Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Борин Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Борин Г. В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Борин; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку, а саме: формування позитивної мотивації щодо актуальних проблем сім'ї, забезпечення підготовки до самоаналізу особистісно-професійних якостей, професійну спрямованість змісту навчальних дисциплін з урахуванням особливостей роботи з батьками дітей даного віку, формування вмінь моделювання майбутньої професійної діяльності. Визначено критерії (мотиваційний, рефлексивний, пізнавально-когнітивний, конативний), показники та рівні виявлення готовності майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку за сучасних умов. Розкрито суть понять "готовність до роботи з батьками дітей раннього віку", "просвітницько-консультативна діяльність", виявлено її особливості. Розроблено й обгрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів до зазначеної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Борин Г. 
Удосконалення професійної підготовки майбутніх педагогів до роботи з батьками / Г. Борин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 74-80. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано практичні аспекти вдосконалення підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього та дошкільного віку. Акцентовано увагу на професійній направленості змісту навчальних предметів з метою формування вмінь моделювання майбутньої професійної діяльності. Відзначено, що вивчення психолого-педагогічних дисциплін побудовано таким чином, щоб професійна діяльність викладачів і навчальна діяльність студентів за змістом і характером були наближені до умов майбутньої професійної діяльності педагога з батьками. Звернено увагу на аналіз навчальної діяльності студентів, націленої на безперервне професійне самовдосконалення, а також практичну діяльність. Підсумовано, що цільове інтегрування знань із нормативних навчальних дисциплін і комбінування нових способів діяльності з уже відомими шляхом перенесення знань і вмінь у нову ситуацію сприяло активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів, усвідомленню й закріпленню знань.

Теоретически обоснованы практические аспекты совершенствования подготовки будущих воспитателей к работе с родителями детей раннего и дошкольного возраста. Акцентировано внимание на профессиональной направленности содержания учебных предметов с целью формирования умений моделирования будущей профессиональной деятельности. Отмечено, что изучение психолого-педагогических дисциплин построено таким образом, чтобы профессиональная деятельность преподавателей и учебная деятельность студентов по содержанию и характеру были приближены к условиям будущей профессиональной деятельности педагога с родителями. Обращено внимание на анализ учебной деятельности студентов, нацеленной на непрерывное профессиональное самосовершенствование, а также практическую деятельность. Констатировано, что целевое интегрирование знаний из нормативных учебных дисциплин и комбинирование новых способов деятельности с уже известными путем переноса знаний и умений в новую ситуацию способствовало активизации учебно-познавательной деятельности будущих педагогов, осознанию и закреплению знаний.

The author grounds theoretically applied aspects of the improvement of the professional training of future tutors to their work with parents of children of junior and pre-school age. The main attention is actualized on the professional set of the content of educational subjects in order to form the ability to model tutors' future professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Борин Г. В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до керівництва художньою працею дітей дошкільного віку / Г. В. Борин // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 48-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність забезпечення в навчально-виховному процесі ВНЗ сукупності організаційно-педагогічних умов, які б сприяли успішному формуванню готовності майбутніх вихователів до керівництва художньою працею дітей дошкільного віку шляхом засвоєння змісту нормативних навчальних дисциплін. Визначено особливості педагогічної практики студентів в середній та старшій групах дошкільних навчальних закладів, яка повинна бути орієнтованою на розвиток умінь та навичок творчої роботи. Підкреслено, що проблема розвитку творчого потенціалу особистості студента в процесі підготовки майбутнього вихователя потребує подальшого вирішення.

Обоснована необходимость обеспечения в учебно-воспитательном процессе ВУЗ совокупности организационно-педагогических условий, которые благоприятствовали бы успешному формированию готовности будущих воспитателей к руководству художественной работой детей дошкольного возраста путем усвоения содержания нормативных учебных дисциплин. Определены особенности педагогической практики студентов в средней и старшей группах дошкольных учебных заведений, которая должна быть ориентирована на развитие умений и навыков творческой работы. Подчеркнуто, что проблема развития творческого потенциала личности студента в процессе подготовки будущего воспитателя требует дальнейшего решения.

The necessity of security in the educational process of higher education institution set of organizational and pedagogical conditions that are conducive to the successful completion of the readiness of teachers to guide the future work of art by preschool children learning the content of normative disciplines. The features of teaching practice for students in middle and older groups of preschool education, which should be aimed at developing the skills of creative work. Stressed that the issue of creative potential of the individual student in the preparation of future teacher needs further solutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Борин Г. В. 
Формування моральної культури особистості у процесі професійної підготовки / Г. В. Борин // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 43-47. - Бібліогр.: 8 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Проаналізовано погляди учених на проблему формування моральної культури студента за умов професійної підготовки до майбутньої педагогічної діяльності й окреслено оптимальні шляхи щодо культурного розвитку особистості майбутнього фахівця в навчально-виховному процесі ВНЗ.

Осуществлен анализ взглядов ученых на проблему формирования нравственной культуры студента в условиях профессиональной подготовки к педагогической деятельности. Рассмотрены пути культурного развития личности будущего специалиста в учебно-воспитательном процессе ВУЗ.

The scientists’ opinions to the problem of the student’s moral culture forming under the conditions of professional training to future professional activity are analyzed in the article, and the main ways for cultural development of future specialist personality in educational process of higher educational institution are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борин Г. В. 
Міждисциплінарна інтеграція як засіб підготовки майбутніх фахівців / Г. В. Борин // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 59. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Окреслено прикладний аспект міждисциплінарної інтеграції у професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з батьками дітей дошкільного віку шляхом інтегрування змісту нормативних навчальних дисциплін. Основну увагу зосереджено на комбінуванні нових способів навчальної діяльності студентів з уже відомими способами шляхом перенесення знань та умінь у нову ситуацію на основі суб'єкт-суб'єктної взаємодії.

Проанализирована проблема междисциплинарной интеграции в профессиональной подготовке будущих воспитателей дошкольных учебных учреждений к работе с родителями детей дошкольного возраста путем интегрирования содержания учебных дисциплин. Определена сущность комбинирования новых способов учебной деятельности студентов с уже известными способами путем перенесения знаний и умений в новую ситуацию на основе субъект-субъектного взаимодействия.

The article analyzes the issue of the cross-disciplinary integration in the professional preparation of the perspective tutors of the pre-school educational establishment to the parental work concerning pre-school children via the integration of the subjects' contents. The essence dealing with the combination of the new ways of the students' educational activity with the well-known ones through the knowledge and skills transfer into the new situation on the grounds of the subject-subject interactionsis determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Борин Г. В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Борин; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2023. - 36 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453530 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Борин Г. В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Борин; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2023. - 36 c. - укp.

Охарактеризовано особливості та структуру художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Визначено 35 напрями вдосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. Обґрунтовано систему професійної підготовки майбутніх вихователів до формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку, яка охоплює особистісно-мотиваційний, освітньо-інтегративний, діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний компоненти. Розроблено структурно-функціональну модель системи професійної підготовки, розкрито педагогічні умови, форми, методи і прийоми, засоби навчання, які сприяють ефективному впровадженню системи професійної підготовки майбутніх вихователів до формування художньо- конструктивної діяльності дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Борин Г. В. 
Формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку в системі професійної піготовки майбутніх вихователів : монографія / Г. В. Борин; ред.: В. М. Чайка; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Івано-Франківськ : Кушнір Г. М., 2022. - 339 c. - Бібліогр.: с. 258-294 - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх вихователів до організації художньо-конструктивної діяльності (ХКД) в дошкільному закладі освіти. Проаналізовано феномен "підготовка майбутніх вихователів до організації ХКД дітей дошкільного віку" в системі методологічних підходів. Досліджено професійну підготовку майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до ХКД як об’єкту педагогічного дослідження. Охарактеризовано концептуальні основи системи професійної підготовки здобувачів освіти до організації ХКД в ЗДО. Доведено, що ХКД майбутніх вихователів є необхідною складовою професійної компетентності майбутнього педагога. Висвітлено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до ХКД в ЗДО. Розглянуто концептуальні основи професійної підготовки здобувачів освіти до організації ХКД в ЗДО. Досліджено систему підготовки майбутніх вихователів до формування ХКД дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864908 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського