Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Гнатишин І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Гнатишин І. 
Культурологічна спрямованість навчального курсу "Художня культура" у загальноосвітніх навчальних закладах / І. Гнатишин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 66-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто культурологічну спрямованість курсу "Художня культура" в розв'язанні проблеми створення культуротворчого простору особистості учня ЗНЗ з метою виховання в нього позитивних морально-естетичних, духовних якостей. Визначено шляхи реалізації потенційних можливостей учбового курсу. Відзначено, що однією з головних проблем у методиці викладання цього курсу є поєднання емоційного та раціонального, образного та понятійного, ідейно-теоретичного та художнього способів осягнення світу. Проаналізовано концепцію комплексної, інтегративної моделі освітньої діяльності. Зазначено про актуальність використання такого підходу, який дозволить достатньо повно реалізувати потенційні можливості навчального курсу в розкритті культурних цінностей різних історико-культурних часових меж, виокремити особливості того чи іншого культурного архетипу, сприяти побудові ідеальної моделі "культурної людини" певної епохи, що суттєво визначить сучасні пріоритети у формуванні особистості сучасності.

Рассмотрена культурологическая направленность курса "Художественная культура" в решении проблемы создания культуротворческого пространства личности ученика общеобразовательной школы с целью воспитания у него положительных нравственно-эстетических, духовных качеств. Определены пути реализации потенциальных возможностей учебного курса. Отмечено, что одной из главных проблем в методике преподавания этого курса является сочетание эмоционального и рационального, образного и понятийного, идейно-теоретического и художественного способов постижения мира. Проанализирована концепция комплексной, интегративной модели образовательной деятельности. Показана актуальность использования рассматриваемого подхода, который позволит достаточно полно реализовать потенциальные возможности данного курса в раскрытии культурных ценностей различных историко-культурных временных границ, выделить особенности того или иного культурного архетипа, способствовать построению идеальной модели "культурного человека" определенной эпохи, существенно определит современные приоритеты в формировании личности современности.

The author examines the content of an educational course "Art culture", considers the aspects of correlation of culture science and art culture, determines the ways of realization of potential possibilities of the educational course.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гнатишин І. 
Проблема соціальної адаптації молоді в умовах демократизації вітчизняної школи / І. Гнатишин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 149-157. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі аналізу основних причин, що призводять до дезатаптації дитини в умовах сучасної школи, психолого-педагогічних пошуків і авторського досвіду запропоновано модель розвитку школи, яка більш сприйнятлива до суб'єктивного фактора і цимсприятиме адаптації дитини в школі, максимальній самореалізації особистості учня в умовах вільного вибору. Наведено тлумачення поняття адаптації людини з позицій біології, психології та соціології. Обгрунтовано необхідність розробки і поглиблення сутності поняття "шкільна адаптація". Розкрито негативні явища у житті сучасної школи, пов'язані з дезадаптацією особистості в умовах демократизації. Зазначено, що завдання вітчизняної школи полягає у допомозі молодій людині адаптуватись у житті, це є головним компонентом соціальної ситуації розвитку.

На основе анализа основных причин, которые приводят к дезадаптации ребенка в условиях современной школы, психолого-педагогических поисков и авторского опыта предложена модель развития более восприимчивой к субъективному фактору школы, которая будет способствовать адаптации ребенка в школе, максимальной самореализации личности ученика в условиях свободного выбора. Приведено толкование понятия адаптации с позиций биологии, психологии и социологии. Обоснована необходимость разработки и углубления сущности понятия лшкольная адаптация». Раскрыты негативные явления в жизни современной школы, которые связаны с дезадаптацией личности в условиях ее демократизации. Отмечено, что заданием отечественной школы является помощь молодому человеку адаптироваться в жизни, и это главный компонент социальной ситуации развития.

The author thinks over the notion of adaptation that has got a contradictive character. The notion of the school adaptation needs to be deepened. Some negative facts in the life of a modern school connected with difficulties in the adaptation of a person in conditions of its democratization are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч34(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гнатишин І. Л. 
Професійна підготовка майбутніх фахівців художньої культури у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Л. Гнатишин; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2012. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретико-методологічного аналізу основних підходів до розуміння готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців художньої культури, з'ясовано особливості їх професійної підготовки. Розкрито зміст та структуру готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців художньої культури. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічну модель формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців художньої культури, що включає такі педагогічні умови: посилення гуманітарної спрямованості професійної підготовки майбутніх фахівців художньої культури; оптимізація творчої взаємодії та співробітництва суб'єктів педагогічного процесу; застосування сучасних освітніх технологій особистісно орієнтованого навчання; забезпечення цілісності формування в студентів компонентів готовності до професійної діяльності. Визначено критерії, показники та рівні готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців художньої культури. Доведено, що впровадження організаційно-педагогічної моделі формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців художньої культури з визначеним комплексом педагогічних умов на основі етапної реалізації (спонукально-проектуючий, технічно-операційний, рефлексивно- продуктивний) сприятиме позитивним змінам у рівнях готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців художньої культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гребеля Р. Є. 
Перспективи застосування радіофотонних технологій для мобільних телекомунікацій в міліметровому діапазоні / Р. Є. Гребеля, І. О. Гнатишин, М. С. Пилипенко, Я. А. Кременецька // Наук. зап. Укр. н.-д. ін-ту зв'язку. - 2019. - № 3. - С. 86-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуті переваги і перспективи застосування радіофотонних технологій для реалізації мобільних телекомунікацій в міліметровому діапазоні. Показано принципи формування квадратурно-модульованого сигналу міліметрового діапазону за допомогою методу зовнішньої модуляції оптичного випромінювання. Проаналізовано перспективи застосування волоконно-ефірної архітектури мережі для систем зв'язку в міліметровому діапазоні, а також можливі шуми в радіоканалі. Показано, що фазовий шум має домінуюче значення в радіофотонних системах зв'язку з використанням квадратурної модуляції. Математично промодельовані можливість множення, дискретність перебудови частоти, фазовий шум радіосигналу міліметрового діапазону, отриманого оптоелектронним методом.


Індекс рубрикатора НБУВ: З884.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гнатишин І. М. 
Регіон як територіальна система в світогосподарських зв'язках країни : Дис...канд. екон. наук: 08.10.02; 08.05.03 / І. М. Гнатишин; Чернівецький университет імені Ю. Федьковича. - Чернівці, 1995. - 173 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)8 + У049(4Укр)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48764 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Гнатишин І. М. 
Регіон як територіальна система в світогосподарських зв'язках країни : Дис...канд. екон. наук: 08.10.02; 08.05.03 / І. М. Гнатишин; Чернівецький университет імені Ю. Федьковича. - Чернівці, 1995. - 173 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)8 + У049(4Укр)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48764 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського