Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Євсеєва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Євсеєва О. Г. 
Моделювання навчальної предметної області / О. Г. Євсеєва // Искусств. интеллект. - 2009. - № 1. - С. 79-86. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто п'ятикомпонентну предметну модель студента з дисципліни "Вища математика", що викладається студентам економічних та інженерних спеціальностей. На прикладі розділу "Лінійна алгебра" описано тематичну, функціональну, операційну, семантичну та процедурну компоненти моделі. Наведено структуру, принципи побудови та фрагмент семантичного конспекту з теми "Алгебра матриць".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.251 + В152.2 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Євсеєва О. Г. 
Особливості побудови семантичного компонента предметної моделі студента з вищої математики / О. Г. Євсеєва // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 162. - С. 66-77. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Детально розглянуто особливості побудови семантичного компонента предметної моделі студента з вищої математики на прикладі розділу "Лінійна алгебра та аналітична геометрія". Описано структуру семантичного конспекту, а також принципи побудови семантичних фактів. Наведено фрагменти конспекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Євсеєва О. Г. 
Предметна модель студента як база проектування технологій навчання математики на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 160-165. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто п'ятикомпонентну предметну модель студента технічного університету з вищої математики на прикладі розділу "Теорія множин". Модель складається з тематичної, операційної, процедурної, функціональної і семантичної компонент. Предметна модель студента, що побудована, може бути використана для побудови діяльнісної технології навчання математики в технічному університеті як з використанням комп'ютера, так и без нього.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Євсеєва О. Г. 
Розробка тестових завдань з вищої математики на основі діяльнісного підходу до навчання / О. Г. Євсеєва // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 150. - С. 62-72. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто технологію розробки тестових завдань, призначених для перевірки сформованості предметних умінь, на підставі діяльнісного підходу до навчання. Описано п'ятикомпонентну предметну модель студента з вищої математики на прикладі векторної алгебри. Наведено приклади тестових завдань різних типів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Євсеєва О. Г. 
Теоретико-методичні основи діяльнісного підходу до навчання математики студентів вищих технічних закладів освіти : монографія / О. Г. Євсеєва; ред.: О. І. Скафа. - Донецьк : ДВНЗ "ДонНТУ", 2012. - 454 c. - Бібліогр.: с. 410-445. - укp.

Висвітлено теоретичні засади навчання математики студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) на засадах діяльнісного підходу. Розкрито дидактичні основи засвоєння змісту математичних дисциплін у навчанні на засадах цього підходу. Обгрунтовано структуру і можливість використання для проектування й організації діяльнісного навчання предметної моделі студента технічного університету з вищої математики. Охарактеризовано методичну систему діяльнісного навчання математики студентів технічних закладів освіти. Запропоновано діяльнісно орієнтовану технологію навчання, описано її цілі, зміст, методи, організаційні форми, засоби та продукти навчальної діяльності. Акцентовано на технологіях проектування та упровадження засобів діяльнісного навчання математики студентів ВТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Євсеєва О. Г. 
Методи навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 209-216. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто методи навчання математичних дисциплін у технічному університеті на засадах діяльнісного підходу. Детально описано використання традиційних методів у діяльнісному навчанні. Запропоновано використання спеціальних методів навчання математики, що базуються на предметній моделі студента технічного університету з математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Євсеєва О. В. 
Структурні компоненти кваліфікаційної характеристики випускника-біолога педагогічного вузу / О. В. Євсеєва // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2. - С. 152-160. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Предлагается дескриптивная модель квалификационной характеристики учителя биологии, представляются ее параметры через структурные компоненты личности специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Е.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Євсеєва О. Г. 
Методологічне обгрунтування навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32. - С. 242-249. - Бібліогр.: 19 назв - укp. - рус. - англ.

Проаналізовано різні підходи до визначення поняття «навчання». Наголошено, що кінцевою метою навчання з точки зору діяльнісного підходу є формування способів дій. Сформульовано методологічні положення навчання на засадах діяльнісного підходу, адаптовані до навчання математики студентів ВТНЗ. Окреслено схему навчання на засадах діяльнісного підходу, що відповідає визначеним методологічним положенням.

Проанализировано разные подходы к определению понятия «обучение». Подчеркнуто, что конечной целью обучения с точки зрения деятельностного подхода является формирование способов действий. Сформулированы методологические положения обучения на основе деятельностного подхода, адаптированные к обучению математики студентов ВТУЗ. Приведена схема обучения на основе деятельностного подхода, отвечающая основным методологическим положениям.

Analyzed different approaches to the definition of "training". Emphasized that the ultimate goal of learning in terms of the activity approach is the formation of modes of action. Methodological principles formulated based learning activity approach, adapted to the learning of mathematics students of higher technical education. Ordained training scheme based on activity approach that meets the defining methodological provisions.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Євсеєва О. Г. 
Використання знань як засобів навчання математики на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 35. - С. 36-43. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до визначення поняття знання. Описано декларативні та процедурні знання, їх використання під час навчання на засадах діяльнісного підходу. Розглянуто використання знань у орієнтувальній частині навчальної діяльності. Наведено приклад щодо орієнтування під час розв'язання задач з вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Євсеєва О. Г. 
Вхідний контроль у технічному ВНЗ як засіб оцінювання рівня сформованості математичних вмінь / О. Г. Євсеєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 34. - С. 20-27. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до визначення поняття контролю в навчальному процесі. Описано нульову контрольну роботу з математики, що розроблена на засадах діяльнісного підходу для вищих технічних навчальних закладів. Наведено критерії оцінювання рівня сформованості вмінь та аналіз результатів нульової контрольної роботи. Надано рекомендації щодо коректування змісту навчання вищої математики у першому навчальному семестрі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Євсеєва О. Г. 
Операційна компонента предметної моделі студента технічного університету з векторної алгебри / О. Г. Євсеєва, Н. А. Прокопенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 33. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто побудову операційної предметної моделі студента технічного університету з векторної алгебри. Вона фактично є системою вмінь, які мають бути сформовані під час вивчення цього розділу курсу вищої математики. Виділено дві групи предметних вмінь - прості та складені вміння. Операційна компонента предметної моделі, що побудована, дозволяє визначити характер задач, які мають бути розв'язані студентом для засвоєння векторної алгебри.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.141 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Євсеєва О. Г. 
Операційна компонента предметної моделі студента технічного університету з лінійної алгебри / О. Г. Євсеєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 31. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто побудову операційної предметної моделі студента технічного університету, яка являє собою предметні вміння, які повинні бути сформовані під час вивчення лінійної алгебри. Виділено дві групи предметних вмінь - прості та складені. До простих відносяться вміння, у разі реалізації яких необхідно виконувати тільки одну предметну дію. У разі реалізації складених вмінь необхідно виконувати декілька предметних дій. Визначено поняття спектра знань і спектра вмінь предметного вміння. Операційна компонента предметної моделі, що побудована, дозволяє визначити характер задач, які повинні бути розв'язані студентом для засвоєння лінійної алгебри.


Індекс рубрикатора НБУВ: В152.2 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Євсеєва О. Г. 
Побудова універсального тематичного компонента предметної моделі студента з математичних дисциплін у технічному університеті / О. Г. Євсеєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 36. - С. 59-66. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до визначення цілей навчання математичних дисциплін у технічному університеті. Описано побудову універсального тематичного компонента предметної моделі студента з математичних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Євсеєва О. Г. 
Спектральний підхід до розробки системи навчальних задач з вищої математики на основі предметної моделі студента / О. Г. Євсеєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 32. - С. 101-107. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано технологію розробки задач з вищої математики на базі семантичної, операційної та процедурної компоненти предметної моделі студента. Сформульовано поняття спектра знань і спектра вмінь задачі. Підхід, що описано, дозволяє створювати систему задач, що спрямовані на формування вмінь, необхідних для засвоєння певної теми.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Євсеєва О. Г. 
Проектування методичної системи навчання математики студентів технічного університету на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 37. - С. 7-16. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проектування методичної системи навчання математичних дисциплін у технічному університеті. Детально описано методичні вимоги до проектування структурних складових методичної системи, таких як цілі, зміст, методи, організаційні форми, засоби та продукти навчання математики студентів ВТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Євсеєва О. Г. 
Проектування і організація навчання математики студентів вищих технічних навчальних закладів на засадах діяльнісного підходу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. Г. Євсеєва; МОНМС України, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2013. - 40 c. - укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методичні основи навчання математики в технічних ВНЗ на засадах діяльнісного підходу. Виокремлено напрями проектування й організації навчання вищої математики, з'ясовано його вплив на формування професійної компетентності майбутнього інженера. Створено концепцію проектування й організації навчання математики студентів технічних ВНЗ на засадах діяльнісного підходу, на базі якої розроблено структурно-функціональну модель такого навчання. Спроектовано методичну систему навчання математики студентів технічних ВНЗ на засадах діяльнісного підходу. Сформульовано вимоги та методичні рекомендації щодо окреслення цілей, змісту, методів, організаційних форм і засобів навчання математики студентів технічних ВНЗ на засадах діяльнісного підходу. Запропоновано предметну модель студента технічного університету з математики, розроблено методику її застосування для проектування й організації навчання. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи, спрямованої на проектування й організацію навчання математики студентів технічних ВНЗ на засадах діяльнісного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Євсеєва О. Г. 
Концепція проектування й організації навчання математики студентів вищої технічної школи на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 40. - С. 108-117. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто основні концептуальні положення, які покладено у основу навчання математики студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) на засадах діяльнісного підходу з використанням предметної моделі студента. З метою реалізації концепції розроблено методичну систему такого навчання. Результати експериментального навчання підтвердили ефективність методичної системи навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського