Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Василькова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Василькова О. И. 
Кризисы на жизненном пути молодежи: современное социально-психологическое измерение : Учеб.-метод. пособие / О. И. Василькова, В. Н. Васильков; Донец. обл. ин-т последиплом. пед. образования. - Донецк : Каштан, 2006. - 362 c. - Библиогр.: с. 347-359 - рус.

Определены узловые проблемы, конкретные темы, вопросы, касающиеся состояния и поведения человека, попавшего в жизненный кризис. Рассмотрены внутриличностные конфликты и кризисы профессионального развития личности, кризисы на жизненном пути детей-сирот и детей, лишенных родительского попечительства. Описаны механизмы психоконсультативного воздействия и психолого-педагогческие приемы организации самовоспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69я7 + Ю952.2я7 + Ю949.2с.я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Реализация оздоровительной функции образования: проблемы теории и практики : учеб.-метод. пособие / ред.: О. И. Василькова; Донец. обл. ин-т последиплом. пед. образования. - Донецк : Каштан, 2008. - 168 c. - Библиогр.: с. 165-166 - рус.

Освещены теоретико-методологические, концептуальные и практические проблемы реализации оздоровительной функции образования. Приведена информация о пограничных нервно-психических расстройствах у детей и подростков, основных направлениях психотерапии при соматических заболеваниях, психолого-технологических подходах к организации поддержки и сопровождения психологического здоровья ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в01

Шифр НБУВ: ВА698365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Василькова О. І. 
Основні орієнтири діяльності психологічної служби системи освіти щодо збереження та відновлення психічного здоров'я педагогів / О. І. Василькова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 96-102. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто основні орієнтири діяльності сучасного психолога системи освіти щодо реалізації комплексної програми збереження та відновлення психічного здоров'я педагогів як найважливішої умови здоров'яорієнтованої (здоров'язбережної) атмосфери в загальноосвітньому навчальному закладі. Зроблено висновок, що усі професійні дії працівників психологічної служби повинні бути спрямовані на реконструкцію життєвої ситуації особистості, її життєвого шляху, розробку можливих варіантів вирішення психологічних проблем, здійснення корекційно-розвивального впливу на людину.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.4(4УКР) + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Василькова О. І. 
Динаміка неформального лідерства в навчальній групі ПТУ : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Василькова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Досліджено питання виникнення, розвитку та функціонування лідерства у навчальній групі ПТУ. Виявлено, що лідерство формується у динаміці розвитку групи та відбиває неформальну структуру міжособистісних відносин учнів. Визначено типи лідерства: інтелектуальний, емоційний, практичний. Складено психологічні "портрети" лідерів різних типів. Установлено, що механізм висування в позицію лідера групи базується на процесі психологічного ціннісного обміну, порівневе здійснення якого обумовлює динаміку лідерства. Зазначено, що динаміка лідерства тісно пов'язана з загальним поетапним розвитком навчальної групи, найважливішими сферами її життєдіяльності. Розроблено та апробовано концептуальну модель структури керівного ядра навчальної групи ПТУ, використання якої дозволяє інженерно-педагогічним працівникам ПТУ поширити діапазон впливу на учнів. Створено систему цілеспрямованої роботи з лідерами та іншими членами навчальної групи, інженерно-педагогічними працівниками та батьками учнів, яка дозволяє стимулювати активність лідерів, групову згуртованість та задоволеність процесом спілкування, а також підвищити лідерський потенціал в інтересах формування та розвитку учнівського колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05 + Ч421.314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Василькова О. 
Психобіографічний метод: сутність та можливості залучення сучасного вчителя до роботи з кризовими переживаннями / О. Василькова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

На теоретико-методологічному рівні обгрунтовано вибір психобіографічного методу (ПБМ) для роботи з кризовими переживаннями сучасного вчителя як перспективи для отримання, конкретизації, уточнення, систематизації й узагальнення психодіагностичної інформації, а також здобуття ефекту психологічного впливу, який дасть змогу педагогові ініціювати процес власного особистісного та професійного розвитку за рахунок рефлексивного аналізу свого минулого і теперішнього життя, а також проектування майбутнього. ПБМ визначено як комплексний метод психологічного дослідження, спрямований на визначення та аналіз бібліографічних подій людини, зокрема для роботи з кризовими переживаннями сучасного вчителя, оскільки реконструктивна, дослідницька, корекційна та проектувальна спрямованість ПБМ посилює можливості вчителя щодо самопізнання та реалізації свого "Я". За результатами апробації відзначено, що ПБМ має позитивний потенціал.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с24 + Ю940.91 + Ю935.216

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Василькова О. В. 
"Антологія педагогічного досвіду переживання кризових ситуацій" і поширення психологічних можливостей сучасного вчителя / О. В. Василькова // Наука і освіта. - 2009. - № 9. - С. 73-77. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено результати теоретико-емпіричного дослідження історико-педагогічної спадщини, пов'язаної з досвідом переживання кризових ситуацій видатними вчителями, ученими-педагогами, та її терапевтичного впливу за кризи професійного розвитку (КПР) у вчителів. КПР визначено як нетривалий за часом період (до одного року) кардинальної перебудови професійної свідомості, діяльності й поведінки особистості, змінювання темпу та вектора її професійного розвитку. Наголошено на величезному психотерапевтичному потенціалі бібліотерапії. Створення "Антології педагогічного досвіду переживання кризових ситуацій" для групових та індивідуальних форм роботи психолога з педагогами, які переживають КПР та потребують професійної психологічної допомоги або самодопомоги, обгрунтовано тим, що зміна "масштабу" бачення себе і довколишнього світу, усвідомлення та збагачення досвідом мудрих і талановитих людей може стати вірним помічником педагога у вирішенні власних проблем.

Освещены отдельные результаты теоретико-эмпирического исследования терапевтического влияния историко-педагогического наследия, связанного с опытом переживания кризисных ситуаций выдающимися учителями, учеными-педагогами, во время кризиса профессионального развития (КПР) у учителей. КПР определен как недолгий период времени (до года) кардинальной перестройки профессионального сознания, деятельности и поведения личности, изменения темпа и вектора ее профессионального развития. Подчеркнут огромный психотерапевтический потенциал библиотерапии. Создание "Антологии педагогического опыта переживания кризисных ситуаций" для групповых и индивидуальных форм работы психолога с педагогами, переживающими КПР и нуждающимися в профессиональной психологической помощи или самопомощи, обосновано тем, что смена "масштаба" видения себя и окружающего мира, осознание и обогащение опытом мудрых и талантливых людей может стать верным помощником педагога в решении собственных проблем.

The article demonstrates opportunities of using such psycho-historical materials as "Anthologies of pedagogical experiencing of crisis situation" developed for contemporary teachers as "the reflexive mirror". The Anthology is based on the materials ofresearch on historical and pedagogical heritage of experience of prominent teachers scientist-teachers in overcoming crises of their professional development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9-69 + Ю944.1-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Васильков В. М. 
Динаміка розвитку інтелектуальних здібностей майбутніх інженерно-педагогічних працівників у процесі їх професійної підготовки / В. М. Васильков, О. І. Василькова // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 155-159. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано динаміку формування інтелектуальних здібностей майбутніх інженерно-педагогічних працівників. Встановлено, що за час навчання у ВНЗ у структурі інтелекту відбувається зростання всіх його структурних елементів. З боку якісних характеристик збільшується число осіб з "найвищим" і "високим" рівнем, зменшується кількість студентів - з низьким. Показано тісний зв'язок між інтелектуальними здібностями й успішністю навчання.

Проведен анализ формирования интеллектуальных способностей будущих инженерно-педагогических работников. Установлено, что за время обучения в вузе в структуре интеллекта отмечается рост всех его структурных элементов. Со стороны качественных характеристик увеличивается число лиц с "самым высоким" и "высоким" уровнем, уменьшается количество студентов - с низким. Показано тесную связь между интеллектуальными способностями и успешностью обучения.

It's analyzed of the formation of intellectual abilities of future engineers and teachers. It's established that during university studies in the structure of intelligence has been an increase of its structural elements. From the qualitative characteristics of the growing number of people with "high" level, decreases the number of students - low. It's shown the close relationship between intellectual ability and successful learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Василькова О. 
"Внутрішньо особистісне самореформування" вчителя як визначальна умова побудови нової школи ХХІ століття / О. Василькова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6. - С. 26-32. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено окремі результати оглядово-аналітичного дослідження світової історико-педагогічної спадщини, пов'язаної з досвідом учителів у подоланні криз свого професійного розвитку, осмислення якого надає необхідну основу його перетворення, збагаченняй творчого використання сучасною психолого-педагогічною практикою. Зазначено, що знання вітчизняної та світової спадщини педагогів щодо особистого досвіду подолання криз професійного розвитку є не просто елементом професійної культури вчителів, а для багатьох вони стають рятувальними у разі зіткнення з будь-якими проблемами особистісного зростання, самореформування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Василькова О. І. 
Психолого-педагогічні питання неформального лідерства в навчальній групі ПТУ / О. І. Василькова // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 2. - С. 83-89. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

В работе представлена концепция возникновения, развития и становления неформального лидерства в учебной группе ПТУ. Предложена типовая модель конкретного неформального лидера-подростка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.314 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Січкарук І. М. 
Гострий інфаркт міокарда з елевацією сегмента ST у пацієнта молодого віку із синдромом Барде - Бідля / І. М. Січкарук, О. В. Христюк, М. Є. Романів, О. А. Василькова, О. С. Карголь, М. М. Павелко, А. В. Ягенський // Кардіохірургія та інтервенц. кардіологія. - 2018. - № 1. - С. 32-39. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Гострий інфаркт міокарда з елевацією сегмента ST - одна з найбільш поширених причин смерті пацієнтів з ішемічною хворобою серця (ІХС). Останніми роками відзначено зростання кількості випадків інфаркту міокарда з елевацією сегмента ST серед чоловіків віком 25 - 50 років, і смертність від нього серед молодих чоловіків в Україні в 3 - 5 разів вища, ніж в економічно розвинених країнах. Представлене у статті спостереження інфаркту міокарда в молодої людини з генетичним дефектом, складовою частиною якого є порушення метаболізму, може бути наслідком прогресування атеросклеротичного процесу. Випадок поєднання синдрому Барде - Бідля з інфарктом міокарда з ангіографічно ураженими коронарними артеріями в чоловіка віком 23 роки свідчить про недооцінку ролі генетичних захворювань у розвитку ІХС в пацієнтів молодого віку. Активна корекція всіх чинників ризику, моніторинг лабораторних показників у підлітків і молодих чоловіків з метаболічними порушеннями, перш за все з ожирінням і генетичними захворюваннями, що супроводжуються метаболічними розладами, є необхідною умовою профілактики ІХС, зокрема інфаркту міокарда, в молодому віці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Василькова О. Н. 
Инсулиноподобный фактор роста 1 и хроническая болезнь почек у пациентов с сахарным диабетом 2-го типа / О. Н. Василькова, Т. В. Мохорт, Е. П. Науменко, Л. Е. Коротаева, Н. А. Филипцова // Міжнар. ендокринол. журн.. - 2019. - 15, № 1. - С. 3-9. - Библиогр.: 20 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р415.160.23 + Р414

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25371 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського