Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Кулікова В. М. 
Художнє мислення музиканта. Традиції та інновації : навч.-метод. посіб. / В. М. Кулікова. - К. : Купріянова, 2007. - 132 c. - Бібліогр.: с. 119-129. - укp.

Розглянуто художнє мислення від античності до сьогодення у контексті еволюції музичного виконавства. Доведено необхідність пошуку напрямків подальшого удосконалення процесу формування музичного мислення виконавців через усвідомлене застосування нових форм і методів роботи. Наведено основи комплексного та практичного застосування інтерпретаторської техніки. Розкрито зміст понять естрадного хвилювання, психотехніки й аналогії, ейдетики, а також виконавських уваги, пам'яті й інформації. Показано місце самооцінки, саморегуляції та самоконтролю у виконавстві.

Рассмотрено художественное мышление от античности до настоящего времени в контексте эволюции музыкального исполнительства. Доказана необходимость поиска направлений дальнейшего усовершенствования процесса формирования музыкального мышления исполнителей через осознанное применение интерпретаторской техники. Раскрыто содержание понятий эстрадного волнения, психотехники и аналогии, эйдетики, а также исполнительских внимания, памяти и информации. Показано место самооценки, саморегуляции и самоконтроля в исполнительстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310 я73 + Щ310.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чжу Чанлей 
Конвергенція східної та західної художньої традиції в композиторській практиці : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / Чжу Чанлей; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему інтеграції культурних цінностей та прояви синкретичних художніх традицій у культурній парадигмі Схід - Захід. Розглянуто культурну спадщину (культурні універсалії), філософію музичної культури, семантику та семасіологію (аспекти музичного тезауруса й артефакту). Проаналізовано розвиток музичної естетики та загальної теорії музичного мистецтва (постмодернізму, традиції та новаторства, стилю, музичного змісту, синтаксису, законів формотворення). Розкрито текстово-семантичний і змістовно-логічний аспекти окремих симфонічних творів композиторів Бао Юань Кея (Китай), та Є.Станковича (Україна). Зроблено висновок про існування у двох індивідуальних авторських системах (що деяким чином окреслюють тенденції розвитку сучасних національних композиторських шкіл - як високі зразки узагальнення художньої традиції на сучасному етапі) певних рис паралельності та подібності. Новий напрям трактування конвергенції як перспективи сучасного мислення, що поглиблює розуміння синкретизму як інтелектуальної основи східної й західної музичної традиції, пов'язано зі смисловими поняттями діалогу (самодіалогу), метафоричності, цілісності. На підставі аналізу музичного матеріалу двох полярних композиторських шкіл, визначено домінантну тенденцію щодо проростання музично-культурних аналогій, особливо, у галузі інструментальної музики, та про їх конвергентний зв'язок: поєднання філософічності та декоративності, узагальненості та деталізованості, циклічності та фазовості, класичної сонатності та варіаційної імпровізаційності, що у єдиному творі можуть виступати нормами досягнення художньої цілісності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.27 + Щ313(0)6-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стронько Б. Ю. 
Статус буттєвого часу в музиці : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Б. Ю. Стронько; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2003. - 14 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.27 + Щ310.712

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гармель О. В. 
Феномен "чужого" тексту в сучасній музиці. Аспект неоміфологічних інтенцій художнього мислення : Автореф. дис... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / О. В. Гармель; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2005. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)6-2 + Щ310.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Завалко К. В. 
Основи інноваційної діяльності вчителя музики : навч.-метод. посіб. / К. В. Завалко. - Черкаси : Черкас. ЦНП, 2013. - 211 c. - укp.

Подано загальні засади педагогічної інноватики, зокрема розглянуто інноваційні тенденції розвитку мистецької освіти, розкрито основні поняття педагогічної інноватики, сутність і структуру інноваційного процесу, викладено особливості інноваційної музично-педагогічної освіти. Увагу приділено розгляду особливостей інноваційних систем музичного виховання. Висвітлено особливості музичного виховання у педагогічній системі М. Монтессорі, систему музичного виховання Е. Жак-Далькроза, З. Кодая, К. Орфа, Ш. Сузукі. Розглянуто сутність інноваційної діяльності вчителя, концептуальну модель інноваційної діяльності вчителя музики, викладено особливості мотивації та рефлексії інноваційної діяльності, а також критерії якості сучасного уроку музики. Проаналізовано взаємозв'язок індивідуальності вчителя та педагогічної технології, висвітлено особливості використання сучасних інформаційних технологій в процесі музичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ310.27 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Завалко К. В. 
Педагогічна інноватика в теорії та практиці музичної освіти : монографія / К. В. Завалко. - Черкаси : Черкас. ЦНП, 2013. - 520 c. - Бібліогр.: с. 427-479 - укp.

Наведено результати дослідження маловивченої, але актуальної проблеми - педагогічної інноватики в теорії та практиці музичної освіти. Висвітлено теоретичні основи інноваційної діяльності в музично-педагогічній освіті, інноваційні концепції музичного навчання та виховання дітей. Наведено наукові засади формування особистісного потенціалу педагога-інноватора, викладено методологічні аспекти моделювання діяльності вчителя музики. Викладено особливості діагностики інноваційної діяльності в закладах освіти, а також розглянуто особливості формування готовності до інноваційної діяльності майбутнього вчителя музики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3 + Щ310.27 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Завалко К. В. 
Формування готовності майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / К. В. Завалко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 39 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності, розкрито сутність, проаналізовано концептуальні підходи та запропоновано провідний синергетичний підхід до формування цього феномену. Узагальнено наукові підходи до аналізу інноваційної діяльності вчителя музики, ідентифіковано інноваційні концепції музичного навчання та виховання школярів. Визначено інноваційну парадигму вчителя музики та сформульовано авторську концептуальну модель інноваційної діяльності вчителя музики, що складається з чотирьох соціокультурних підструктур - мікро-, мезо-, макро- та мегапростору. Визначено компонентну структуру готовності майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності. Розроблено технологічну модель формування такої готовності, яка включає концептуально-парадигмальний і процесуально-методичний блоки. Згідно з виробленим критеріальним апаратом в експериментальній роботі здійснено діагностування готовності майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності, проаналізовано результати формувального експерименту. У формувальну експерименті запропоновано використовувати функції управління (планування, аналіз, облік, мотивацію, контроль та координацію) для досягнення мети формування готовності до інноваційної діяльності; обгрунтовано зміст і послідовність етапів формувального експерименту згідно з концептуальною моделлю інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ310.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404684 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського