Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Аніщенко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Аніщенко О. В. 
Сучасні педагогічні технології : Курс лекцій / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2005. - 198 c. - Бібліогр.: с. 188-190. - укp.

Викладено теоретико-методологічний аспект конструювання та реалізації окремих сучасних педагогічних технологій. На підставі аналізу, а також узагальнення результатів досліджень вітчизняних і зарубіжних науковців, педагогів-практиків висвітлено особливості організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх інституціях. Проаналізовано діяльність сучасних дитячих і юнацьких організацій, а також класного керівника у системі шкільних технологій.

Изложен теоретико-методологический аспект конструирования и реализации отдельных современных педагогических технологий. На основании анализа, а также обобщения результатов исследований отечественных и зарубежных учёных, педагогов-практиков освещены особенности организации учебно-воспитательного процесса в общеобразовательных институциях. Проанализирована деятельность современных детских и юношеских организаций, а также классного руководителя в системе школьных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аніщенко О. В. 
Професійна освіта і самореалізація жінок в Україні: історія та сучасність / О. В. Аніщенко; ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Ніжин : ТзОВ "Наука-Сервіс", 2003. - 251 c. - Бібліогр.: 558 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку професійної освіти та особливості самореалізації жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. На підставі вивчення архівних і літературних джерел проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті. Охарактеризовано зміст і форми організації фахового навчання жінок в Україні. Обгрунтовано підходи щодо класифікації закладів даної освіти, а також розкрито суть законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок.

Освещена история развития профессионального образования и особенностей самореализации женщин в Украине во второй половине XIX - начале XX вв. На основании изучения архивных и литературных источников проанализированы особенности функционирования сети женских профессиональных учебных заведений по подготовке специалистов разных квалификационных уровней и специальностей. Выявлены тенденции развития женского профессионального образования в зарубежном контексте. Охарактеризировано содержание и формы организации специального обучения женщин в Украине. Обоснованы подходы касающиеся классификации заведений данного образования, а также раскрыта суть законодательного обеспечения специального образования и профессиональной деятельности женщин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР) + Ч34(4УКР)42 + Ф74(4УКР)045 + С5*674.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яковець Н. І. 
Вступ до спеціальності : Навч.-метод. посіб. / Н. І. Яковець, О. В. Аніщенко, Л. О. Дубровська, Т. І. Крига, Л. І. Литвиненко; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Ніжин, 2006. - 167 c. - Бібліогр.: с. 128-131. - укp.

Висвітлено питання професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей. Розглянуто зміст та організацію навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах, наукову організацію навчальної праці студентів. Наведено вимоги до особистості вчителя, його педагогічної компетентності й особливостей спілкування з учнями. Висвітлено правові засади підготовки сучасного вчителя, проблеми самовиховання студентів.

Освещены вопросы профессиональной подготовки студентов педагогических специальностей. Рассмотрены содержание и организация учебно-воспитательного процесса в высших учебных заведениях, научная организация учебного труда студентов. Приведены требования к личности учителя, его педагогической компетентности и особенностям общения с учениками. Освещены правовые основы подготовки современного учителя, проблемы самовоспитания студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Аніщенко О. В. 
Гендерні дослідження в педагогічній науці і практиці : навч. посіб. / О. В. Аніщенко; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Ніжин, 2008. - 161 c. - укp.

Наведено результати гендерно орієнтованого аналізу окремих нормативно-правових державних документів з проблем розбудови освіти, а також гендерної експертизи навчальної літератури для загальноосвітніх закладів. Визначено гендерні відмінності у стилях спілкування педагогів і вихованців. Висвітлено особливості змісту та форм гендерно орієнтованої підготовки фахівців у вітчизняних і зарубіжних навчальних закладах.

Приведены результаты гендерно ориентированного анализа отдельных нормативно-правовых государственных документов по проблемам развития образования, а также гендерной экспертизы учебной литературы для общеобразовательных заведений. Определены гендерные отличия в стилях общения педагогов и воспитанников. Освещены особенности содержания и форм гендерно ориентированной подготовки специалистов в отечественных и зарубежных учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:С5я7 + С5*423.2*344я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Аніщенко О. В. 
Проблема наукової організації праці в історії розвитку педагогічної науки і практики в Україні (кінець ХІХ - ХХ століття) : монографія / О. В. Аніщенко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Ніжин : ПП М.М.Лисенко, 2008. - 356 c. - Бібліогр.: с. 281-321. - укp.

Висвітлено проблеми наукової організації праці (НОП) в історії розвитку загальноосвітньої та професійної школи на теренах України наприкінці XIX - XX ст., а також особливості підготовки педагогів до організації праці учнів на наукових засадах. Обгрунтовано складові НОП суб'єктів педагогічної діяльності у контексті взаємодії різних наук. Виокремлено та охарактеризовано особливості проектування педагогічного процесу у професійних і загальноосвітніх закладах на засадах наукової організації праці.

Освещены проблемы научной организации труда (НОТ) в истории развития общеобразовательной и профессиональной школы на территории Украины в конце XIX - XX вв., а также особенности подготовки педагогов к организации трудов учеников на научных основах. Обоснованы слагаемые НОТ субъектов педагогической деятельности в контексте взаимодействия разных наук. Выделены и охарактеризованы особенности проектирования педагогического процесса в профессиональных и общеобразовательных заведениях на основе научной организации труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч33(4УКР)6 + Ч481.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чеклов В. Ф. 
Створення комплексу моделей з обслуговування великих промислових районів за участю підприємства промислового залізничного транспорту на основі ресурсозбереження / В. Ф. Чеклов, О. О. Аніщенко, А. М. Масалов // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 2. - С. 54-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299 + У9(4УКР)372.530

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Аніщенко О. Л. 
Дослідження, оцінка та прогнозування рівня забруднення навколишнього середовища в районі накопичувачів радіоактивних відходів : Автореф. дис... канд. геогр. наук : 11.00.11 / О. Л. Аніщенко; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2004. - 20 c. - укp.

Встановлено закономірності та зроблено оцінку розповсюдження важких металів і радіонуклідів у грунтах, підземних водах, агро- і дикорослих культурах у районі впливу нагромаджувачів радіоактивних відходів уранодобувної та уранозбагачувальної промисловості. Розроблено математичну модель забруднення підземних вод поблизу хвостосховищ радіоактивних відходів, яка дозволяє визначати та прогнозувати пріоритетні механізми та напрямки поширення забруднення. Обгрунтовано основні принципи організації локальної системи комплексного геоекологічного моніторингу навколишнього середовища у районі впливу нагромаджувачів радіоактивних відходів уранодобувної та уранозбагачувальної промисловості, визначено структуру та функції основних підсистем моніторингу. На підставі аналізу просторового розподілу забруднювачів з урахуванням ландшафтної структури території запропоновано розміщення пунктів моніторингових спостережень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И333.5 н63 + И41,335н63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Аніщенко О. В. 
Проблема наукової організації праці учнів загальноосвітньої і професійної школи в історії розвитку педагогічної науки і практики в Україні (кінець ХІХ - ХХ століття) : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. В. Аніщенко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2009. - 42 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку наукової організації праці (НОП) учнів загальноосвітньої та професійної школи в Україні наприкінці ХІХ - упродовж ХХ ст. Визначено стан дослідженості обраної теми у педагогічній теорії. Розкрито сутність ключових понять, зміст і структуру наукової організації праці учнів з позицій міждисциплінарного підходу. Теоретично обгрунтовано періодизацію розвитку наукової організації у загальноосвітній та професійній школі в Україні. Встановлено особливості НОП школярів у контексті педогогічних досліджень. Виявлено тенденції розвитку наукової організації праці школярів, а також учнів у системах підготовки кваліфікованих робітників. Проаналізовано основні напрями й організаційні форми професійно-педагогічної підготовки педагогів до організації праці учнів на наукових засадах. Зазначено особливості професійно-педагогічної компетентності вчителів з наукової організації праці учнів за умов інформаційно-технологічного розвитку суспільства. Здійснено прогностичне обгрунтування реалізації міждисциплінарного підходу у галузі організації праці учнів загальноосвітньої та професійної школи на наукових засадах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч33(4УКР)6 + Ю941.1-236:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аніщенко О. В. 
Розвиток професійної освіти жінок в Україні (друга половина XIX - початок XX століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Аніщенко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Відтворено історію розвитку професійної освіти жінок в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст.; охарактеризовано стан дослідженості обраної теми у педагогічній теорії; проаналізовано особливості функціонування мережі жіночих професійних навчальних закладів з підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів і спеціальностей. Виявлено тенденції розвитку жіночої професійної освіти у зарубіжному контексті та особливості змісту і форм організації фахового навчання жінок в Україні; обгрунтовано підходи до класифікації закладів жіночої професійної освіти; здійснено класифікацію навчальних закладів сільськогосподарського та рукодільного профілю; розкрито особливості законодавчого забезпечення фахової освіти та професійної діяльності жінок. Визначено основні напрями використання позитивних ідей функціонування жіночих професійних навчальних закладів за нових умов соціально-економічного розвитку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч34(4УКР)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Аніщенко О. В. 
Інновації у професійній підготовці робітничих кадрів у 20-х роках ХХ століття / О. В. Аніщенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 184-193. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі аналізу архівних і літературних джерел охарактеризовано особливості професійної підготовки кваліфікованих робітників за методикою, розробленою у 1920-х рр. співробітниками Центрального інституту праці (м. Москва). Акцентовано увагу на позитивних і негативних характеристиках цієї методики.

На основе анализа литературных и архивных источников охарактеризованы особенности профессиональной подготовки квалифицированных рабочих по методике, разработанной в Центральном институте труда (г. Москва) в 1920-х гг. Освещены положительные и отрицательные характеристики рассмотренной методики.

Сharacterizes the peculiarities of vocational education for qualified labour by the techniques which were introduced by Moscow Central Institute of Labour in the 20th years of the last century on the basis of analysed scientific and achieved resources. The author points out the advantages and drawbacks of the techniques involved.


Ключ. слова: наукова організація праці, Центральний інститут праці (м. Москва), кваліфіковані робочі кадри
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ничкало Н. Г. 
Теорія і практика професійного навчання дорослих у ПТНЗ і на виробництві : монографія / Н. Г. Ничкало, Л. Б. Лук'янова, В. М. Аніщенко, О. В. Аніщенко, Н. І. Дорошенко, С. В. Зінченко, І. М. Носаченко, В. О. Радкевич, В. Є. Скульська, О. І. Щербак; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Пед. думка, 2010. - 158 c. - укp.

Висвітлено особливості професійного навчання дорослих у професійно-технічних навчальних закладах і на виробництві як складової системи неперервної освіти. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку підготовки виробничого персоналу за ринкових умов праці, викладено критерії якості його підготовки (професійної компетентності), концептуальні засади формування екологічної компетентності майбутніх фахівців. Розкрито організаційно-педагогічні засади професійного навчання незайнятого населення на виробництві. Охарактеризовано сучасний стан підготовки педагога професійної школи за умов інформаційно-технологічного розвитку суспільства. Висвітлено методичні засади професійно-педагогічного вдосконалення викладачів і майстрів виробничого навчання професійно-художньої школи, психологічний аспект неформальної освіти дорослих, проблеми підготовки викладачів економічних дисциплін у ВПУ і коледжах, особливості розвитку графічної грамотності робітників машинобудівної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.6 я43

Шифр НБУВ: ВА740596 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Замула О. А. 
Застосування теорії нечітких множин та лінгвістичної невизначеності при оцінюванні ризиків інформаційної безпеки / О. А. Замула, В. І. Черниш, О. І. Аніщенко // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 5. - С. 152-155. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основи теорії нечітких множин та лінгвістичної невизначеності. Запропоновано використання методу нечіткого виводу оцінювання ризиків інформаційної безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Аніщенко О. В. 
Гендерна освіченість вчителів - актуальна проблема педагогічної науки і практики / О. В. Аніщенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 202-210. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблеми гендерної освіченості педагогів. Акцентовано увагу на необхідності впровадження диференційованого підходу до виховання хлопчиків і дівчаток, обліку педагогом гендерних особливостей учнів, формування партнерських відносин між різностатевими суб'єктами педагогічного процесу.

Рассмотрены проблемы гендерной образованности педагогов. Акцентировано внимание на необходимости внедрения дифференцированного подхода к воспитанию мальчиков и девочек, учета педагогом гендерных особенностей учащихся, формирования партнерских отношений между разнополыми субъектами педагогического процесса.

The publication contains the analysis of problem of teaching of adults on production. The basic forms of preparation, retraining, in-plant training of working shots are described. Attention on the questions of the educational and methodical providing of professional preparation of adults on production is accented


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Замула О. А. 
Необхідність моделі структурування при оцінюванні ризиків інформаційної безпеки / О. А. Замула, В. І. Черниш, К. І. Іванов, О. І. Аніщенко // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2011. - Вип. 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто метод виконання аналітичних робіт з структурування оцінки ризиків інформаційної безпеки. Запропоновано 7 складових етапів наведеного методу.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Аніщенко О. В. 
Теоретичне і виробниче навчання у професійно-технічних навчальних закладах : корот. термінол. слов. / О. В. Аніщенко, Н. В. Смоляна; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проф.-техн. освіти, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Вид. Лисенко М.М., 2012. - 103 c. - Бібліогр.: с. 85-89. - укp.

В алфавітному порядку (від А до Я) подано тлумачення основних понять з теорії, історії, методики теоретичного та виробничого навчання у професійно-технічних навчальних закладах. У додатках наведено хронологічну таблицю документів з історії розвитку професійно-технічної освіти України (середина XX - початок XXI ст.)


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лук'янова Л. Б. 
Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади : монографія / Л. Б. Лук'янова, Л. Є. Сігаєва, О. В. Аніщенко, С. В. Зінченко, О. В. Баніт, С. В. Лапаєнко, О. В. Василенко; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Пед. думка, 2012. - 271 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми освіти дорослих, проаналізовано методологічні засади підготовки майбутніх викладачів до навчання дорослих, розвиток освіти дорослих в Україні на початку XXI ст. Розкрито гендерну культуру особистості у системі професійної підготовки педагогів, соціально-педагогічні аспекти освіти дорослих, психолого-педагогічні засади адаптації дорослого населення за умов іншого лінгвокультурного середовища. Проаналізовано історію розвитку освіти дорослих в Росії та теоретико-методологічні засади розвитку освіти дорослих у РФ. Показано, що професійне навчання безробітних громадян у Росії є дієвим засобом адаптації працівника до динамічних умов ринкової економіки та визнано одним з ключових чинників сучасної політики в сфері освіти та зайнятості населення. Професійна підготовка, підвищення кваліфікації та перепідготовка безробітних громадян є соціально-педагогічним явищем, виникнення та розвиток якого зумовлено насамперед соціально-економічними чинниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Аніщенко О. В. 
Гуманістичний потенціал андрагогіки у вимірі педагогіки міграцій / О. В. Аніщенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 7-16. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обґрунтовано актуальність міждисциплінарного підходу в освіті (на прикладі андрагогіки, педагогіки міграцій та інших наук). Висвітлено сутність гуманізму андрагогіки у контексті педагогіки міграцій. Проаналізовано прийнятні для України ідеї європейського досвіду соціокультурної інтеграції через освіту дорослих мігрантів.

Обоснована актуальность междисциплинарного подхода в образовании (на примере андрагогики, педагогики миграций и других наук). Охарактеризована сущность гуманизма андрагогики в контексте педагогики миграций. Проанализированы приемлемые для Украины идеиевропейского опыта социокультурной интеграции через образование взрослых мигрантов.

The actuality of interdisciplinary approach in education (evidence from Andragogy and Migration Pedagogy) is grounded in the article. Special attention is paid to the essence of Adult Education humanism in the context of Migration Pedagogy and other sciences. Adopted ideas of European experience of sociocultural integration through Adult Education of migrants for Ukraine are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.21

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Аніщенко О. В. 
Сучасні технології освіти дорослих : посібник / О. В. Аніщенко, Л. Б. Лук'янова, Л. Є. Сігаєва, С. В. Зінченко, О. В. Баніт, Н. І. Дорошенко; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Імекс, 2013. - 181 c. - Бібліогр.: с. 177-181 - укp.

Викладено структуру, процедуру конструювання та практичну реалізацію технологій навчання дорослих. Проаналізовано тренінгові технології в освіті дорослих. Розкрито соціально-психологічні аспекти технологій освіти дорослих. Відображено особливості застосування сучасних інноваційних технологій в адаптації дорослого населення за умов іншого лінгвокультурного середовища, а також сучасні методичні підходи до графічної підготовки у післядипломній освіті робітників. Висвітлено сутність і характеристику технологій навчання загалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24 я7

Шифр НБУВ: ВА775771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Аніщенко О. В. 
Педагогічний аспект наукової організації праці у діяльності Центрального інституту праці (20 - 30-ті рр. ХХ ст.) / О. В. Аніщенко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 199-208. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний напрямок діяльності Центрального інституту праці (м. Москва) у 1920 - 1930-х рр. Враховуючи соціально- економічну, суспільно-політичну ситуацію у СРСР, цілі, завдання та зарубіжні тенденції розвитку професійної освіти, охарактеризовано особливості підготовки робочих кадрів у школах працюючої молоді 1920 - 1930-х рр. на основі методик, розроблених в Центральному інституті праці.

Представлен анализ педагогического направления деятельности Центрального института труда (г. Москва) в 1920 - 1930-х гг. С учетом социально-экономической, общественно-политической ситуации в РСФСР, а также целей, задач и зарубежных тенденций развития профессионального образования, охарактеризованы особенности подготовки рабочих кадров в школах фабрично-заводского ученичества исследуемого периода на основе разработанных в Институте методик.

It is dealed with the analysis of educational activity of Moscow Central Labor Institute in the 20tiesЦ30ties of the 20th century. It is gived the detailed characteristics of the peculiarities of labour education in vocational schools (based on introduced by the Institute techniques) in accordance with social, economic, political situation in Russia in the given periodincluding aims, tasks and foreign tendencies in the development of vocational education


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(2)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Аніщенко О. 
Академік С. Я. Батишев про наукову організацію праці і наукову організацію навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладах / О. Аніщенко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 163-170. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано погляди С.Я.Батишева на проблему наукової організації праці (НОП) і наукової організації навчально-виховного процесу (НОНВП) у професійно-технічних навчальних закладах. Розглянуто ідеї ученого щодо змісту роботи на трьох етапах НОНВП і напрями впровадження НОП в інституціях професійно-технічної освіти. Розкрито тлумачення С.Я.Батишевим педагогічного, психофізіологічного й інженерно-економічного аспектів НОП.

Проанализированы взгляды С.Я.Батышева на проблему научной организации труда (НОТ) и научной организации учебно-воспитательного процесса (НОУВП) в профессионально-технических учебных заведениях. Рассмотрены идеи ученого относительно содержания работы на трех этапах НОУВП и направления внедерния НОТ в заведениях профессионально-технического образования. Раскрыто толкование С.Я.Батышевым педагогического, психофизиологического и инженерно-экономического аспектов НОТ.

The article deals with the views of S.Batyshev to the scientific labour management and educational process in vocational training institutions. The special attention is paid to the ideas of the academician S.Batyshev concerning the content and directions of scientific labour management in vocational training institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2/3 + Ч34(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського