Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Баран С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Баран С. В. 
Реалізація алгоритму пошуку найкоротшого шляху на основі індексованої таблиці бази даних при визначенні оптимальної схеми перевезення / С. В. Баран, О. С. Зеленський // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем. - 2004. - Вип. 8. - С. 86-93. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто оптимізацію транспортних витрат на пошук найбільш короткої відстані перевезення. Запропоновано алгоритм пошуку найбільш короткого шляху, який базується на індексованій таблиці бази даних. Реалізовано даний алгоритм у системі підтримки прийняття рішень щодо вибору постачальників.

Рассмотрена оптимизация транспортных затрат на поиск найболее короткого расстояния перевозки. Предложен алгоритм поиска найболее короткого пути, который основан на индексированной таблице базы данных. Реализован данный алгоритм в системе поддержки принятия решений по выбору поставщиков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Баран С. В. 
Моделювання та інформаційні засоби підтримки маркетингової діяльності гірничо-металургійних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / С. В. Баран; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Запропоновано функціональну структуру інформаційної системи маркетингу та визначено його найбільш актуальні завдання на гірничо-металургійних підприємствах. Розглянуто переваги та недоліки існуючих інформаційних засобів, технологій та економіко-математичних методів і моделей розв'язання поставлених задач, а також можливість їх застосування на даних підприємствах. Досліджено ринок залізорудної сировини, фактори, які впливають на його кон'юнктуру. Розроблено модель оптимізації структури цього ринку на базі прогнозних величин попиту, перевірено її адекватність. Доведено доцільність використання кореляційно-регресійного аналізу для визначення потреби в сировині та матеріалах на гірничо-металургійних підприємствах. Перевірено ефективність оптимізації обсягів ресурсів за умов оперативного визначення потреби. Створено модель раціонального вибору постачальників з урахуванням ціни, якості та надійності. Наведено схему оптимізації транспортних витрат для визначення ціни придбання. Запропоновано алгоритм пошуку найбільш короткого шляху перевезення. Розроблено програмне забезпечення визначення потреби, систему підтримки прийняття рішень щодо вибору постачальників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-211.1в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Баран С. В. 
Невідкладні стани у внутрішній медицині : підруч. для студ. мед. ВНЗ I - III рівнів акредитації / С. В. Баран. - 2-ге вид. - К. : Медицина, 2012. - 136 c. - Бібліогр.: с. 136. - укp.

Розглянуто невідкладні стани у разі захворювань органів дихання, кровообігу, травлення, нирок і сечовивідних шляхів, а також ендокринних та алергійних захворювань. Описано етіологію, клінічні прояви, диференціальну діагностику невідкладних станів у терапії, схеми інтенсивної терапії відповідно до протоколів лікування окремих нозологічних форм, затверджених наказами МОЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р41-5,3 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зеленский А. С. 
Автоматизация геолого-маркшейдерского обеспечения в информационной системе управления рудным карьером : монография / А. С. Зеленский, С. В. Баран, В. С. Лысенко, С. С. Пуханов, В. И. Мельничук; МОНМС Украины, Гос. ВУЗ "Криворож. нац. ун-т". - Кривой Рог : Изд. центр ГВУЗ "КНУ", 2012. - 362 c. - Библиогр.: с. 351-362 - рус.

Обобщен опыт автоматизации геолого-маркшейдерского обеспечения в карьере. Дано обоснование новых методов оперативного подсчета запасов, маркшейдерского учета добычи руд на информационной основе разработанных цифровых моделей месторождения и карьера. Рассмотрены различные способы моделирования поверхностей, оценки пространственной изменчивости показателей. Приведены постановка задач и алгоритмы построения изолиний, моделирования дневной поверхности карьера, полного подсчета запасов, оконтуривания рудных тел на основе B-сплайнов. Рассмотрено геолого-маркшейдерское обеспечение задач планирования горных работ в карьере. Приведена структура и опыт внедрения автоматизированной системы геолого-маркшейдерского обеспечения, а также описание алгоритмов ее функциональных модулей.


Індекс рубрикатора НБУВ: И12,3-5-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Баран С. О. 
Конституційне право людини і громадянина на відшкодування шкоди та його забезпечення в Україні : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.02 / С. О. Баран; Нац. акад. внутр. справ. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено конституційне право людини та громадянина на відшкодування шкоди та його забезпечення в Україні. Розкрито поняття, ознаки, види вищезазначеного конституційного права. Сформульовано його зміст і порядок здійснення. Розглянуто його конституційне регулювання та забезпечення органами держави та органами місцевого самоврядування в Україні, їх повноваження, форми та методи діяльності. Сформульовано положення та висновки, обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства та практики забезпечення конституційного права людини та громадянина на відшкодування шкоди в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)3:Х80 + Х839(4УКР)213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кучірка Ю. М. 
Дистанційна лабораторія для вивчення методів вимірювання основних технологічних параметрів рідини і навколишнього середовища / Ю. М. Кучірка, С. В. Баран, А. Г. Винничук, Л. А. Витвицька // Системи оброб. інформації. - 2016. - Вип. 6. - С. 75-77. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано дистанційну багатоканальну вимірювальну лабораторію, яка не потребує для доступу додаткового клієнтського програмного забезпечення та дозволяє здійснювати вимірювання та керування різними технологічними параметрами та їх метрологічну оцінку з відеотрансляцією процесу вимірювання/керування в реальному часі через Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Баран С. А. 
Оцінка впливу тиксотропії на якість щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей / С. А. Баран, В. М. Бондар // Вестн. ХНАДУ. - 2017. - Вып. 79. - С. 117-122. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Наведено методику оцінювання впливу тиксотропії на якість щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей. Надано результати випробувань, на основі яких розроблено додаткові вимоги до показника стікання в'яжучого залежно від часу витримування в накопичувані й часу транспортування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-033.2 + О311.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Баран С. А. 
Залежність довговічності асфальтобетонних шарів підсилення від режиму руху транспорту / С. А. Баран, О. М. Куцман // Вестн. ХНАДУ. - 2017. - Вып. 79. - С. 143-146. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Показано ступінь впливу тривалості дії транспортних навантажень на довговічність асфальтобетонного покриття нежорстких дорожніх одягів: запропоновано підходи до розрахунку асфальтобетонного покриття підвищеної довговічності на міцність, з урахуванням багаторазової дії транспортних навантажень різної тривалості.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.45-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шевчук Л. В. 
Скінченно-елементний моніторинг напружено-деформованого стану дорожнього покриття з розшаруванням / Л. В. Шевчук, О. В. Ващіліна, І. В. Лебедєва, С. А. Баран // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено вивчення проблеми визначення впливу розшарування конструкції неоднорідного дорожнього покриття на розподіл у ньому полів напружень і деформацій під дією транспортних навантажень. Дослідження напружено-деформованого стану системи проводиться на основі рівнянь теорії пружності за методом скінченних елементів. Виконаний комп'ютерний аналіз системи показав, що в конструкції без розшарування найнебезпечніші для дорожнього покриття напруження розтягу локалізуються у нижніх зонах другого шару, в той час як максимальні значення напружень зсуву мають місце у першому шарі в околі прикладання вертикальних сил. У разі розшарування конструкції напруження розтягу зміщуються до нижніх волокон першого шару і набувають дуже великих значень, що є найбільш небезпечним для асфальтобетонних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28079/фіз.-мат. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Баран С. А. 
Удосконалення проектування дорожнього покриття підвищеної довговічності із щебенево-мастикового асфальтобетону : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / С. А. Баран; Національний транспортний університет. - Київ, 2020. - 20 c. - укp.

Розглянуто стан питання проєктування нежорсткого дорожнього одягу із щебенево-мастиковим асфальтобетонним покриттям, проаналізовано умови роботи щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) в дорожньому покритті. Висвітлено особливості технології виготовлення ЩМА, проєктування його складу та технології влаштування покриття із ЩМА. Виконано аналіз існуючих методів проєктування та конструювання покриття із ЩМА дорожнього одягу нежорсткого типу. Наведено методи оцінки граничного стану покриття із ЩМА, а також існуючі підходи до підвищення довговічності покриття із ЩМА. Встановлено аналітичні залежності для розрахунку довговічності щебенево-мастикового асфальтобетонного покриття, які одержано з урахуванням кліматичних факторів, умов роботи покриття та параметрів режиму транспортних навантажень і коливань температур у добовому та річному циклах. Розроблено метод розрахунку довговічності ЩМА, що базується на феноменологічному підході з використанням основних положень кінетичної теорії міцності твердого тіла. Для визначення напружено-деформованого стану покриття розроблено аналітичні залежності на основі використання теорії термо-в'язко-пружності. На основі експериментальних досліджень, опираючись на положення теорії термо-в'язко-пружності та теорії кінетичної міцності твердих тіл установлено розрахункові характеристики дорожньо-будівельних матеріалів для розрахунку щебенево-мастикового асфальтобетонного покриття (функція релаксації, функція температурно-часового зміщення, функція довговічності, коефіцієнт лінійного температурного деформування), що дає можливість здійснювати чисельний аналіз впливу різних факторів на довговічність покриття із ЩМА. Розроблено метод проєктування дорожнього покриття підвищеної довговічності із ЩМА, який дозволяє за рахунок повнішого враховування термореологічних властивостей ЩМА й урахування характерних особливостей порушення його суцільності точніше прогнозувати довговічність покриття. За результатами аналізу впливу дії основних факторів на довговічність асфальтобетонного покриття розроблено практичні рекомендації щодо підвищення довговічності дорожнього покриття із ЩМА за рахунок матеріалознавчих і технологічних заходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.46-022 + Н373.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
11.

Гайдайчук В. В. 
Концентрація напружень в околі вертикальних тріщин дорожніх покриттів / В. В. Гайдайчук, Л. В. Шевчук, О. М. Білобрицька, С. А. Баран // Опір матеріалів і теорія споруд : наук.-техн. зб. - 2021. - Вип. 106. - С. 41-53. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Наведено результати комп'ютерного аналізу напружено-деформованого стану багатошарового асфальтобетонного дорожнього покриття під дією транспортних навантажень. На базі скінченно-елементної моделі деформування покриття виконано дослідження особливостей механічної поведінки системи, що розглядаються, за різних конструктивних схем існування вертикальних тріщин у різних шарах конструкції в умовах дії вертикальних навантажень, що моделюють транспортне навантаження. Виявлено ефекти концентрації напружень у системі, обумовлених високоградієнтними полями деформацій і конструктивними недосконалостями шарового покриття.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.45-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29208 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського