Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>A=Гнезділова К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Гнезділова К. М. 
Варіативність уроку в сучасній школі : Навч. посіб. / К. М. Гнезділова, Н. В. Касярум, В. М. Король, О. П. Савченко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2007. - 188 c. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки уроку різноманітної структури у сучасній школі, реалізації вчителем провідних принципів навчання, аналізу уроку та технології його проведення. Розкрито принципи науковості, наочності, доступності, систематичності та послідовності навчання. Описано методики прогнозування, відсіювання, узагальнення ідей, метод евристичної бесіди. Наведено відомості щодо посадових обов'язків вчителя, типів вчителів, особливостей діагностики здібностей учнів.

Рассмотрены проблемы подготовки урока разнообразной структуры в современной школе, реализации учителем ведущих принципов обучения, анализа урока и технологии его проведения. Раскрыты принципы научности, наглядности, доступности, систематичности и последовательности обучения. Описаны методики прогнозирования, отсеивания, обобщения идей, метод эвристической беседы. Приведены сведения о служебных обязанностях учителя, типах учителей, особенностях диагностики способностей учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1я73 + Ч421.260.2я73

Шифр НБУВ: ВА682805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гнезділова К. М. 
Вчитель - школа - вищий навчальний заклад: проблема наступності навчання : Метод. рек. для студ. вищ. нав. закл. учителів математики / К. М. Гнезділова; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2005. - 92 c. - Бібліогр.: с. 85-88. - укp.

Висвітлено роль та особливості професійної діяльності вчителя, зокрема вчителя математики, у забезпеченні наступності навчання у загальноосвітній школі та ВНЗ. Розглянуто питання педагогічної підготовки майбутнього вчителя математики у контексті даної проблеми.

Освещены роль и особенности профессиональной деятельности учителя, в частности учителя математики, в обеспечении преемственности обучения в общеобразовательной школе и ВУЗ. Рассмотрены вопросы педагогической подготовки будущего учителя математики в контексте данной проблемы.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гнезділова К. М. 
Формування готовності майбутнього вчителя математики до забезпечення наступності навчання у загальноосвітній школі і вищому навчальному закладі : Автореф. дис... канд. пед. наук / К. М. Гнезділова; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2006. - 20 c. - укp.

Розкрито суть і зміст наступності навчання у загальноосвітній школі у вищому навчальному закладі. Визначено компоненти готовності вчителя математики до реалізації даної наступності. Виявлено критерії, показники, ознаки та рівні сформованості цієї готовності. Проаналізовано світовий досвід реалізації наступності навчання у середній і постсекундарній ланках освіти. Розкрито соціально-педагогічні наслідки порушення принципу зазначеної наступності. На підставі теоретичного аналізу наукових джерел, статистичних даних і результатів експериментальної роботи з'ясовано й обгрунтовано функції професійної діяльності вчителя математики у реалізації цього принципу у ланках "школа - ВНЗ". На цих засадах змодельовано процес формування готовності майбутніх учителів до забезпечення наступності навчання у загальноосвітній і вищій школах. Обгрунтовано і експериментально перевірено її результативність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Викладач і студент: розвиток ефективного співробітництва : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 21 - 22 жовт. 2010 р., Черкаси / ред.: Н. В. Касярум, О. П. Савченко, В. М. Король, К. М. Гнезділова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Карагандин. ін-т актуал. освіти "Болашак", Вища шк. гуманіст.-екон. у Влоцлавку. - Черкаси, 2010. - 175 c. - укp.

Висвітлено актуальні педагогічні, психологічні та соціальні проблеми вищої школи, пов'язані з національними пріоритетами та європейськими орієнтирами її розвитку. Розкрито питання формування професійно значущих якостей фахівця в освітньому середовищі ВНЗ. Вивчено можливості використання комп'ютерного тестування в системі підготовки майбутніх фахівців економічного профілю. Розглянуто теоретико-методологічні засади формування комунікативної толерантності майбутнього педагога. Розкрито особливості впливу вчителя початкових класів на психофізіологічний стан дитини в сенсетивний період її розвитку.

Освещены актуальные педагогические, психологические и социальные проблемы высшей школы, связанные с национальными приоритетами и европейскими ориентирами ее развития. Раскрыты вопросы формирования профессионально значимых качеств специалиста в образовательной среде ВУЗ. Изучены возможности использования компьютерного тестирования в системе подготовки будущих специалистов экономического профиля. Рассмотрены теоретико-методологические основы формирования коммуникативной толерантности будущего педагога. Раскрыты особенности влияния учителя начальных классов на психофизиологическое состояние ребенка в сенсетивный период его развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вища школа: національні пріоритети і європейські орієнтири : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 квіт. 2010 р., Черкаси / ред.: Н. В. Касярум, О. П. Савченко, В. М. Король, К. М. Гнезділова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Тольят. держ. ун-т. - Черкаси, 2010. - 212 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні педагогічні, психологічні та соціальні проблеми вищої школи, пов'язані з національними пріоритетами та європейськими орієнтирами її розвитку. Розглянуто концептуальні засади моделювання в педагогіці. Охарактеризовано компоненти моделі готовності майбутніх вчителів трудового навчання до організації позаурочної художньо-трудової діяльності учнів. Наведено результати експериментального навчання майбутніх менеджерів англомовної професійно-мовленнєвої взаємодії. Обгрунтовано шляхи й умови розвитку творчих здібностей студентів під час вивчення української літератури. Увагу приділено оцінці професійної діяльності педагогічних працівників, особливостям діяльності керівника в навчальному закладі з поліетнічним складом учнів, впливу мережі Інтернет на формування комунікативної культури старших підлітків.

Освещены актуальные педагогические, психологические и социальные проблемы высшей школы, связанные с национальными приоритетами и европейскими ориентирами ее развития. Рассмотрены концептуальные основы моделирования в педагогике. Охарактеризованы компоненты модели готовности будущих учителей трудового воспитания к организации внеурочной художественно-трудовой деятельности учащихся. Приведены результаты экспериментального обучения будущих менеджеров англоязычному профессионально-речевому взаимодействию. Обоснованы пути и условия развития творческих способностей студентов при изучении украинской литературы. Уделено внимание оценке профессиональной деятельности педагогических работников, особенностям деятельности руководителя в учебном заведении с полиэтническим составом учеников, влиянию сети Интернет на формирование коммуникативной культуры старших подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гнезділова К. М. 
Моделі та моделювання у професійній діяльності викладача вищої школи : навч. посіб. / К. М. Гнезділова, С. О. Касярум. - Черкаси, 2011. - 124 c. - Бібліогр.: 95 назв - укp.

Висвітлено проблеми розробки та застосування моделей і моделювання у навчальному процесі ВНЗ. Увагу приділено актуальним питанням створення моделі сучасного фахівця, його професійної діяльності та освітньо-професійної підготовки, які реалізуються у вигляді освітньо-кваліфікаційної характеристики й освітньо-професійної програми підготовки у ВНЗ. Подано інформацію про види моделювання, класифікацію структурних елементів професійної діяльності, систему стандартів вищої освіти, національну систему кваліфікацій, алгоритм складання освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я73 + Ч481.421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кузьмінський А. І. 
Моделювання професійної діяльності майбутнього фахівця в умовах інтеграції України в європейський освітній простір : навч. посіб. / А. І. Кузьмінський, К. М. Гнезділова; МОНМС України, Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 84 c. - Бібліогр.: 33 назв - укp.

Висвітлено сутність професійної діяльності фахівця. Розкрито проблеми моделювання професійної діяльності майбутнього фахівця за умов інтеграції України в європейський освітній простір. Обгрунтовано систему професійно-важливих якостей у моделі особистості фахівця (на прикладі викладача вищої школи). Охарактеризовано чинники, які безпосередньо впливають на створення моделі фахівця. Визначено систему компетенцій, формування яких у процесі освітньої підготовки фахівця у ВНЗ сприяє ефективному виконанню ним професійної діяльності у майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я73 + Ч481.448 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гнезділова К. М. 
Корпоративна культура викладача вищої школи як педагогічна проблема сучасності / К. М. Гнезділова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 3. - С. 109-112. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито деякі аспекти сутності корпоративної культури, зокрема корпоративної культури викладача вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю752.1:Ч30 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гнезділова К. М. 
Проблеми підготовки фахівців у системі "бакалавр - магістр" / К. М. Гнезділова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 2. - С. 46-53. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено проблеми підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти у системі бакалавр - магістр. Розкрито поняття наступності освітнього процесу як одного з принципів забезпечення навчання впродовж життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гнезділова К. М. 
Формування компетенцій майбутнього фахівця в процесі освітньої та професійної підготовки у ВНЗ / К. М. Гнезділова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 149. - С. 128-131. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання формування системи компетенцій як ключового аспекту оцінювання компетентності майбутнього фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гнезділова К. М. 
Шляхи оцінювання якості вищої освіти / К. М. Гнезділова // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 165. - С. 33-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему оцінювання якості вищої освіти, створення системи якості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гнезділова К. М. 
Корпоративна культура університету / К. М. Гнезділова // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 17. - С. 49-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено результати аналізу сутності корпоративної культури вищого навчального закладу (університету) на основі вивчення різних джерел інформації, наведено моделі та класифікації типів корпоративної культури. Уточнено сутність понять «корпоративна культура» і «корпоративна культура закладу вищої освіти». З’ясовано, що у літературних джерелах для розкриття сутності корпоративної культури ВНЗ, зокрема університету, застосовують два підходи: заклад вищої освіти розглядається як організація (підприємство) з перенесенням усіх основних економічних положень і теорій; ВНЗ є організацією з власною специфікою. Окреслено концептуальні підходи до сутності корпоративної культури ВНЗ, зокрема університету. Розглянуто підходи до розробки стратегій управління корпоративною культурою ВНЗ. Визначено можливості використання основних теорій корпоративної (організаційної) культури та їх окремих положень для розкриття сутності корпоративної культури ВНЗ, її аналізу.

Освещены результаты анализа сущности корпоративной культуры высшего учебного заведения (университета) на основе изучения разных источников информации, приведены модели и классификации типов корпоративной культуры. Определена сущность понятия «корпоративная культура учебного заведения высшего образования». Выяснено, что в литературных источниках для раскрытия сущности корпоративной культуры учебного заведения высшего типа, в частности университета, используют два подхода: заведение высшего образования рассматривается как организация с перенесением всех основных экономических положений и теорий, ВУЗ является организацией, которая имеет собственную специфику. Очерчены концептуальные подходы к сущности корпоративной культуры университета. Расмотрены подходы к разработке стратегии управления корпоративной культурой ВУЗ. Определены возможности использования основных теорий корпоративной (организационной) культуры и их отдельных положений для раскрытия сущности корпоративной культуры ВУЗ, ее анализа.

In the article the author presents the corporate culture essence analysis of the higher educational establishment, which is based on different sources of information,represents the models and classification of corporate culture types. Presented an analysis of the essence of the corporate culture of higher education (university) based on the study of different sources of information are the model and the classification of types of corporate culture. Clarifies the essence of the concepts of "corporate culture" and "corporate culture institution of higher education." Found that in the literature to uncover the essence of corporate culture of the institution of higher type, namely, the University uses two approaches: the institution of higher education is seen by us as an organization with a history of all the major economic terms and theories, higher education is the organization has its own specifics. Outlines the conceptual approach to the essence of the corporate culture of the university. Examinedapproaches to the management strategy corporate culture of the university. The possibilities of the major theories of corporate (organizational) culture and their specific provisions for disclosure of the nature of corporate culture of the university, its analysis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гнезділова К. 
Корпоративна культура викладача вищої школи: теоретичні і методичні засади формування : монографія / К. Гнезділова; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Чабаненко, 2013. - 384 c. - Бібліогр.: с. 349-384 - укp.

Узагальнено результати наукового дослідження з проблеми формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи у процесі їх магістерської підготовки. Здійснено історичний екскурс становлення корпоративної культури закладів вищої освіти від їх зародження до сьогодення. Запропоновано моделі корпоративної культури ВНЗ, структурно-функціональну модель корпоративної культури викладача вищої школи та модель педагогічної системи формування корпоративної культури магістрантів - майбутніх викладачів вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гнезділова К. М. 
Корпоративна культура викладача вищої школи : навч.-метод. посіб. / К. М. Гнезділова. - Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2013. - 124 c. - укp.

Висвітлено актуальну проблему особливостей професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи за умов корпоративної культури ВНЗ. Розкрито такі питання як: зміст корпоративної культури, її типологія, діагностика стану корпоративної культури. Увагу приділено проблемі включення викладача у систему корпоративних відносин закладу вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гнезділова К. М. 
Теоретичні і методичні основи формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи в процесі магістерської підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / К. М. Гнезділова; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2014. - 40 c. - укp.

Досліджено генезу корпоративної культури ВНЗ й сучасний стан цієї проблеми. Охарактеризовано теоретичні засади та запропоновано змістове наповнення наукових категорій, які описують сутність і структуру корпоративної культури викладача вищої школи. Розроблено концептуальні засади формування корпоративної культури майбутніх викладачів ВНЗ за умов магістратури та спроектовано структурно-функціональну модель корпоративної культури викладача вищої школи. Визначено критерії, показники й рівні її сформованості. На підставі виокремлених закономірностей, принципів та організаційно-педагогічних умов обгрунтовано й розроблено модель педагогічної системи формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи в процесі їх магістерської підготовки та навчально-методичний супровід для забезпечення її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гнезділова К. М. 
Формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи: проектування концептуальної моделі / К. М. Гнезділова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2014. - № 22. - С. 29-35. - Бібліогр.: с. 35 (8 назв) - укp.

Висвітлено проблему професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи, увагу акцентовано на формуванні їх корпоративної культури. З’ясовано, що розв’язання цієї проблеми можливо здійснити шляхом упровадження у процес магістерської підготовки майбутніх викладачів розробленої педагогічної системи. На підставі осмислення наукового доробку з питань побудови моделей, результатів проведеної дослідницько-експериментальної роботи автором спроектовано модель педагогічної системи формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи, яка репрезентована теоретико-методологічним, цільовим, змістово-процесуальним і контрольно-оцінювальним блоками.

Освещена проблема профессиональной подготовки будущих преподавателей высшей школы, внимание акцентировано на формировании их корпоративной культуры. Выяснено, что решение этой проблемы возможно осуществить путем внедрения в процесс магистерской подготовки будущих преподавателей разработанной педагогической системы. На основании осмысления научного наследия по построению моделей, результатов проведенной опытно-экспериментальной работы автором спроектировано модель педагогической системы формирования корпоративной культуры будущих преподавателей высшей школы, представлена теоретико-методологическим, целевым, содержательно-процессуальным и контрольно-оценочным блоками.

Among the actual problems of professional training the problem of development of corporate culture of future university teachers still remains uncomletely studied. The solution to this problem can be achieved by the implementation of developed pedagogical system into the process of master training of future university teachers. Based on understanding of scientifi c development of model construction, the results experimental research work the author designes pedagogical system of development of corporate culture of the future university teachers in higher education, which is represented by theoretical and methodological, objective, content-procedural and control-evaluating units.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Викладач і студент: мобільність в умовах кредитно-трансферной системи : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 28 квіт. 2016 р., [Черкаси] / ред.: С. С. Данилюк, К. М. Гнезділова, Є. О. Лодатко; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького, Софійс. ун-т "Св. Климент Охридски", Міжнар. асоц. проф. слов'ян. країн, Ун-т природн.-гуманітар. в Седльцах, Єреван. держ. ун-т, Білорус. держ. ун-т. - Черкаси, 2016. - 131 c. - укp.

Висвітлено актуальні педагогічні, психологічні та соціальні проблеми вищої школи, пов'язані з національними пріоритетами та європейськими орієнтирами її розвитку. Розкрито сутність акмеологічних технологій вищої педагогічної освіти, можливості використання алгоритмів у експериментально-методичній підготовці майбутніх учителів хімії, роль гуманістичних цінностей у формуванні екологічної компетентності майбутніх майстрів виробничого навчання. Розглянуто особливості формування готовності майбутніх фахівців-соціономістів до соціального партнерства, питання підтримки та підвищення якості підготовки інженерних кадрів у вищій технічній школі, проблеми адаптації студентів-першокурсників. Охарактеризовано проектно-тренінговий підхід до організації курсового педагогічного дослідження. Розкрито особливості реалізації програм академічної мобільності студентів у системі вищої освіти Канади. Увагу приділено діагностуванню професійних знань соціальних працівників засобами тестування, систематизації видів академічної мобільності у вітчизняних та зарубіжних педагогічних дослідженнях, проблемам розвитку особистості у системі сучасної парадигми освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805716 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського