Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ156.65$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Северина О. Н. 
Развитие экологической проблематики в экологическом плакате 20 - 80-х годов ХХ века / О. Н. Северина // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 6. - С. 58-66. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Висвітлено розвиток екологічної проблематики у вітчизняному плакаті 1920 -1980-х рр. Описано етапи його становлення, основні цілі й задачі. Розглянуто специфіку художнього стилю й різні підходи до вирішення проблем екології.

Освещено развитие экологической проблематики в отечественном плакате 1920 - 1980-х гг. Описаны этапы его становления, основные цели и задачи. Рассмотрены специфика художественного стиля и различные подходы к решению проблем экологии.

The article is about evolution of the ecological problem in the domestic posters of 20-80th. There are described main stages of its evolution, objects, tasks and problems. Review the specific of the decorative style and the different approach to the problems of ecology. Place of the ecological poster in the life of society.


Ключ. слова: плакат, экологический плакат
Індекс рубрикатора НБУВ: Б1(4УКР)в2:Щ + Щ156.653(4УКР)6:Б1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сергеєва Н. В. 
Межі реклами: рекламна інформація чи інформаційна реклама [Електронний ресурс] / Н. В. Сергеєва // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 63-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Висвітлено питання стосовно рекламних та інформаційних об'єктів, які представлені в громадському середовищі міста.

Освещены вопросы видения рекламных и информационных объектов, которые представлены в общественной среде города.

The article is devoted to the closely - related questions of regarding information objects found in the city environment.


Ключ. слова: реклама, інформація, громадське середовище міста
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Щ156.65

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Северина О.  
Развитие символа "знак радиационной опасности" в экоплакатах Триеннале "4-й Блок" [Електронний ресурс] / О. Северина // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 1. - С. 91-104. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2007/

На основании материалов шести Международных Триеннале экоплаката "4-й Блок" рассмотрено развитие визуального языка экоплаката, в котором использована символика "знак радиационной опасности". Показано, что изображение данного знака и его цветовое сочетание (черный и желтый) стали устойчивыми метафорическими текстами.

На підставі матеріалів шести Міжнародних Трикале "знак радіаційної небезпеки" екоплакату Триєнале "4-й Блок" розглянуто розвиток візуальної мови екоплакату, яка використовує символіку "знак радіаційної небезпеки". Виявлено, що зображення цього знаку та сполучення його кольорів (чорного та жовтого) стали стійкими метафоричними текстами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.65(0)6-3 + Б1в2:Щ

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прищенко С. В. 
Естетичні параметри колористичного формотворення в рекламній графіці України : автореф. дис... канд. техн. наук / С. В. Прищенко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено проблеми колірної гармонії у сучасній рекламній графіці України. Розкрито закономірності побудови колірних гармонійних сполучень у світовому й українському образотворчому та декоративно-прикладному мистецтві, запропоновано методи колористичного моделювання у рекламному дизайні з використанням засобів комп'ютерної графіки. Досліджено закономірності емоційно-естетичного сприйняття кольору, виявлено залежність враження відчуття гармонійності від співвідношення відтінків за теплохолодністю. Запропоновано нові принципи створення гармонійних сполучень з урахуванням контрасту теплохолодності кольорів. Вперше розроблено змістові аспекти теорії та практики кольору в комп'ютерній графіці, уточнено понятійний апарат. Створено комплексно-системну методику кольорознавства, здійснено її впровадження у навчальний процес ВНЗ на факультетах дизайну та рекламного мистецтва. Вперше застосовано кваліметричний метод для кількісної оцінки естетичної якості рекламної поліграфічної продукції. Виявлено тенденції практичного використання синергетичних можливостей кольору в художньому проектуванні реклами. Наведено рекомендації щодо реалізації запропонованих методів колірного проектування для розв'язання актуальних проблем поліграфічного виробничого процесу й удосконалення викладання фахових дисциплін у системі сучасної дизайн-освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.653(4УКР)6-57 + Щ127.453(4УКР)6-57 + Щ100.57 + Ю814

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Северіна О. М. 
Екологічний плакат: становлення та розвиток (за матеріалами Міжнародних трієнале "4-й Блок") : автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.07 / О. М. Северіна; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Комплексно досліджено процес становлення та розвитку екологічного плаката як цілісного явища у графічному дизайні, виявлено його особливості та специфіку. Проаналізовано розвиток природоохоронної тематики, історичні та соціально-культурні передумови становлення екологічного плаката, визначено його місце у сфері глобальної екологічної агітації. На підставі вивчення систематизованих матеріалів колекції Міжнародної трієнале екологічного плаката "4-й Блок" визначено характерні особливості графічної мови, специфіку візуальних засобів і своєрідність образів, притаманних екологічному плакату. Розглянуто нові форми та перспективи розвитку екоплаката. Обгрунтовано значення екологічного плаката як нового, самостійного жанру плакатного мистецтва, сформульовано його специфічні завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.654.3(0): б1 + Б1(4УКР) я65,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369979 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гутник Л. 
Інформаційний потенціал українського кіноплаката 1960 - 1970-х років (на матеріалах зібрання НБУВ) / Л. Гутник // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2005. - Вип. 14. - С. 612-628. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.654.3(4УКР)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Гутник Л. 
Кіноплакат у творчості українського художника Т. А. Лящука (за матеріалами зібрання НБУВ) / Л. Гутник // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2010. - Вип. 28. - С. 575-587. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

На матеріалах зібрання НБУВ розкрито діяльність українського художника Т. А. Лящука у жанрі кіноплаката. Зазначено, що він є майстром широкого творчого діапазону, але найважливішою частиною його художнього доробку є політичні та рекламні плакати. Наголошено, що саме активні пошуки власного творчого стилю, висока громадянська позиція та професійна майстерність, сміливе звернення до скарбниці народного мистецтва, яскрава виразність, глибина образів дозволяють вважати Т. А. Лящука одним із провідних майстрів плакатної графіки, які не лише стояли біля витоків мистецтва українського плаката, а й, власне, творили його історію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.702.2:Щ + Щ156.654.3(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гутник Л. 
Проблеми дослідження українського кіноплаката як феномена вітчизняної культури / Л. Гутник // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 34. - С. 352-376. - Бібліогр.: 67 назв. - укp.

Розглянуто проблеми вивчення науково-інформаційного потенціалу українського кіноплаката XX ст., проаналізовано джерела за темою. Наголошено, що лише наявність повного зібрання вказаного виду образотворчих видань, а також підготовка інформації, упорядкованої, систематизованої та представленої належним чином у вигляді ілюстрованої бібліографічної бази даних, уможливлює вирішення окреслених завдань з дослідження кіноплаката.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.654 + Ч615.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Донець О. 
Віддзеркалення соціокультурних процесів в українському друкованому плакаті часів перебудови (за зібранням НБУВ) / О. Донець // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2012. - Вип. 34. - С. 388-400. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено докорінні зміни у розвитку та функціонуванні українського друкованого плаката, що відбулися під впливом певних соціокультурних умов у період з другої половини 1980-х до початку 1990-х рр. Розглянуто тематику плаката та його художньо-стилістичні особливості, названо обставини, що спричинили зникнення з обігу масового друкованого плаката та появу концептуального авторського плаката, який цілком перейшов до сфери графічного дизайну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.65 + Ч615.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гутник Л. М. 
Українознавчий кіноплакат. Кінознавчий аспект дослідження (На матеріалах зібрання Національної бібліотеки України ім. В.І.Вернадського) / Л. М. Гутник // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. - 2006. - С. 40-41. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.654.3(4УКР)л61

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674238 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Степовик Д. В. 
Кіноплакат: мистецтво, реклама чи дизайн? / Д. В. Степовик // Вісн. НАН України. - 2019. - № 1. - С. 85-89. - укp.

У 2018 р. у видавництві "Академперіодика" було видано монографію наукового співробітника відділу образотворчих мистецтв Інституту книгознавства НБУВ Людмили Гутник "Український кіноплакат 1947 - 1994 років з фондів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: науковий каталог". До наукового обігу було введено значний за обсягом та хронологічними рамками документальний пласт українського друкованого кіноплаката (3442 назви). Книга містить 365 кольорових зображень кіноплакатів, більшість з яких репродукуються уперше, покажчик імен художників з короткими біографічними відомостями, іменний покажчик, зокрема режисерів, сценаристів, операторів, художників фільмів, композиторів, звукооператорів, письменників та осіб, зображених на плакаті, а також покажчик назв фільмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.65(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж20611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Прищенко С. В. 
Художньо-образна система рекламної графіки : монографія / С. В. Прищенко; Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 511 c. - Бібліогр.: с. 298-339 - укp.

Рекламну графіку розглянуто як продукт художньо-проектної культури в контексті актуальних тенденцій розвитку рекламного дизайну - специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольорографічних і маркетингових аспектів. Проаналізовано вагомий вплив мистецьких стилів на формування рекламної графіки як художньо-образної системи. Виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей. Структуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності з комп'ютерними технологіями. Особливу увагу приділено сприйняттю кольору в рекламних зверненнях і його смисловим інтерпретаціям. Уперше розроблено наукові методи естетичної оцінки об'єктів рекламного дизайну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.65 + Щ127.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кравчук Ю. М. 
Художньо-композиційні принципи рекламного плаката перших десятиліть ХХI століття / Ю. М. Кравчук // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2021. - Вип. 38. - С. 58-63. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто художньо-композиційні принципи рекламного плаката станом на перші десятиліття ХХI ст. Досліджено проблематику збагачення плакатної форми на сучасному етапі розвитку проектно-творчої дизайнерської діяльності. Проаналізовано естетичну цінність та художньо-комунікативні особливості візуального образу рекламного плаката. Узагальнено та систематизовано відомі факти з історії плаката з метою структурованої репрезентації предмета дослідження. Виявлено композиційні, художньо-естетичні та комунікативні особливості сучасного рекламного плаката. Дизайн сучасного рекламного плаката розглянуто в контексті специфіки синтезу мистецтва та комунікаційних технологій. З'ясовано, що професійно створений рекламний плакат, розроблений з урахуванням специфіки художньо-естетичних принципів, а також розуміння особливостей емоційного сприйняття композиційних прийомів - могутній інструмент впливу на свідомість споживача. Сучасний плакат є результатом проектної діяльності дизайнера, його основною функцією є рекламна, але за умови відповідного творчого підходу, рекламний плакат ХХI ст. стає твором мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ156.653(4/8)65

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського