Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Андрюшина О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Андрюшина О. С. 
Оцінка ефективності фолатвмісних полімерних лікарських форм / О. С. Андрюшина, Р. А. Рожнова, Д. В. Кулєш, Н. А. Галатенко // Полімер. журн. - 2011. - 33, № 2. - С. 186-191. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено динаміку вивільнення фолієвої кислоти (ФК) з полімерної лікарської форми на основі макродіізоціанату, діамінів (ДА) різної хімічної будови та ФК за мольним співвідношенням ДА:ФК, рівним 1:1 і 3:1 відповідно. Високий вихід ФК з усіх полімерних зразків дає змогу використовувати ці матеріали як імплантати з місцевою лікувальною дією. Встановлено, що ефективна дія фолатвмісних полімерних лікарських форм полягає в зменшенні інтенсивності запальних реакцій у разі імплантації та утворення зрілої та тонкої сполучнотканинної капсули.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.96 + Р281.7/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андрюшина О. С. 
Синтез нових поліуретансечовин з фолієвою кислотою / О. С. Андрюшина, Р. А. Рожнова, Н. А. Галатенко, Т. О. Кісельова // Полімер. журн. - 2010. - 32, № 1. - С. 84-88. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г722.4-4 + Л713.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16871 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Рожнова Р. А. 
Структура фолатовмісних поліуретансечовин медичного призначення, витриманих у модельних середовищах / Р. А. Рожнова, В. В. Давиденко, О. С. Андрюшина, Ю. П. Гомза, С. Д. Несін // Полімер. журн. - 2012. - 34, № 1. - С. 43-48. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

За допомогою методів рентгенографічного та теплофізичних аналізів встановлено, що витримування фолатовмісних ПУС у модельних біологічних середовищах призводить до зміни структури полімерної матриці. Під впливом модельних середовищ відбувається нелінійне збільшення рівня мікрогетерогенності ПУС, що корелює з результатами теплофізичних досліджень, а саме зі зміною об'єму кооперативного руху у разі склування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.96:Р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Андрюшина О. С. 
Синтез та властивості біологічно активних поліуретансечовин із фолієвою кислотою / О. С. Андрюшина, Р. А. Рожнова, Н. А. Галатенко, Л. Ф. Нарожайко // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Хім. науки і технології. - 2010. - Т. 105. - С. 47-50. - укp.

Синтезовано біологічно активні поліуретансечовини на основі макродіізоціанату, 1,6-гексаметилендіаміну та фолієвої кислоти. Встановлено, що біологічна активність поліуретанів з іммобілізованою фолієвою кислотою проявлялась в їх здатності стимулювати зростання та диференціювання клітинних елементів за умов культивування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г722.4 + Л713.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Хім.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андрюшина О. 
Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О. Андрюшина // Вища шк.. - 2012. - № 8. - С. 104-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено теоретичні та методологічні основі використання індикаторів моніторингу якості у США. Проаналізовано сутність понять «індикатор» і «система індикаторів». Визначено їх характеристики, функції, критерії відбору та контекстуальні групи відповідно до програм моніторингу. Наведено функціональні процедури моніторингу та концептуальну основу розробки індикаторів якості освіти на регіональному рівні в США. Виокремлено сутнісні характеристики індикаторів. Досліджено концептуальну основу розробки системи індикаторів.

Исследованы теоретические и методологические основы использования индикаторов мониторинга качества в США. Проанализирована сущность понятий «индикатор» и «система индикаторов». Определены их характеристики, функции, критерии отбора и контекстуальные группы в соответствии с программами мониторинга. Представлены функциональные процедуры мониторинга и концептуальную основу разработки индикаторов качества образования на региональном уровне в США. Выделены сущностные характеристики индикаторов. Исследована концептуальная основа разработки системы индикаторов.

Studied the theoretical and methodological basis of the use of indicators for monitoring quality in the U.S. Analyzed the nature of the terms "light" and "a system of indicators." mine their characteristics, functions, selection criteria and contextual groups, according to the monitoring programs. The functional monitoring procedures and conceptual basis for the development of indicators of quality of education at the regional level in the U.S. Identified the essential characteristics of the indicators. Explored the conceptual basis for the development of indicators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Ч34(7СПО)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Андрюшина О. 
Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень / О. Андрюшина // Вища шк.. - 2010. - № 9. - С. 70-80. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначені характерні риси, цілі та завдання міжнародних програм оцінювання навчальних досягнень студентів США й узагальнено позитивний досвід впровадження таких досліджень. Відмічено, що ці програми охоплюють оцінювання навчальних досягнень студентів з читання, математики і природничих наук та ставлять за мету визначення: рівня навчальних досягнень американських студентів порівняно із студентами інших країн світу; зміни навчальних досягнень з часом. Констатовано, що моніторинг якості освіти на міжнародному рівні дозволяє оцінити різноманітні індикатори, що характеризують стан освіти країни і визначити можливі причини відмінностей.

Определены характерные черты, цели и задачи международных программ оценки знаний студентов США и обобщен положительный опыт внедрения таких исследований. Отмечено, что эти программы охватывают оцениваниe знаний студентов по чтению, математике и естественным наукам и имеют целью определение: уровня знаний американских студентов по сравнению со студентами других стран мира; изменения знаний со временем. Констатировано, что мониторинг качества образования на международном уровне позволяет оценить различные индикаторы, характеризующие состояние образования страны и определить возможные причины различий.

The characteristic features, aims and objectives of international programs for U.S. students' knowledge evaluation and summarized the positive experience of implementing such studies. Noted that these programs include evaluation of students' knowledgein reading, math and science and seek to determine: the level of knowledge of American students compared with students from other countries, changes in knowledge over time. Stated that monitoring the quality of education at the international level to evaluate the different indicators characterizing the state of education in the country and to identify possible reasons for the differences.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андрюшина О. 
Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина // Вища шк.. - 2011. - № 3. - С. 62-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено досвід США щодо перспективних напрямів інвестування пріоритетних програм у контексті національних моніторингових досліджень. Визначено поняття освітніх інвестицій. Досліджено напрями фінансування освітньої галузі у США та їх доцільність. Охарактеризовано два підходи до фінансування освітньої галузі в США: традиційний - державне фінансування без урахування відмінностей у штатах і регіонах, та продуктивний - з урахуванням різних характеристик і особливостей штатів і регіонів. Проаналізовано результати зовнішнього незалежного оцінювання в Україні за 2009 р. за напрямами: порівняння навчальних досягнень за місцем проживання (місто, село, селище, смт.) та за типами загальноосвітніх навчальних закладів (середня загальноосвітня школа, спеціалізована школа, спеціальна загальноосвітня середня школа, гімназія, ліцей, колегіум). Зазначено, що пріоритетними можуть бути освітні інвестиції, спрямовані на створення умов для якісного оволодіння іноземними мовами в сільській місцевості. Окреслено інші напрями освітніх інвестицій, перспективних для України.

Освещены опыт США по перспективным направлениям инвестирования приоритетных программ в рамках национальных мониторинговых исследований. Определено понятие образовательных инвестиций. Исследованы направления финансирования сферы образования в США и их целесообразность. Охарактеризованы два подхода к финансированию образования в США: традиционный - государственное финансирование без учета различий в штатах и регионах, и производительный - с учетом различных характеристик и особенностей штатов и регионов. Проанализированы результаты внешнего независимого оценивания в Украине за 2009 г. по направлениям: сравнение учебных достижений по месту жительства (город, село, поселок, пгт.) и по типам общеобразовательных учебных заведений (средняя школа, общеобразовательная школа, специальная общеобразовательная средняя школа, гимназия, лицей, коллегиум). Указано, что приоритетными могут быть образовательные инвестиции, направленные на создание условий для качественного овладения иностранными языками в сельской местности. Очерчены другие направления образовательных инвестиций, перспективных для Украины.

Highlighted the U.S. experience in the promising areas of investment priority programs within the national monitoring studies. The concept of educational investment. Investigated areas of financing education in the U.S. and its usefulness. Described two approaches to funding education in the United States: The traditional - public funding, excluding differences in the states and territories, and productive - taking into account the different characteristics and attitudes of states and regions. Analyzed the results of an external, independent assessment of Ukraine for 2009 the following areas: a comparison of academic achievements in the community (town, village, town, urban village) and the types of secondary schools (middle school, secondary schoolspecial secondary school, a gymnasium, a lyceum, a collegium). Indicated that the priority can be educational investment, aimed at creating conditions for good mastery of foreign languages in rural areas. Outlines the other areas of educational investments that are promising for Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андрюшина О. С. 
Дослідження динаміки вивільнення фолієвої кислоти з фолатвмісних поліуретансечовин / О. С. Андрюшина, Т. Є. Закашун, І. Б. Демченко, Р. А. Рожнова // Доп. НАН України. - 2011. - № 8. - С. 113-116. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено динаміку вивільнення фолієвої кислоти (ФК) з полімерної лікарської форми на основі макродіізоціанату, діамінів (ДА) різної хімічної будови та ФК за різних мольних співвідношень ДА:ФК відповідно 1:1, 3:1. Високий вихід фолієвої кислоти з усіх полімерних зразків дозволяє використовувати ці матеріали як імплантати з місцевою лікувальною дією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л713.41-1 с + Р281.7/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Андрюшина О. С. 
Розробка шляхів хімічної модифікації поліуретанів фолієвою кислотою / О. С. Андрюшина, Н. А. Галатенко, Р. А. Рожнова, Т. О. Кисельова // Доп. НАН України. - 2010. - № 1. - С. 138-142. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л713.41 + Г722.41-27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Галатенко Н. А. 
Новий полімерний матеріал пролонгованої дії для лікування ран та опіків / Н. А. Галатенко, Р. А. Рожнова, Д. В. Кулєш, О. С. Андрюшина, І. Б. Демченко // Доп. НАН України. - 2013. - № 6. - С. 145-151. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Одержано новий полімерний матеріал пролонгованої дії. Вивчено фармакокінетику та динаміку вивільнення фолієвої кислоти з фолатовмісних поліуретансечовин різного хімічного складу. Встановлено, що ефективна дія фолатовмісних полімерних матеріалів полягає в зменшенні запальних реакцій за імплантації в організм експериментальних тварин і в утворенні зрілої та тонкої сполучнотканинної капсули, що надає можливість використовувати одержані матеріали як біологічно активні плівкові покриття в медичній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.96:Р + Р458.1-52 с03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Андрюшина О. В. 
Моніторинг якості загальної освіти в Сполучених Штатах Америки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Андрюшина; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

На основі аналізу науково-педагогічних джерел і офіційних документів досліджено політичні, соціально-економічні та педагогічні передумови становлення моніторингу якості загальної освіти в США. Розглянуто історичні етапи становлення освітнього моніторингу, висвітлено їх характеристики й виокремлено чинники, які обумовили функціонування сучасного моніторингу якості загальної освіти як багаторівневого наукового дослідження. Досліджено державно-правове підгрунтя регулювання освітнього моніторингу на міжнародному, національному, регіональному рівнях та особливості моніторингу на цих рівнях. Виокремлено види моніторингу - когнітивний і некогнітивний. Розглянуто зміст, форми та методи моніторингу якості загальної освіти, охарактеризовано його організаційно-методичне забезпечення відповідно до видів. Подано стратегічні напрями використання результатів моніторингу. Виявлено можливості творчого використання досвіду організаційно-методичного забезпечення моніторингу якості загальної освіти у системі загальної середньої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО)7 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Андрюшина О. С. 
Синтез та властивості біологічно активних фолатовмісних поліуретансечовин : автореф. дис. ... канд. хім. наук : 02.00.06 / О. С. Андрюшина; НАН України, Ін-т хімії високомолекуляр. сполук, . - К., 2012. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г722.4,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390997 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Андрюшина О. В. 
Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США / О. В. Андрюшина // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 19. - С. 31-36. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено тлумачення терміна «умова» у загальному, філософському та педагогічному значеннях, розкрито організаційно-педагогічні умови здійснення моніторингу якості загальної освіти на регіональному рівні в США. Розглянуто програму моніторингу «Досягнення учнів і відповідальність школи» (Student Achievement and School Accountability Programs - SASA), її мету, завдання та сутність. Виокремлено комплекс умов її ефективного здійснення. Вирішено проблему забезпечення організаційно-педагогічних умов моніторингу якості середньої освіти, зокрема - створення системи практичної допомоги дітям, які відстають у навчанні, або заохочення тих, хто показує постійно високі результати; забезпечення конфіденційності даних про навчальні результати; аналіз позашкільних факторів, які можуть покращувати результати навчальних досягнень; розробка форм та засобів інформування батьків та громадськості про результати навчальних досягнень та поступу (або відставання) їхніх дітей. Виконано порівняльний аналіз організації та проведення моніторингу якості освіти на регіональному рівні США та України.

Исследовано толкование термина «условие» в общем, философском и педагогическом смыслах, представлены организационно-педагогические условия осуществления мониторинга качества среднего образования на региональном уровне в США. Рассмотрена программа мониторинга «Достижения учеников и ответственность школы» (Student Achievement and School Accountability Programs — SASA), ее цели, задачи и сущность. Выделен комплекс условий ее эффективного осуществления.

The article investigates the interpretation of the term “condition” in general, philosophical and pedagogical sense, presents organizational and pedagogical conditions for secondary education quality monitoring at the regional level in the United States. It describes the monitoring program “Student Achievements and School Accountability Programs SASA”, its goals, tasks, and content, highlights the complex of conditions for its effective implementation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО)7 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського