Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш107.716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зирка В. В. 
Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект : Моногр. / В. В. Зирка; Днепропетр. нац. ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 290 c. - Библиогр.: с. 261-283 - рус.

Проанализированы особенности языкового манипулирования в рекламном дискурсе. Рассмотрены вопросы аксиологической и гендерной лексики, иноязычных заимствований, освещены прецедентные феномены, слоганы. Описаны формы и жанры рекламы как презентация современности, её основные структурные компоненты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чемеркін С.  
Сучасна вивіска: форма чи зміст? / С. Чемеркін // Культура слова. - 2006. - Вип. 66-67. - С. 67-68. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60955 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Галич О. Б. 
Рекламність та її прояви в текстах рекламних анотацій художніх творів / О. Б. Галич // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2004. - № 3. - С. 107-111. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Михайлович О.  
Квазітермін у рекламному тексті: конотативний компонент значення / О. Михайлович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 538. - С. 16-20. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розглянуто конотативний аспект значення терміна в неспеціальному мовному оточенні. Дослідження проведено на базі рекламних текстів, які є потужним каналом проникнення термінологічної лексики в загальновживану. Здійснено спробу з'ясувати фактори набуття квазітермінами (КТ) конотативності, а також визначити найпоширеніші типи конотацій КТ у рекламному повідомленні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соколова І. В. 
Особливості реалізації прагматичної настанови інформаційно-рекламних текстів розгорнутого типу / І. В. Соколова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - 1, № 11. - С. 110-116. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Надано результати дослідження лексико-семантичної структури інформаційно-рекламних текстів (ІРТ) розгорнутого типу. Надано визначення ІРТ як типу текстів, наведено його основні характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Подолкова С. В. 
Прагматическая направленность введения как элемента композиции в текстах технической рекламы / С. В. Подолкова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - № 3. - С. 82-86. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены тексты технической и коммерческой рекламы. Проанализированы функция и прагматическая направленность введения как элемента композиции текстов технической рекламы.


Ключ. слова: текст технической рекламы, текст коммерческой рекламы, прагматическая направленность, введение, композиция текста технической рекламы
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смирнова Т. В. 
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / Т. В. Смирнова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2003. - 24 c. - укp.

Проаналізовано особливості рекламної комунікації, визначено когнітивні механізми створення, реалізації та фіксації рекламного іміджу. Розглянуто сучасні теорії комунікації та наявні теоретичні відомості про спонукальні мотиви, установки, стереотипи, менталітет, архетипи й міфи, властиві масовій свідомості. Досліджено механізми впливу реклами на реципієнтів. Показано, що структуру рекламного іміджу складають інформаційні, когнітивно-афективні та конативні елементи, які формують, відповідно, пізнавальний образ, образ-уявлення та образ-прогноз. Зазначено, що пізнавальний образ виконує функцію фільтрації інформації щодо характеристик об'єкта реклами з метою виділення його з великої кількості інших об'єктів; образ-уявлення фіксує відфільтровану інформацію та кодує її, замінюючи об'єкт реклами фіксованим уявленням про нього; зміни поглядів й поведінки реципієнта щодо об'єкта реклами досягають за допомогою різноманітних маніпулятивних технологій, які формують образ-прогноз. Проаналізовано особливості вживання метафор у рекламній комунікації, сучасні рекламні твори, побудовані за принципом "магії за аналогією". Порівняно основні властивості реклами й міфу, показано, що висока ефективність "рекламних міфів" досягається завдяки використанню в них механізмів, органічно властивих людській свідомості, архетипних структур. Висвітлено роль невербальних засобів фіксації рекламного іміджу, наведено класифікацію засобів невербальної комунікації, охарактеризовано вербальні та невербальні засоби привертання та фіксації мимовільної уваги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Булик Ю. В. 
Паравербальні засоби рекламного дискурсу / Ю. В. Булик // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки. - 2011. - № 1. - С. 164-167. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

У дослідженнях лінгвістичних аспектів функціонування рекламного тексту науковці зазвичай вказують на присутність паравербальних засобів, що спільно з текстом забезпечують необхідний прагматичний ефект такого типу повідомлень. У науковій розвідці описано можливості доповнення рекламного тексту, забезпечення однакового його сприйняття реципієнтами, уникнення багатозначності чи негативного сприйняття рекламної інформації, завдяки можливості використання та різноманітності його екстралінгвістичних компонентів. Враховано візуально-графічні елементи, використання кольорової гами, звуковий устрій тексту, графічні особливості написання тощо та їх співвідношення з вербальним компонентом реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш141.14-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69583/Сер.Б Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Иванова Н. Г. 
Функционально-семантическая категория связности в рекламном тексте / Н. Г. Иванова, В. В. Горбань // Вісн. Донец. нац. ун-ту. Сер. Б. Гуманіт. науки. - 2011. - № 1. - С. 168-172. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Понятие "связность текста" осмысляется как функционально-семантическая категория, обладающая большим арсеналом текстообразующих средств на разных языковых уровнях. Традиционно связность текста исследуют в художественном (чаще всего), других типах текстов (реже). Коммерческий печатный рекламный текст (РТ) относится к особому типу текстов ввиду взаимодействия вербальной и визуальной составляющих. РТ, "выросший" на основе разных типов текстов, вбирает в себя их структурные, семантические, функциональные особенности и, используя диффузные отношения между вербальной и визуальной частями, обогащается своими собственными семиотическими элементами, подчиненными архитектонике РТ. Предпринят комплексный анализ функционально-семантической категории связности в РТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69583/Сер.Б Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соколова І. В. 
Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови) / І. В. Соколова // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 2. - С. 108-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано результати дослідження основних текстотвірних та текстооформлюючих категорій інформаційно-рекламного тексту, серед яких - інтегративність, прагматична спрямованість, адресованість, інформативність, експліцитність, позитивна оцінність. Введено поняття інформаційно-рекламного тексту як типу тексту і надано його онтологічні характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш143.21-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чуланова Г. В. 
Лексичні носії експресивності / Г. В. Чуланова, І. М. Кузьменко // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 4. - С. 98-103. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Досліджено лексичні носії експресивності в рекламних текстах-регулятивах. Особливу увагу приділено вживанню різних тропів у рекламних текстах-регулятивах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.12 + Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Соколова І. В. 
Особливості функціонування дискурсу Інтернет-реклами (на матеріалі англійської мови) / І. В. Соколова // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 4. - С. 113-117. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано результати дослідження Інтернет-дискурсу. Визначено, що Інтернет-реклама є особливим видом дискурсу, який функціонує у певному середовищі та характеризується певними рисами. Інтернет середовище надає унікальні можливості для функціонування рекламного дискурсу, забезпечуючи реципієнта широким асортиментом засобів для сприйняття та усвідомлення інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш143.21-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чуланова Г. В. 
Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах / Г. В. Чуланова, Д. П. Трофимець // Філол. трактати. - 2012. - 4, № 4. - С. 104-108. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Проаналізовано роль різноманітних синтаксичних фігур у створенні емотивності рекламного повідомлення. Досліджено приклади вживання найпоширеніших синтаксичних засобів у рекламному дискурсі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Васюкова Н. В. 
Лінгвокультурологічні та лінгвопрагматичні риси інтернет-реклами військової сфери (на матеріалі англійської, російської, української, французької мов) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Н. В. Васюкова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 18 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні проблеми вивчення лінгвокультурологічних і лінгвопрагматичних рис інтернет-реклами військової сфери на основі комплексного аналізу в парадигмі мова - текст -дискурс. Аналіз здійснено шляхом поетапного розкриття лінгвокультурологічної та лінгвопрагматичної специфіки такого рекламного дискурсу в синхронно-діахронному зрізі. Концепт і модельна особистість ПАТРІОТ та концепт ВІЙСЬКОВА ЧЕСТЬ визначено ключовими в організації слоганів військових інститутів. Ефективність такої реклами зумовлює модельна особистість - ідейно-образна структура, додаткові смисли якої не тільки актуалізують значущі для національної свідомості символи та ідеї, а й формують еталонну модель воїна в рамках певного історико-культурного дискурсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мосієнко О. В. 
Реклама як вид аргументативного дискурсу / О. В. Мосієнко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17. - С. 190-191. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано рекламу як однин з видів аргументативного дискурсу. Визначено особливості реклами, її складові елементи - переконання і навіювання та засоби її впливу на покупців.

Предметом статьи является анализ рекламы как одного из видов аргументативного дискурса. Рассматриваются особенности рекламы, ее основные компоненты - убеждение и внушение, основные способы влияния на покупателей.

The article highlights the analysis of the advertisement as one of the argumentative discourse types. The peculiarities of the advertisement , its main components - persuasion and methods of influence on the consumers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Фірсова Ю. А. 
Рекламний текст як проблема перекладу / Ю. А. Фірсова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17. - С. 250-251. - Бібліогр.: 250-251 назв. - укp.

Висвітлено проблему перекладу рекламних текстів з урахуванням особливостей сучасного маркетингу, основні характеристики рекламних текстів та стратегії їх перекладу.

Статья посвящена проблеме перевода рекламных текстов с позиций современного маркетинга, основным характеристикам рекламных текстов и стратегиям их перевода. Ключевые слова: рекламный текст, апелятивная функция, текст-оригинал, текст-перевод, фунционально-прагматическая адекватность, стратегии перевода.

The article focuses on the problem of advertising text translation, main features of advertisements and strategies of its translation. Key words: the advertising text, appealing function, sourse text, target text, functional and pragmatic adequacy, translation strategies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш107.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Романюк С. К. 
Типологічні особливості рекламного дискурсу / С. К. Романюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 54. - С. 228-231. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Досліджено рекламний дискурс, продуктом якого є вербальний твір - рекламний текст. Значну увагу приділено визначенню головних характеристик реклами. Подано визначення реклами та рекламного дискурсу. Розкрито мету та завдання рекламної комунікації. Розглянуто типологічні особливості рекламного дискурсу.

Исследован рекламный дискурс, продуктом которого является вербальное произведение - рекламный текст. Значительное внимание уделено определению основных характеристик рекламы. Дано определение рекламы и рекламного дискурса. Раскрыты цель и задачи рекламной коммуникации. Рассмотрены типологические особенности рекламного дискурса.

The article investigates the advertising discourse and the advertising text as its verbal product. Considerable attention is paid to determining the main characteristics of advertising discourse. There is a definition of advertising and advertising discourse. It is shown the goal and objectives of advertising communication. We consider typology of advertising discourse.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Волкогон Н. 
Про синтаксичні побудови у рекламному дискурсі (на матеріалі іспанської прес-реклами) / Н. Волкогон // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2002. - Вип. 10. - С. 173-177. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто структурно-семантичні особливості рекламного дискурсу на матеріалі іспанської реклами. Проаналізовано підрядні речення мети та умови. Емоційність рекламних повідомлень найяскравіше виявляється в синтактичній структурі речення та у повторах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716 + Ш147.21-716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/ін.м. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Павлюк Л. 
Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа / Л. Павлюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Журналістика. - 2006. - Вип. 29. - С. 281-288. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто рекламний дискурс у зв'язку із соціокультурними тенденціями розвитку суспільства. Узагальнено найтиповіші групи аргументів у рекламних текстах; проаналізовано семантичні, психологічні і структурні засоби створення переконливого рекламного повідомлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/ж. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Михайлович О. П. 
Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) / О. П. Михайлович // Поліграфія і вид. справа. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто мотиви виникнення конотації у межах морфем терміна. З'ясовано, що переважно конотація локалізується в основі лексеми, але й афікси здатні підсилювати емоційну виразність. Дослідження проведено на базі рекламних текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.174.2 + Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського