Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (68)
Пошуковий запит: (<.>A=Буринська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Буринська Н. М. 
Загальна хімія : тлумач. слов.-довід. / Н. М. Буринська. - К. : Перун; Ірпінь, 2010. - 176 c. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Наведено тлумачення найважливіших законів, головних термінів сучасної хімічної науки, відомості з неорганічної, органічної, аналітичної, фізичної хімії та загальної хімічної технології.

Даны толкования наиболее важных законов, главных терминов современной химической науки, сведения по неорганической, органической, аналитической, физической химии и общей химической технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф. "XIV Каришинські читання", 24 - 25 трав. 2007 р., Полтава / ред.: В. О. Пащенко, В. І. Лагно, М. В. Гриньова, М. І. Бурда, Н. М. Буринська; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : Астрая, 2007. - 487 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання становлення наукової творчості студентської молоді та школярів. Проаналізовано тенденції методичної підготовки учителя природничих предметів в межах постнекласичної парадигми. Запропоновано методи та прийоми організації креативних ситуацій на уроках і в позакласній роботі на підставі феноменолого-екзистенціального підходу. Вивчено особливості природоохоронної роботи в сучасній вищій і загальноосвітній школі. Увагу приділено розробці цільового та змістового компонентів у побудові спецкурсів, підвищенню рівня екологічої освіти в курсі хімії середньої школи, методам наукових досліджень у конфліктології, підготовці майбутнього вчителя хімії до організації навчально-дослідної роботи школярів. Розглянуто проблеми формування культури рефлексії особистості.

Освещены актуальные вопросы становления научного творчества студенческой молодежи и школьников. Проанализированы тенденции методической подготовки учителя естественных предметов в пределах постнеклассической парадигмы. Предложены методы и приемы организации креативных ситуаций на уроках и во внеклассной работе на основе феноменолого-экзистенционального подхода. Изучены особенности природоохранной работы в современной высшей и общеобразовательной школе. Уделено внимание разработке целевого и содержательного компонентов в построении спецкурсов, повышению уровня экологического образования в курсе химии средней школы, методам научных исследований в конфликтологии, подготовке будущего учителя химии к организации учебно-исследовательской работы школьников. Рассмотрены проблемы формирования культуры рефлексии личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4) + Б.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Буринська Н. 
Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста // Рідна шк.. - 2008. - № 3/4. - С. 6-9. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Досліджено розвиток теорії та методики використання задач. Запропоновано визначення поняття "задача". Проаналізовано психологічний зміст даного поняття. Зазначено, що задача є засобом здійснення конкретної навчальної діяльності.

Исследовано развитие теории и методики использования задач. Предложено определение понятия "задача". Проанализировано психологическое содержание данного понятия. Отмечено, что задача является способом выполнения конкретной учебной деятельности.

The article deals with the Development of the theory and technique of use of tasks. The treatment of concept "task" is offered. The phychological maintenance of the given concept is analysed. The fact is ascertained, that the task is way of performance of concrete educational activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.252.414

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Буринська Н. М. 
Дидактичні основи шкільного підручника з природничих дисциплін / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 3. - С. 23-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рассмотрены вопросы теории школьного учебника по естественным предметам, назначение учебника, его дидактические функции, принципы построения содержания, концептуальные подходы к разработке структуры и язык учебника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Буринська Н. М. 
До проблеми оцінного контролю / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2. - С. 85-91. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Рассмотрены недостатки существующей практики контроля оценки достижений учащихся, вскрыты их причины и обоснована необходимость совершенствования оценочного контроля на основе новой философии образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Буринська Н. М. 
В.О.Сухомлинський про застосування навчальних завдань / Н. М. Буринська, В. І. Староста // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 1. - С. 89-93. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Доведено актуальність педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського, зокрема, методики використання навчальних завдань. На конкретних прикладах розкрито роль комплексного підходу в її реалізації з метою гармонічного розвитку всіх суб'єктів пізнавального процесу.

Показаны современность, актуальность и научность наследия В.А.Сухомлинского относительно применения учебных заданий. На конкретных примерах показана роль комплексного подхода к применению учебных заданий с целью гармоничного развития всех субъектов познавательного процесса.

It have demonstrated the contemporary, topical and scientific character of V.A.Soukhomlynskiy's heritage with regard to educational tasks application. Specific examples show the role of an integrated approach to apply educational tasks having in mind to ensure an all-round development of all the cognitive process subjects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Буринська Н. М. 
Навчальні завдання з хімії в контексті становлення хімічної освіти в школі (XVIII - початок XX ст.) / Н. М. Буринська, В. І. Староста // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 3. - С. 30-36. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Показано, что на этапе XVIII - начала XX вв. химию, как правило, преподавали в курсе физики. Первые школьные учебники по химии отличались содержанием и методическими подходами; только отдельные из них содержали качественные и расчетные задачи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21г

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Буринська Н. М. 
Навчальні завдання з хімії в контексті розвитку хімічної освіти в школі / Н. М. Буринська, В. І. Староста // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 2. - С. 56-65. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проанализированы некоторые особенности использования учебных заданий на отдельных этапах развития отечественного химического образования после введения химии как обязательного предмета в школе с 20-х гг. XX ст. по настоящее время. Показано, что теория и практика применения заданий по химии не была предметом специальных исследований, что обусловило достаточно односторонний (исполнительский) подход при их использовании в обучении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21г

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Буринська Н. М. 
Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська, Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено вплив використання історичної спадщини вітчизняної методики навчання хімії на успішність формування в майбутніх учителів хімії професійно-методичної компетенції. На основі результатів дослідницького експерименту підтверджено гіпотезу про те, що сприймання методики навчання хімії в її розвитку за умови глибокого осмислення студентами історичного досвіду, який не втратив своєї наукової та практичної значущості, сприятиме підвищенню компетентісного рівня професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя хімії у ВНЗ, формуванню в нього гностичних, проектувальних, конструктивних, організаційних та комунікативних здібностей і відповідних умінь. Описано хід експерименту, результати завершального діагностування експериментальних та контрольних груп показано на діаграмі. Зазначено, що одержані результати повністю корелюють із показниками сформованості педагогічних умінь, які забезпечують професійно-методичну компетентність учителя хімії.

Исследовано влияние использования исторического наследия отечественной методики обучения химии на успешность формирования у будущих учителей химии профессионально-методической компетенции. На основании результатов исследовательского эксперимента подтверждена гипотеза о том, что восприятие методики обучения химии в ее развитии при условии глубокого осмысления студентами накопленного исторического опыта, который не потерял своей научной и практической значимости, способствует повышению компетентностного уровня профессионально-методической подготовки будущего учителя химии в ВУЗ, формированию у него гностических, проектировочных, конструктивных, организационных и коммуникативных способностей и соответствующих умений. Описан ход эксперимента, результаты заключительного диагностирования экспериментальных и контрольных групп показано на диаграмме. Указано, что полученные результаты полностью коррелируют с показателями сформированности педагогических умений, обеспечивающих профессионально-методическую компетентность учителя химии.

The authors have studies the influence of historical heritage application for methodological training of students - future teachers of chemistry; proposed the experimental method of "The Method of Chemistry Teaching" course mastering by students; demonstrated data of the formative experiment concerning the effectiveness of the proposed method.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21 р3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Буринська Н. М. 
Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська, В. С. Староста // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 5-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано наявність у педагогіці проблеми складання навчальних завдань із хімії. Розроблено підходи до розв'язання даної проблеми під час навчання в школі. Досліджено структуру навчальних завдань, методику їх розв'язання та обгрунтовано структурно-логічну схему їх складання, що містить три основні етапи, які складаються з кроків. Визначено найтиповіші види діяльності вчителя та учня. Звернено увагу на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі навчання. Зроблено висновок про чітке усвідомлення структури складання завдань, що дає змогу вчителеві більш ефективно реалізувати методику застосування навчальних завдань у процесі навчання хімії, щоб активізувати пізнавальну діяльність учнів та навчати їх застосовувати хімічні знання та вміння для розуміння навколишнього світу.

Обосновано наличие в педагогике проблемы составления учебных задач по химии. Разработаны подходы к решению данной проблемы при обучении в школе. Исследована структура учебных задач, методика их решения и обоснована структурно-логическая схема их составления, содержащая три основных этапа, состоящие из шагов. Определены типичные виды деятельности учителя и ученика. Обращено внимание на некоторые оговорки и пожелания к методике составления заданий в процессе обучения. Сделан вывод о четком осознании структуры составления заданий, позволяющем учителю более эффективно реализовать методику применения учебных задач в процессе обучения химии, чтобы активизировать познавательную деятельность учащихся и обучать их применять химические знания и умения для понимания окружающего мира.

Substantiated the existence of problems in teaching curriculum problems in chemistry. The approaches to solving this problem at school. Investigate the structure of learning tasks, methods of their solutions and justify the structural and logical scheme of their compilation, which contains three major phases, consisting of the steps. Defined, typical activities of teacher and student. Drawn attention to some caveats and suggestions to the technique of making assignments in the learning process. Concluded that a clear awareness of the structure drawing tasks, allowing teachers more effectively implement the methodology of teaching tasks in the process of teaching chemistry to enhance the cognitive activity of students and teach students to apply chemical knowledge and skills to understand the surrounding world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21-352

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Буринська Н. М. 
Методика використання тестів під час вивчення хімії в основній школі / Н. М. Буринська, Н. В. Титаренко // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 56-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуальність викладеного матеріалу зумовлено сучасними вимогами суспільства до рівня знань і умінь учнів, що не повною мірою відповідають їх оцінюванню. Застосування розробленої методики використання тестів у навчальному процесі з хімії в основній школі сприятиме підвищенню об’єктивності оцінювання навчальних досягнень з хімії учнів ЗНЗ, дозволяє кожному з них навчатися у властивому для його особистості темпі, що з рештою сприятиме гуманізації процесу навчання.

Актуальность изложенного материала обусловлена современными требованиями общества к уровню знаний и умений учеников, которые не в полной мере отвечают их оцениванию. Применение разработанной методики использования тестов в учебном процессе по химии в основной школе будет способствовать повышению объективности оценивания учебных достижений по химии учеников общеобразовательных учебных заведений, даст возможность каждому из них учиться в свойственном для его личности темпе, что будет способствовать гуманизации процесса обучения.

Topicality of the presented material is determined by modern society requirements towards the level of knowledge’s and skills of students that only partially coincide with their evaluation. Implementation of methodology of using tests in educational process in the secondary school course of Chemistry improves objectivity of educational achievement evaluation of secondary school pupils in chemistry, allowing each of them to study with a tempo, most suitable for their personality, resulting in furtherhumanization of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського