Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Бігич О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ніколаєва С. Ю. 
Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах : Підруч. для студ. вузів / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Г. А. Гринюк, Т. І. Олійник, К. І. Онищенко, О. П. Петращук, Л. А. Сажко; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 1999. - 319 c. - Бібліогр.: с. 306-316. - укp.

Розглядаються система навчання іноземної мови та комунікативний підхід да її навчання, можливі цілі, зміст, принципи, методи і засоби навчання. Зроблений аналіз лінгвопсихологічних основ навчання іноземних мов, зокрема, дається лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності, висвітлюється проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов і система вправ для її формування. Показана технологія навчання мовних аспектів, практика роботи з граматичним, лексичним і фонетичним матеріалом. Досліджуються проблеми формування навичок і вмінь учнів у 4 видах мовленнєвої діяльності (аудіюванні, говорінні, читанні і письмі) та їх особливості. Викладені питання організації та забезпечення процесу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах: особливості навчання на різних ступенях, типи та структура уроків, планування навчального процесу і контроль у навчанні іноземної мови, можливості реалізації індивідуалізованого та інтенсивного навчання тощо. Дається короткий огляд методів навчання іноземних мов - перекладних, прямих, усного методу Г.Пальмера, методичної системи навчання М.Уеста, аудіо-лінгвального, сугестивного та комунікативного методів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ніколаєва С. Ю. 
Практикум з методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах (На матеріалі англійської мови) : Посіб. для студ. вищ. закл. освіти / С. Ю. Ніколаєва, Г. С. Бадаянц, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, К. І. Онищенко, Л. А. Сажко, Н. К. Скляренко, М. І. Соловей, Е. Г. Хоменко; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2001. - 296 c. - Бібліогр.: с. 289-290. - укp.

Використано результати сучасних вітчизняних і зарубіжних досліджень для апробації методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Запропоновано рекомендації щодо підготовки лекцій і практичних занять, самостійного опрацювання тем. Значну увагу приділено контролю та самоконтролю рівня сформованості професійно-методичної компетенції студентів. Наведено рекомендації щодо написання курсової, бакалаврської та дипломної робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА608210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ніколаєва С. Ю. 
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : Підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Г. А. Гринюк; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2002. - 327 c. - укp.

Висвітлено всі розділи програми курсу методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах з урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних досліджень. Подано стислий аналіз понять і визначень методичних категорій, розглянуто сучасний стан вивчення проблеми викладання. Наведено приклади англійською, німецькою, французькою та іспанською мовами.

Представлены все разделы программы курса методики преподавания иностранных языков в средних учебных заведениях с учетом современных отечественных и зарубежных исследований. Дан короткий анализ понятий и определений методических категорий, рассмотрено современное состояние изучения проблемы преподавания. Приведены примеры английским, нимецким, французским и испанским языками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС36330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ніколаєва С. Ю. 
Педагогічна практика з методики викладання іноземних мов : Посіб. для студ. / С. Ю. Ніколаєва, В. В. Черниш, Г. С. Бадаянц, О. Б. Бігич, Г. Е. Борецька, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Л. П. Голованчук, К. І. Онищенко, Л. М. Пасічник. - К. : Ленвіт, 2003. - 250 c. - Бібліогр.: с. 234-242. - укp.

Визначено головні завдання та зміст педагогічної практики студентів-філологів. Висвітлено права та обов'язки студента-практиканта. Розкрито зміст навчально-виховної, позакласної та науково-дослідної роботи під час педагогічної практики. Наведено критерії оцінювання роботи студентів за підсумками практики, зразки оформлення звітної документації.

Определены главные задания и содержание педагогической практики студентов-филологов. Освещены права и обязанности студента-практиканта. Раскрыто содержание учебно-воспитательной, внеклассной и научно-исследовательской работы во время педагогической практики. Приведены критерии оценки работы студентов по итогам практики, примеры оформления отчетной документации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кресін О. В. 
Порівняльне правознавство. Порівняльна політологія : Системат. бібліогр. покажч. / О. В. Кресін, І. О. Кресіна, О. В. Батанов, О. Л. Бігич, І. М. Проценко, К. О. Савчук, О. В. Картунов, О. О. Маруховська, Ю. О. Волошин, Н. М. Слободян; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. - К., 2002. - 311 c. - укp.

Наведено інформацію про книги та статті, опубліковані в Україні та за кордоном щодо порівняльного правознавства. Висвітлено теорію, методологію, історію становлення порівняльного правознавства як сфери наукових досліджень та навчальної дисципліни, теорію правових систем, форми, інструментарій та результати їх взаємодії. Представлено класифікацію правових систем, теорію правової сім'ї, основних світських та релігійних правових сімей. Розглянуто правову етнологію, культурологію права, порівняльну історію права, правову антропологію та психологію, соціологію права, галузеві порівняльно-правові дисципліни.

Приведена информация о книгах и статьях, опубликованных в Украине и за рубежом, освещены теория, методология, история становления сравнительного правоведения как сферы научных исследований и учебной дисциплины, теория правовых систем, формы, инструментарий и результаты их взаимодействия. Представлены классификация правовых систем, теория правовой семьи, основных религиозных правовых семей. Рассмотрены правовая этнология, культурология права, сравнительная история права, правовая антропология и психология, социология права, отраслевые сравнительно-правовые дисциплины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х990я1 + Ф081я1

Шифр НБУВ: ВА634275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бігич О. Б. 
Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи : Моногр. / О. Б. Бігич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К. : ВЦ КНЛУ, 2004. - 278 c. - Бібліогр.: 377 назв. - укp.

Вперше проведено дослідження методичної освіти майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи за трьома аспектами: як системи, процесу та результату. Здійснено моделювання колективного результату методичної освіти майбутніх педагогів. Визначено мету, зміст, організаційні форми навчання студентів, встановлено рівні формування їх методичної компетенції. Описано систему контролю індивідуального результату методичної освіти.

Впервые проведено исследование методического образования будущих учителей иностранного языка начальной школы в трех аспектах: как системы, процесса, результата. Осуществлено моделирование колективного результата методического образования будущих педагогов. Определены цели, содержание, организационные формы обучения студентов, установлены уровни формирования их методической компетенции. Описана система контроля индивидуального результата методического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 п/р + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бігич О. Б. 
Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи : Навч. посіб. / О. Б. Бігич. - К. : Ленвіт, 2006. - 200 c. - укp.

Викладено теоретичні засади розробки концепції методичної освіти майбутніх учителів іноземних мов у початковій школі. Наведено результати наукового дослідження методичної освіти в трьох взаємопов'язаних аспектах: як системи, процесу та результату. Подано навчально-методичні розробки модулів з формування у даної категорії учителів методичної компетенції навчання молодших школярів аспектів і видів мовленнєвої діяльності.

Изложены теоретические основы разработки концепции методического образования будущих учителей иностранных языков в начальной школе. Приведены результаты научного исследования методического образования в трех взаимосвязанных аспектах: как системы, процесса и результата. Представлены учебно-методические разработки модулей по формированию у данной категории учителей методической компетенции обучения младших школьников аспектов и видов речевой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бігич О. Б. 
Теоретичні основи формування методичної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. Б. Бігич; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - К., 2005. - 36 c. - укp.

Досліджено проблему формування методичної компетенції (МК) учителя іноземної мови (ІМ) початкової школи з урахуванням сучасних тенденцій іншомовної професійно-педагогічної освіти. Виявлено сучасні тенденції професійної освіти майбутніх учителів й іншомовної освіти молодших школярів з використанням культурологічного підходу. Узагальнено особистісні та діяльнісні характеристики студенства як особливої соціальної категорії, змодельовано колективний результат методичної освіти вчителів ІМ початкової школи в аспекті загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Визначено рівні формування у студентів МК майбутнього учителя даного професійного напрямку. Удосконалено систему контролю формування МК за умов кредитно-модульної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бігич О. Б. 
Особистісно-діяльнісний розвиток молодшого школяра на уроці іноземної мови : монографія / О. Б. Бігич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2010. - 138 c. - укp. - англ.

Висвітлено проблеми особистісно-діяльнісного розвитку молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Визначено об'єкти та запропоновано шляхи такого розвитку. Увагу приділено сюжетній та ситуативно-тематичній побудові уроку англійської мови, формуванню у школярів соціокультурної компетенції та читацького інтересу. Обгрунтовано концепцію методичної освіти вчителя іноземної мови початкової школи.

Освещены проблемы личностно-деятельностного развития младших школьников в процессе изучения иностранного языка. Определены объекты и предложены пути такого развития. Уделено внимание сюжетному и ситуативно-тематическому построению урока английского языка, формированию у школьников социокультурной компетенции и читательского интереса. Обоснована концепция методического образования учителя иностранного языка начальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

С. М. Назаров: вибрані сторінки наукового життя / упоряд.: О. Б. Бігич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К. : Вид. центр КНЛУ, 2011. - 94 c. - укp.

Наведено статті відомого вченого, викладача Київського національного лінгвістичного університету С. М. Назарова. Висвітлено дослідження з вияву нових джерел лінгвокраїнознавчої інформації - одиниць мови, які мають національно-культурний компонент змісту, а також способи їх подання у навчальному процесі. Описано терміни скорочення в сучасній німецькій мові. Розглянуто мовну норму та мовну культуру з позицій психолінгвістики. Надано відомості про комплекс електронних навчальних посібників "Глоса". Розкрито типологію та технологію розробки мультимедійних електронних засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бігич О. Б. 
Електронні засоби навчання іноземних мов студентів: досвід розробки й апробації : колект. моногр. / О. Б. Бігич, М. М. Волошинова, О. А. Мацнєва, Д. А. Руснак, О. М. Метьолкіна, Я. В. Окопна, Т. Г. Кириченко, Т. І. Коробейнікова; ред.: О. Б. Бігич; МОНМС України, Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - К. : Вид. центр КНЛУ, 2012. - 159 c. - укp.

Запропоновано для ознайомлення оригінальні електронні засоби навчання іноземних мов, розроблені в контексті сучасних тенденцій формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів мовних і немовних спеціальностей. Розроблено мультимедійний навчальний посібник "Документація транспортної логістики англійською мовою" та методичний посібник "At the Customs. Навчання професійно орієнтованого діалогу мовлення". Описано навчальні комп'ютерні програми "Improve Your Listening Skills", "Vive le Subjonctif!", "Deutsch nach Englisch", "Switch on Your English" та мультимедійний методичний посібник "Professional Interpreter Trainer".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Самойлюкевич І. В. 
Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / І. В. Самойлюкевич, Л. В. Барало, Л. І. Березенська, Ю. В. Березюк, О. Б. Бігич; ред.: І. В. Самойлюкевич; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 383 c. - укp. - англ.

Розглянуто актуальні питання теорії та практики навчання іноземних мов у початковій школі в контексті нової освітньої парадигми, основні концептуальні положення щодо створення шкільних підручників з іноземних мов для початкової школи. Описано можливі шляхи підвищення ефективності раннього іншомовного навчання в Україні. Розкрито лінгвокраїнознавчий аспект формування комунікативної компетенції молодших школярів, особливості культури педагогічної взаємодії на уроках англійської мови в початковій школі та передумови успішності тестування іншомовних навичок і вмінь учнів початкової школи. Виокремлено особливості раннього навчання іноземних мов у США та Німеччині, розкрито специфіку професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в британських та американських університетах. Проаналізовано методи полікультурного виховання на уроках англійської та іноземної мов у початковій школі США. Викладено тенденції вдосконалення професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до роботи в українській початковій школі, а саме: використання електронних засобів формування методичної компетентності у майбутніх учителів іноземних мов початкової школи, реалізація диференційованого навчання на уроках іноземної мови на початковому етапі, підвищення ролі практичної складової формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики в початковій школі, розвиток лінгвокраїнознавчої компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкових класів засобами літературних творів. Наведено сучасні технології навчання іноземної мови у р

анньому віці, які передбачають, зокрема, використання медіа-освітніх ігор, елементів віршування, забезпечення оптимальних шляхів мотивації комунікативної діяльності учнів на уроці іноземної мови в початковій школі, застосування функціональних шумів для формування вмінь творчого висловлювання учнів молодшого етапу ЗНЗ. Запропоновано нестандартний урок іноземної мови як засіб формування соціокультурного виховання учнів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911 + Ш12-913 + Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бігич О. Б. 
Теорія і практика формування іншомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні у студентів нелінгвістичних спеціальностей : колект. моногр. / О. Б. Бігич, Л. В. Бондар, М. М. Волошинова, Л. О. Максименко, О. М. Огуй, Я. В. Окопна, І. О. Сімкова; ред.: О. Б. Бігич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К. : Вид. центр КНЛУ, 2013. - 383 c. - укp.

Досліджено теоретико-практичні аспекти професійно орієнтованого навчання іншомовного говоріння студентів нелінгвістичних спеціальностей. Визначено зміст навчання в контексті спеціалізації студентів. Виокремлено етапи та розроблено вправи для формування професійно орієнтованої компетентності в іншомовному монологічному та діалогічному мовленні. Висвітлено соціально-комунікативні особливості діалогічного мовлення менеджерів. Розглянуто сучасний стан навчання французького професійно спрямованого монологічного мовлення студентів технічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бігич О. Б. 
Електронні VS друковані навчальні посібники (на прикладі посібника "Урок англійської мови в початковій школі") / О. Б. Бігич // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 30-33. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Порівняно електронні та друковані навчальні посібники як засоби навчання студентів. Презентовано авторський навчальний посібник "Планування уроку англійської мови в початковій школі", призначений для самостійної роботи студентів - майбутніх учителів англійської мови початкової школи, та мультимедійний електронний каталог цього навчального посібника. Виявлено одну із загальновизнаних переваг електронних посібників - можливість подання навчального матеріалу за допомогою мультимедіа. Зроблено висновок щодо недоцільності надання переваги лише одному з варіантів посібника.

Сопоставлены электронный и печатный учебные пособия как средства обучения студентов. Репрезентовано авторское учебное пособие "Планирование урока английского языка в начальной школе", предназначенное для самостоятельной работы студентов - будущих учителей английского языка в начальной школе, и мультимедийный электронный каталог этого учебного пособия. Обнаружено одно из общепризнанных преимуществ электронных пособий - возможность подачи учебного материала с помощью мультимедиа. Сделан вывод о нецелесообразности использования только одного из вариантов пособия.

We compared electronic and printed training manuals as a means of teaching students. It's considered copyright manual "Planning for English language lessons in primary schools", intended for self-study students - future teachers of English in elementary school, and a multimedia electronic catalog of this tutorial. Found one of the recognized advantages of electronic aids - allowing a teaching material using multimedia. It's concluded that inappropriate use of only one option benefits.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бігич О. 
Мультимедійний електронний навчальний посібник "Урок англійської мови в початковій школі": досвід розробки та результати апробації / О. Бігич, С. Назаров // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. а106-110. - укp.

Наведено розроблений мультимедійний електронний навчальний посібник (МЕНП), що вміщує матеріал курсу "Методика навчання англійської мови у початковій школі", зорієнтований на взаємодію зі студентами педагогічних навчальних закладів. Описано структуру змісту МЕНП, різні способи навігації й елементи управління у разі користування ним. Зазначено, що розробка мультимедійної складової посібника враховувала відмінності сприйняття електронної інформації, що включало вирішення низки проблем з розміщення й оформлення текстового та графічного матеріалу на робочій поверхні екрана, використання кольору, а також, що одночасна робота користувача посібника з текстовою та звуковою інформацією не лише збільшує загальну швидкість сприймання, але й сприяє кращому її довготривалому запам'ятовуванню. На підставі результатів апробації посібника протягом 2006 - 2008 рр. зроблено висновок, що під час роботи з МЕНП завдяки різним формам і каналам подання інформації та інтерактивності процедурні знання засвоюються більш якісно. Для подальших наукових розвідок названо перехід на інші платформи й інтерфейси: Windows Mobile, Symbian тощо.

Представлено разработанное авторами мультимедийное электронное учебное пособие (МЭУП), содержащее материал курса "Методика обучения английскому языку в начальной школе", ориентированное на взаимодействие со студентами педагогических учебных заведений. Описана структура содержания МЭУП, различные способы навигации и элементы управления при пользовании им. Указано, что разработка мультимедийной составляющей пособия учитывала различия восприятия электронной информации, включавшее решения ряда проблем по размещению и оформлению текстового и графического материала на рабочей поверхности экрана, использования цвета, а также, что одновременная работа пользователя пособия с текстовой и звуковой информацией не только увеличивает общую скорость восприятия, но и способствует лучшему ее длительном запоминанию. На основании результатов апробации пособия в течение 2006 - 2008 гг. сделан вывод, что при работе с МЭУП благодаря различным формам и каналам представления информации и интерактивности процедурные знания усваиваются более качественно. Для дальнейших научных исследований назван переход на другие платформы и интерфейсы: Windows Mobile, Symbian и т.п.

Shows developed by the authors of multimedia electronic textbook (MET), containing material of the course "Methods of teaching English in elementary school", focused on interaction with the students of teacher training institutions. The structure of the content MET, different methods of navigation and controls when using them. It is pointed out that the development of the multimedia component of the allowance takes into account the differences of perception of electronic information, including a number of challenges on placement and design of text and graphic material on the working surface of the screen, use of color, and that the simultaneous operation of the user manuals with text and sound information, not only increases the total perceptual speed, but also contributes to better its long-term memorization. Based on the results of testing of benefits during 2006 - 2008 y. concluded that when working with MET through various forms and channels of information and interactive procedural knowledge assimilated much better. For further research is called a transition to other platforms and interfaces: Windows Mobile, Symbian, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бігич О. Б. 
Мультимедійні посібники з іноземної мови професійного спрямування для студентів немовних спеціальностей / О. Б. Бігич, М. М. Волошинова, О. М. Метьолкіна, Я. В. Окопна // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 26-30. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено опис трьох електронних засобів навчання (ЕЗН) професійного спрямування: мультимедійного методичного посібника "Документація транспортної логістики англійською мовою", мультимедійного методичного посібника "At the Customs. Навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення" та навчальної комп'ютерної програми тренажера "Deutsch nach Englisch". Розглянуто ефективність апробації вищеназваних ЕЗН, використання яких сприяє підвищенню рівня сформованості професійно орієнтованих мовленнєвих умінь діалогічного мовлення, розвиває творчі здібності, сприяє розвитку соціальних і психологічних якостей, упевненості в собі та здатності працювати в колективі.

Дано описание трех электронных средств обучения (ЭСО) профессиональной направленности: мультимедийного методического пособия "Документация транспортной логистики на английском языке", мультимедийного методического пособия "At the Customs. Обучение профессионально ориентированной диалогической речи" и учебной компьютерной программы тренажера" Deutsch nach Englisch". Рассмотрена эффективность апробации вышеназванных ЭСО, использование которых способствует повышению уровня сформированности профессионально ориентированных речевых умений диалогической речи, развивает творческие способности, способствует развитию социальных и психологических качеств, уверенности в себе и способности работать в коллективе.

The article demonstrates foreign languages e-teaching aids for students of nonlinguistic specialties.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 + Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бігич О. Б. 
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підруч. для студентів класич., пед. і лінгвіст. ун-тів / О. Б. Бігич, Г. Е. Борецька, Н. Ф. Бориско, С. В. Гапонова, Н. В. Майєр. - Київ : Ленвіт, 2013. - 590 c. - Бібліогр.: с. 573-590 - укp.

Наведено концепцію загальної середньої освіти та навчання іноземних мов і культур. Подано характеристику основних компонентів навчально-методичного комплексу. Викладено психолінгвістичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності та системи вправ. Запропоновано методику формування мовних компетентностей. Висвітлено етапи формування граматичної компетентності. Розглянуто організацію та забезпечення процесу формування іншомовної комунікативної компетентності учнів ЗНЗ. Розкрито особливості поглибленого навчання іноземних мов і культур у ЗНЗ. Подано методи та технології навчання іноземних мов і культур в історичному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911 я73-1 + Ш12-912 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС57399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бігич О. Б. 
Передумови та складники системи методичної освіти майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Б. Бігич // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 129-132. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Названо передумови та описано складники системи методичної освіти майбутніх учителів іноземних мов початкової школи.

Названы предпосылки и описаны компоненты системы методического образования будущих учителей иностранных языков начальной школы.

This article presents the system of pre-service educational training of teachers of foreign languages for primary school. It also names system's premises and describes the components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бігич О. Б. 
Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мови / О. Б. Бігич // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 3. - С. 49-57. - Бібліогр.: с. 54-57 - укp.

Розглянуто потенційні шляхи підготовки студентів до використання електронних засобів навчання іноземних мов. Спільно із студентами укладено й розроблено навчальну комп’ютерну програму-тренажер Deutsch nach Englisch для майбутніх фахівців сфери обслуговування. Зауважено, що пропоновані до використання на аудиторних заняттях та в самостійній позааудиторній роботі студентів, електронні засоби навчання, зокрема розроблені їх викладачами іноземної мови, сприяють переконанню студентів у тому, що укладання й розробка електронних засобів навчання є одним із обов’язкових професійних умінь учителя / викладача іноземної мови.

Рассмотрены потенциальные пути подготовки студентов к использованию электронных средств обучения иностранным языкам. Совместно со студентами разработана учебная компьютерная программа-тренажер Deutsch nach Englisch для будущих специалистов сферы обслуживания. Отмечено, что предлагаемые к использованию на аудиторных занятиях и в самостоятельной внеаудиторной работе студентов электронные средства обучения, в частности разработаны совместно с преподавателями иностранного языка, способствуют убеждению студентов в том, что систематизация и разработка электронных средств обучения является одним из обязательных профессиональных умений учителя / преподавателя иностранного языка.

Discussed potential ways to prepare students to use e-learning foreign languages. Together with the students developed a training computer software simulator Deutsch nach Englisch for future professional services sector. It is concluded that proposed for use in the classroom and in extracurricular independent work of students e-learning tools, particularly developed in conjunction with language teachers, students contribute to the conviction that the ordering and the development of e-learning is one of the required professional skills of the teacher / foreign language teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913-2 с51 + Ш143.21-913-2 с51 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бігич О. Б.  
Лексичний складник лінгвосоціокультурної компетентності на уроках іспанської мови в початковій школі / О. Б. Бігич // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 62-68. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розкрито проблему формування у молодших школярів на уроках іспанської мови лінгвосоціокультурної компетентності. Проаналізовано підручники іспанської мови для початкової школи. Представлено мультимедійний наочний посібник для вчителів іспанської мови “Las Navidades en España”.

Раскрыта проблема формирования у младших школьников на уроках испанского языка лингвосоциокультурной компетентности. Проанализированы учебники испанского языка для начальной школы. Презентуется мультимедийное наглядное пособие для учителя испанского языка “Las Navidades en España”.

Disclosed problem of forming lingua-socio-cultural competence at Spanish language lessons in primary school. There were analysed different manuals for primary school of Spanish language studying. It is represented a multimedia visual aid “Las Navidades en España” for Spanish language teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського