Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Авдєєва І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Авдєєва І. М. 
Інноваційні комунікативні технології в роботі куратора академгрупи : навч. посіб. / І. М. Авдєєва, І. М Мельникова; МОН України. - К. : Професіонал, 2007. - 304 c. - Бібліогр.: с. 288-289 . - укp.

Розглянуто методологічне забезпечення процесу впровадження гуманістичних особистісно-орієнтованих технологій освіти у діяльність вищих навчальних закладів. Розкрито роль куратора у процесі гуманізації вищої освіти, визначено основні напрямки його роботи з фасилітації особистісного розвитку майбутніх спеціалістів. Викладено принципові засади й технології фасилітаційної взаємодії у педагогічному процесі. Описано структурно-функціональну модель та основні психотехнічні прийоми суб'єкт-об'єктної взаємодії. Розроблено методологію та технологію групового тренінгу, обгрунтовано шляхи вирішення проблеми оптимізації соціальної адаптації студентів до навчання у ВНЗ.

Рассмотрено методологическое обеспечение процесса внедрения гуманистических личностно-ориентированных технологий образования в деятельность высших учебных заведений. Раскрыта роль куратора в процессе гуманизации высшего образования, определены основные направления его работы по фасилитации личностного роста будущих специалистов. Освещены базовые принципы и охарактеризованы технологии фасилитационного взаимодействия в педагогическом процессе. Описана структурно-функциональная модель и основные психотехнические приемы субъект-объектного взаимодействия. Разработана методология и технология группового тренинга, обоснованы пути решения проблемы оптимизации социальной адаптации студентов к обучению в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 р30 + Ч481.430 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Авдєєва І. 
Побудова фасилітаційної взаємодії між учасниками педагогічного процесу з урахуванням підходів короткострокової позитивної психотерапії / І. Авдєєва // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 124-130. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Представлено алгоритм та визначено базові прийоми фасилітаційної технології не медичної експрес-допомоги учасникам педагогічного процесу. Акцентовано увагу на складових схеми терапевтичної роботи з проблемою, метою, поясненням, ресурсами, соціальною мережею. Запропоновано включити до схеми фасилітаційної взаємодії, функціональні блоки: "входження" клієнта до фасилітаційної взаємодії, забезпечення мотивації до подальшої співпраці. Розкрито у вигляді таблиці психотерапевтичні прийоми і завдання фасилітатора на різних етапах роботи з проблемою партнера. Обгрунтовано переваги використання алгоритму фасилітаційної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Авдєєва І. 
Освітній простір як умова соціалізації / І. Авдєєва, Л. Михайлюк // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито підходи до розуміння сутності соціалізації. Визначено поняття освітнього простору. Розкрито п'ять компонентів, з яких складається освітній простір. Підкреслено, що функціональну природу освітнього простору визначає педагогічна взаємодія. Акцентовано увагу на тому, що у сприйнятті особистості, яка актуалізується, освітній простір фокусується на рівні конкретної освітньої ситуації. Зроблено висновок, що освітній простір не прямо вибудовує задані параметри соціалізації особистості дитини, а організовує педагогічно збагачений спосіб життя дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч30 в + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Авдєєва І. М. 
Чи не заважають учні творчому вчителю? Творча педагогічна діяльність як фактор психотравматизації учителя / І. М. Авдєєва // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2. - С. 105-110. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Репрезентовано результати дослідження психологічних особливостей вчителів, що беруть участь у дослідно-експериментальній роботі. Проаналізовано вплив творчої педагогічної діяльності на особливості особистості педагогів-новаторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю948.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського