Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Волинський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Гуржій А. М. 
Дидактичні основи створення навчального обладнання : Навч. посіб. для студ. вузів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; АПН України. Ін-т педагогіки. - К., 1999. - 337 c. - Бібліогр.: 748 назв. - укp.

Подано аналітичний огляд сучасного стану забезпечення середніх закладів освіти України навчальним обладнанням, визначено методологічні та концептуальні засади його удосконалення з метою створення у предметних лабораторіях та кабінетах навчального середовища відповідно до нової парадигми і стандартів освіти. Висвітлено технічні засоби навчання, питання організації дослідження ефективності створення навчального обладнання і засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуржій А. М. 
Візуальні та аудіовізуальні засоби навчання : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Гуржій, В. П. Коцур, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; Ін-т педагогіки АПН України. Наук.-метод. центр орг. розробки та вир-ва засобів навчання. - К., 2003. - 173 c. - Бібліогр.: 106 назв. - укp.

Викладено загальнопедагогічні, ергономічні та експериментально-емпіричні основи, наведено методику та результати дослідження ефективного використання візуальних та аудіовізуальних засобів навчання. Проаналізовано сучасний стан забезпечення та використання візуальних та аудіовізуальних засобів, їх дидактичну роль. Описано динаміку розумової працездатності учнів у процесі використання візуальних та аудіовізуальних засобів навчання.

Изложены общепедагогические, эргономические и экспериментально-эмпирические основы, приведены методика и результаты исследования эффективного использования визуальных и аудиовизуальных средств обучения. Проанализированы современное состояние обеспечения и использования визуальных и аудиовизуальных средств, их дидактическая роль. Описана динамика умственной трудоспособности учеников в процессе использования визуальных и аудиовизуальных средств обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7я7

Шифр НБУВ: ВА641147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуржій А. М. 
Навчальне обладнання предметних кабінетів середньої загальноосвітньої школи : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. та слухачів системи підвищення кваліфікації керів. кадрів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Коцур, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; Ін-т педагогіки АПН України, Наук.-метод. центр орг. розробки і вир-ва засобів навчання. - К., 2003. - 267 c. - Бібліогр.: с. 248-263. - укp.

Висвітлено загально-педагогічні засади створення системи навчального обладнання для предметних кабінетів 12-річної середньої загальноосвітньої школи. Наведено методологічні принципи та ергономічні вимоги до навчального середовища - предметного кабінету. Запропоновано класифікацію навчального обладнання. Наведено термінологічний словник абревіатур.

Освещены обще-педагогические основы создания системы учебного оборудования для предметных кабинетов 12-летней средней общеобразовательной школы. Приведены методологические принципы и эргономические требования к учебной среде - предметному кабинету. Предложена классификация учебного оборудования. Предложен терминологический словарь аббревиатур.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.492.4я7

Шифр НБУВ: ВА634727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Головко М. В. 
Організаційно-педагогічні основи створення електронних підручників для середньої загальноосвітньої 12-річної школи : монографія / М. В. Головко, В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус; ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Прок-Бізнес, 2008. - 288 c. - Бібліогр.: 274 назв. - укp.

Висвітлено сучасний стан теорії та практики конструювання, створення та використання електронних підручників (ЕП). Розроблено концептуальні засади удосконалення моделі конструювання та створення ЕП. Проаналізовано проведені експериментально-емпіричні дослідження ефективності використання вдосконалених варіантів експериментальних ЕП. Визначено педагогічні можливості ЕП як засобів навчання та формування організаційно-педагогічних основ технології їх конструювання та створення. Розроблено ефективні заходи для оптимізації динаміки розумової працездатності учнів у процесі використання ЕП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дидактичні основи створення аудіовізуальних електронних засобів для середньої загальноосвітньої школи : монографія / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2013. - 302 c. - Бібліогр.: с. 285-301 - укp.

Визначено дидактичні основи створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ) як автономних мультимедійних засобів навчання (АМЗН). Експериментально доведено ефективність використання АВЕЗ як АМЗН для підвищення рівня навчальних досягнень учнів під час навчання у середній загальноосвітній школі (СЗШ). Розроблено технологію практичної реалізації тематично-модульного принципу змістового наповнення і структуризації навчального матеріалу АВЕЗ як АМЗН. Уточнено вимоги до створення АВЕЗ як АМЗН. Удосконалено технологію визначення дидактичних основ створення АВЕЗ як АМЗН, структуру та змістове наповнення сценарію для створення електронних варіантів АВЕЗ як АМЗН.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волинський В. П. 
Використання графопроектора в поєднанні з іншими засобами навчання / В. П. Волинський, Ю. О. Жук // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На основании результатов экспериментальных исследований определена сравнительная эффективность различных методик применения графопроектора в комплексе с другими средствами обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Волинський В. П. 
Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 90-97. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано наукові пошуки та перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ). Відзначено, що методика їх системного впровадження методологічно й органічно пов'язана з підвищенням ефективності навчання, самонавчання та інформатизацією освіти (ІО) загалом. Охарактеризовано АВЕЗ як складні динамічні системи, які, функціонуючи в навчальному та самонавчальному процесах, удосконалюються за визначеними дидактичними принципами та закономірностями виконання навчальних завдань. Виокремлено етапи проектування і створення АВЕЗ і визначено завдання на кожному етапі. Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей.

Проанализированы научные поиски и перспективы в области проектирования и создания аудиовизуальных электронных средств (АВЭС). Отмечено, что методика их системного внедрения методологически и органично связана с повышением эффективности обучения, самообучения и информатизацией образования (ИО) в целом. Охарактеризованы АВЭС как сложные динамические системы, которые, функционируя в учебном и самообучающемся процессах, совершенствуются по определенным дидактическим принципам и закономерностям выполнения учебных задач. Выделены этапы проектирования и создания АВЭС и определены задачи на каждом этапе. Подчеркнута важность определения методологических основ выяснения педагогических возможностей.

Analyzed the scientific research and perspectives in the design and creation of audio-visual electronic media (AVEM). It is noted that the method of their implementation of the system methodically and organically associated with increased learning efficiency, learning and the computerization of education (IS) in general. AVEM described as a complex dynamic system, which, functioning in school and learning processes are being improved for specific didactic principles and laws of the implementation of learning tasks. Stages of design and construction of AVEM and defined set of tasks at each stage. Highlighted definitions clarify the methodological foundations of teaching possibilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Волинський В. П. 
Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв'язання) / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 79-86. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуалізовано вирішення проблеми прискорення інформатизації освіти для забезпечення високого рівня ефективності її розвитку. Визначено головну мету освіти та наведено основні завдання для досягнення цієї мети. Викладено основні причини незадовільного забезпечення шкіл новітніми засобами навчання, серед яких - аудіовізуальні електронні засоби (АВЕЗ). Висвітлено пріоритетні завдання проектування і створення АВЕЗ та описано етапи методики апробації нормативних АВЕЗ. Висунуто пропозиції щодо вдосконалення проектування і створення АВЕЗ та вказано можливі шляхи забезпечення шкіл і учнів АВЕЗ. Для вирішення означених проблем запропоновано розробити державну комплексну галузеву програму.

Актуализировано решение проблемы ускорения информатизации образования для обеспечения высокого уровня эффективности ее развития. Определена главная цель образования и приведены основные задачи для ее достижения. Изложены основные причины неудовлетворительного обеспечения школ новейшими средствами обучения, среди которых - аудиовизуальные электронные средства (АВЭС). Освещены приоритетные задачи проектирования и создания АВЭС и описаны этапы методики апробации нормативных АВЭС. Выдвинуты предложения по совершенствованию проектирования и создания АВЭС и указаны возможные пути обеспечения школ и учащихся АВЭС. Для решения данных проблем предложено разработать государственную комплексную отраслевую программу.

The article authors have described topicality of the problem of designing and creating audio-visual electronic aids as well as formulated prior tasks and actions necessary for their fulfillment, defined ways to improve the designing and creating of audio-visual electronic aids.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волинський В. П. 
Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 60-75. - укp.

Описано методику та технологію конструювання електронного підручника, наповнення навчально-пізнавальною і операційно-діяльністною інформацією. Визначено основні організаційні, технічні та педагогічні вимоги до електронних підручників. Розкрито призначення, структуру змісту електронного підручника, змістове наповнення частин і автономних інформаційних елементів. Визначено структурні елементи вступної частини електронного підручника, такі як: титульна сторінка, передмова, інструкція користувача, пояснювальна записка. Вказано, що структурними елементами основної частини електронного підручника є: вступний інформаційний елемент до кожного розділу, теми; навчально-пізнавальний інформаційний елемент; завершальний інформаційний елемент. Зазначено можливі складові частини завершальної частини електронного підручника. Наведено способи здійснення функцій підручника, серед яких: текстовий, аудіальний, візуальний, графічний, аудіовізуальний.

Описана методика и технология конструирования электронного учебника, наполнения научно-познавательной и операционно-деятельностной информацией. Определены основные организационные, технические и педагогические требования к электронным учебникам. Раскрыто назначение, структура содержания электронного учебника, смысловое наполнение частей и автономных информационных элементов. Определены структурные элементы вступительной части электронного учебника, такие как: титульная страница, предисловие, инструкция пользователя, пояснительная записка. Указано, что структурными элементами основной части электронного учебника являются: вступительный информационный элемент к каждому разделу, теме; учебно-познавательный информационный элемент; завершающий информационный элемент. Отмечены возможные составные части завершающей части электронного учебника. Приведены способы осуществления функций учебника, среди которых: текстовый, аудиальный, визуальный, графический, аудиовизуальный.

A technique and technology of the electronic textbook design, content and cognitive science and operationally-activity information. Identifies the key organizational, technical and pedagogical requirements for electronic books. Discloses the purpose, content structure of the electronic textbook, semantic content units and autonomous information items. Determine the structural elements of the introductory part of the electronic textbook, such as title page, preface, user manual, an explanatory note. Pointed out that the main structural elements of the electronic textbook are introductory information element to each section, topic, educational and informative information element, the final information item. The possibility of component parts of the final part of the electronic textbook. Discusses ways to carry out the functions textbook, including: text, auditory, visual, graphical, audio-visual.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Волинський В. П. 
Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено змістове наповнення поняття "аудіовізуальні електронні засоби" (АВЕЗ), які є складовою технічних засобів навчання (ТЗН) та призначені для розширення їхніх техніко-комунікативних, інформаційно-пізнавальних, операційно-діяльнісних можливостей програмових завдань навчання. Обгрунтовано технічні та техніко-комунікативні ознаки АВЕЗ і програмно-педагогічного забезпечення (ППЗ). Визначено структуру, інформаційні функції АВЕЗ та ТЗН, розкрито складові цих понять: інформаційний фонд, апаратура та технічні пристрої, ППЗ. Доцільним, на думку автора, є введення в змістові ознаки поняття змістових та операційно-діяльнісних ознак, можливостей ППЗ для підвищення рівнів автономності АВЕЗ у практичній реалізації принципу наочності навчання. Уточнено дефініцію поняття "АВЕЗ". Констатовано їхні переваги в порівнянні з традиційними засобами навчання (ЗН).

Исследовано смысловое наполнение понятия "аудиовизуальные электронные средства" (АВЭС), которые являются составной технических средств обучения (ТСО) и предназначены для расширения их технико-коммуникативных, информационно-познавательных, операционно-деятельностных возможностей программных задач обучения. Обоснованы технические и технико-коммуникативные признаки АВЭС и программно-педагогического обеспечения ППО. Определена структура, информационные функции АВЭС и ТСО, раскрыты составляющие данных понятий: информационный фонд, аппаратура и технические устройства, ППО. Целесообразным, по мнению автора, является введение в содержательные признаки понятия контента и операционно-деятельностных признаков, возможностей ППО для повышения уровней автономности АВЭС в практической реализации принципа наглядности обучения. Уточнена дефиниция понятия "АВЭС". Констатированы их преимущества по сравнению с традиционными средствами обучения (СО).

On the basis of theoretical analysis of information and technical communicative possibilities of audiovisual electronic means in giving educational material and pupilsТ activity organization the authors have determined the list of subject peculiarities, that are necessary to take into account while the concept Уaudiovisual electronic meansФ formulating.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Волинський В. 
Ліцензійні оперативні системи Microsoft для персональних комп'ютерів / В. Волинський, Г. Кондратюк // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 1. - С. 98-100. - укp.

Надано інформацію про програму корпорації Microsoft "Нове життя комп'ютера". Охарактеризовано можливості програми та наведено перелік держав, на які поширюється її дія. Розкрито систему заходів, які слід здійснити освітньому закладу для участі у програмі "Нове життя комп'ютера".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + З973-018.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гуржій А. М. 
Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення оптимальних варіантів змістового наповнення, структуризації динамічних аудіовізуальних електронних засобів (ДАВЕЗ) як автономних мультимедійних засобів навчання (АМЗН) та оптимальної технології подачі й пояснення навчального матеріалу за їхньою допомогою. Висвітлено результати чотирьох експериментально-емпіричних досліджень з означеної проблеми. Визначено динаміку рівня уваги учнів і знаходження такого часу демонстрації ДАВЕЗ, коли рівень уваги найвищий і найнижчий. З’ясовано ефективність застосування етапного методу подачі навчального матеріалу та введення в змістове наповнення ДАВЕЗ як АМЗН інформації для організації пізнавальної діяльності, яка зобов’язує учнів на всіх етапах навчання виконувати розумові дії. Виявлено ефективність застосування таких форм постановки запитань: запитання повідомляє усно диктор чи вони записані на інформаційному полі. Досліджено оптимальні значення тривалості, середньої швидкості подачі й пояснення навчального матеріалу та його обсягів. Доведено, що використання ДАВЕЗ як АМЗН виправдане, оскільки сприяє не тільки повнішій реалізації наочності навчання, але і його інтенсифікації та раціоналізації. Зазначено, що досягти прогнозованих позитивних результатів можна, якщо в змістовому наповненні АВЕЗ як АМЗН, їхній структуризації й технології використання враховувати оптимальні значення обсягів і швидкості подачі навчальної інформації, що відповідають пізнавальним можливостям учнів.

Рассмотрены вопросы определения оптимальных вариантов содержательного наполнения, структуризации динамических аудиовизуальных электронных средств (ДАВЕС) как автономных мультимедийных средств обучения (АМСО) и оптимальной технологии подачи и объяснения учебного материала с их помощью. Представлены результаты четырех экспериментально-эмпирических исследований по данной проблеме. Определена динамика уровня внимания учащихся и нахождение того времени демонстрации ДАВЕС, когда уровень внимания высокий и низкий. Выяснена эффективность применения этапного метода подачи учебного материала и введения в содержательное наполнение ДАВЕС как АМСО информации для организации познавательной деятельности, обязывающей учащихся на всех этапах обучения выполнять умственные действия. Выявлена эффективность применения таких форм постановки вопросов: вопрос сообщает устно диктор или они записаны на информационном поле. Исследованы оптимальные значения продолжительности, средней скорости подачи и объяснения учебного материала и его объемов. Доказано, что использование ДАВЕС как АМСО оправдано, поскольку способствует не только более полной реализации наглядности обучения, но и его интенсификации и рационализации. Отмечено, что достичь прогнозируемых положительных результатов можно, если в содержательном наполнении ДАВЕС как АМСО, их структуризации и технологии использования учитывать оптимальные значения объемов и скорости подачи учебной информации, соответствующей познавательным возможностям учащихся.

The problems of determining the optimal variants of substantive content, structuring of dynamic audio-visual electronic media (DAVES) as a stand-alone multimedia learning tools (AMSO) and the optimal technology supply and explanations of educational material with them. The results of four experimental and empirical research on the issue. Determined by changes in the level of attention of students and finding one-time demonstration DAVES, when the level of attention is high and low. Clarified the effectiveness of the method of staged presentation of teaching material and the introduction of informative content as DAVES AMSO information to the organization of cognitive activity, which requires the students at all stages of learning to perform mental activities. The effective use of such forms of asking questions: the question of speaker or oral reports are recorded in the information field. The optimal value of the duration, the average feed speed and explanations educational material and its volume. It is proved that the use of DAVES AMSO as justified as it helps not only to a fuller realization of visual learning, but its intensification and rationalization. It is noted that to achieve positive results can be predicted if the content filling DAVES as AMSO, their structure and the use of technology to take into account the optimal values of the volume and speed of delivery of educational information, relevant cognitive capabilities of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуржій А. М. 
Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних, технічних вимог, які потрібні реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ) як автономних мультимедійних засобів навчання (АМЗН), а також технологію практичної реалізації вимог. Охарактеризовано етапи технології створення АВЕЗ як АМЗН та їхні завдання. Вказано, що перший етап має забезпечити нормативність призначення змістових ознак для використання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах; другий етап – це реалізація організаційних вимог. Відзначено, що дидактичне призначення АВЕЗ як АМНЗ – бути автономним мультимедійним джерелом навчально-пізнавальної, операційно-діяльнісної, керівної інформації, а їхню структуру загалом має визначати поділ навчального матеріалу на три основні частини: вступна частина – інформаційно і логічно закінчений блок навчального матеріалу; основна частина – логічно закінчений обсяг навчально-пізнавальної та операційно-діяльнісної інформації; третя, завершальна частина – запитання, завдання, вправи, задачі, на які треба дати відповіді.

Определены содержательные признаки организационных, педагогических, технических требований, которые нужно реализовать в процессе создания аудиовизуальных электронных средств (АВЭС) как автономных мультимедийных средств обучения (АМСО), а также технология практической реализации требований. Охарактеризованы этапы технологии создания АВЭС как АМСО и их задачи. Указано, что первый этап должен обеспечить нормативность назначения содержательных признаков для использования в средних общеобразовательных учебных заведениях, второй этап – это реализация организационных требований. Отмечено, что дидактическое назначение АВЭС как АМСО – быть автономным мультимедийным источником учебно-познавательной, операционно-деятельностной, руководящей информации, а их структуру в целом должно определять разделение учебного материала на три основные части: вводную часть – информационно и логически законченный блок учебного материала, основную часть – логически законченный объем учебно-познавательной и операционно-деятельностной информации, третью, заключительную часть – вопросы, задания, упражнения, задачи, на которые нужно дать ответы.

Defined by its substance organizational, pedagogical, technical requirements that need to be implemented in the process of creating audio-visual electronic media (AVEM) as a stand-alone multimedia learning tools (MLT), as well as technology, the practical implementation of the requirements. Characterized by the steps of creating technology after as AVEM and their tasks. Indicated that the first phase should provide a regulatory purpose of meaningful signs for use in secondary schools, the second stage - the implementation of the organizational requirements. It is noted that the appointment of a didactic after as AVEM - to be self-contained source of multimedia learning and cognitive, operational-activity, managing information, and their structure as a whole should determine the division of educational material into three main parts: an introduction - information and logically complete basic unit of educational material part - logically finished learning and cognitive capacity and operational-activity information, third and final part - the questions, assignments, exercises, tasks that need to be answered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гуржій А. М. 
Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Описано технологію дизайн-проектування статичних аудіовізуальних засобів умовно графічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації щодо призначень, основних завдань, дизайну-проектування кадрів-таблиць, кадрів-карт, кадрів-графіків, діаграм, їх змістового наповнення й структуризації.

Описана технология дизайн-проектирования статических аудиовизуальных средств условно графической наглядности как автономных мультимедийных средств обучения. Даны рекомендации по назначениям, основным задачам, дизайн-проектированию кадров-таблиц, кадров-карт, кадров-графиков, диаграмм, их содержательного наполнения и структуризации.

The technology of design engineering static audio-visual conditional graphical visualization as a stand-alone multimedia learning tools . The recommendations of the Nomination , the main objectives , the design engineering staff tables , frames, cards, frames , charts, graphs , and their substantive content and structure .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуржій А. М. 
Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С. 58-64. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання. Подано вимоги до них та рекомендації щодо їх змістового наповнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Електронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров'я учнів / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський, І. В. Дідковський // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 1. - С. 45-50. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

За результатами дослідження, проведеного лікарями-гігієністами, визначено вплив аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання із використанням комп’ютерної техніки на здоров’я учнів. Показано, що колір наочності й тривалість перебування перед монітором впливає на стомлюваність учнів, також тривале застосування аудіовізуальних електронних засобів негативно впливає на нервово-психічний стан та динаміку серцево-судинних змін в організмі. Виявлено, що напруження зорової системи учнів є основним чинником негативного впливу на динаміку їх працездатності. Наведено рекомендації з оптимізації динаміки розумової працездатності учнів, серед яких: науково обґрунтована розробка заходів з мінімізації негативного впливу на здоров’я учнів, встановлення вимог до оптимізації роботи зорової системи учнів, розроблення та додержання санітарно-гігієнічних вимог до облаштування робочих місць учнів, а також розроблення нормативів граничного навантаження під час використання комп’ютерної техніки.

По результатам исследования, проведённого врачами-гигиенистами, определено влияние аудиовизуальных электронных средств как автономных мультимедийных средств обучения с использованием компьютерной техники на здоровье учеников. Показано, что цвет визуальных материалов и период пребывания перед монитором влияют на утомляемость учеников, также длительное применение аудиовизуальных электронных средств негативно влияет на нервно-психическое состояние и динамику сердечно-сосудистых изменений в организме. Выявлено, что напряжение зрительной системы учеников является основным фактором негативного влияния на динамику их работоспособности. Даны рекомендации по оптимизации динамики умственной трудоспособности учеников, среди которых: научно обоснованная разработка мероприятий по минимизации негативного влияния на здоровье учеников, установление требований к оптимизации работы зрительной системы учеников, разработка и соблюдение санитарно-гигиенических требований к обустройству рабочих мест учеников, а также разработка нормативов граничной нагрузки во время использования компьютерной техники.

According to a study conducted by hygienists, the effect of audiovisual electronic means as a standalone multimedia learning using computer technology on the health of students was determined. It was shown that the color of visual materials and period of stay in front of monitor affect the fatigue of students as long-term use of audio-visual electronic media affects the nervous and mental state and dynamics of cardiovascular changes in the body. Revealed that the voltage of the students' visual system is a major factor of negative influence on their work dynamics. Recommendations to optimize the dynamics of students' mental working capacity were made, including scientifically sound development of measures to minimize the negative impact on the health of students, establishing requirements for the optimization of the visual system of students, development and hygienic and sanitary requirements for workplace design students, as well as the development of standards boundary load during computer usage.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблеми сучасного управління: економічні, екологічні, політико-правові, історичні культурні, ментальні аспекти : матеріали XI Всеукр. наук.-практ. конф., 26 листоп. 2015 р., Одеса / ред.: О. В. Захарченко, В. В. Курзова, О. А. Золотарьова, В. В. Волинський; Одес. ін-т Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Одеса : Лерадрук, 2015. - 242 c. - укp.

Висвітлено проблеми активізації інтеграційного потенціалу економіки України. Розкрито особливості інноваційного розвитку Одеського регіону. Досліджено окремі проблеми державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Викладено правові аспекти причин та наслідків Голодомору 1932 - 1933 рр. на Україні. Проаналізовано концепції судової реформи в Україні. Вивчено фактори, що впливають на працездатність працівника. Розкрито правові основи протидії корупції в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21 я431 + Х8(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гуржій А. М. 
Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розглянуто проблеми та завдання створення електронних підручників. Визначено систему заходів, які потрібно реалізувати для розроблення, створення й забезпечення закладів освіти нормативними та якісними електронними підручниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського