Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Годлевська К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Семенцова А. О. 
Аналіз характеристик занурного електропривода / А. О. Семенцова, К. С. Годлевська, В. О. Дрислюк // Нафтогаз. енергетика. - 2012. - № 2. - С. 86-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: И361.3-5-041.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25772 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Годлевська К. В. 
В. О. Сухомлинський про професійний саморозвиток майбутніх учителів початкових класів / К. В. Годлевська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 127-129. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито окремі аспекти проблеми професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів, визначені В. Сухомлинським та його послідовниками в сучасних науково-педагогічних дослідженнях.

Представлены отдельные аспекты проблемы профессионального саморазвития будущих учителей начальных классов, имеющие место в наследии В. Сухомлинского и его последователей в современных научно-педагогических исследованиях.

The article deals with the issue of professional self-development of future primary school teachers set V. Sukhomlyns’kyi and his followers in modern scientific and educational research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти = Teacher: dimensions of professional development and international education : [монографія] / Г. С. Товканець, Н. М. Авшенюк, А. Лещ-Крисяк, Р. Бернатова, Н. О. Герцовська, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. С. Костіна, О. Крушевська, М. І. Кузьма-Качур, М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Т. М. Мочан, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, О. С. Товканець, О. О. Теренко; ред.: Г. С. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Київ : МДУ, 2019. - 340 c. - Бібліогр.: с. 315-338 - укp. - англ.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо ролі вчителя у соціумі та педагогічної професії в європейському і міжнародному соціально-економічному просторі. Зосереджено увагу на особливостях підготовки вчителя в умовах європейської інтеграції, пріоритетах особистісно-професійного розвитку педагога. Охарактеризовано особливості професійної підготовки вчителів у країнах Південної Європи у XXI ст. Досліджено практико-орієнтований підхід під час формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Годлевська К. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у коледжах та університетах Угорщини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. В. Годлевська; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.

Здійснено аналіз стану розроблення розглядуваної проблеми в працях вітчизняних і зарубіжних дослідників. Охарактеризовано категоріально-поняттєвий апарат дослідження. Простежено генезу та розкрито теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Угорщині. Встановлено, що кінець XX ст. - початок XXI ст. вирізняється найвідчутнішими змінами в угорській системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, які відбувалися під впливом змін у суспільно-політичному житті країни, входженням до ЄС, Болонського процесу. З'ясовано особливості організації, змісту, форм і методів професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в коледжах та університетах Угорщини та виявлено її перспективні напрями розвитку. Показано, що педагогічна практика (загальна, спеціальна, індивідуальна) займає суттєве місце у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів, вирізняється наскрізністю, наступністю, акцентуванням на рефлексії власного досвіду. Її ефективності сприяє підготовка керівників практики - менторів. Визначено спільні та відмінні риси у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів в Угорщині й Україні, окреслено можливості творчого використання прогресивних ідей угорського досвіду в системі педагогічної освіти України на законодавчому, організаційно-педагогічному і змістовно-процесуальному рівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3(4УГО) + Ч489.518.3(4УГО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА431437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Компетентнісні індикатори стратегії "Європа 2020": здобутки і перспективи педагогічної освіти = Competence indicators of "The Europe 2020" strategy: achievements and prospects of pedagogical education : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Б. Ришард, Н. Ю. Брижак, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. М. Дяченко, К. В. Котун, С. С. Ксенофонтов, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Н. С. Ліба, О. М. Ліба, Л. Б. Лук'янова, О. О. Мішкулинець, Т. І. Молнар, Н. Г. Ничкало, А. Петрасова, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, М. Ретті, О. В. Тринус, О. С. Турок, Л. М. Фенчак, А. Химинець; ред.: Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-вид. центр МДУ, 2020. - 333 c. - Бібліогр.: с. 315-330 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо змістових і процесуальних аспектів компетентнісного підходу як напряму модернізації сучасної освіти й обґрунтування механізмів формування компетентностей різних рівнів. Зазначено, що основними складовими загального інтеграційного процесу розвитку сучасного світу, який відображає об'єктивні тенденції його глобалізації, є процеси інтеграції: знань про людину, суспільство і природу; технологій діяльності людини, технічних і людино-технічних засобів діяльності, а також процеси інтеграції соціально-економічних і науково-технічних систем - політичних, нормативно-законодавчих, екологічних, промислового виробництва, сільського господарства, будівництва й архітектури, транспорту, торгівлі, енергетичного та матеріально-технічного ресурсного забезпечення і збереження тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489

Шифр НБУВ: ВА858258 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського