analysis, synthesis, and expert assessment. Findings. It is proposed to organize the management of the university preparatory department according to the philosophical tradition of Plato's line, which allows university entrants to view knowledge as a way of life, and not as a service. The authors identified and considered the three major features in the management of university preparatory department that currently require special attention: 1) the frequency of renewal of student flows; 2) the hybridization of education in the prospects of global transformation of education; 3) the need to adapt university entrants to higher education. The author's solutions of the abovementioned tasks are proposed. Originality. The strategy of managing the university preparatory department according to the philosophical tradition of Plato's line is developed, which allows university entrants to view knowledge as a way of life, and not as a paid service. Practical value. The use of the results obtained in educational practice makes it possible to reveal the possibilities of knowledge as a guide to the fullest possible self-realization in life; knowledge as the possibility of achieving the goal in life; knowledge as an opportunity to find life predestination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гаріна С. М. 
Дослідження зв'язку показників геолокації цільової аудиторії закладів вищої освіти з результатами вступної кампанії / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 2. - С. 23-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Для здобуття конкурентних переваг на ринку освітніх послуг заклади вищої освіти (ЗВО) розробляють і впроваджують Інтернет-маркетингові стратегії, невід'ємною складовою яких є пошуковий маркетинг, заснований на вивченні характеристик цільової on-line аудиторії. Мета роботи - дослідження групи показників цільової аудиторії ЗВО, а саме - параметрів геолокації, та їх зв'язку з результатами вступної кампанії. Матеріали і методи. Інтернет-сервіс Google Trends - для визначення частоти пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО. Використано методи теорії ймовірності та математичної статистики, програмний додаток MS Excel для визначення статистичних показників географічних розподілів пошукових запитів; показники вступної кампанії 2018 р. Одержано розподіли частот пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО по областях України за річний період. Визначено показники центральних мір, мір мінливості та форми розподілів і коефіцієнти парної лінійної кореляції з такими показниками вступної кампанії як "Максимальна кількість бюджетних місць", "Всього місць", "Кількість заяв абітурієнтів" і "Кількість поданих оригіналів документів". Перевірено статистичну значущість одержаних коефіцієнтів кореляції. Проведено ранжування статистичних показників географічних розподілів і показників вступної кампанії за значенням сумарного коефіцієнта кореляції. Зроблено висновки, що у більшості випадків, між статистичними показниками географічних розподілів частоти пошукових запитів цільової аудиторії ЗВО та показниками вступної кампанії існує достатньо високий прямий лінійний кореляційний зв'язок. Одержані підходи та результати рекомендовано до використання в інтернет-маркетингових і профорієнтаційних стратегіях ЗВО. Напрямами подальших досліджень є проведення аналогічних обчислень за результатами вступної кампанії 2019 р. і порівняння одержаних результатів із попередніми з метою виявлення стійких закономірностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гаріна С. М. 
Нерівномірність георозподілу цільової аудиторії закладів вищої освіти як фактор впливу на результати вступної кампанії / С. М. Гаріна, Н. Т. Тверезовська // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 4. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

В епоху цифрових технологій все більшої актуальності набуває вивчення он-лайн характеристик цільової аудиторії закладів вищої освіти, до складу яких відносять параметри її геолокації, зокрема просторову нерівномірність. Досліджено зв'язок коефіцієнта варіації георозподілів частот пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти з показниками вступної кампанії 2019 р. Інтернет-сервіс Google Trends - для визначення частоти пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти по регіонах України. Методи теорії ймовірності і математичної статистики та програмний додаток MS Excel для визначення статистичних показників георозподілів. Дослідження проводилися для 68 закладів вищої освіти України, які мали найбільшу кількість заяв абітурієнтів за результатами вступної кампанії 2019 р. Визначено розподіли частот пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти по регіонах України та коефіцієнти варіації георозподілів частот. Встановлено наявність прямого лінійного статистично значущого кореляційного зв'язку коефіцієнта варіації з такими показниками вступної кампанії 2019 р. як "Кількість поданих заяв абітурієнтів", "Кількість бюджетних місць" та "Кількість поданих оригіналів документів". Висновки: підтверджено важливість дослідження параметрів георозподілів частоти пошукових запитів цільової аудиторії закладів вищої освіти, зокрема мір мінливості, а саме: коефіцієнта варіації. Визначено кількісну оцінку тісноти кореляційного зв'язку коефіцієнта варіації з показниками вступної кампанії 2019 р. Застосовані підходи рекомендовані до використання під час розробки інтернет-маркетингової та профорієнтаційної стратегій закладів вищої освіти та проведення конкурентних досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19 + Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бахрушин В. Є. 
Зарахування вступників до закладів вищої освіти як задача багатокритеріального прийняття рішень за умов невизначеності / В. Є. Бахрушин // Систем. технології. - 2020. - № 3. - С. 68-79. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проблема аналізу виконання передумов застосування алгоритму Гейла - Шеплі до розподілу вступників є актуальною, оскільки цей алгоритм використовується під час прийому до закладів вищої освіти в Україні та багатьох інших країнах. В роботі визначено основні фактори невизначеності, що стосуються переваг вступників і закладів вищої освіти та впливають на результати розподілу. Перехід до фінансування закладів вищої освіти за результатами діяльності може зменшити вплив цих невизначеностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.1 + З810.416

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського