Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Войцях Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Войцях Т. В. 
Волонтерство як інноваційна форма в діяльності спеціалістів психологічної служби / Т. В. Войцях // Пед. вісн.. - 2011. - № 3. - С. 50-53. - укp.

Розглянуто результати досліджень з питань ефективності професійної діяльності працівників психологічної служби закладів освіти Черкаської області, проведених обласним центром практичної психології та соціальної роботи у 2009 - 2010 н.р. Висвітлено волонтерство як новий вид громадської діяльності в Черкаській області. Доведено ефективність і результативність діяльності волонтерів як складової ланки психологічної служби системи освіти. Наведено назви організацій, які брали участь у волонтерстві в Черкаській області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ЧЕК) + Ю949.244 + С40(4УКР-4ЧЕК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Войцях Т. В. 
Аналіз становлення професії "соціальний педагог" в системі освіти Черкаської області / Т. В. Войцях // Пед. вісн.. - 2012. - № 3. - С. 73-75. - укp.

Підбито перші підсумки 20-річного становлення професії "соціальний педагог" в системі освіти Черкаської області. Проаналізовано досягнення та окреслено подальші кроки для реалізації потреб розвитку психологічної служби в цілому і професії "соціальний педагог" зокрема. Відзначено позитивну динаміку введення посад соціальних педагогів у навчальних закладах. Зазначено про проблеми кадрового забезпечення спеціалістами психологічної служби дошкільних та професійно-технічних закладів освіти. Залишається відкритим у більшості міст і районів також питання забезпечення спеціалістів спеціально обладнаними робочими та навчальними кабінетами. Виокремлено рекомендації для начальників управлінь (відділів) освіти, керівників закладів освіти усіх типів, завідувачів (директорів) навчально-методичних кабінетів (центрів) психологічної служби системи освіти (методистів з психологічної служби системи освіти районного (міського) відділу освіти (методичного кабінету) щодо вирішення питання кадрового забезпечення закладів освіти Черкаської області фаховими спеціалістами психологічної служби і, зокрема соціальними педагогами. Розглянуто актуальні питання превентивної та профілактичної роботи соціального педагога загалом та у 2012/2013 навчальному році зокрема. Констатовано, що за 20 років становлення професії соціальні педагоги довели свою важливість як спеціалісти психологічної служби і незамінність у питаннях запобігання порушенням прав дитини, ранньої профілактики негативних явищ в учнівському і сімейному середовищі з метою забезпечення умов для позитивної соціалізації та адаптації дітей і підлітків в соціумі в рамках здійснення соціально-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Войцях Т. В. 
Особливості організації та здійснення соціально-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу в закладах освіти Черкаської області / Т. В. Войцях // Пед. вісн.. - 2013. - № 1/2. - С. 44-49. - Бібліогр.: 2 назви. - укp.

Висвітлено завдання діяльності психологічної служби, одним з яких є забезпечення супроводу дітей з обмеженими можливостями здоров’я, захист прав дитини, створення умов для збереження та відновлення їх психічного і соціального здоров’я на усіх рівнях навчання. Зазначено, що соціально-педагогічний супровід сім’ї як вид професійної діяльності соціального педагога передбачає здійснення комплексу заходів за усіма функціональними напрямами діяльності соціального педагога та спрямований на створення умов для забезпечення і реалізації потреб дитини в сім’ї шляхом формування у батьків психолого-педагогічних компетенцій та усвідомленого батьківства, відповідальної поведінки, здатності активізувати внутрішні ресурси сім’ї та найближчого її оточення для подолання складних життєвих обставин. Виокремлено організаційні моделі, за якими варто здійснювати професійну діяльність соціального педагога закладу освіти.

Освещены задачи деятельности психологической службы, одними из которых являются обеспечение сопровождения детей с ограниченными возможностями здоровья, защита прав ребенка, создание условий для сохранения и восстановления их психического и социального здоровья на всех уровнях обучения. Отмечено, что социально-педагогическое сопровождение семьи как вид профессиональной деятельности социального педагога предусматривает осуществление комплекса мероприятий по всем функциональным направлениям деятельности социального педагога и направлено на создание условий для обеспечения и реализации потребностей ребенка в семье путем формирования у родителей психолого-педагогических компетенций и ответственного поведения, способности активизировать внутренние ресурсы семьи и ближайшего ее окружения для преодоления сложных жизненных обстоятельств. Выделены организационные модели, по которым следует осуществлять профессиональную деятельность социального педагога образовательного учреждения.

Highlights the problem of psychological services, one of which is providing support for children with disabilities, protection of children's rights, the creation of conditions for the preservation and restoration of their mental and social health at all levels of education. It is noted that the socio-pedagogical support of the family as a kind of professional social work educator envisage a series of events for all functional areas of social pedagogy and aims to create conditions for the realization of the needs of the child and the family through the formation of the parents of psychological and pedagogical responsible parenthood, responsible behavior, the ability to activate the internal resources of the family and its closest environment to cope with difficult circumstances. Identified are organizational models by which to carry out professional activities of the social teacher education institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.514 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Войцях Т. В. 
Організація та здійснення професійної діяльності соціальних педагогів закладів освіти Черкаської області у 2013 - 2014 навчальному році / Т. В. Войцях // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 85-89. - укp.

Підведено підсумки роботи обласного центру практичної психології та соціальної роботи Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників протягом 2012 - 2013 навчального року. Визначено основні напрямки роботи превентивної та профілактичної соціально-психологічної роботи. Встановлено перелік фахових компетенцій соціального педагога. Розглянуто особливості ефективного здійснення соціально-виховної роботи фахівцем психологічної служби освіти. Уточнено зміст та суть явища «соціально-педагогічний патронат сім’ї». Розкрито особливості сім’ї як соціального інституту та психологічного феномену. Запропоновано організаційні моделі соціально-педагогічної роботи в системі освіти. Надано практичні рекомендації з підвищення професійної компетентності фахівців психологічних служб в системі освіти.

Подведены итоги работы областного центра практической психологии и социальной работы Черкасского областного института последипломного образования педагогических работников в течение 2012 - 2013 учебного года. Определены основные направления работы превентивной и профилактической социально-психологической работы. Установлен перечень профессиональных компетенций социального педагога. Рассмотрены особенности эффективного осуществления социально-воспитательной работы специалистом психологической службы образования. Уточнено содержание и суть явления «социально-педагогический патронат семьи». Раскрыты особенности семьи как социального института и психологического феномена. Предложены организационные модели социальной работы в системе образования. Даны практические рекомендации по повышению профессиональной компетентности специалистов психологических служб в системе образования.

Summed up are the results of the Regional Center for Applied Psychology and Social Work of Cherkassy Regional Institute of Postgraduate Education of teachers for 2012 - 2013 school year. Determined are the main areas of prevention and preventive psycho-social work. Established is the list of professional competencies of social pedagogy. Considered are the features of effective implementation of social educational work of specialist psychological services education. Clarified are the content and nature of the phenomenon of "social- pedagogical patronage of the family". Covered are the features of the family as a social institution and psychological phenomenon. Proposed are the organizational models of social and educational work in the education system. Made are the practical recommendations to improve the professional competencies of psychological services in education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Войцях Т. 
Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5. - С. 62-67. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

У контексті оновлення змісту післядипломної освіти й узгодження його із сучасними освітніми потребами обґрунтовано актуальність та ефективність інтеграції інтерактивних форм і методів неформальної освіти у систему формальної післядипломної освіти як умови забезпечення ефективного розвитку професійної компетентності соціального педагога. Проаналізовано концептуальні засади стратегії навчання впродовж життя та зміст формальної, неформальної та інформальної освіти на основі документів Європейської Комісії та Меморандуму неперервної освіти Європейського Союзу. Висвітлено авторське бачення експериментальної моделі Тренінгового табору для тренерів у структурі неперервної освіти та висвітлено її організаційні особливості як спеціальної навчально-розвивальної форми додаткової неформальної професійної освіти спеціалістів психологічної служби, зокрема соціальних педагогів, з метою розвитку їхньої професіональної компетентності. Зміст організаційної діяльності на кожному з етапів планування навчання в рамках роботи Тренінгового табору наведено в таблиці. Викладено завдання та очікувані результати впровадження моделі Тренінгового табору в систему післядипломної освіти.

В контексте обновления содержания последипломного образования и согласования его с современными образовательными потребностями обоснована актуальность и эффективность интеграции интерактивных форм и методов неформального образования в систему формального последипломного образования как условия обеспечения эффективного развития профессиональной компетентности социального педагога. Проанализированы концептуальные основы стратегии обучения в течение жизни и содержание формального, неформального и информального образования на основе документов Европейской Комиссии и Меморандума непрерывного образования Европейского Союза. Представлено авторское видение экспериментальной модели Тренингового лагеря для тренеров в структуре непрерывного образования и освещены ее организационные особенности как специальной учебно-развивающей формы дополнительного неформального профессионального образования специалистов психологической службы, в частности социальных педагогов, с целью развития их профессиональной компетентности. Содержание организационной деятельности на каждом из этапов планирования обучения в рамках работы Тренингового лагеря приведено в таблице. Изложены задачи и ожидаемые результаты внедрения модели Тренингового лагеря в систему последипломного образования.

In the article the relevance and effectiveness of the integration of interactive forms and methods of non-formal education in the formal system of postgraduate education as a condition for the effective development of professional competence of social pedagogy, which is one of the important tasks of continuous professional education. Analyzes the Strategy of Lifelong Learning and content of formal, non-formal and informal education on the basis of documents of the European Commission and the Memorandum of Continuing Education of the European Union. Presents the author's vision of training camp experimental model for trainers and its features as a special form of developing training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського