Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Євсюков О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Прикладна механіка. Розділ "Опір матеріалів" : Курс лекцій / уклад.: О. П. Євсюков; Акад. цив. захисту України. - Х., 2006. - 220 c. - Бібліогр.: 45 назв - укp.

Викладено загальні теоретичні основи розрахунку елементів інженерних споруд і деталей машин на здатність до опору навантаженням, які виникають в процесі їх експлуатації. Описано експериментальні засоби досліджень або випробувань, зокрема, оптичні дослідження моделей з фотопружного матеріалу, рентгеноскопічні та магнітоскопічні методи, метод тензометрування за допомогою датчиків. Розглянуто основні гіпотези, припущення та принципи щодо опори матеріалів.

Изложены общие теоретические основы рассчета элементов инженерных сооружений и деталей машин на способность к сопротивлению нагрузкам, которые возникают в процессе их эксплуатации. Описаны экспериментальные средства исследований или испытаний, в частности, оптические исследования моделей из фотоупругого материала, рентгеноскопические и магнитоскопические методы, а также метод тензометрирования при помощи датчиков. Рассмотрены основные гипотезы, предположения и принципы отосительно опоры материалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж121я73-2

Шифр НБУВ: ВА672833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Александров Ю. В. 
Основи психологічного забезпечення діяльності МНС : [підручник] / Ю. В. Александров, М. В. Болотських, О. П. Євсюков, Д. В. Лєбєдєв, С. Ю. Лєбєдєва, О. О. Назаров; Ун-т цив. захисту України. - Х., 2009. - 246 c. - Бібліогр.: с. 239-244. - укp.

Висвітлено наукові й ідейно-ціннісні засади психологічного забезпечення діяльності Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (МНС), обгрунтовано принципи управління даним процесом. Описано сучасну систему організації психологічної роботи в МНС. Розкрито особливості психології працівника та колективу підрозділу МНС, проаналізовано проблеми міжособистісного спілкування, розглянуто засоби психопрофілактики нестандартних взаємовідносин у підрозділі. Запропоновано методику оцінювання морально-психологічного стану працівників МНС і засоби зміцнення службової дисципліни. Розглянуто питання організації психологічного забезпечення окремих видів діяльності МНС.

Освещены научные и идейно-ценностные основы психологического обеспечения деятельности Министерства Украины по вопросам чрезвычайных ситуаций и защиты населения от последствий Чернобыльской катастрофы (МЧС), разработаны принципы управления данным процессом. Описана современная система организации психологической работы в МЧС. Раскрыты особенности психологии служащего и коллектива подразделения МЧС, проанализированы проблемы межличностного общения, рассмотрены средства психопрофилактики нестандартных взаимоотношений в подразделении. Приведены методика оценивания морально-психологического состояния сотрудника МЧС и способы укрепления служебной дисциплины. Рассмотрены вопросы организации психологического обеспечения некоторых видов деятельности МЧС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 я7-1 + Ц9-331 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Євсюков О. Ф. 
Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх офіцерів у навчальному процесі вищого військового навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. Ф. Євсюков; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього офіцера (усвідомлення курсантами значущості та суті професійної компетентності, включення майбутніх офіцерів у навчальну діяльність на основі створеної моделі компетентності). Розкрито суть поняття "професійна компетентність майбутнього офіцера" як його професійно-особистісну, соціально-значущу якісну характеристику, інтегративну властивість, спрямовану на неперервне самовдосконалення, самоосвіту, яка є фактором успішності професійної діяльності. Визначено структурні (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, професійно-особистісний) та функціональні (пізнавальний, комунікативний, нормативний, рефлексивний) компоненти професійної компетентності, критерії та показники сформованості рівнів професійної компетентності. Розвинуто теоретичні положення щодо її формування у фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 + Ц4,8(4УКР)390.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Євсюков О. П. 
Психологічне прогнозування професійної надійності фахівців аварійно-рятувальних підрозділів МНС України : автореф. дис... канд. психол. наук / О. П. Євсюков; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито можливості організації та проведення довгострокового й оперативного психологічного прогнозу надійності професійної діяльності працівників аварійно-рятувальних підрозділів Міністерства надзвичайних ситуацій (МНС) України. Доведено, що найбільш значущими в аспекті забезпечення надійності професійної діяльності фахівців даних підрозділів є індивідуально-психологічні якості особистості, що характеризують емоційну та нервово-психічну стійкість, ситуаційну й особистісну тривожність, особливості характеру та темпераменту. Однією з універсальних детермінант надійності діяльності рятувальників є мотивація та стан здоров'я, нервово-психічний статус і функціональні резерви центрально-нервової системи. Вагомий внесок у забезпечення надійності професійної діяльності людини, особливо за екстремальних ситуацій, роблять потенційні резерви її психіки, використання яких допомогає фахівцеві підтримувати його робочий стан за екстремальних ситуацій, виконувати доручені йому функції. З використанням множинного регресійного аналізу розроблено алгоритм психологічного прогнозування надійності професійної діяльності фахівця аварійно-рятувального підрозділу МНС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ц9-331 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Александров Ю. В. 
Екстремальна та кризова психологія : термінол. слов. / Ю. В. Александров, І. Є. Богданова, Ю. В. Воронова, Л. О. Гонтаренко, О. П. Євсюков; Нац. ун-т цив. захисту України. - Х., 2010. - 291 c. - Бібліогр.: с. 290-291. - укp.

Наведено зведення психологічних термінів, які застосовуються в сучасній науковій та навчальній літературі з екстремальної та кризової психології, а також їх короткі наукові визначення.

Приведены сводки психологических терминов, которые применяются в современной научной и учебной литературе из экстремальной и кризисной психологии, а также их короткие научные определения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Євсюков О. Ф. 
Тренінговий метод формування управлінської компетентності у курсантів ВВНЗ / О. Ф. Євсюков, О. Б. Нікітюк // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2010. - Вип. 3. - С. 194-196. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто тренінговий метод формування управлінської компетентності у курсантів ВВНЗ в процесі навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-3-22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нікітюк О. Б. 
Креативність як невід'ємний компонент інтелектуального розвитку творчої особистості в процесі навчання у вищих навчальних закладах / О. Б. Нікітюк, О. Ф. Євсюков // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2010. - Вип. 4. - С. 237-241. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особистість в процесі навчання у вищих навчальних закладах, шляхи активізації її творчих здібностей та розвитку власного творчого потенціалу для здійснення високоякісного навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Євсюков О. Ф. 
Проблеми у визначенні методу стилів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації особистості / О. Ф. Євсюков // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 4. - С. 70-76. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз вивчення професійного досвіду особистості. Відзначено наявність проблеми адекватного методу її вивчення. Процес створення методу визначення стилю мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації розкрито через опис проміжних ланок від теорії до проведення експерименту, який досліджує кожний науковець під час побудови нового методу. Обгрунтовано метод визначення стилів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації особистості. В аспекті узагальнення життєвих фактів досвіду, які є показниками кількісної диференціації подій і впливають на ідентифікаційну результативність професійного досвіду особистості, правомірно розглянуто типи стилю мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації особистості, основу яких складають варіанти поетапної фіксації професійного досвіду у різних комбінаціях психологічної наповненості форм професійної ідентифікації та типологічного змісту мотиваційної взаємодії з відповідним визначенням адекватності ціннісної регуляції у професійній реалізації особистості.

Сделан теоретический анализ изучения профессионального опыта личности. Определено наличие проблемы адекватного метода его изучения. Отмечено, что процесс создания метода определения стиля мотивационно-смысловой регуляции профессиональной реализации раскрыт через описание промежуточных звеньев от теории к построению эксперимента, который проводит каждый ученый при построении нового метода. Обоснован метод определения стилей мотивационно-смысловой регуляции профессиональной реализации личности. В аспекте обобщения жизненных фактов опыта, которые являются показателями количественной дифференциации событий и влияют на идентификационную результативность профессионального опыта личности, правомерно рассмотрены типы стиля мотивационно-смысловой регуляции профессиональной реализации личности, основу которых составляют варианты поэтапной фиксации профессионального опыта в различных комбинациях психологической наполненности форм профессиональной идентификации и типологического содержания мотивационного взаимодействия с соответствующим определением адекватности ценностной регуляции в профессиональной реализации личности.

Theory methodological analysis study of professional experience person raises the issue of adequate method. How to create a method to determine style motivationally-semantic regulation vocational is revealed through the description of intermediaries from theory to experiment, conducted by each researcher when building the new method.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Євсюков О. Ф. 
Вплив навчальної діяльності на формування професійної компетентності студентів інженерно-педагогічних вищих навчальних закладів / О. Ф. Євсюков // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 2. - С. 29-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування професійної компетентності (ПК) інженерів-педагогів. З'ясовано, що навчальна діяльність (НД) складається з передачі досвіду, нагромадженого людством, та з засвоєння цього досвіду й трансформації його в особистий досвід. Визначено НД як взаємодію викладача та студента, спрямовану на активне оволодіння останнім соціальним досвідом і відповідними способами дій, на становлення й зміну студента як суб'єкта учіння, у результаті чого НД є підгрунтям його розвитку. Розроблено структурно-логічну схему процесу формування ПК інженера-педагога. Підсумовано, що педагогічними умовами, які сприяють формуванню ПК інженерів-педагогів, є: усвідомлення студентами значущості та сутності ПК, включення студентів інженерів-педагогів до навчальної діяльності на основі моделі компетентності. Зазначено, що названі умови реалізуються в педагогічному процесі комплексно, вони є взаємопов'язаними.

Обоснованы педагогические условия, обеспечивающие формирование профессиональной компетентности (ПК) инженеров-педагогов. Выяснено, что учебная деятельность (УД) состоит из передачи опыта, накопленного человечеством, и усвоения и трансформации этого опыта в личный опыт. Определено УД как взаимодействие преподавателя и студента, направленное на активное овладение последним социальным опытом и соответствующими способами действий, на становление и изменение студента как субъекта учения, в результате чего УД является основой его развития. Разработана структурно-логическая схема процесса формирования ПК инженера-педагога. Подытожено, что педагогическими условиями, способствующими формированию ПК инженеров-педагогов, являются: осознание студентами значимости и сущности ПК, включение студентов инженеров-педагогов в учебную деятельность на основе модели компетентности. Указано, что названные условия реализуются в педагогическом процессе комплексно, они взаимосвязаны.

The article is devoted to the process of formation of professional competence of engineers, and educators as an integrated property-oriented continuous self-improvement, self-education, which is a factor of success of professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Євсюков О. 
Концепція формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів в магістратурі за спеціальністю "Педагогіка вищої школи" / О. Євсюков // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 124-128. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено загальні проблеми функціонування системи ступеневої освіти в Україні. Проаналізовано сучасний стан підготовки викладачів для вищої аграрної школи. Визначено чітку концепцію формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів в магістратурі за фахом «Педагогіка вищої школи». Виявлено недоліки традиційної системи формування науково-педагогічних кадрів в галузі аграрної освіти. Запропоновано інтегрувати теоретичну та практичну складові курсу «Педагогіка вищої школи» в систему вищої аграрної освіти. Визначено перелік основних складових професійно-педагогічної компетенції, необхідних для викладача ВНЗ. Сформульовано основні характеристики викладача ВНЗ та умови ефективності магістерської підготовки. Наголошено на запровадженні цілісного підходу до навчання майбутніх педагогічних кадрів для ВНЗ.

Освещены общие проблемы функционирования системы многоуровневого образования в Украине. Проанализировано современное состояние подготовки преподавателей для высшей аграрной школы. Определена четкая концепция формирования профессионально-педагогической компетентности будущих преподавателей высших аграрных учебных заведений в магистратуре по специальности «Педагогика высшей школы». Выявлены недостатки традиционной системы формирования научно-педагогических кадров в области аграрного образования. Предложено интегрировать теоретическую и практическую составляющие курса «Педагогика высшей школы» в системе высшего аграрного образования. Определен перечень основных составляющих профессионально-педагогической компетенции, необходимых для преподавателя ВУЗ. Сформулированы основные характеристики преподавателя ВУЗ и условия эффективности магистерской подготовки. Отмечено внедрение целостного подхода к обучению будущих педагогических кадров для ВУЗ.

Elucidated are the general problems of system operation level education in Ukraine. Analyzed is the current state of teacher training for higher agricultural school. Clearly defined is the concept of professional and pedagogical competence of teachers of higher agricultural education institutions in the Master's degree "Pedagogy of higher school". Revealed are the shortcomings of the traditional system of formation of the teaching staff in the field of agricultural education. Proposed is to integrate theoretical and practical components of the course "Pedagogy of higher school" into Higher Education. Determined is the list of the main components of vocational teacher competencies for teachers college. Formulated are the basic characteristics and conditions of the university teacher effectiveness master training. Noted is the implementation of a holistic approach to training future teachers for high schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Євсюков О. 
Визначення значущості інновації в освіті / О. Євсюков, С. Телегіна // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 11-114. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз інновації з філософської та педагогічної точок зору науковців та її значущості в освіті. Визначено роль інновації в здійсненні педагогічного процесу на основі існуючих традицій. Підкреслено, що основою інноваційних розробок в освіті виступає необхідність гуманізації освіти і орієнтації на збереження ідентичності людини. Наведено складові творчої мисле діяльної форми інновацій. Аргументовано, що педагогічні інновації забезпечують більш якісну й ефективну адаптацію та реалізацію здібностей людини в усіх сферах життєдіяльності: суспільній, професійній, культурній, побутовій, формують умови для самоосвіти, самовиховання, саморозвитку особи майбутнього спеціаліста.

Осуществлен теоретический анализ инновации с философской и педагогической точек зрения ученых и ее значимости в образовании. Определена роль инновации в осуществлении педагогического процесса на основе существующих традиций. Подчеркнуто, что основой инновационных разработок в образовании выступает необходимость гуманизации образования и ориентации на сохранение идентичности человека. Приведены составляющие творческой мыследеятельной формы инноваций. Аргументировано, что педагогические инновации обеспечивают более качественную и эффективную адаптацию и реализацию способностей человека во всех сферах жизнедеятельности: общественной, профессиональной, культурной, бытовой, формируют условия для самообразования, самовоспитания, саморазвития личности будущего специалиста.

Performed a theoretical analysis of innovation from a philosophical and pedagogical point of view of scientists , and its importance in education. Defined the role of innovation in the implementation of educational process on the basis of existing traditions. Underlined that the basis of innovations in education advocates need humanization of education and orientation to preserve human identity. Given components of creative thinking activity forms of innovation. Argued that pedagogical innovations provide better and more effective adaptation and implementation of human capabilities in all spheres of life: social, professional, cultural, consumer, creating conditions for self-education, self-development of the future specialist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Барило О. Г. 
Реагування на надзвичайні ситуації : навч. посіб. / О. Г. Барило, П. Б. Волянський, С. О. Гур'єв, М. Л. Долгий, О. П. Євсюков; Держ. служба України з надзв. ситуацій, Ін-т держ. упр. у сфері цив. захисту. - Київ : Бланк-Прес, 2014. - 205, [1] c. - Бібліогр.: с. 160-169 - укp.

Розкрито теоретичні основи реагування на надзвичайні ситуації (НС). Охарактеризовано комплекс заходів з оперативного управління ліквідацією наслідків НС. Висвітлено послідовність прийняття рішень за умов НС. Розглянуто дії органів управління, сил і засобів цивільного захисту під час реагування на НС. Викладено практичні аспекти організації та управління заходами з ліквідації медико-санітарних наслідків НС. Акцентовано увагу на організації взаємодії та забезпеченні дій сил цивільного захисту під час реагування на НС. Висвітлено основні заходи з організації реагування на надзвичайні ситуації. Описано типові алгоритми дій органів управління та посадових осіб ДСНС України під час реагування на НС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС58096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Євсюков О. Ф. 
Модернізація професійно-педагогічної підготовки викладачів вищих аграрних навчальних закладів / О. Ф. Євсюков // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 62-65. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Зазначено, що сучасна парадигма вищої освіти висуває об’єктивну потребу в спеціальній підготовці викладацьких кадрів, особливо викладачів аграрних ВНЗ, працюючих в суспільстві на випередження. Проаналізовано сучасний стан професійно-педагогічної підготовки викладачів аграрних ВНЗ. Визначено психолого-педагогічні проблеми їх підготовки та запропоновано шляхи модернізації через створення моделі професійно-педагогічної компетентності.

Указано на то, что современная парадигма высшего образования выдвигает объективную потребность в специальной подготовке преподавательских кадров, особенно преподавателей аграрных ВУЗ, работающих в обществе на опережение. Проанализировано современное состояние профессионально-педагогической подготовки преподавателей аграрных ВУЗ. Определены психолого-педагогические проблемы их подготовки и предложены пути модернизации через создание модели профессионально-педагогической компетентности.

The paper analyses the current state of professional and pedagogical preparation high school teacher, the psycho-pedagogical problems his training and ways of modernization on the basis of a model professional and pedagogical competence are suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + П.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Євсюков О. Ф. 
Педагогіка і психологія вищої школи : навч. посіб. для магістрантів та аспірантів аграр. ВНЗ : навч. посіб. для підгот. фахівців ОКР "магістр" спец. "Землеустрій та кадастр" у ВНЗ II - IV рівнів акредитації / О. Ф. Євсюков, Л. В. Герман, О. В. Тихоненко, І. Ю. Підгородецька; ред.: О. Ф. Євсюков; Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. - Харків : ХНАУ, 2014. - 263 c. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні засади навчання та виховання студентської молоді. Подано інформацію про психолого-дидактичні основи забезпечення навчального процесу. Обгрунтовано закономірності професійного становлення та особистісного зростання майбутніх фахівців. Розглянуто психологічні особливості науково-педагогічної діяльності та шляхи її опанування. Наведено методику читання лекцій. Висвітлено основні етапи професійного становлення та розвитку педагога вищої школи. Охарактеризовано професійні кризи та деформації професійного розвитку педагога ВНЗ. Приділено увагу інноваційним технологіям навчання у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я7 + Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Соціально-гуманітарні науки та управління в умовах глобалізаційних проблем сучасного людства : монографія / О. Ф. Євсюков, О. М. Коваленко, Л. Ф. Волохова, О. Ф. Євсєєнко, Г. Л. Волохова. - Кіровоград : Ексклюзив-Систем, 2016. - 270 c. - укp. - пол.

Вперше подано науково обгрунтовану теоретично-практичну характеристику наукових досліджень в галузі професійної освіти, економіки й етнографії. Розкрито та теоретично обгрунтовано особливості розвитку самоосвіти майбутніх викладачів у процесі навчання в магістратурі й іншомовна освіта у британських університетах: історія, соціальна зумовленість, вплив ринку робочої сили, теоретико-методологічні основи управління брендами за умов ринкової економіки й інвестиційно-інноваційний розвиток споживчої кооперації та їх фінансове забезпечення, організаційно-економічні засади організації біопаливного виробництва у Вінницькій області та Polska gospodarka а "pulapka sredniego dochodu", українське вишивання Слобожанщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Птахіна О. М. 
Моделювання оптимальної дивідендної політики українських компаній / О. М. Птахіна, Т. В. Сич, Є. В. Іванов, О. П. Євсюков, О. В. Козирєва // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 1. - С. 260-268. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Актуальність теми дослідження полягає в тому, що для досягнення основної мети діяльності суб'єкта господарювання - одержання прибутку, такий аспект як розроблення раціональних пропорцій розподілу прибутку і вироблення оптимальної дивідендної політики, є одним з основних складових забезпечення ефективності діяльності підприємства. Мета дослідження - розробка методичного підходу до визначення оптимальної дивідендної політики підприємств на основі залежності оптимальної норми дивідендних виплат від структури капіталу підприємств в Україні. Методологічну основу дослідження становить метод багатофакторного регресійного аналізу. На основі цього методу України розроблено поліноміальну регресійну модель складних зв'язків між нормою дивідендних виплат і показниками ефективності діяльності підприємств. Вибір підприємств здійснений за такими критеріями: організаційно-правова форма акціонерного товариства; підприємства здійснюють виплату дивідендів. Період дослідження - 2000 - 2018 рр. Для перевірки сценаріїв реалізації політики дивідендних виплат розраховано показник еластичності чистого прибутку підприємств, які сформували статистичну базу дослідження, від рівня дивідендних виплат. Для визначення оптимального рівня дивідендних виплат, за якого максимізується позитивний ефект (E = max), побудовано систему функції для різної структури капіталу підприємств і на основі проведення експериментів з цією системою визначено оптимальний рівень дивідендних виплат. Для визначення оптимального типу дивідендної політики, виходячи із рівня дивідендних виплат, оціненого у відсотках від чистого прибутку компанії, використано метод шкалювання за законом Фібоначчі. Розраховано діапазон кількісних рівнів дивідендних виплат досліджуваних компаній, відповідно до якого визначено тип оптимальної політики щодо сформованої структури капіталу компанії. Такий підхід дозволяє визначити відповідний тип дивідендної політики з урахуванням фінансового стану компаній з метою максимізації її ринкової вартості. Утилізує суб'єктивізм у процесі оптимізації дивідендної політики компанії і забезпечує достовірність результатів оцінки оптимального рівня дивідендних виплат. Сприяє підвищенню ефективності чистого прибутку компаній і нарощування потенціалу максимізації їх ринкової вартості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Євсюков О. П. 
Уніфікація механізмів державного управління соціально-економічною безпекою в Україні : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / О. П. Євсюков; Міжрегіон. Акад. упр. персоналом. - Київ, 2019. - 38 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та розроблено науково-прикладні рекомендації стосовно уніфікації державного управління соціально-економічною безпекою (СЕБ). Охарактеризовано сучасні підходи до визначення сутності та змісту СЕБ держави, систематизовано фактори та загрози при формуванні державного управління забезпеченням СЕБ. Здійснено огляд сучасних концепцій забезпечення державного управління СЕБ держави. Розроблено методологію дослідження формування державного управління СЕБ в умовах сучасних викликів. Виокремлено методологічні підходи до визначення сучасних викликів і критеріїв СЕБ держави. Науково обгрунтовано модель забезпечення СЕБ держави в умовах сучасних викликів. Запропоновано методологію побудови механізмів державного управління СЕБ в умовах сучасних викликів. Здійснено оцінку сучасних механізмів державного управління СЕБ України, зокрема: визначено порядок взаємодії публічних інституцій щодо забезпечення СЕБ держави, проаналізовано впровадження державного механізму діагностики та попередження загроз СЕБ, оцінено особливості правового механізму держави щодо забезпечення СЕБ України. Розроблено комплекс заходів відносно підвищення ефективності державного управління щодо забезпечення СЕБ України. Удосконалено процеси функціонування організаційного механізму держави щодо забезпечення СЕБ. Запропоновано підходи до моделювання системного механізму державного забезпечення СЕБ України. Визначено пріоритети підвищення ефективності державної політики щодо забезпечення СЕБ. Здійснено уніфікацію механізмів забезпечення СЕБ України. Розроблено Концепцію уніфікації державних механізмів щодо забезпечення соціально-економічної безпеки України. Виокремлено шляхи вдосконалення державних механізмів забезпечення СЕБ. Окреслено перспективи державного забезпечення СЕБ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)15 + Х819(4УКР)12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438537 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського