Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.09$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Жаровцева Т. Г. 
Неблагополучна сім'я: своєрідність, проблеми, педагогічна підтримка / Т. Г. Жаровцева; АПН України. Півд. наук. центр. - О. : СВД М.П.Черкасов, 2004. - 191 c. - Бібліогр.: 186 назв. - укp.

Визначено сутність сім'ї як соціального іниституту виховання дітей. Охарактеризовано її види і специфічні функції. Проаналізовано вплив сімейних відносин на формування психіки дитини. Встановлено причини та механізми виникнення порушень міжособистісних стосунків у сім'ї, розглянуто їх наслідки. Розкрито теоретичні засади підготовки фахівців у галузі дошкільного виховання до роботи з неблагополучними сім'ями. На базі використання модульно-рейтингової системи навчання сформовано модель професійної підготовки майбутніх вихователів до роботи з неблагополучними сім'ями. Визначено суть основних педагогічних категорій у сфері сімейного виховання, розроблено методики тестування відносин у сім'ї та програму навчального курсу "Сімейна педагогіка".

Определена сущность категории семьи как социального института воспитания детей. Охарактеризованы ее виды и специфические функции. Проанализировано влияние семейных отношений на формирование психики ребенка. Установлены причины и механизмы возникновения нарушений межличностных отношений в семье и рассмотрены их последствия. Раскрыты теоретические основы подготовки специалистов в области дошкольного воспитания к работе с неблагополучными семьями. С использованием модульно-рейтинговой системы обучения сформирована модель профессиональной подготовки будущих воспитателей к работе с неблагополучными семьями. Определено содержание основных педагогических категорий в области семейного воспитания, разработаны методики тестирования отношений в семье и программа учебного курса "Семейная педагогика".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Максимович О. М. 
Особливості виховання дітей із розлучених сімей : Навч.-метод. посіб. / О. М. Максимович, В. Г. Постовий; Держ. соц. служба для сім'ї, дітей та молоді М-ва України у справах молоді та спорту. - К. : Держсоцслужба, 2005. - 139 c. - Бібліогр.: с. 122-138. - укp.

Розкрито зміст поняття розлученої сім'ї як педагогічного явища, досліджено особливості формування взаємовідносин і спілкування та виховні можливості за даних умов. Розглянуто процес становлення моральних і соціальних цінностей дітей з розлученої сім'ї. Проаналізовано негативні наслідки порушення сімейних відносин, зокрема вплив відсутності позитивної емоційної атмосфери на моральний розвиток і формування особистісних якостей дитини. Висвітлено педагогічну діяльність державних соціальних установ і служб у сфері виховання дітей з розлученої сім'ї. Проведено теоретичний аналіз вітчизняних і зарубіжних джерел щодо вивчення поставленої проблеми та запропоновано оптимальні педагогічні методики роботи з дітьми з розлучених сімей.

Раскрыто содержание понятия разведенной семьи как педагогического явления, показаны особенности формирования взаимоотношений и общения, а также воспитательные возможности при данных условиях. Рассмотрен процесс становления моральных и социальных ценностей детей из разведенных семей. Проанализированы негативные последствия нарушения семейных отношений, в частности влияние отсутствия позитивной эмоциональной атмосферы на моральное развитие и формирование личностных качеств ребенка. Освещена педагогическая деятельность государственных социальных учреждений и служб в сфере воспитания детей из разведенных семей. Проведен теоретический анализ отечественных и зарубежных источников по изучению поставленной проблемы и предложены оптимальные педагогические методики работы с детьми из разведенных семей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 я7 + С5*644.12 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Максимович О. М. 
Особливості виховання дітей із розлучених сімей : Навч.-метод. посіб. / О. М. Максимович, В. Г. Постовий; Держ. центр соц. служб для молоді М-ва України у справах сім'ї, дітей та молоді, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : ДЦССМ, 2004. - 140 c. - Бібліогр.: с. 122-138. - укp.

Висвітлено особливості змін в структурі сім'ї за сучасних умов. Запропоновано коефіцієнти народжуваності, смертності, природного приросту населення України. Розкрито суть поняття розлученої сім'ї як педагогічного явища, проаналізовано взаємини та спілкування, виховні можливості у даному середовищі.

Освещены особенности деформации семьи в современных условиях. Предложены коэффициенты рождаемости, смертности, природного прироста населения Украины. Раскрыта сущность понятия разведенной семьи как педагогического явления, проанализированы взаимоотношения и общения, воспитательные возможности в даной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Двіжона О. В. 
Засоби корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей та підлітків із дистантних сімей : Навч.-метод. посіб. / О. В. Двіжона, М. І. Тютюнник; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2006. - 214 c. - Бібліогр.: с. 95-110. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей і підлітків з дистантних сімей. Розглянуто проблеми оптимізації міжособистісної взаємодії, сприяння розумінню себе й інших, формування та корекції регулятивних, комунікативних, вольових якостей. Описано творчі ігри-комплекси, нестандартні методи малювання, комплекси психокорекційних вправ, спрямованих на удосконалення та подальший розвиток емоційно-почуттєвої сфери даної категорії дітей.

Освещены теоретические и методические основы коррекции эмоционально-чувственной сферы детей и подростков из дистантных семей. Рассмотрены проблемы оптимизации межличностного взаимодействия, понимания себя и других, формирования и коррекции регулятивных, коммуникативных, волевых качеств. Описаны творческие игры-комплексы, нестандартные методы рисования, комплексы психокоррекционных упражнений, направленных на усовершенствование и дальнейшее развитие эмоционально-чувственной сферы данной категории детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.52я7 + Ю949.244с.я7 + Ч421.334я7 + Ч491.09я7

Шифр НБУВ: ВА678881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Костів В. І. 
Моральне виховання дітей із неповних сімей : моногр. / В. І. Костів; АПН України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Наук.-метод. центр "Укр. етнопедагогіка і народознав.", НДЦ "Надія" (Центр дослідж. пробл. непов. сімей і бездоглядності дітей). - Івано-Франківськ, 2001. - 304 c. - (Педагогіка і психологія сім'ї). - Бібліогр.: с. 236-251. - укp.

Уперше на підставі загальнофілософських положень системного підходу розглянуто у статиці та динаміці структуру (модель) моральної культури особистості як інтегральну системну властивість. Виділено й охарактеризовано її підсистеми. Особливу увагу приділено зібраним і розробленим дослідницьким методикам з метою їх використання у процесах констатувального етапу дослідно-експериментальної роботи та формувального експерименту. Розкрито особливості розвитку та моральної поведінки дітей з неповних сімей, обгрунтовано основні напрями консультативної допомоги неповній сім'ї.

Впервые на основе общефилософских положений системного подхода рассмотрена в статике и динамике структура (модель) моральной культуры личности как интегральная системная собственность. Выделены и охарактеризованы ее подсистемы. Особое внимание уделено собранным и разработанным исследовательским методикам с целью их применения в процессах констатирующего этапа исследовательско-экспериментальной работы и формулирующего эксперимента. Раскрыты особенности развития и морального поведения детей из неполных семей, обоснованы основные направления оказания им консультативной помощи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч491.09 + Ю949.246

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Приходько В. М. 
Підготовка майбутніх педагогів до превентивного виховання дітей із неблагополучних сімей : Наук.-метод. посіб. / В. М. Приходько; Запор. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя : Прем'єр, 2006. - 287 c. - Бібліогр.: с. 234-258. - укp.

Викладено сучасні парадигми превентивної педагогіки, зокрема розглянуто умови та фактори, що породжують соціальні відхилення, проаналізовано тендеції та закономірості їх розвитку, запропоновано методи ранньої діагностики та засоби запобігання. Розкрито зміст поняття "виховання", наведено характеристику неблагополучної сім'ї як соціально-педагогічного середовища. Описано соціально-психологічні механізми деформації особистості на різних етапах її розвитку. Висвітлено соціально-педагогічний аспект превентивного виховання дітей з неблагополучних сімей. Викладено технології підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності з даною категорією дітей. Наведено методику статистичної обробки експериментальних даних про достовірність оцінки ефективності результативності використання технологій підготовки майбутніх педагогів до превентивного виховання. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід застосування особистісно орієнтованого підходу у процесі підготовки майбутніх педагогів до превентивного виховання дітей з неблагополучних сімей.

Изложены современные парадигмы превентивной педагогики, в частности рассмотрены условия и факторы, порождающие социальные отклонения, проанализированы тенденции и закономерности их развития, предложены методы ранней диагностики и средства профилактики. Раскрыто содержание понятия "воспитание", приведена характеристика неблагополучной семьи как социально-педагогической среды. Описаны социально-психологические механизмы деформации личности на различных этапах ее развития. Освещен социально-педагогический аспект превентивного воспитания детей из неблагополучных семей. Изложены технологии подготовки будущих педагогов к профессиональной деятельности с данной категорией детей. Приведена методика статистической обработки экспериментальных данных о достоверности оценки эффективности результативности использования технологий подготовки будущих педагогов к превентивному воспитанию. Проанализирован отечественный и зарубежный опыт использования личностно ориентированного подхода в процессе подготовки будущих педагогов к превентивному воспитанию детей из неблагополучных семей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.334 р + Ч491.09 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жеровцева Т. Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : монографія / Т. Г. Жеровцева; АПН України, Півд. наук. центр, Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : ПНЦ АПН України, 2006. - 367 c. - Бібліогр.: с. 318-351. - укp.

Розкрито методологічні основи формування готовності фахівців дошкільної освіти (ДО) до роботи з неблагополучними сім'ями (НС). Висвітлено основні категорії, методологічні підходи, принципи та концепцію дослідження. Розглянуто сім'ю як соціально-педагогічну проблему та виховну практику суспільства. Проаналізовано історичний аспект і сучасний стан проблеми виховання дітей у сім'ї. Визначено причини порушень міжособистісного спілкування у сім'ї та механізми їх виникнення. Показано вплив сімейних відносин на психіку дитини. Увагу приділено діагностичним методикам виявлення рівня готовності фахівців ДО до роботи з НС.

Раскрыты методологические основы формирования готовности специалистов дошкольного образования (ДО) к работе с неблагополучными семьями (НС). Освещены основные категории, методологические подходы, принципы и концепция исследования. Рассмотрена семья как социально-педагогическая проблема и воспитательная практика общества. Проанализированы исторический аспект и современное состояние проблемы воспитания детей в семье. Определены причины нарушения межличностного общения в семье и механизмы их возникновения. Показано влияние семейных отношений на психику ребенка. Внимание уделено диагностическим методикам выявления уровня готовности специалистов ДО к работе с НС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч491.09 + Ч489.518.1 + Ю956-994-06-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бєлих Н. А. 
Прогнозування розвитку дизадаптації у дітей з соціально дизадаптованих сімей / Н. А. Бєлих // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2008. - № 4. - С. 22. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)026.426.1 + Р11(4УКР)44 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22335 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Бєлих Н. А. 
Особливості стану здоров'я дітей із соціально дезадаптованих сімей та можливості його поліпшення : автореф. дис... канд. мед. наук : 14.01.10 / Н. А. Бєлих; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. - К., 2008. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.3 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Юрченко І. В. 
Психологічна допомога функціонально неповним сім'ям в умовах навчально-виховного комплексу I ступеня : автореф. дис... канд. психол. наук / І. В. Юрченко; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2008. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-методологічне й емпіричне дослідження основних психологічних особливостей і проблем функціонально неповних сімей, утворених внаслідок трудової еміграції. Визначено особливості їх психологічного супроводу за умов навчально-виховного комплексу I ступеня. Виявлено, що функціонально неповні сім'ї, у порівнянні з повними, відрізняються вищим рівнем конфліктності взаємин, нечіткістю зовнішніх і внутрішніх психологічних меж. Зроблено висновок, що за умов просторової відокремленості подружніх партнерів унеможливлюється або значно утруднюється задоволення ними цілого ряду потреб, які традиційно задовольняє сім'я. З'ясовано, що діти дошкільного та молодшого шкільного віку, які виховуються у функціонально неповних сім'ях, відрізняються підвищеним рівнем тривожності, емоційним відчуженням від батька/матері, що перебуває у трудовій еміграції, нижчим рівнем емоційного благополуччя у сім'ї, у порівнянні з ровесниками з повних сімей. Розроблено програму психологічного супроводу функціонально неповних сімей у навчально-виховних комплексах I ступеня, основними завданнями якої є: розвиток батьківської та материнської відповідальності за виховання дітей; гармонізація сімейних взаємин як запорука збереження та зміцнення психічного здоров'я сім'ї загалом і кожного її члена зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ю949.246 + Ю956-994-06-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Белінська І. А. 
Психологічні типи відхилень у розвитку особистості підлітків з алкогольно залежної сім'ї : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. А. Белінська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Вивчено психологічні закономірності розвитку особистості в родині, де батьки хворі на алкоголізм. Виявлено чинники, що зумовлюють відхилення у становленні мотивації та поведінки підлітків з дисфункційної сім'ї. Розроблено й апробовано систему занять і комплекс вправ, спрямованих на нейтралізацію негативного впливу соціальної ситуації розвитку дітей у даних родинах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ю956-998 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Третьяченко В. О. 
Психологічні умови становлення життєвих домагань підлітків із неповної одностатевої сім'ї : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. О. Третьяченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К., 2009. - 20 c. - укp.

У контексті теорії самодетермінації проведено теоретичний аналіз й експериментальне дослідження психологічних умов становлення життєвих домагань підлітків з неповної одностатевої сім'ї. Узагальнено та систематизовано психологічні погляди на природу, структуру та функції життєвих домагань і особливостей їх трансформації залежно від умов родинної соціалізації підлітка. Встановлено неоднозначні співвідношення між самооцінкою підлітками обох статей стилю взаємин (позитивний інтерес, директивність, ворожість, автономність, самоздійснення, егоцентризм, прагматизм, капітуляція) та певною констеляцією особистісних змінних (самостановлення, рефлексивність, інтернальність, самоповага, упевненість у собі, тривожність, мотивація успіху). Наведено результати впровадження розробленої програми психологічної допомоги, спрямованої на побудову підлітками цілісної картини життєвих домагань, що відповідає сучасним соціоекономічним і соціокультурнитм проблемам. Відзначено, що застосування результатів проведеного дослідження дозволяє враховувати особливості процесу становлення життєвих домагань підлітків і одностатевої неповної сім'ї. Запропоновано психологічно обгрунтовані засоби корекційної роботи з підлітками та їх батьками з питань виховання та самовиховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.2 + Ю956-994-06-734 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Клімкіна Н. Г. 
Формування соціальної активності підлітків із неповних сімей у навчально-виховному процесі основної школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н. Г. Клімкіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Вперше розроблено педагогічну модель формування соціальної активності підлітків із неповних сімей за умов основної школи. Виявлено особливості соціального виховання підлітків із неповних сімей; уточнено його зміст в основній школі, що спрямовано на формування соціальної активності підлітків із неповних сімей. Розроблено соціально-педагогічні умови для організації виховної роботи з означеною категорією учнів. Подальшого розвитку набули окремі методики діагностування та формування соціальної активності підлітків із неповних сімей у контексті діяльнісного підходу до організації позаурочної виховної роботи в шкільній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + Ю952.1 + Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Докторович М. О. 
Формування соціальної компетентності старшого підлітка з неповної сім'ї : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. О. Докторович; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади та практичний стан сформованості соціальної компетентності старших підлітків з урахуванням специфічного впливу неповної сім'ї. Визначено та теоретично обгрунтовано структуру соціальної компетентності, розкрито зміст, форми та методи її формування у старших підлітків. Викладено критерії соціальної компетентності, рівні її сформованості, подано їх соціально-педагогічну характеристику. Розроблено комплексну методику формування соціальної компетентності у старших підлітків з неповних сімей, доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.350.0 + Ю952.2-734 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Куб'як Н. І. 
Запобігання педагогічної занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н. І. Куб'як; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему запобігання педагогічній занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Розкрито сутність поняття "педагогічна занедбаність дітей молодшого шкільного віку". Охарактеризовано дистантні сім'ї, виявлено недостатнє виконання ними основних функцій, зокрема виховної, досліджено проблеми виховання дітей у таких сім'ях. Визначено критерії, показники та рівні вихованості для оцінювання ризиків появи педагогічної занедбаності у дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Теоретично обгрунтовано структурно-функціональну модель процесу запобігання педагогічній занедбаності дітей молодшого шкільного віку з дистантних сімей. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови запобігання занедбаності молодших школярів у начально-виховному процесі початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Капська А. Й. 
Соціально-педагогічна робота з проблемними сім'ями : навч.-метод. посіб. / А. Й. Капська, Н. С. Олексюк, С. М. Калаур, З. З. Фалинська. - Т. : Астон, 2010. - 304 c. - Бібліогр.: 129 назв. - укp.

Розкрито теоретичні основи соціально-педагогічної роботи (СПР) з проблемними сім'ями (ПС) в Україні. Проаналізовано роль соціального педагога (СП) у запобіганні та подоланні проблемності сімей. Висвітлено технології СПР з різними видами ПС, особливості СПР з молодими сім'ями, професійну діяльність СП з неповними сім'ями, СПР з одно- та багатодітними сім'ями, а також з сім'ями, які виховують обдаровану дитину. Охарактеризовано діяльність педагога з сім'ями, в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, особи з обмеженими функціональними можливостями, члени з властивою девіантною поведінкою. Увагу приділено питанням запобігання насильства у сім'ї, СПД сім'ям мігрантів та біженців, військовослужбовців Збройних сил України, сільським сім'ям. Розглянуто питання педагогічного забезпечення підготовки майбутніх СП до роботи з різними категоріями ПС.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30я73 + Ч312я73 + Ч491.09я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734587 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Годлевська А. І. 
Соціально-економічна криза інституту сім'ї і її вплив на виникнення проблем дезадаптації та правопорушень підлітків / А. І. Годлевська, Д. М. Годлевська // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 8. - С. 58-62. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано особливості прояву дезадаптації та правопорушень у підлітковому віці, соціально-психологічні та педагогічні фактори виникнення цього явища. Розкрито вплив соціально-економічної кризи інституту сім'ї на дезадаптацію та правопорушення підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ю947.1-734 + С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Отравенко О. В. 
Феміністичний погляд на неповні сім'ї у США / О. В. Отравенко // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 158-160. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Сімейні цінності зазнали великих змін. Роль чоловіка та жінки змінюється. Розглянуто ставлення феміністок до неповних сімей. Вони виступають за рівноправність статей. Спростовано деякі наслідки виховання дітей із неповних сімей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + С5*644 + Ф74(0),84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Терновець О. М. 
Соціальне сирітство як соціально-педагогічна проблема / О. М. Терновець // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 61-68. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан проблеми соціального сирітства; поняття "соціальне сирітство" розглянуто як певний стан дитинства, який характеризується тим, що діти при живих батьках, незалежно від офіційно визнаного статусу сім'ї, живуть без необхідної опіки та виховання, без емоційної підтримки та участі з боку своєї родини; виокремлено причини появи цього явища (експлуатація дітей у сімії, вимушений переїзд батьків до іншого міста чи країни, алкоголізм і наркоманія батьків) та виявлено актуальність соціально-педагогічної підтримки дітей-сиріт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Жаровцева Т. Г. 
Антиієрархічна модель формування професійної готовності студентів до роботи з неблагополучними сім'ями / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сутність та основні підходи до реалізації антиієрархічної моделі формування готовності студентів до роботи з неблагополучними сім'ями.

Проанализированы сущность и основные подходы к реализации антииерархичной модели формирования готовности студентов к работе с неблагополучными семьями.

It is analysed the essence and some basic approaches to realization of the anti-hierarchical model of developing students' readiness for work with troubled families.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч421.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського