Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Водяна В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Водяна В. О. 
Педагогічні умови розвитку творчої активності підлітків засобами культурно-мистецьких програм : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. О. Водяна; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2009. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку творчої активності підлітків засобами культурно-мистецьких програм. Розкрито суть поняття "творча активність". Визначено й обгрунтовано педагогічні умови розвитку творчої активності підлітків, а саме: розробку методики діагностування та критеріїв оцінювання рівнів розвитку творчої актвності підлітків, організацію виховного процесу на основі культурно-мистецьких програм, залучення підлітків до різних видів художньо-творчої діяльності у процесі реалізації даних програм, демократизацію та гуманізацію виховного середовища у діяльності тимчасових колективів, підготовку вчителів (вихователів, керівників, координаторів) до вирішення виховних завдань з розвитку творчої активності підлітків засобами культурно-мистецьких програм. Розроблено функціональну модель розвитку творчої активності підлітка, складовими якої є мета та результат виховання, педагогічні умови, принципи, напрями та засоби культурно-мистецьких програм. Зазначені програми охарактеризовано як засіб розвитку творчої активності підлітків, який базується на духовних надбаннях загальнолюдської культури, акумульованих у творах мистецтва та зразках традиційної народної культури, забезпечує виконання виховних завдань у процесі художньо-творчої діяльності учнів під час проведення тематичних творчих заходів і уроків художньо-естетичного та гуманітарного циклу. Доведено ефективність розроблених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.355 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362701 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Водяна В. 
Використання виховного потенціалу українського хорового мистецтва у процесі реалізації культурно-мистецьких програм / В. Водяна // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 82-86. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано наслідки недостатнього використання виховного потенціалу музичного мистецтва на духовне та патріотичне виховання підростаючого покоління. Розкрито виховний та розвивальний потенціал хорового мистецтва. Охарактеризовано культурно-мистецьку програму як засіб розвитку творчої активності особистості учня. Вивчено складові механізму реалізації культурно-мистецьких програм: мотиваційно-виховну, культурологічну, пізнавальну, спонукальну, комунікативну, гедоністичну та релаксаційну. Детально розглянуто сутність внутрішньої побудови культурно-мистецької програми та зміст кожного з її компонентів, тематичні творчі заходи їх реалізації. Наведено приклад авторської культурно-мистецької програми, спрямованої на художній розвиток учнів підліткового віку. Особливу увагу приділено розкриттю можливостей українського хорового мистецтва для ознайомлення учнів із духовним надбанням українського народу.

Проанализированы последствия недостаточного использования воспитательного потенциала музыкального искусства на духовное и патриотическое воспитание подрастающего поколения. Раскрыт воспитательный и развивающий потенциал хорового искусства. Охарактеризована культурно-художественная программа как средство развития творческой активности личности ученика. Изучены составляющие механизма реализации культурных программ: мотивационно-воспитательная, культурологическая, познавательная, побудительная, коммуникативная, гедоническая и релаксационная. Подробно рассмотрена сущность внутреннего построения культурно-художественной программы и содержание каждого из ее компонентов, и тематические творческие мероприятия по их реализации. Приведен пример авторской культурно-художественной программы, направленной на художественное развитие учащихся подросткового возраста. Особое внимание уделено раскрытию возможностей украинского хорового искусства для ознакомления учащихся с духовным достоянием украинского народа.

Analyzed are the effects of insufficient use of the educational potential of music in spiritual and patriotic upbringing of the younger generation. Disclosed is the developing educational and reveals the potential of choral art. Characterized is the cultural program as way to stimulate the creative activity of the individual student. Studied are the components of the implementation mechanism of cultural and artistic programs: motivational, educational, cultural, cognitive, persuasive, communicative, hedonistic and relaxation. Considered in detail is the essence of the internal construction of cultural and artistic program and the contents of each of its components, and themed creative measures for their implementation. Exemplified is the author's cultural program aimed at the artistic development of adolescence. Particular attention is paid to disclosure opportunities Ukrainian choral art to familiarize students with the spiritual heritage of the Ukrainian people.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю314.1

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чжао Жуйсюе 
Естетика українського народного традиційного танцю: семіотичний підхід / Чжао Жуйсюе, В. О. Водяна // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2021. - Вип. 38. - С. 139-145. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено естетику українського народного традиційного танцю крізь призму семіотичного аналізу. Акцентовано увагу на тому, що він є носієм сутнісних естетичних цінностей, які закодовані у пластичних символах хореографічної дії. Традиційний танець розглядається як процес естетичної комунікації людини з найважливішими цінностями її життя. Проводиться аналіз естетичного змісту українських народних традиційних танців, зокрема гаївки "Зайчику, зайчику", парного "Роман" та жартівливого "Шевчик".


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ325(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського