Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Воронко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Воронко Л. А. 
Непряме навіювання як метод педагогічного і психологічного впливу / Л. А. Воронко, Н. М. Колєватова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 22. - С. 18-23. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Звернено увагу на перевагу непрямого навіювання як методу педагогічного і психологічного впливу на дітей, підлітків і молодих людей перед такими широко розповсюдженими у педагогічній практиці методами, як: переконання, пряме навіювання, заохочення, покарання тощо.

Утверждено, что косвенное внушение как метод педагогического и психологического воздействия на детей, подростков и молодых людей имеет ряд преимуществ перед такими широко распространёнными в педагогической практике методами как: убеждение, прямое внушение, поощрение, наказание и т. д.

This article deals with suggestion indirect as a method of pedagogical and phcychological influence upon children, teenagers and youth; its advantages as compared to a well known and widely spread in pedagogics methods as: persuasion, direct suggestion, interest, punishment, etс.


Ключ. слова: сугестор, сугеренд, навіювання, сприйняття, реагування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25 + Ю953.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Воронко Л. А. 
Педагогічне керівництво як проблема успішної діяльності студентів / Л. А. Воронко, Н. М. Колєватова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 44-47. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено і обгрунтовано пріоритет системи гнучкого керівництва діяльністю студентів, його перевагу над системою жорсткого авторитарного керівництва.

Исследовано и обосновано приоритет системы гибкого руководства деятельностью студентов, его преимущество над системой жесткого авторитарного руководства.

System priority of students activities pliable guidance, its advantage over a firm authoritarian system guidance is investigated and grounded in this artick.


Ключ. слова: соціологічні, педагогічні і психологічні фактори, мотивації навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воронко Л. А. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів педвузів під час навчання педагогіки / Л. А. Воронко, Н. М. Колєватова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 22. - С. 67-77. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено одну з найбільших проблем процесу навчання: активізацію пізнавальної діяльності студентів педвузів під час навчання педагогіки. Розглянуто питання: виявлення рівня сформованості загальних та спеціальних умінь, організацію різних форм активізації пізнавальної діяльності студентів (написання рефератів, проведення бібліографічних п'ятихвилинок, написання творів-мініатюр, роботу з книгою, інтерв'ювання, пошукові пізнавальні завдання). Особливу увагу приділено створенню умов для формування навчально-пізнавального інтересу - основи активного навчання.

Рассмотрена одна из основных проблем процесса обучения: активизация познавательной деятельности студентов педвузов во время изучения педагогики. Освещены вопросы: выявление уровня форм сформированности общих и специальных учебных умений, организация различных форм активизации познавательной деятельности студентов (написание рефератов, проведение библиографических пятиминуток, написание сочинений-миниатюр, работа с книгой, интервьюирование, поисково-познавательные задания и т.п.). Особое внимание уделено созданию условий для формирования учебно-познавательного интереса - основы активного обучения.

The article deals with main problems of educational process: cognitive activities activization of Teachers Training Colleges' students while studing Pedagogics. Many questions are under consideration in the article: level elucidation of forming general and especial training skills: organization of various forms of students' cognitive activities; essay-writting, composition-writting, work with a book, interviewing and others. A particular attention is giver to condition creation of cognitive interest in the educational process as the basis for active educational process itself.


Ключ. слова: активізація, діяльність, аналіз, пізнавальний інтерес, п'ятихвилинки, твори-мініатюри, інтерв'ювання, пізнавальні завдання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Канівець С. В. 
Сезонна динаміка вмісту нітратів у поверхневих і грунтових водах / С. В. Канівець, Л. Ю. Воронко, О. І. Чабовська, І. О. Глибовець, О. В. Коростін, І. Л. Шигимага, А. О. Щеглова // Агроекол. журн.. - 2015. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Встановлено, що у межах харківської схилово-височинної фізико-географічної області в колодязях і джерелах, що живляться інфільтраційними водами і розташовані безпосередньо в населених пунктах або поблизу останніх, навесні і восени спостерігається подвійне перевищення ГДК нітратів. Природні біоценози річок і водосховища шляхом асиміляційної і дисиміляційпої нітратредукції сприяють низькому рівню вмісту нітратів, натомість стічні води населених пунктів, зокрема м. Харкова, значно підвищують вміст нітрат-іонів у річках і послаблюють інтенсивність протікання процесів самоочищення. Проаналізовано чинники сезонних змін умісту нітратів у водосховищі і грунтових водах. Розглянуто механізми перетворення нітратів у поверхневих і грунтових водах та в активному шарі грунту і профілі зони аерації. Висвітлено особливості міграції нітрат-іонів до водоносних горизонтів та імпульсивне насичення осадового перекриття нітратами. Запропоновано доступні заходи із захисту навколишнього природного середовища. Обгрунтовано необхідність систематичних моніторингових досліджень води.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д222.12 + Н761.101

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23660 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського