Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Андрієнко П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Омельченко Ю. М. 
Енергозбереження при споживанні електроенергії [Електронний ресурс] / Ю. М. Омельченко, П. Д. Андрієнко // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 66. - С. 324-326. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто актуальні проблеми енергозбереження в Україні. Відзначено та обгрунтовано розрахунками визначальну роль в енергозбереженні виробництва та впровадження силової електроніки.

The problems of the energy savings in Ukraine is considered. The determining role in the energy savings production and introduction of power electronics is marked.


Індекс рубрикатора НБУВ: З1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андрієнко П. Д. 
Порівняльний аналіз регуляторів системи керування струмом тягового частотно-керованого електропривода дизель-поїзда / П. Д. Андрієнко, Д. О. Кулагін, О. С. Качур // Електромашинобуд. та електрообладн. - 2010. - Вип. 75. - С. 32-35. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено результати імітаційного моделювання роботи тягового електропривода дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням модернізованої системи керування автономним інвертором напруги з цифровим модальним регулятором активної складової струму.

Приведены результаты имитационного моделирования работы тягового электропривода дизель-поезда ДЭЛ-02 с использованием модернизированной системы управления автономным инвертором напряжения с цифровым модальным регулятором активной составляющей тока.

The results of imitation design working of hauling electromechanic drive of diesel-train DEL-02 are resulted with the use of modernized control system by the autonomous negator of tension at a management with the digital modal regulator of active constituent of current.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кулагін Д. О. 
Розробка моделі модернізованого частотно-керованого тягового електропривода зі змінним алгоритмом керування дизель-поїзда ДЕЛ-02 / Д. О. Кулагін, О. С. Качур, П. Д. Андрієнко // Електротехніка та електроенергетика. - 2010. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено модель системи асинхронного електропривода дизель-поїзда з додатковим внутрішнім зворотнім зв'язком за частотою поля двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кулагін Д. О. 
Врахування дії пружних зв'язків на роботу тягової електропередачі автономного локомотива / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2012. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Наведено результати синтезу регулятора частоти системи автоматичного керування тяговим інвертором дизель-поїзда ДЕЛ-02 з урахуванням дії пружних зв'язків на основі методу поліномів.

Приведены результаты синтеза регулятора частоты системы автоматического управления тяговым инвертором дизель-поезда ДЕЛ-02 с учетом действия упругих связей на основе метода полиномов.

Results of the synthesis of frequency regulator of the system of automatic control of traction inverter diesel-train DEL-02 are given. Action of the elastic ties is considered on the basis of the method of polynomials.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кулагін Д. О. 
Дослідження роботи тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 при збуреннях в електричних колах / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко // Електротехніка та електроенергетика. - 2012. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено дослідження роботи тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 за появи збурень в електричних колах тягового інвертора. Показано, що вмикання системи опалення, кондиціонування, компресорів і т. ін. збурюючі чинники не призводять до значних відхилень в колах тягової електропередачі дизель-поїзда.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кулагін Д. О. 
Аналіз режимів роботи модернізованої тягової електропередачі автономного локомотива / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко, Д. С. Андрієнко // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3. - С. 615-616. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Досліджено роботу тягової електропередачі на основі модернізованої системи автоматичного керування для режимів розгону, усталеного руху та гальмування дизель-потягу за моментом опору, що залежить від швидкості руху, та обмеженні за коефіцієнтом зчеплення колісної пари з рейками. Проведено математичне моделювання та проаналізовано одержані перехідні процеси.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андрієнко П. Д. 
Дослідження реостатно-рекуперативного гальмування у системі імпульсного регулювання серієсного електродвигуна / П. Д. Андрієнко, С. І. Шило, О. О. Каплієнко, Н. М. Шевченко // Електрифікація трансп.. - 2011. - Вип. 2. - С. 6-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено засобами імітаційного моделювання режим рекуперативного гальмування у модернізованій системі імпульсного регулювання серієсного електродвигуна. Одержано і проаналізовано електромеханічні процеси в даному режимі. Побудовано сімейство кривих співвідношень струмів для деяких гальмівних моментів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2-016.224

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Системи прийняття рішень в економіці та техніці: від теорії до практики : колект. монографія : у 2 т. Т. 2 / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко, С. В. Бейцун, М. В. Михайловський, О. В. Карпович. - Павлоград, 2014. - 428 c. - укp.

Увагу приділено теорії та практиці розробки систем прийняття рішень в техніці. Висвітлено доробки авторів щодо моделювання системи прийняття рішень в економіці та виробництві, зокрема, проблеми моделювання циклічності економічних процесів і регіональних соціогеосистем, мотиваційних важелів інноваційного розвитку тощо. Подано результати досліджень інноваційних технологій прийняття рішень у виробничій та організаційній сферах. Викладено теоретичні та практичні аспекти діагностики діяльності підприємств. Розкрито механізм управління систем прийняття рішень за умов ризику та невизначеності зовнішнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355535/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кулагін Д. О. 
Побудова схеми тягової електропередачі моторвагонного поїзда з можливістю рекуперації / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко // Електрифікація трансп.. - 2014. - Вип. 7. - С. 121-126. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто побудову та аналіз перспективної схеми тягової електропередачі дизель-поїзда для можливості здійснення рекуперації. Практичну побудову схеми тягової електропередачі розглянуто на прикладі перспективної схеми тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02. Розглянуто типову тягову електропередачу, що містить дизельний двигун, що є первинним джерелом енергії, синхронний генератор, тяговий перетворювач частоти, перетворювач власних потреб, тяговий двигун, перетворювальні пристрої для забезпечення процесу заряд - розряд накопичувального елемента, систему керування. Накопичувач енергії в поєднанні з перетворювальною системою, що забезпечує його роботу, повинен в комбінації з основними елементами тягової електропередачі забезпечувати вказані вимоги до електропередачі поїзда в усіх режимах експлуатації: холостого ходу, тяги з одночасною передачею енергії від ланки дизель - синхронний генератор та ланки накопичувача енергії на приводні колеса через тяговий перетворювач частоти, тяги з використанням енергії тільки від ланки дизель - синхронний генератор на приводні колеса через тяговий перетворювач частоти, вибігу з одночасним зарядом накопичувача енергії, рекуперативного гальмування з одночасним переводом дизеля в режим холостого ходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042.2-016.224

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Андрієнко П. Д. 
Дослідження динамічних режимів електродвигуна послідовного збудження з імпульсними схемами регулювання електроприводу / П. Д. Андрієнко, С. І. Шило, О. О. Каплієнко // Електротехніка та електроенергетика. - 2016. - № 2. - С. 51-58. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження динаміки двигуна постійного струму послідовного збудження (ДПС ПЗ) імпульсним регулюванням частоти обертання та визначення можливості спрощення схеми електропривода. Використано методи імітаційного моделювання й аналітичні методи розрахунку та досліджено електромеханічні процеси в сервієсному двигуні постійного струму за різних схем імпульсного керування. Розроблено вдосконалену схему імпульсного регулювання ДПСПЗ. Для запропонованої та існуючої схем імпульсного регулювання розроблено моделі, за допомогою яких досліджено електромеханічні процеси тягового електроприводу в цих схемах і виконано їх порівняльний аналіз. Наведено результати дослідження модернізованої імпульсної схеми регулювання частоти обертання ДПС у режимах розгону, вибігу та електродинамічного гальмування. Проаналізовано величини пульсацій струму якоря та вплив на неї частоти комутації за використання модернізованої схеми імпульсного регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2-016 + О802.2-042.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського