Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (53)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.352.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Захарченко Р. О. 
Теоретичні засади виховання національної самосвідомості : Навч. посіб. / Р. О. Захарченко, В. П. Москалець, Ю. Д. Руденко, І. В. Огородник, В. К. Сидоренко; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 150 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглядаються філософські, психологічні й методичні основи виховання національної самосвідомості у майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуренко О. І. 
Формування етнокультурної компетентності майбутніх педагогів в умовах поліетнічного середовища : навч. посіб. / О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, ЛТД", 2007. - 168 c. - Бібліогр.: с. 131-134. - укp.

Висвітлено теоретичні засади етнокультурної компетентності студентів педагогічного університету, наведено її модель і технологію формування, запропоновано методику визначення рівня сформованості даної компетентності у майбутніх педагогів. Охарактеризовано етнокультурні особливості національних меншин українського Північного Приазов'я, наведено історичні документи, народні казки, прислів'я та приказки народностей цього регіону.

Освещены теоретические основы этнокультурной компетентности студентов педагогического университета, приведены ее модель и технология формирования, предложена методика определения уровня сформированности данной компетенции у будущих педагогов. Охарактеризованы этнокультурные особенности национальных меньшинств украинского Северного Приазовья, приведены исторические документы, народные сказки, пословицы и поговорки народностей этого региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13я73 + Ч111.153я73

Шифр НБУВ: ВА689496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузьменко В. В. 
Формування полікультурної компетентності вчителів загальноосвітньої школи : Навч. посіб. / В. В. Кузьменко, Л. А. Гончаренко. - Херсон : РІПО, 2006. - 92 c. - Бібліогр.: с. 83-86. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми полікультурності. Наведено трактування понять: "культура", "полікультурність", "полікультурна освіта", "культурні цінності", "духовна, матеріальна культури", "наукова картина світу". Висвітлено сучасний стан полікультурної освіти та її історію. Розглянуто форми та методи підготовки вчителів трудового навчання до полікультурної освіти та виховання підростаючого покоління.

Обоснована актуальность проблемы поликультурности. Приведено трактование понятий: "культура", "поликультурность", "поликультурное образование", "культурные ценности", "духовная, материальная культуры", "научная картина мира". Освещены современное состояние поликультурного образования и его история. Рассмотрены формы и методы подготовки учителей трудового образования к поликультурному образованию и воспитанию подрастающего поколения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13я73 + Ж6р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: ВА683401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуренко О. І. 
Етнокультурна компетентність та її формування у студентів педагогічного університету: технологічний аспект : монографія / О. І. Гуренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 239 c. - Бібліогр.: с. 221-239. - укp.

Висвітлено теоретичні засади підготовки педагогів до роботи в поліетнічному середовищі. Наведено психолого-педагогічну характеристику етнокультурної компетентності майбутнього педагога. Розкрито сутність і структуру, описано модель і визначено рівні розвитку даної якості у студентів педагогічних ВНЗ, запропоновано технологію її формування. Розроблено програму спецкурсу "Етнокультура національних меншин українського Північного Приазов'я", сформульовано методичні рекомендації щодо проведення лекційних і семінарсько-практичних занять. Проаналізовано особливості реалізації запропонованої технології формування етнокультурної компетентності майбутніх педагогів за умов педагогічного університету, визначено її ефективність.

Освещены теоретические основы подготовки педагогов к работе в полиэтнической среде. Дана психолого-педагогическая характеристика этнокультурной компетентности будущего педагога. Раскрыты сущность и структура, описана модель и определены уровни развития данного качества у студентов педагогических ВУЗ, разработана технология его формирования. Изложена программа спецкурса "Этнокультура национальных меньшинств Северного Приазовья", сформулированы методические рекомендации по проведению лекционных и семинарско-практических занятий. Проанализированы особенности реализации разработанной технологии формирования этнокультурной компетентности будущих педагогов в условиях педагогического университета и определена ее эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Якса Н. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів: теорія і методика міжкультурної взаємодії в умовах Кримського регіону : наук. вид. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 568 c. - Бібліогр.: с. 522-567. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади, концептуальні положення та перспективи розвитку системи професійної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу за умов полікультурності Кримського регіону. Охарактеризовано сучасний стан підготовки, розроблено систему критеріїв, показників, рівнів готовності та компетентності майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, розглянуто науково-методичне забезпечення даного процесу. Описано педагогічну технологію організації продуктивної міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього простору. Проаналізовано динаміку сформованості показників готовності та компетентності майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії за умов Кримського регіону.

Освещены теоретико-методологические основы, концептуальные положения и перспективы развития системы профессиональной подготовки будущих учителей к взаимодействию субъектов образовательного процесса в условиях поликультурности Крымского региона. Охарактеризовано современное состояние подготовки, разработана система критериев, показателей, уровней готовности и компетентности будущих учителей к межкультурному взаимодействию, рассмотрено научно-методическое обеспечение данного процесса. Описана педагогическая технология организации продуктивного межкультурного взаимодействия субъектов образовательного пространства. Проанализирована динамика сформированности показателей готовности и компетентности будущих учителей к межкультурному взаимодействию в условиях Крымского региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13 + Ю940.91 + Ю6*671*321

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Осипець Р. О. 
Виховання національної самосвідомості майбутніх учителів музики в процесі опанування українською народнопісенною культурою : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Р. О. Осипець; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Відображено проблеми виховання національної самосвідомості майбутніх учителів як складного психічного утворення особистості у процесі опанування українською народнопісенною культурою. Наведено результати ретроспективного аналізу проблеми виховання національної самосвідомості у студентів педагогічних вузів. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, засоби й особливості її виховання у майбутніх учителів музики. Визначено критерії діагностування розвитку даного поняття у студентів музично-педагогічного факультету педагогічного вузу. Встановлено, що виховання в них національної самосвідомості у навчально-виховному процесі має несистемний характер, що виявляється у недостатньому рівні сформованості особистості майбутнього вчителя з виразними національними характеристиками. Теоретично обгрунтовано можливості української народнопісенної культури у вихованні національної самосвідомості. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами цінностями української народнопісенної культури адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема, на виховання у неї національної самосвідомості. Наведено методичні рекомендації щодо виховання національної самосвідомості студентів у процесі опанування українською народнопісенною культурою як першоосновою духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)0-4 + Щ310(4УКР)31-3 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гевко О. І. 
Національно-патріотичне виховання студентів вищих педагогічних закладів засобами декоративно-ужиткового мистецтва : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. І. Гевко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування національно-патріотичних рис засобами декоративно-ужиткового мистецтва в студентів вищих педагогічних закладів, розроблено критерії та показники, які об'єктивно характеризують рівень набутих студентами знань, умінь, навичок у галузі даного мистецтва, національно-патріотичної вихованості. На підставі наведених даних показано ефективність впровадження експериментальної системи виховання студентів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Обгрунтовано результативність комбінованої моделі навчання, яка цілеспрямована на формування соціально активної, діяльної, гуманістичної особистості студента з високими почуттями патріотизму та громадянського обов'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Воротняк Л. І. 
Педагогічна технологія формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Воротняк; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему професійної підготовки магістрів у педагогічних ВНЗ, визначено особливості формування, критерії та рівні сформованості полікультурної компетенції студентів. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у педагогічних ВНЗ, розглянуто її концептуальний, змістовий, процесуальний компоненти. Визначено педагогічні умови дієвості запропонованої технології. Встановлено, що впровадження даної інновації у навчально-виховний процес сприяє покращанню теоретичних знань і практичних умінь міжкультурної взаємодії магістрів у педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)01 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фрідріх А. В. 
Педагогічні умови формування національної самосвідомості студентів вищих педагогічних навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. В. Фрідріх; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему формування національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів як складного соціально-психологічного утворення особистості у процесі опанування національними цінностями. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, розглянуто засоби та особливості її становлення, визначено критерії діагностування та рівні сформованості у майбутніх учителів-філологів. Показано ефективність використання українських національних цінностей для формування національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами українськими національними цінностями адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема на процес становлення її національної самосвідомості. Розроблено й апробовано функціональну модель розвитку національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів, наведено методичні рекомендації щодо її формування як першооснови духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Якса Н. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах полікультурності Кримського регіону : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Якса; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2009. - 46 c. - укp.

Наведено методологічні, теоретичні, методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу за умов полікультурності Кримського регіону. Охарактеризовано процес становлення та розвиток вітчизняної системи професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу. Виділено та проаналізовано етапи професійної підготовки у дослідженій сфері. Розглянуто сучасний стан, тенденції та особливості підготовки майбутнього педагога у контексті ідеї полікультурності. Визначено критерії, показники та рівні міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу, відповідні рівні готовності майбутніх учителів до міжкультурної діяльності. Виявлено та проаналізовано умови полікультурності Кримського регіону. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель їх професійної підготовки до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу на базі системного, особистісно-діяльнісного, акмеологічного, аксіологічного, партисипативного, культурологічного, компетентнісного підходів. Розроблено науково-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів полікультурного спрямування. Запропоновано педагогічну технологію організації продуктивної міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу на базі проектної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13 + Ю940.91 + Ю6*671*321

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мироненко Т. П. 
Формування громадянської зрілості в майбутніх учителів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. П. Мироненко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2001. - 19 c. - укp.

Досліджено й обгрунтовано необхідність формування громадянської зрілості в майбутніх учителів, визначено її сутність і структуру. Теоретично обгрунтовано проективну модель формування громадянської зрілості, рівні її сформованості у студентів, розроблено методику її діагностики. Експериментально апробовано ефективність запропонованих заходів щодо формування громадянської зрілості в майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Михайліченко М. В. 
Формування громадянської компетентності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. В. Михайліченко; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні засади, зміст і педагогічну технологію формування громадянської компетентності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу (ПГЦ). Визначено та проаналізовано зміст основних структурних компонентів дослідженої компетентності. Обгрунтовано модель, педагогічну технологію та умови її формування у процесі професійної підготовки майбутніх учителів-гуманітаріїв. Визначено критерії, рівні, а також розроблено й апробовано методику діагностування сформованості громадянської компетентності майбутніх учителів ПГЦ. Експериментально апробовано педагогічну технологію її формування та показано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Плахтєєва В. І. 
Формування громадянської свідомості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук / В. І. Плахтєєва; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Проаналізовано актуальну проблему формування громадянської свідомості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Розкрито сутність громадянської свідомості як сукупності соціально значущих поглядів, переконань, ціннісних орієнтацій, що формують реальні відносини між соціальними групами й окремими індивідами. Вперше обгрунтовано педагогічні умови ефективного розвитку громадянської свідомості, якими є: мотиваційно-цільова спрямованість навчально-виховного процесу, створення атмосфери інтелектуальної напруги, громадянсько-орієнтована комунікативна взаємодія викладача та студентів; розроблено й апробовано технологію їх реалізації. Встановлено рівні та критерії сформованості громадянської свідомості майбутніх учителів. Розроблено спецкурс "Громадянське виховання: історія та сучасність", наведено рекомендації щодо його впровадження у навчальний процес педагогічних ВНЗ. Розкрито особливості громадянського виховання, визначено його функції, загальнопедагогічні та специфічні принципи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Олійник О. І. 
Формування національної свідомості майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук / О. І. Олійник; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Вперше проведено дослідження процесу формування національної свідомості майбутніх учителів початкових класів засобами українського художнього слова. Удосконалено програму з української літератури шляхом наповнення її змісту творами з яскраво вираженим національним спрямуванням. Доведено, що національна свідомість є необхідною професійною якістю сучасного вчителя початкових класів. Визначено й охарактеризовано структурні компоненти національної свідомості. Досліджено їх співвідношення з основними факторами впливу українського художнього слова. Обгрунтовано основні напрями формування національної свідомості майбутніх учителів початкових класів засобами українського художнього слова у процесі їх фахової підготовки в педагогічному училищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Карандаш М. М. 
Виховання толерантності майбутніх учителів історії в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. М. Карандаш; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2010. - 20 c. - укp.

Розурито сутність і структуру толерантності як педагогічного феномена, визначено підходи, принципи та рівні виховання толерантності. Розглянуто роль та можливості соціально-гуманітарних дисциплін у вихованні толерантності майбутніх учителів історії. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють вихованню толерантності майбутнього учителя історії. Розроблено модель виховання толерантності майбутніх учителів історії, а також визначено схему технологічного забезпечення виховання толерантності майбутніх учителів історії в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність застосування моделі виховання толерантності у майбутніх учителів історії. Доведено, що виховання толерантності у майбутнього вчителя є важливим фактором його професійного становлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)3 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шестопалюк О. В. 
Громадянське виховання майбутніх учителів: теоретичні і методичні аспекти : [монографія] / О. В. Шестопалюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : Консоль, 2008. - 260 c. - укp.

Розкито теоретико-методологічні та методичні основи громадянського виховання студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Проаналізовано історичні витоки та сучасні концептуальні підходи до громадянського виховання. На підставі аналізу сутності та структури громадянськості як інтегральної якості особистості визначено критерії, показники та рівні громадської вихованості студентів. Наведено педагогічну модель громадянського виховання майбутніх учителів, що містить цільовий, змістовий, технологічний та оцінно-результативний блоки. Визначено чинники й обгрунтовано педагогічні умови та напрями громадянського виховання студентів педагогічних університетів.

Раскрыты теоретико-методологические и методические основы гражданского воспитания студентов педагогических высших учебных заведений. Проанализированы исторические истоки и современные концептуальные подходы к гражданскому воспитанию. На основе анализа сущности и структуры гражданственности как интегрального качества личности определены критерии, показатели и уровни гражданской воспитанности студентов. Представлена педагогическая модель гражданского воспитания будущих учителей, которая включает целевой, смысловой, технологический и оценочно-результативный блоки. Определены принципы и обоснованы педагогические условия и направления гражданского воспитания студентов педагогических университетов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Онопрієнко О. М. 
Патріотичне виховання майбутніх учителів фізичної культури у позааудиторній діяльності педагогічних університетів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Онопрієнко; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Висвітлено педагогічні умови патріотичного виховання майбутніх учителів фізичної культури у позааудиторній діяльності. Розроблено теоретичну модель реалізації патріотичного виховання у системі позааудиторної діяльності таких студентів, а також систему їх патріотичного виховання та з'ясовано особливості її реалізації в позааудиторній діяльності університетів. Визначено змістовне наповнення патріотичного виховання й особливості позааудиторної діяльності у ВНЗ. Обгрунтовано організаційні засади впровадження патріотичного виховання в процес позааудиторної діяльності майбутніх учителів фізичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гончаренко Л. А. 
Підготовка вчителів до формування в учнів полікультурної картини світу : навч. посіб. / Л. А. Гончаренко, А. М. Зубко, В. В. Кузьменко. - 2-ге вид. - Херсон : РІПО, 2010. - 195 c. - Бібліогр.: 140 назв. - укp.

Обгрунтовано наукові підходи до визначення терміна "картина світу" в аспекті полікультурної картини світу (ПКС). Висвітлено організацію роботи з формування в учителів полікультурного світогляду в системі підвищення кваліфікації. Розкрито значення полікультурної освіти у розвитку багатокультурного образу світу школярів та доцільність розвитку толерантності в сучасних вчителів, міжкультурної комунікації у процесі формування ПКС та роль національно-культурної ідентичності особистості у формуванні ПКС.

Обоснованы научные подходы к определению термина "картина мира" в аспекте поликультурной картины мира (ПКМ). Освещена организация работы по формированию у учителей поликультурного мировоззрения в системе повышения квалификации. Раскрыты значение поликультурного образования в развитии многокультурного образа мира школьников и целесообразность развития толерантности у современных учителей, межкультурной коммуникации в процессе формирования ПКМ и роль национально-культурной идентичности личности в формировании ПКМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13я73 + Ч489.511.352.13я73

Шифр НБУВ: ВА731369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шестопалюк О. В. 
Розвиток громадянської компетентності майбутніх учителів : монографія / О. В. Шестопалюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : Консоль, 2009. - 312 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні та практичні аспекти розвитку громадянської компетенції (ГК) студентів педагогічних ВНЗ. Проаналізовано історичні витоки та сучасні концептуальні підходи до формування ГК особистості. На підставі аналізу сутності та структури громадянськості як інтегральної якості особистості визначено критерії, показники та рівні ГК студентів. Запропоновано педагогічну модель розвитку ГК майбутніх учителів, що містить цільовий, змістовий, технологічний та оцінно-результативний блоки. Виявлено чинники, педагогічні умови та напрями розвитку ГК студентів педагогічних університетів.

Раскрыты теоретико-методологические и практические аспекты развития гражданской компетенции (ГК) студентов педагогических ВУЗ. Проанализированы исторические истоки и современные концептульные подходы к формированию ГК студентов, На основе анализа сущности и структуры гражданственности как интегрального качества личности определены критерии, показатели и уровни ГК студентов. Предложена педагогическая модель развития ГК будущих учителей, содержащая целевой, содержательный, технологический и оценочно-результативный блоки. Выявлены факторы, педагогические условия и направления развития ГК студентов педагогических университетов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шестопалюк О. В. 
Теоретичні і практичні засади розвитку громадянської компетентності майбутніх учителів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Шестопалюк; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Розкрито історико-педагогічні витоки та сучасні концептуальні підходи щодо формування громадянської компетентності студентської молоді. Визначено критерії, показники та рівні громадянської компетентності майбутніх вчителів. Обгрунтовано модель педагогічної системи формування громадянської компетентності як складової навчально-виховного процесу та професійної підготовки майбутніх вчителів, яка містить цільовий, змістовий, технологічний й оцінно-результативний блоки. Встановлено соціальні та психолого-педагогічні чинники. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови та шляхи розвитку громадянської компетентності майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373930 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського