Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Аннєнкова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Якубовська О. М. 
Основи формування емоційної культури майбутніх учителів : Навч. посіб. / О. М. Якубовська, І. П. Аннєнкова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2002. - 160 c. - укp.

Проаналізовано суть емоційної культури вчителя, визначено її основні компоненти, зокрема, особистісні якості вчителя, професійні знання й уміння, педагогічні здібності та досвід творчої діяльності. Висвітлено особливості сучасної соціально-педагогічної ситуації. Запропоновано класифікацію емоцій, наведено специфіку емоцій навчально-пізнавальної діяльності, а також методи саморегуляції емоційних станів викладача на занятті.

Проанализирована сущность эмоциональной культуры учителя, определены ее основные компоненты, в частности, личностные качества учителя, профессиональные знания и умения, педагогические способности и опыт творческой деятельности. Освещены особенности современной социально-педагогической ситуации. Предложена классификация эмоций, приведена специфика эмоций учебно-познавательной деятельности, а также методы саморегуляции эмоциональных состояний учителя на занятии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203я73 + Ю983.521 я73 + Ю940.9я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634779 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аннєнкова І. П. 
Методика виховної роботи : курс лекцій / І. П. Аннєнкова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2005. - 142 c. - укp.

Розглянуто напрями та форми роботи класного керівника, прийоми педагогічного дослідження, методики організації виховного процесу за реальних умов сучасної школи. Розкрито проблеми вибору правильної стратегії його взаємодії з учнями різного віку, учнівськими колективами, органами самоврядування, батьками, важковиховуваними дітьми.

Рассмотрены направления и формы работы классного руководителя, приемы педагогического исследования, методики организации воспитательного процесса в реальных условиях современной школы. Раскрыты проблемы выбора правильной стратегии его взаимодействия с учениками разного возраста, ученическими коллективами, органами самоуправления, родителями, трудновоспитуемыми детьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3я73

Шифр НБУВ: ВА690670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Аннєнкова І. П. 
Основи дидактики (модульний підхід) : навч. посіб. / І. П. Аннєнкова, М. А. Байдан; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2007. - 176 c. - Бібліогр.: с. 171-172. - укp.

Розглянуто основні проблеми сучасної теорії навчання й освіти (дидактики). Розкрито її міжпредметні зв'язки з історією педагогіки та психологією. Наведено структуровані в таблиці та схеми теоретичні відомості з таких питань, як закони, закономірності, принципи, методи, форми організації та види навчання.

Рассмотрены основные проблемы современной теории обучения и образования (дидактики). Раскрыты ее межпредметные связи с историей педагогики и психологией. Приведены структурированные в таблицы и схемы теоретические сведения по таким вопросам, как законы, закономерности, принципы, методы, формы организации и виды обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Аннєнкова І. П. 
Формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Аннєнкова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 21 c. - укp.

Розкрито суть та виокремлено функції емоційної культури вчителя, а також обгрунтовано структуру та висвітлено зміст її компонентів. Визначено принципи, на яких повинна будуватися навчально-пізнавальна діяльність студентів щодо оволодіння засадами емоційної культури. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну модель процесу формування даної якості. Виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу формування емоційної культури як професійно значущої якості особистості вчителя. Визначено критерії та рівні її сформованості. Розроблено методичне забезпечення процесу формування емоційної культури у процесі вивчення педагогічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Аннєнкова І. П. 
Моніторинг якості вищої освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу : навч. посіб. / І. П. Аннєнкова, Є. Л. Стрельцов, М. В. Ткаченко. - О. : Фенікс, 2011. - 180 c. - Бібліогр.: с. 137-144 . - укp.

Розкрито основні підходи до визначення поняття "якість освіти", а також шлихи її забезпечення у ВНЗ України. З урахуванням міжнародних і національних нормативно-правових документів проаналізовано науково-теоретичні основи управліня якістю освіти в контексті розвитку загальноєвропейського освітнього простору. Розглянуто питання організації навчального процесу на засадах кредитно-модульної технології навчання як чинник підвищення якості вищої освіти. Висвітлено засади створення структурно-функціональної моделі системи моніторингу якості освіти у ВНЗ. Наведено інструментарій системного моніторингу якості студентів і випускників ВНЗ, а також професорсько-викладацького складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Ч484(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Аннєнкова І. П. 
Проблема видів навчання в дидактичній науці / І. П. Аннєнкова, М. А. Байдан // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 45-48. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

На підставі даних експерименту, проведеного серед викладачів та студентів Одеського національного университету ім. І.І.Мечникова та аналізу педагогічної, у тому числі дидактичної, літератури визначено зміст поняття видів навчання. Розроблено класифікацію видів навчання, а також охарактеризовано кожний конкретний вид навчання.

На основании проведенного эксперимента среди преподавателей и студентов Одесского национального университета им. И.И.Мечникова и анализа педагогической, в том числе дидактической, литературы дано авторское определение понятия "виды обучения". Разработана классификация видов обучения, а также даны определения каждого конкретного вида обучения.

The article defines the notion "kinds of teaching" on the basis of the experiment held among teachers and students of Odessa National University named after I.I.Mechnikov, the analysis of pedagogical, didactic including, literatures. The authors suggest the classification of the kinds of teaching defining each of them.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.252

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Аннєнкова І. П. 
Концептуальні засади системи управління якістю освіти у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 17-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні концептуальні засади управління якістю освіти у ВНЗ, серед яких принципи стратегії загального управління якістю, міжнародні стандарти якості ISO серії 9000, які дозволяють розробити документовану систему менеджменту якості у вигляді стандартів, інструкцій, настанов для гарантії якості вищої освіти в європейському просторі, розроблених Європейською асоціацією організацій гарантії якості у сфері вищої освіти (ENQA), які враховують специфіку діяльності ВНЗ. Стисло охарактеризовано сутність стратегії загального управління якістю.

Рассмотрены основные концептуальные принципы управления качеством образования в ВУЗ, позволяющие разработать документированную систему менеджмента качества в виде стандартов, инструкций для гарантии качества высшего образования в европейском пространстве, разработанных Европейской ассоциацией организаций гарантии качества в системе высшего образования (ENQA), и учитывающих специфику деятельности ВУЗ. Кратко охарактеризована сущность стратегии всеобщего управления качеством.

The article determines conceptual bases of the system of managing higher school education quality. It characterizes the essence of the strategy of Total Quality Management, the main international standards ISO 9000 in quality management sphere, European quality standards and higher education quality safeguards.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Аннєнкова І. П. 
Процесна модель діяльності ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 3-8. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено процесну модель діяльності сучасного ВНЗ, в основу якої покладено процесний підхід, відповідно до якого вся діяльність навчального закладу розглядається як сукупність взаємозалежних, орієнтованих на споживача процесів. Визначено сутність процесного підходу до управління якістю освіти, переваги та недоліки його застосування. Виділено й охарактеризовано результати таких груп процесів: основні, процеси менеджменту та допоміжні процеси, які забезпечують якість освіти в цілому. Розроблено матрицю розподілу повноважень і відповідальності системи менеджменту якості, визначено власників, керівників і учасників процесів і підпроцесів, що забезпечують функціонування і розвиток ВНЗ. Констатовано, що процесна модель якості, актуалізована міжнародними стандартами якості та ДСТУ, націлює ВНЗ на задоволення потреб споживачів і ринку праці за допомогою управління процесами.

Представлена процессная модель деятельности современного ВУЗ, в основе которой лежит процессный подход, в соответствии с которым вся деятельность учебного заведения рассматривается как совокупность взаимозависимых, ориентированных на потребителя процессов. Определена сущность процессного подхода к управлению качеством образования, преимущества и недостатки его использования. Выделены и охарактеризованы результаты таких групп процессов: основные, процессы менеджмента и вспомогательные процессы, обеспечивающие качество образования в целом. Разработана матрица распределения полномочий и ответственности системы менеджмента качества, определены собственники, руководители и участники процессов и подпроцессов, которые обеспечивают функционирование и развитие ВУЗ. Констатировано, что процессная модель качества актуализирована международными стандартами качества и Государственными стандартами Украины, нацеливает ВУЗ на удовлетворение потребностей потребителей и рынка труда при помощи управления процессами.

Presented process model of a modern institution of higher education, which is based on a process approach, under which all activities of the institution is regarded as a collection of interconnected, customer-oriented processes. The essence of the process approach to quality management education, the advantages and disadvantages of its use. Allocated and the results of such a characterization of groups of processes: core, management processes and support processes that ensure the quality of educationin general. Developed a matrix of the distribution of powers and responsibilities of the quality management system, identified the owners, managers and participants in the processes and subprocesses, which ensure the functioning and development of highereducation. It was stated that the process model of the quality of actualized international quality standards and state standards of Ukraine, the aims of higher education institutions to meet the needs of consumers and the labor market by means of processcontrol.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аннєнкова І. П. 
Критерії і показники якості освіти у ВНЗ / І. П. Аннєнкова // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 4-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто критерії якості освіти у ВНЗ. Виокремлено на основі процесного підходу три групи критеріїв: критерії якості результату освітнього процесу, які дозволяють визначити рівень підготовленості майбутніх фахівців; критерії якості умов протікання освітнього процесу, в якому оцінюються потенціал абітурієнтів ВНЗ, кадровий потенціал, дидактичне забезпечення, інформаційний і бібліотечний ресурси, емоційне відношення студентів і співробітників до соціальних умов, матеріально-технічне забезпечення, науковий і інноваційний потенціал; критерії якості реалізації освітнього процесу, в якому виділено такі блоки: стратегія розвитку ВНЗ, загальний менеджмент. Окреслено перспективні напрями дослідження, зокрема формалізація критеріїв оцінки якості вищої освіти (кваліметричні показники).

Рассмотрены критерии качества образования в ВУЗ. Выделены на основе процессного подхода три группы критериев: критерии качества результата образовательного процесса; критерии качества условий протекания образовательного процесса, в котором оценивается потенциал абитуриентов ВУЗ, кадровый потенциал, дидактическое обеспечение, информационный и библиотечный ресурсы, эмоциональное отношение студентов и сотрудников к социальным условиям, материально-техническое обеспечение, научный и инновационный потенциал; критерии качества реализации образовательного процесса, в котором выделены следующие блоки: стратегия развития ВУЗ, общий менеджмент. Определены перспективные направления исследования, в частности формализация критериев оценки качества высшего образования (квалиметрические показатели).

The article discusses criteria for the quality of education at the university. Three groups of criteria are selected on the basic of the process approach^ criteria for the quality of educational process result, criteria for the quality of conditions of educational process, criteria for the quality of realization of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Аннєнкова І. П. 
Теорія і методика моніторингу якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06 / І. П. Аннєнкова; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Старобільськ, 2016. - 43 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади моніторингу якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ. Розроблено процесну модель професійної діяльності науково- педагогічних працівників ВНЗ. Окреслено основні тенденції розвитку моніторингу якості професійної діяльності професорсько-викладацького складу у вітчизняних і зарубіжних ВНЗ. Виділено закономірності і принципи системи моніторингу якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ. Науково обгрунтовано й апробовано її структурну модель. Створено відповідний інструментарій моніторингу якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників. За допомогою кваліметричних і статистичних розрахунків доведено доцільність упровадження системи моніторингу якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників у систему внутрішнього забезпечення якості ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Аннєнкова І. П. 
Основи педагогічних вимірювань : навч.-метод. посіб. / І. П. Аннєнкова, Н. В. Кузнєцова, Л. А. Раскола; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса : ОНУ, 2021. - 209 c. - Бібліогр.: с. 207-209 - укp.

Наведено відомості про моніторинг в освіті, зокрема, педагогічні вимірювання. Розглянуто якість освіти як предмет освітніх вимірювань. Висвітлено історію розвитку освітніх вимірювань. Охарактеризовано основні формати й етапи конструювання педагогічних тестів з хімії. Увагу приділено зовнішньому незалежному оцінюванню та сертифікаційній роботі з хімії. Наведено актуальну інформацію про міжнародні моніторингові порівняльні дослідження якості освіти та про організації, що їх проводять (TIMSS, PISA, PIRLS).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Будова атома. Періодичний закон та Періодична система елементів Д. І. Менделєєва : навч. наоч. посіб. / уклад.: Л. А. Раскола, Т. О. Кіосе, І. П. Аннєнкова; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Дніпро : Журфонд, 2023. - 70 c. - Бібліогр.: с. 70 - укp.

Систематизовано та представлено навчальний матеріал за темами Будова атома, Періодичний закон та Періодична система елементів Д.І. Менделєєва курсу Загальної хімії. Розміщено таблиці, рисунки та схеми, які у зручній та стислій формі представляють навчальний матеріал. Може бути використаний під час роботи в аудиторії або при самостійному опрацюванні навчального матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г112 я73 + Г114 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868608 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського