Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.21/28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Maksymov M. 
Music space influence on human mental health = Вплив музичного простору на психічне здоров'я людини / M. Maksymov // Лікар. справа. - 2017. - № 7. - С. 157-162. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Мета дослідження - з'ясування зв'язку особливостей сприймання музики із психічним здоров'ям, що детермінує ступінь соціальної адаптованості людини. Поведено вивчення особистісних якостей, що надають відображають наявність особистісних дисгармоній. Ці дисгармонії, в свою чергу, зумовлюють порушення психічного здоров'я. Стимульний матеріал - музичні фрагменти, які містили певний психологічний зміст, метод визначення рівня суб'єктивного контролю, метод наративу, тест фрустрації Розенцвейга. Вибірка включала осіб віком 19 - 22 роки: студентів і молодь, що перебувала на обліку у психоневрологічному диспансері з невротичними розладами різного генезу. Встановлено зв'язок психологічних властивостей осіб з порушеннями психічного здоров'я та особливостями сприймання ними музики, вони обирають музику деструктивного характеру або таку, що символізує пасивність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р357.3 + Ю945.443 + Ю948.21/28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гошовська Д. 
Самоусвідомлення особистості з психофізичними вадами: емпіричний вимір проблеми / Д. Гошовська, Я. Гошовський // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 33. - С. 91-102. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено результати емпіричного вивчення психологічних особливостей самоусвідомлення підлітків, які мають певні психофізичні вади розвитку. Дослідження здійснено в навчально-реабілітаційному центрі з вибіркою, учасники якої навчаються в інклюзивних класах. Установлено ускладений характер психо- й соціогенезу таких дітей, зокрема в ракурсі самоприйняття, самоставлення тощо. Емпіричним способом установлено, що самоприйняття для дітей із певними вадами розвитку є найбільш значущим, насамперед для самостверджувального самооцінювання та відстоювання свого психофізичного простору в середовищі однолітків. Завдяки інтерпретації результатів факторного аналізу вдалося виокремити такі основні чотири фактори, які концентрували змістово-функціональну сутність їх самоусвідомлення: агресивне самоприйняття, самовпевнена самотність, невротичне прийняття зовнішності, дифузність і тривожність самоставлення. Досліджуваним притаманний високий рівень самоповаги, який засвідчує внутрішнє прагнення дітей із психофізичними вадами бути такими, як усі інші: бажаними, рецептованими, шанованими тощо. Підлітки з психофізичними вадами розвитку намагаються презентувати себе як упевнених, самовпевнених і закоханих у себе молодих людей. Діти переживають численні розлади самоприйняття, що посилюються уявленнями про власні психофізичні недосконалості на тлі своїх однолітків, тому сепараційне відмежування є намаганням ствердитися на рівні посиленого самоаналізу й глибокого самоусвідомлення. Досліджуваним підліткам притаманний високий рівень самооцінної та міжособистісної тривожності, а також самовпевнена самотність, що відіграє як самостверджувальну, так і, вочевидь, психозахисну функцію. Для підлітків із психофізичними вадами особливо значущим є прийняття своєї зовнішності, що засвідчує їхнє прагнення бути в загальнопопуляційному річищі розвитку - вибудовувати образ Я та Я-концепцію. Проте усвідомлення своєї інвалідизованості породжує тривожно-депресивні й невротичні реакції, свідченням чого є високий рівень невротизації та тривожності. Констатовано необхідність надання таким дітям ревіталізаційної допомоги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю952.2-734 + Ю948.21/28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарасун В. В. 
Аутологія: теорія і практика : [підручник] / В. В. Тарасун; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вадекс, 2018. - 589 c. - укp.

Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні та нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Наведено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Розглянуто систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного та комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС. Охарактеризовано особливості когнітивної діяльності аутолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 я73-1 + Ю948.21/28 я73-1 + Ю949.2 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА823615 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського