![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Вісковатова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Алексєєва Т. В. Самосвідомість та професійно значущі якості студентів-психологів: теоретико-концептуальний аналіз та прикладні дослідження : монографія / Т. В. Алексєєва, Л. С. Бондар, Т. П. Вісковатова, І. В. Волженцева, Н. І. Ковальчишина; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - Макіївка; Донецьк, 2011. - 243 c. - укp.Висвітлено питання феноменології самосвідомості в психологічній науці в контексті розвитку професійно важливих якостей студентів-психологів. Проаналізовано результати прикладних психологічних досліджень з визначення якісних змін і новоутворень у самосвідомості студентів під впливом навчального процесу, вивчення спеціальних дисциплін, методів активного психологічного впливу, економічної соціалізації, а також у зв'язку з індивідуально-психологічними й анатомо-фізіологічними особливостями особистості. Увагу приділено питанням соціально-психологічної адаптації студентів до навчання за умов Болонської системи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю9 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА738368 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Культурно-історичний та соціально-психологічний потенціал особистості в умовах трансформаційних змін у суспільстві : матеріали Третьої Міжнар. наук.-практ. конф., 16 - 17 верес., Одеса / ред.: І. М. Коваль, Т. П. Вісковатова. - О. : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2011. - 357 с.: рис., табл. - (Вісн. Одес. нац. ун-ту; Т. 16, вип. 11, ч. 1. Психологія). - укp. - рус. - англ.Проаналізовано психологічні передумови ефективності професійної діяльності психологів, готовність фахівця-педагога до педагогічної діяльності та його професійний розвиток. Розглянуто управлінську взаємодію як умову реалізації особистісного потенціалу, питання управління конфліктами як шлях підвищення ефективності організації. Розкрито статево-вікові особливості свідомості та поведінки носіїв різного матеріального статусу. Проаналізовано розвиток творчого потенціалу дітей старшого дошкільного віку у процесі театралізованої діяльності. Проведено порівняльний аналіз розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху та групи порівняння (норми). Наведено характеристику психологічної програми з підвищення рівня оптимізму в ранньому юнацькому віці. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Сучасна психологія: актуальні проблеми й тенденції розвитку : матеріали Міжрегіон. наук.-практ. конф. [2011 р., Одеса] / ред.: І. М. Коваль, Т. П. Вісковатова. - О. : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2011. - 259 с.: рис., табл. - (Вісн. Одес. нац. ун-ту ім. І.І. Мечникова; Т. 16, вип. 12. Психологія). - укp. - рус.Розкрито особливості формування екологічної спрямованості особистості майбутніх психологів за умов сучасного освітнього простору, ціннісного ставлення до природи дітьми старшого шкільного віку. Наведено прогностичну модель професійної компетентності психолога школи-інтернату для дітей з особливостями психофізичного розвитку. Розглянуто умови та принципи оптимізації системи профілактики та корекції соціальної дезадаптації особистості. Висвітлено концептуальні засади психолого-педагогічного проектування освітнього простору особистості. Охарактеризовано професійну самосвідомість як основу професійного розвитку майбутнього психолога. Акцентовано на логістичній фаховізації підготовки психологів у контексті семіотичних проблем вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр-4Оде-2О)711.9 я54 + Я54(4Укр)3 + Ю91(4Укр)6 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Вісковатова Т. П. Особливості розвитку гри аутичної дитини / Т. П. Вісковатова, А. Л. Душка // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2006. - 11, вип. 11. - С. 18-29. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Наведено дані про вплив гри на розвиток дитини з раннім дитячим аутизмом, та авторські критерійні показники розвитку дітей від народження до 5 років, які є характерними для раннього дитячого аутизму. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.29 + Р731.1 + Ч439.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|