Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ворох А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Ворох А. О. 
Розвиток вищої технічної освіти в Україні (20 - 30-ті рр. ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А. О. Ворох; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.

Здійснено аналіз стану та тенденцій розвитку вищої технічної освіти в Україні у 1920 - 1930-х рр. Виявлено його основні етапи з урахуванням соціально-економічних і політичних умов, що склалися у даний період. Досліджено шляхи підготовки професорсько-викладацьких кадрів, джерельну базу набору абітурієнтів до вищих технічних навчальних закладів. Охарактеризовано кількісно-якісні показники й основні принципи кадрової політки. З'ясовано рівень матеріально-технічного забезпечення вищої технічної школи. На підставі аналізу навчальних планів і програм у даних ВНЗ розкрито динаміку змісту навчання, простежено відповідні зміни навчального режиму, вивчено рівень забезпечення студентів навчальною літературою. Розглянуто форми та методи навчання й обліку успішності у вищій технічній школі. Досліджено роль виробничої практики у підготовці інженера. Виявлено шляхи використання історичного досвіду у сучасній теорії та практиці навчання та виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 г + Ч483(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ворох А. О. 
Досвід запровадження активних форм і методів навчання у вищій інженерній освіті України (20-ті - 30-ті рр. XX ст.) / А. О. Ворох // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 179-187. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

В історико-педагогічному аспекті досліджено досвід запровадження активних форм і методів навчання у вищій інженерній освіті періоду 1920 - 1930-х рр. Визначено походження активних форм і методів навчання, необхідні умови ефективності їх впровадження. Розглянуто методику групового та лабораторно-бригадного методів навчання. Висвітлено перспективи використання активних форм і методів навчання на сучасному етапі розвитку вищої технічної школи.

В историко-педагогическом аспекте исследован опыт внедрения активных форм и методов обученя в высшем инженерном образовании периода 1920 - 1930-х гг. Выявлены происхождение активных форм и методов обучения, необходимые условия эффективности их внедрения. Рассмотрена методика групового и лабораторно-бригадного методов обучения. Определены перспективы использования активных форм и методов обучения на современном этапе развития высшей технической школы.

The article deals with the study of historical and pedagogical aspects of active teaching forms and methods implementation experience in higher engineering education in the 20ies -30ies of the XXth century. They carried out scientific research exposed the origin of active teaching forms and methods and conditions necessary for their implementation effectiveness, methodology of group and team laboratory teaching has been described. The study of historical experience allowed of defines the potential of using active teaching forms and methods at the present stage of higher technical school development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ворох А. 
Матеріальне забезпечення студентів технічних ВНЗ України (20 - 30-ті рр. XX ст.) / А. Ворох // Рідна шк.. - 2008. - № 5. - С. 57-59. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Системно досліджено види матеріального забезпечення студентів технічних ВНЗ 1920 - 1930-х рр., організацію медичного обслуговування студентів, забезпечення їх житлом, громадським харчуванням. Наведено практичні рекомендації щодо використання історичного досвіду на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.433 + Ч483(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ворох А. 
Лабораторно-бригадний метод навчання в системі вищої інженерної освіти України (кінець 20-х - початок 30-х років ХХ ст.) / А. Ворох // Рідна шк.. - 2009. - № 10. - С. 50-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження активних форм і методів навчання у технічних ВНЗ України кінець 1920-х - початок 1930-х рр. Досліджено основні засади впровадження лабораторно-бригадного методу навчання у вищій інженерній освіті означеного періоду. Розкрито сутність лабораторно-бригадного методу, перша частина назви якого вказує на місце проведення занять (спеціальні предметні кабінети - лабораторії), а друга частина визначає основну структурну навчальну одиницю (бригаду).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Ж.р (4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ворох А. О. 
Вимоги до технології організації і проведення навчання загальноінженерним дисциплінам із використанням електронних навчальних курсів / А. О. Ворох // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 133-141. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено вимоги до технології організації і проведення навчання загальноінженерних дисциплін у вищій школі з використанням електронних навчальних курсів у межах таких організаційних форм, як лекція, практична, лабораторна та самостійна робота. Проаналізовано можливості електронних навчальних курсів у навчальному процесі, розкрито спектр навчально-виховних завдань, що можна вирішити за їх допомогою. Загальні теоретичні положення, які вдалося сформулювати за результатами дослідження, проілюстровано на конкретних прикладах із практики навчання таких загальноінженерних дисциплін, як нарисна геометрія, інженерна та комп’ютерна графіка, опір матеріалів.

Исследованы требования к технологии организации и проведения обучения общеинженерным дисциплинам в высшей школе с использованием электронных учебных курсов в рамках таких организационных форм, как лекция, практическая, лабораторная и самостоятельная работа. Проанализированы возможности электронных учебных курсов в учебном процессе, раскрыт спектр учебно-воспитательных задач, которые можно решить с их помощью. Общие теоретические положения, которые удалось сформулировать по результатам исследования, проиллюстрированы на конкретных примерах из практики обучения таким общеинженерным дисциплинам, как начертательная геометрия, инженерная и компьютерная графика, сопротивление материалов.

The article investigates the requirements to the technology of organization and conduction of teaching to general engineering disciplines at higher school with the use of electronic educational courses within the framework of such organizational formsas a lecture, practical work, laboratory work, independent work. Possibilities of electronic educational courses are analysed in an educational process, the spectrum of teaching tasks which can be solved with their help is shown. Theoretical generals which were formulated with a help of the research results are illustrated with concrete examples from the practice of teaching such general engineering disciplines, as descriptive geometry, engineering and computer graphic arts, resistance of materials.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ворох А. О. 
Структура електронного навчального курсу з нарисної геометрії / А. О. Ворох // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 193-203. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Досліджено способи інформатизації навчального процесу у вищій школі шляхом використання електронної версії навчального курсу з нарисної геометрії. Розроблено й обгрунтовано раціональну структуру такого курсу; на конкретному прикладі проілюстровано можливості програмного комплексу SunRav у сфері розробок сучасних електронних дидактичних засобів навчання. Розкрито зміст кожного окремого структурного елемента, характер та особливості роботи студентів з електронним навчальним курсом; показано можливості цього дидактичного засобу навчання при організації лекційних і практичних аудиторних занять, самостійної роботи студентів та проведенні контролю знань.

Исследованы способы информатизации учебного процесса в высшей школе путем использования электронной версии учебного курса по начертательной геометрии. Разработана и обоснована рациональная структура такого курса; на конкретном примере проиллюстрированы возможности программного комплекса Sunrav в сфере разработок современных электронных дидактичных средств обучения. Раскрыты содержание каждого отдельного структурного элемента, характер и особенности работы студентов с электронным учебным курсом; показаны возможности этого дидактичного средства обучения при организации лекционных и практических аудиторных занятий, самостоятельной работы студентов и проведении контроля знаний.

In the article the methods of informatization of educational process are investigated at higher school by the use of electronic version of educational course in descriptive geometry; a rational structure of such course; is developed and grounded, a concrete example illustrates possibilities of the programme complex “Sunrav” in the field of developments of modern electronic didactics facilities of teaching; the content of every separate structural element, the character and peculiarities of working with students making use of the electronic teaching course is disclosed in detail; the possibilities of this didactic means are shown while organizing lectures and practical classes, students’ independent work and knowledge control.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.19 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Посторонко А. І. 
Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні загальної хімічної технології та її вплив на когнітивну сферу студентів / А. І. Посторонко, А. О. Ворох // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 80-85. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

Розглянуто питання експериментальної перевірки ефективності методики використання електронних навчальних курсів щодо їх впливу на когнітивну сферу студентів у процесі вивчення загальної хімічної технології майбутніми інженерами на основі оптимально підібраних критеріїв. Наведено алгоритм визначення достовірності збігу і відмінностей характеристик порівнювальних вибірок для експериментальних даних, що виміряні у шкалі відношень, за допомогою критерію Крамера - Уелча. Подано порівняння характеристик контрольної та експериментальної груп після завершення експерименту. Зроблено висновок, що застосування електронного навчального курсу з загальної хімічної технології у процесі підготовки майбутніх інженерів дозволило удосконалити освітній процес та підвищити його ефективність щодо когнітивної сфери.

Рассмотрены вопросы экспериментальной проверки эффективности методики использования электронных учебных курсов относительно их влияния на когнитивную сферу студентов при изучении общей химической технологии будущими инженерами на основе оптимально подобранных критериев. Представлен алгоритм определения достоверности совпадения и различий характеристик сравниваемых выборок для экспериментальных данных, измеренных в шкале отношений, с помощью критерия Крамера - Уэлча. Дано сравнение характеристик контрольной и экспериментальной групп по завершению эксперимента. Сделан вывод о том, что применение электронного учебного курса по общей химической технологии при подготовке будущих инженеров позволило усовершенствовать образовательный процесс и повысить его эффективность относительно когнитивной сферы.

The experimental verification of the effectiveness of methods of using e-learning courses for their effects on cognition of students in the study of the general chemical engineers of the future technology based on optimally selected criteria. The algorithm for determining the validity of matching the characteristics and differences compared samples for experimental data measured in a ratio scale, using the criterion of the Cramer-Welch. Posted comparing characteristics of control and experimental groups at the end of the experiment. It is concluded that the use of e-learning course on the general chemical technology in preparing future engineers allowed to improve the educational process and to increase its efficiency by cognitive students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Л80 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського